arshad phd vezarat olom

اعلام زمان جدید ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد وزارت علوم 1400: آخرین به روز رسانی 22 مهر ماه، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم 1400 اعلام شد. در ادامه جدول کامل زمان ثبت نام ارشد وزارت علوم 1400 و زمان برگزاری ارشد وزارت علوم 1400 را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 داووطلبان در مدت زمان مشخص شده با مراجعه به سایت  این سازمان به نشانی: sanjesh.org قرار می‌گیرد و این داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

telegram3

آیا می دانید با کارشناسی رشته های علوم پایه،علوم انسانی،فنی و مهندسی و علوم کشاورزی می توانید در مقطع ارشد در رشته های علوم پزشکی شرکت کنید؟!

بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه، علوم کشاورزی و.. نمیدانند با کارشناسی رشته های وزارت علوم می توانند در مقطع ارشد در رشته های شرکت کنند. همانطور که می دانید پذیرش در رشته های وزارت علوم از هر رشته ای در مقطع ارشد به رشته های غیر مرتبط امکان پذیر است اما به دلیل پذیرش راحت و ظرفیت بالادر برخی از رشته ها، داوطلبان بعد از فارغ التحصیلی حتی در نقطع phd هنوز هم برای اشتغال خود دچار مشکل هستند. البته باید این نکته را یادآور شویم این برای هر دانشگاه و رشته ای در وزارت علوم صدق نمیکند. به طور کلی با توجه به شرایط کاری اگر مجاز به شرکت در رشته ای ارشد علوم پزشکی هستید، پیشنهاد ما به شما شرکت در رشته های علوم پزشکی بوده و دلیل آن ارزش مدرک فارغ التحصیلان وزارت بهداشت بوده و تا حدودی می توانید برای آینده شغلی خود اطمینان خاطر داشته بشید. برای اطلاع از لیست رشته های مجاز با کارشناسی علوم پایه،علوم کشاورزی، فنی و مهندسیو علوم انسانی به مقالات زیر مراجعه کنید تا از لیست رشته ها مطلع شوید.

حتما بخوانید

رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم پایه

رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی علوم انسانی

رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی کشاورزی

رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی و مهندسی

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد

طبق آخرین اخبار اعلام شده زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت علوم 1400 برای متقاضیان شرکت در رشته های وزارت علوم اعلام شده است. بر این اساس ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400از روز یکشنبه 16آذر آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه 23 آذرماه ادامه خواهد داشت. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنج‌شنبه و جمعه 6 و 7خرداد 1400خواهد بود. براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در کنکور از تاریخ یکشنبه99/11/12  تا تاریخ 99/11/18  انجام می‌شود.

bannerfinalmoshavere



زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99-1400

کنکور نیز طی روزهای پنج‌شنبه دهم و جمعه 11تیرماه 1400برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و همچنین کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) متعاقبا از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید

 دفترچه مواد امتحانی و ضرایب آزمون ارشد وزارت علوم 99

ثبت نام آزمون دکتری وزارت علوم99

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

بودجه بندی سوالات آزمون لیسانس به پزشکی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

لیست رشته های طرح اجباری علوم پزشکی ۱۴۰۲

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13