msrt

ویژه متقاضیان ثبت نام در آزمون msrt : زمان ثبت نام آزمون MSRT از ساعت 14 روز دوشنبه 15 بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان با مراجعه به سامانه آزمون زبان MSRT به آدرس msrt-exam.saorg.ir و داشتن مدارک لازم برای ثبت نام می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.  مهلت ثبت نام تا ساعت 16 چهارشنبه  24  بهمن ماه خواهد بود، حوزه های برگزاری دارای ظرفیت بوده و ظرفیت تعدادی از حوزه ها تا قبل از تاریخ پایان ثبت نام تکمیل خواهد شد.

 

telegram3

 

 

راهنمای ثبت نام آزمونMSRT

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون MSRT باید اول در سامانه پرو فایل بسازند در صفحه ورودی سامانه آیکون ثبت نام را کلیک نموده و فرم ثبت نام را بدقت تکمیل نموده و بعد از تکمیل مشخصات تصاویر خودرا (عکس(جدید -تمام رخ و زمینه روشن)-صفحه اول اصل شناسنامه-کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی  یا کارت دانشجویی) را اسکن نموده(تصاویر باید حتما" اسکن شده باشد عکسبرداری با تلفن همراه قابل قبول نمی باشد ) و در پرو فایلتان اپلود نمائید و طبق تاریخهایی که در تقویم آزمون درج می شود اقدام به ثبت نام نمائید بدینصورت که اول آزمون مورد نظر و حوزه انتخابی را رزرو نموده و طبق مهلتی که سامانه به شما جهت پرداخت هزینه آزمون می دهد اقدام کنید پرداخت هزینه فقط بصورت آنلاین می باشد و بعد از پرداخت حتما" کد ره گیری را یادداشت نمائید.
فرمت تصاویر اسکن شده  باید بصورتJPG و اندازه آن زیر 500 کیلو بایت باشد

توجه :ساختن پرو فایل و همچنین ارسال پیام  فقط در روز و ساعت اداری امکان پذیر می باشد (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16) بعد از ساعت 16 و روزهای تعطیل سامانه اجازه ساختن پرو فایل جدید به داوطلبان نمی دهد.
. ضمنا"  تائید مدارک  توسط مدیر سامانه بعد از ساختن پرو فایل توسط داوطلبان انجام می گیرد در صورتیکه که پرو فایلتان تائید نشد دارای نقص می باشد و نقص آن توسط مدیر سامانه در پرو فایلتان  قسمت ارسال و دریافت پیام برای شما ارسال می شود لطفا" به قسمت فوق مراجعه نموده و نواقص را برطرف نموده و مجددا" آیکون ارسال مدارک را کلیک نمائید.ضمنا" در روز اول ثبت نام  از ساعت 9 الی 11  به علت  ثبت نام داوطلبان  امکان ساخت و یاویرایش  پرو فایل  نمی باشد
در انتخاب تاریخ و حوزه آزمون دقت لازم را داشته باشید  چون انصراف یا تغییر تاریخ و تغییر حوزه آزمون  امکان پذیر نمی باشد.

شهرهای برگزار کننده آزمون msrt

شهرهای برگزاری آزمون تهران، اهواز، اصفهان، اراک، ایلام ، اردبیل، بابلسر، بیرجند، تبریز، خرم آباد، رشت، زاهدان، سنندج، شیراز، کرمانشاه، کرمان، قم، قزوین، مشهد، همدان، یزد، گرگان، کاشان، کیش، سمنان می باشد. گفتنی است از اسفند 97 شهر سمنان به حوزه های برگزاری این آزمون اضافه شده است.

زمان برگزاری آزمون زبان msrt

زمان برگزاری آزمون msrt جمعه 17 اسفند1397(صبح) می باشد، داوطلبان با دردست داشتن کارت ورود به جلسه در زمان تعیین می توانند به محل برگزاری ازمون مراجعه و در ازمون شرکت کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون msrt

زمان دریافت نتایج آزمون زبان msrt شنبه 25/12/1397 از ساعت 10 صبح با مراجعه به msrt-exam.saorg.ir امکان پذیر می باشد.

 

در صورت داشتن سوال و یا تهیه کتاب های زبان کمک آموزشی و شرکت در کلاس های حضوری می توانید از هر کجای کشور که هستید با موسسه علوم پزشکی سنا در ارتباط باشید.

 

لینک مرتبط با آزمون زبان :

آزمون های زبان

آزمون زبان انگلیسی MHLE وزارت بهداشت

آزمون زبان انگلیسی MSRT وزارت علوم

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون دکتری پرستاری: سرفصلهای مهم درس مبانی مراقبت‌ها

آزمون MHLE چیست؟زمان برگزاری و تعداد سوالات

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13