رتبه لازم برای قبولی کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه تهران چند است؟ در این مقاله علاوه بر رتبه و درصد لازم برای قبولی ، ظرفیت پذیرش ارشد پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران و و انواع گرایش ارشد پرستاری در این دانشگاه ذکر خواهد شد. قبل از اینکه شروع کنیم فقط باید متذکر شویم در بین قبولی های سال قبل که ما کمکشان کردیم و دانشگاه تهران پذیرفته شدند، افرادی بودند که بالای 10 سال از فارغ التحصیلی آن ها گذشته بود ولی با راهنمایی مشاوران ما توانستند به راحتی به هدف خود برسند. پس قبولی کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه تهران را برای خود غیرممکن نبینید و با جدیت تمام شروع کنید.

رتبه و درصد لازم برای قبولی ارشد پرستاری دانشگاه تهران

به اطلاع داوطلبانی که می خواهند بدانند با چه درصد و نمره ای به قبولی ارشد پرستاری دانشگاه تهران دست یافته اند، می رسانیم که حداقل درصد لازم برای قبولی این دانشگاه در تمام دروس چیزی بین 55 تا 60 درصد است! یعنی اگر بخواهیم از یک تا 20 حساب کنیم می شود نمره ای بین 12 تا 13... حالا یک سوال از شما می پرسیم: آیا در امتحانات نمره ای بالاتر از این کسب نکرده اید؟ قطعا شما در دانشگاه خود نمرات بالاتر از این هم کسب کرده اید. شاید فکر کنید سوالات کنکور سخت هستند که نمره ای بیش از این نمی توان کسب کرد، ولی پیشنهاد می کنیم بروید به کتاب جعبه سیاه پرستاری که سوالات کنکور ارشد پرستاری در آن آورده شده است نگاه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از سوالات کنکور شبیه سوالات امتحانات پایان ترم شماست، پس هیچ دشواری در کار نیست ;) فقط برنامه ریزی منظم و هدفمند در کنار منابع درست چاره کار شماست.

اگر می خواهید رتبه لازم برای قبولی آزمون ارشد پرستاری دانشگاه تهران را بدانید، باید به شما عرض کنیم که با توجه به متغیر بودن تعداد افراد مورد پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تهران در هر سال، نمی توان یک عدد ثابت گفت ولی به عنوان مثال اگر مجموع پذیرش گرایشهای ارشد پرستاری 40 نفر باشد معمولا تا رتبه 70 هم در گرایشی مانند سلامت جامعه سابقه قبولی داشته ایم. البته در گرایش های پرطرفدار ارشد پرستاری مثل گرایش داخلی جراحی فقط رتبه های زیر 15 در این دانشگاه پذیرفته می شوند.

ظرفیت پذیرش گرایش های ارشد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران

در سال 98 ظرفیت پذیرش گرایشهای مختلف کنکور ارشد پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران در یک مرحله دیگر به دستور وزیر بهداشت افزوده شد و ما در اینجا عدد نهایی ظرفیت پذیرش هر گرایش را ذکر می کنیم. البته فراموش نکنید اگر عددی به عنوان ظرفیت پذیرش اعلام می شود، 70 درصد از آن ظرفیت مربوط به سهمیه آزاد و 30 درصد دیگر مربوط به سهمیه رزمندگان می باشد.

تعداد پذیرش در سال 98 گرایش های ارشد پرستاری دانشگاه تهران
 8 نفر  گرایش پرستاری داخلی جراحی
 -  گرایش پرستاری اورژانس
 5 نفر  گرایش پرستاری مراقبت ویژه
 4 نفر  گرایش پرستاری سلامت جامعه
 5 نفر  گرایش پرستاری کودکان
 4 نفر  گرایش پرستاری سالمندی
 4 نفر  گرایش مدیریت پرستاری
 3 نفر  گرایش روان پرستاری
- گرایش پرستاری نظامی
4 نفر گرایش مراقبت ویژه نوزادان
- گرایش پرستاری توانبخشی

 

اگر بعد از مطالعه این مقاله در رابطه با رتبه و درصد لازم برای قبولی ارشد پرستاری دانشگاه تهران و هم چنین ظرفیت پذیرش سایر رشته ها مثلا کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه آزاد و... نیاز به اطلاعات بیشتری دارید از بخش سوالات متداول کنکور ارشد پرستاری پاسخ خود را پیدا کنید. اگر باز هم سوالات بیشتری داشتید می توانید از مشاوران ما در موسسه علوم پزشکی سنا بصورت رایگان مشورت بگیرید. 02166574345

موسسه علوم پزشکی سنا در حوزه آزمون های رشته پرستاری با بیش از 100 نمایندگی و 12 سال سابقه، در حال حاضر معتبرترین و پرمخاطب ترین موسسه در فیلد پرستاری است و همه ساله در این رشته و سایر رشته های علوم پزشکی همچون اتاق عمل، مامایی و... با اختلاف بیشترین آمار قبولی را دارد!  شما هم می توانید با استفاده از هر کدام از خدمات سنا در زمینه کلاس، کتاب، آزمون و پشتیبانی به خانواده بزرگ سنا در کشور ملحق شوید.

 مطالب مفید برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد پرستاری :

منابع آزمون ارشد پرستاری داخلی جراحی

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد پرستاری

نمونه سوالات آزمون ارشد پرستاری

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13