آغاز ثبت نام آزمون mhle از 20 اسفند ماه 97 ، ویژه متقاضیانی که قصد ثبت نام در آزمون زبان mhle  وزارت بهداشت 98 را دارند. اگر جز آن دسته از داوطلبانی هستید که امسال قصد شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت را دارید و هنوز مدرک زبان خود را نگرفته اید توجه داشته باشید که سازمان مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور شرایط ارفاقی مدرک زبان در آزمون دکتری وزارت بهداشت  را برای داوطلبان فراهم کرده وشما با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانند نسبت به ثبت نام خود در آزمون زبان mhle اقدامات لازم را انجام دهند. 

چه کسانی نیاز به دریافت مدرک زبان mhle دارند ؟ کلیه متقاضیان شرکت در دوره دکتری  PHD و دکترای تخصصی مربوط به رشته های علوم پزشکی و متقاضیان شرکت در آزمون لیسانی به پزشکی یکی از مدارک زبانی که می توانند، برای ادامه تحصیل خود ارائه دهند مدرک زبانmhle می باشد.

جهت اطلاع از :

زمان ثبت نام آزمون زبان mhle

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون زبان mhle

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان mhle

زمان برگزاری و در یافت نتایج آزمون زبان mhle

معرفی کتاب mhle برای کسب نمره در آزمون زبان وزارت بهداشت

تا انتها با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون زبان mhle وزارت بهداشت

طبق اطلاعیه منتشر شده و با توجه به مهلت ارفاقی، داوطلبان می توانند از 20 اسفند ماه با مراجعه به سایت sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند و این زمان تا 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.  جهت اطلاع از مراحل ثبت نام  به لینک زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان MHLE وزارت بهداشت مراجعه نمایید.

 

telegram3

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون زبان mhle

برای ثبت نام در آزمون زبان mhle  داوطلبان باید در زمان مشخص شده به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

1- مراجعه به سایت و کلیک بر روی گزینه زبان طبق عکس زیر

mhle

2- بعد از انتخاب زبان و گزینه mhle می شوید که بعد از فعال شدن سایت برای ثبت نام می تونید مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

ثبت نام mhle

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان mhle

بعد انجام مراحل ثبت نام آزمون زبان mhle وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند از 27 فروردین ماه با مراجعه به سایت sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان  mhle خود اقدام نمایند داوطلبان توجه داشته باشند به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد.

 

زمان برگزاری و در یافت نتایج آزمون زبان mhle

زمان برگزاری آزمون زبان mhle در 29 فروردین ماه 98 می باشد و این آزمون اولین آزمون زبان عمومی سال 98 است  در فروردین ماه برگزار می شود و زمان دریافت نتایج آزمون زبان mhle وزارت بهداشت در 8 اردیبهشت ماه 98 می باشد و داوطلبان با مراجعه  به سایت می توانند کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

معرفی کتاب mhle برای کسب نمره در آزمون زبان وزارت بهداشت

یکی از سوالات پرتکرار داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون زبان mhle را دارند، اطلاع و دریافت کتابی است که بتواند نیاز شما را برای شرکت در آزمون زبان و کسب حد نصاب لازم برای قبولی در آزمون زبان mhle پوشش دهد. با توجه گستردگی منابع برای مطالعه آزمون زبان mhle و تنوع کتاب های منتشر شده قطعا شما برای قبولی نیاز به منبعی دارید که علاوه بر پوشش دهی کامل مباحث، کاملا خلاصه و روان باشد به همین دلیل یکی از بهترین کتاب هایی که برای آزمون زبان mhle در دست اقدام بوده و تا پایان اسفند ماه 97 به چاپ خواهد رسید، کتاب mhle به زبان ساده می باشد. این کتاب 450 صفحه ای هر آنچه را که شما برای قبولی در آزمون زبان mhle نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد و با تهیه این کتاب دیگر شما نیازی به خریداری منابع دیگری  نخواهید داشت و با خیال راحت می توان گفت این کتاب تا 80 درصد مباحثی که شما برای یادگیری و آمادگی در آزمون زبان mhle نیاز دارید را پوشش خواهد داد. برای اطلاع و پیش خرید شما می توانید با شماره 02166574345 داخلی 3 تماس بگیرید.

 

{mp3remote}https://sanapezeshki.com/images/stories/audio/zaban1.mp3{/mp3remote}

 

 

 لینک مرتبط با آزمون زبان mhle :

 آزمون زبان انگلیسی MHLE وزارت بهداشت

حد نصاب نمره مدرک زبان در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

تقویم زمان ثبت نام آزمون زبان MHLE وزارت بهداشت 98

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13