arshad vezarat behdasht 99

 جدول زمانبندی آزمون ارشد وزارت بهداشت 1402-1403 : بر اساس آخرین اخبار اعلام شده وزارت بهداشت و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام تاریخ دقیق تمامی مراحل اعم از ثبت نام برگزاری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت 1402به طور دقیق ذکر شده است که در ادامه مقاله جدول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که در این مدت زمان باقی مانده قصد شروع مطالعه و آمادگی برای کنکور دارند با مطالعه کتاب های اورژانسی ویژه مدت زمان باقی مانده می توانند با اطلاع از سرفصل های کنکوری به نتیجه دلخواه خود برسند.  داوطلبان در صورت داشتن سوال می توانند از طریق تماس با شماره 02166574345 پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

جدول زمانبندی آزمون ارشد وزارت بهداشت

جدول زمانبندی برگزاری رشته های ارشد وزرات بهداشت

معرفی کتاب های اورژانسی برای کنکور ارشد وزارت بهداشت

telegram3

جدول زمانبندی آزمون ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون ارشد وزرات بهداشت معمولا از در دی ماه می باشد در صورت اعلام اخبار اطلاعات به روز رسانی خواهد شد. جدول دقیق زمانبندی ازمون های مهم کشور وزارت بهداشت در pdf زیر قرار داده شده است. 

دانلود تقویم زمانبندی آزمون های وزارت بهداشت1402-1403 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

طبق جدول زمان دریافت کارت ورود به جلسه یک یا دوهفته قبل از زمان برگزاری آزمون ارشدبوده  و داوطلبان با مراجعه به سایت می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت

طبق آخرین اخبار اعلام شده زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 1402در 4 و 5 خرداد ماه می باشد در صورت تغییر در زمان برگزاری اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

اعلام کلید اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان دقت داشته باشند زمان اعلام کلید آزمون ارشد وزارت بهداشت اعلام خواهد بود که دفترچه دانلود سوالات و کلید رشته های ارشد علوم پزشکی در سایت sanapezeshki.com قرار داده خواهد شد.

مهلت اعتراض به سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان دقت داشته باشند در صورت داشتن اعتراض نسبت به سوالات آزمون می توانند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت اعتراض خود اقدامات لازم را انجام دهند.

جدول زمانبندی برگزاری رشته های ارشد وزرات بهداشت 1402

١-ھر داوطلب با توجه به مدارک مورد پذيرش مندرج در جدول شماره ١، مجاز به انتخاب فقط یک رشته یا مجموعه از ھر یک از چھار نوبت زیر و حداکثر دو رشته یا دومجموعه از دو نوبت متفاوت میباشد. بعبارتی از یک نوبت نمیتوان دو رشته یا مجموعه را انتخاب نمود و میبایست دو رشته انتخابی از دو نوبت مختلف باشد.
٢-رشته ھايی که به شکل مجموعه ارائه گرديده به عنوان يک انتخاب تلقي شده و دارای یک دفترچه سوال خواھند بود. داوطلب به ھنگام انتخاب رشته محل(در صورت مجاز بودن)رشته مورد نظر از آن مجموعه را انتخاب کند.
٣- زمان دقیق ھر نوبت (تاریخ و نوبت صبح و عصر)، به ھنگام دریافت برگه راھنما، اعلام خواھد شد.

 

معرفی کتاب های اورژانسی برای کنکور ارشد وزارت بهداشت

یکی از بیشترین سوالاتی که از مشاوران سنا پرسده می شود، معرفی کتاب های اورژانسی در مدت زمان باقی مانده است. به طور کلی در این مدت باقی مانده باید به مطالعه کتاب های تست با پاسخ تشریحی و مرور خلاصه برداری هایی که انجام داده اید بپردازید و بهترین پیشنهاد برای شما کتاب های جعبه سیاه، تاس ها و نمودارنامه ها می باشد که برای اکثر دروس این کتاب ها تالیف شده است برای اطلاع از جزئیات بیشتر با مشاوران سنا در ارتباط باشید.

bannerfinalmoshavere



دیدگاه‌ها  
+1 # حسین پورمحمد 1400-02-15 07:40
سلام به تعویق نمیافته؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟ :eek:
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانلود آیین نامه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

تحلیل سوالات درس داخلی جراحی ارشد پرستاری 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13