اعلام نتایج جدید ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد چهارشنبه  11 مهر ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار داده شده است.  با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در  25 شهریور ماه، برخی از داوطلبانی موفق به قبولی و ثبت نام در دانشگاه های دولتی شده اند،  در نتیجه بخشی از ظرفیت زیر گروه پزشکی خالی ماند.

 زیر گروه پزشکی اعلام شده برای ذخیره شامل سه رشته دکترای حرفه ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و علاوه بر آن رشته های کارشناسی و کاردانی زیر گروه پزشکی مثل علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، مامایی و ... است.
علاوه بر این رشته‌ها، رشته دامپزشکی هم در این اعلام نتیجه قرار دارد، چون باهم مرتبط هستند و معمولا به این شکل است که امکان دارد داوطلبان از دامپزشکی به پزشکی جابه جا شوند.

 نحوه اعلام ذخیره نتایج رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97

 قبولی قبلی به عنوان قبولی اصلی تلقی می شود، اعلام نتایج برای آن دسته از داوطلبانی که در دانشگاه آزاداسلامی در گروه پزشکی انتخاب رشته کردند و دارای رتبه‌های بالا بودند می باشد. حداکثر سه رشته محل به صورت ذخیره اعلام خواهد شد. یعنی هر داوطلب که با شناسه دانشگاه آزاد اسلامی وارد پروفایل خود می‌شود احتمالا علاوه بر قبولی اصلی حداکثر سه رشته محل دیگر را به عنوان ذخیره مشاهده می‌کند.

برای همه این داوطلبان سه ذخیره اعلام نشده است، زیرا برخی از این داوطلبان همان اولویت اول پذیرفته شده‌اند و دیگر نیازی به اعلام ذخیره‌های دیگر نیست. بیشتر برای افرادی سه ذخیره اعلام شده که در واقع نمرات پایین‌تری کسب کردند. بنابر این حداکثر سه رشته محل در زیر گروه پزشکی و رشته دامپزشکی برایشان اعلام خواهد شد.

زمان و نحوه ثبت نام رشته های ذخیره دانشگاه آزاد

 داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس زیر  azmoon . org  می‌توانند نتایج خود را مشاهده نمایند، مهلت مراجعه داوطلبان به واحد های دانشگاهی  پنج شنبه و جمعه 12و 13 مهرماه می باشد و داوطلبان با تکمیل فرم شماره 15، باید آمادگی خود را برای ثبت نام در رشته محل ذخیره مورد نظراعلام کنند.

 از روز شنبه تا دوشنبه 14 لغایت 16 مهر ماه داوطلبان جهت ثبت نام در محلی که قبولی اعلام شده به واحد دانشگاهی مذکور مراجعه کنند.

این سه رشته محل اعلام شده هر سه ذخیره است و  اعلام ذخیره حقی برای داوطلب ایجاد نماید. ذخیره بدین معنا است که در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام وجود دارد. یعنی احتمال پذیرش داوطلب در یکی از این سه ذخیره وجود دارد .

داوطلبان پس از مشاهده نتیجه در اسرع وقت باید به واحد های مربوطه مراجعه و اقدام به تکمیل فرم شماره 15نمایند و رسید لازم را دریافت تا برای ثبت نام اعلام حضور کرده باشند.

لینک مرتبط:

مهلت ثبت نام بدون آزمون استعداد درخشان ارشد پزشکی آزاد 97

اعلام نتایج کارشناسی ارشد با آزمون دانشگاه آزاد 97-98

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

بودجه بندی سوالات آزمون لیسانس به پزشکی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

لیست رشته های طرح اجباری علوم پزشکی ۱۴۰۲

دانلود آیین نامه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

تخفیف های شگفت انگیز سنا

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13