taghirat arshad vezarat behdasht

اطلاعیه 11 - در خصوص آخرین مهلت ثبت نام جدید ، ویرایش اطلاعات، آخرین ضوابط اعلام شده، و نقص مدارک ثبت نام کنندگان آزمون كارشناسی ارشد رشته های گروه پزشكی سال 98 (جدید)

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 توجه داشته باشند، آخرین مهلت ثبت نام جدید، ویرایش اطلاعات، در تاریخ 98/03/07 و زمان برگزاری آزمون 27 و 28 تیرماه می باشد. تا انتها اطلاعیه را مطالعه نمایید.

telegram3

اگر جز آن دسته از داوطلبانی هستید که از همین الان می خواهید شروع به مطالعه کنید و یا بدنبال کتاب های تست و جمع بندی برای اطلاع از میزان آمادگی خود و درصدی که در هر درس میزنید هستید می توانید از طریق ارتباط با مشاوران موسسه علوم پزشکی سنا پاسخ سوالات خود را دریافت  و از بهترین راهنمایی برای جمع بندی در مدت زمان باقی مانده مطلع شوید.

 

آخرین تغییرات ویرایش و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

1- بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ 98/02/22، برای رتبه های اول مقطع کارشناسی که فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد می باشند سهمیه بدون آزمون حذف و 10 درصد سهمیه با آزمون برای آنان اعمال شود.این مصوبه برای آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 و به بعد اجرایی خواهد شد.
2-  با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر اعمال محرومیت یکساله برای دانشجویان انصرافی، به دلیل وجود موارد انصرافی از واجدین شرایط استفاده از سهمیه درخشان سالهای قبل، بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ 98/02/22، مقرر شد محرومیت جهت پذیرش دانشجو صرفاٌ برای یک دوره (سال 98) برای این افراد، اجرا نگردد.
3- طی بررسی اولیه انجام شده اطلاعات و مدارک ثبت نامی، مواردی مشخص شده که داوطلب دقت لازم را در ورود اطلاعات نداشته است. بدیهی است هر گونه نقص در اعلام اطلاعات، ارسال مدارک و یا اعلام اطلاعات نادرست و غیر واقع، سبب بروز مشکلاتی برای فرد خواهد شد که مسئولیت آن به عهده داوطلب بوده و اقدامی از طرف مرکز سنجش آموزش پزشکی میسر نخواهد شد.لذا با توجه به اینکه تاریخ 98/03/07 آخرین فرصت برای تصحیح و تکمیل اطلاعات و مدارک می باشد، لذا دقت لازم در این رابطه به عمل می آید:
الف- انتخاب دو رشته یا مجموعه از یک گروه امتحانی ( داوطلب فقط مجاز به شرکت در جلسه آزمونی یکی از آنها بوده و امکان شرکت در دیگری را نخواهد داشت)
ب - عدم انتخاب رشته امتحانی اول
ج - عدم درج صحیح عنوان دانشگاه علوم پزشکی مقطع قبلی
د - عدم درج صحیح جنسیت
ه - عدم الصاق عکس پرسنلی در فرمت صحیح ( در صورت نقص مانع از ورود فرد به جلسه آزمون خواهد شد)
ی-عدم درج معدل صحیح بر اساس مدارک معتبر ( در هر مرحله نادرست بودن معدل محرز شود، موجب حذف داوطلب از روند آزمون یا اخراج از تحصیل خواهد شد)
و- عدم درج صحیح کد ایثارگری سهمیه ایثارگری سهمیه رزمندگان و ایثارگران ( در صورت عدم شناسایی یا اعلام غیر مجاز بودن فرد از ارگان یا سازمان مربوطه، متعاقبا تغییر و یا اعمال سهمیه صورت نخواهد گرفت)

لینک مرتبط:

 مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری وزارت بهداشت 98

تراز در آزمون ارشد وزارت بهداشت چگونه محاسبه می شود؟

رتبه های برتر چه کارهایی برای موفقیت خود انجام داده اند؟

 ویژه متقاضیان رشته مددکاری اجتماعی ارشد علوم پزشکی 98

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13