vezarat behdasht

وزیر بهداشت: 134 دانشجوی «آقازاده» از دانشگاه اخراج شدند/صندلی دانشگاه های علوم پزشکی جای بی‌سواد و آقازاده نیست، با پیگیری های انجام شده ، 134 دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حدنصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

سعید نمکی در توضیحات خود اعلام کرد، پولدارها به شرط دانایی و نخبگی می‌توانند بر صندلی دانشگاه بنشینند.حدود 134 دانشجوی آقازاده و خانم‌زاده که از طریق پول و جایگاه والدین خود وارد دانشگاه شده بودند را از دانشگاه بیرون کردیم. من پدرم راننده کامیون و مادرم قالیباف بود و اگر اینجا به عنوان وزیر ایستادم بخاطر این بود که من فقیرزاده هم توانستم درس بخوانم. باید فضایی ایجاد شود تا همه بتوانند تحصیل کنند نه فقط آقا زاده ها درس بخوانند.  دست همه اعضای هیات علمی را می‌بوسیم اما مگر رفتگر و کارگر و کارمند این مملکت برای فرزندانشان تلاش نمی‌کنند؟ ما به دنبال پول و طبقه که نیستم و عقده درافتادن با نظام‌های طبقه‌ای نداریم، لذا جان مردم را به طبیب دروغگوی بیسواد نمی‌دهیم.صندلی دانشگاه‌های علوم پزشکی جای افراد نخبه است. متاسفانه در سال‌های گذشته اتفاقات تلخی به دلیل سوءاستفاده از موقعیت پدر و مادر و رانت ایجاد شده و بچه پولدارهای بیسواد، آقازاده و دروغگو که نه لیاقت داشتند و نه سواد، این صندلی‌ها را اشغال کرده‌اند.

telegram3

جزئیات منع ادامه تحصیل دانشجویان متخلف از دانشگاه های علوم پزشکی

با پیگیری‌های مستمر وزارت بهداشت کسانی که با استفاه از رانت و به انحاء مختلف به صورت غیرقانونی و با نداشتن حد نصاب لازم روی صندلی‌های رشته‌های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نشسته بودند، عملا از ادامه تحصیل در این رشته‌ها منع شدند.

وی در این باره افزود: با استناد به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیش از ۱۳۴ دانشجو که تحت عناوین مختلف از جمله فرزند هیات علمی و ... بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته‌های  پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند از ادامه تحصیل منع شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: رفتارهایی از این دست بدون شک موجب احساس بی‌عدالتی، تبعیض، یاس و ناامیدی در میان خیل جوانان و دانشجویان این کشور می‌شود و قطعا مقابله با این رفتارها می‌تواند منجر به تقویت حس قانون‌گرایی، رفع تبعیض و ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت تاکید دارد که با کلیه افرادی که در این مسیر تخلف کرده‌اند، از مسیر و مجاری قانونی مربوطه و مطابق مقررات باید برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

دیدگاه‌ها  
0 # مجید 1398-10-02 16:12
خاهش میکنم نسبت به دانشجو های خانواده شهید و جانباز نیز همین تصمیم گرفته شود
تا دانشگاه واقعا جای افراد نخبه در کشور باشد
سپاس
پاسخ دادن
0 # مجید 1398-10-02 16:14
خاهش انسبت به سهمیه خانواده شهدا و جانباز همین تصمیم اخذ شود
تا داشنشگاه جا افراد نخبه در این سرزمین باشد
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

بودجه بندی سوالات آزمون لیسانس به پزشکی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

لیست رشته های طرح اجباری علوم پزشکی ۱۴۰۲

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13