پذیرش بدون آزمون دانشگاه شهیدبهشتی 99-1400 : دانشگاه شهید بهشتی برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1400-99 در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو پذیرش می‌کند. دانشگاه شهید بهشتی به استناد آیین‌نامه‌ «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد»، و بر اساس ضوابط و مقررات وزارت علوم و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه، برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1400-1399 در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. برای اطلاع از جئیات تا انتها اطلاعیه را مطالعه نمایید.

telegram3

زمان و شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی 99

تمامی علاقه مندان از 28 آبان می توانند با مراجعه با سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی golestan.sbu.ac.ir  برای شرکت در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شرکت کنند و این مهلت تا 10 آذر ماه ادامه دارد.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر 1395 دانشگاه‌های دولتی که تا پایان شش نیم­سال با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی خود به لحاظ میانگین کل جزء 15 درصد برتر دانشجویان هم­‌رشته و هم­‌ورودی بوده و دارای حداقل میانگین 16 در رشته­‌های فنی مهندسی و علوم پایه و 17 در رشته­‌های علوم انسانی و هنر ­باشند می توانند در دوره‌ فوق ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، دانش‌آموختگان ورودی بهمن 1394 به شرط دانش‌آموختگی در 8  می‌توانند درخواست در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون شرکت کنند ضمن اینکه چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته­‌ای در دوره کارشناسی‌ارشد با 15 درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، صرفاً تقاضای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با میانگین کل 10 درصد برتر بعدی در پایان شش نیم‌سال (25 درصد برتر)، با اولویت رتبه در آن رشته و در صورت دارا بودن سایر شرایط بررسی می‌شود.

همچنین درخواست متقاضیانی که در طول 6 نیم‌سال تحصیلی در دوره کارشناسی پیوسته، دانش‌آموخته شده‌اند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل 8 نیم‌سال دانشجویان هم‌رشته و غیرهم ورودی خود جزء15 درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، قابل بررسی است. لذا ضروری است داوطلبان مشمول این تبصره در فراخوان ثبت ­نام کنند.

bannerfinalmoshavere



بنابراین فراخوان، تقاضای برگزیدگان علمی در رشته‌هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی در دوره کارشناسی پیوسته، 9 نیم‌سال تحصیلی مصوب شده باشد، قابل بررسی است. ضمن اینکه درخواست دانشجویانی که طول مدت تحصیل آنها به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، ماموریت والدین و همسر، زایمان و موارد مشابه) حداکثر دو نیم ­سال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور در آیین‌نامه به طول انجامد، پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه، در صورت دارا بودن سایر شرایط، قابل بررسی است.

اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه (پذیرش اولیه دانشگاه) در اسفند 98 از طریق وبگاه دانشگاه شهید بهشتی اعلام خواهد شد. دانشگاه مسئولیتی در قبال اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد.

لینک مرتبط:

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98

پذیرش رشته های بدون کنکور علوم پزشکی دانشگاه آزاد

شرایط و زمان ثبت نام هیات علمی وزارت بهداشت 98-99

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

بودجه بندی سوالات آزمون لیسانس به پزشکی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

دانلود کلید سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

خبرنامه ویژه آزمون های جمع بندی ارشد وزارت بهداشت

منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ ارشد پزشکی 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13