زمان و شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد بقیه الله ارتش در سال 98 : درخصوص اعلام اسامی واجدین شرایط مرحله دوم برای دانشگاه شاهد- دانشگاههای علوم پزشكی ارتش و بقیه ا...(عج) و علوم بهزیستی و توانبخشی برای رشته های مورد پذیرش این دانشگاهها درآزمون كارشناسی ارشد سال 98 در زمان مقرر باید نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه جزئیات لازم در رابطه زمان , شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهیم.

telegram3

زمان مصاحبه دکتری دانشگا شاهد بقیه الله ارتش در سال 98

داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد سال 98 را كه متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد و دانشگاههای علوم پزشكی ارتش و بقیه ا... و علوم بهزیستی و توانبخشی بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاهها اقدام نموده اند، به نكات زیر جلب مینماید:

1- داوطلبان این رشته ها با وارد نمودن كد رهگیری میتوانند نتیجه خود را مشاهده نمایند.

2- اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب میباشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمیكند.

3- رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ع.پ ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب میباشد. لذا مصاحبه برای این رشته برگزار نمیشود.

4- زمان مصاحبه با دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش، ساعت 8,30 صبح روز 5شنبه تاریخ 31/5/98 می باشد.

5- برای دانشگاه ع.پ. بقیها... به دلیل اینكه پذیرش صرفا از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمیباشد. اطلاع رسانی زمان و مكان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

6- زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته مددكاری اجتماعی، ساعت 8,30 صبح روز یكشنبه تاریخ 98/6/3  به آدرس تهران، اوین، میدان شهریاری، خیابان دانشگاه، انتهای خیابان كودكیار، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،ساختمان فارابی، طبقه 4، گروه آموزشی مددكاری اجتماعی میباشد.

داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مكان دانشگاه ع.پ بقیه ا...(عجbmsu.ac.ir ( و دانشگاه شاهد shahed.ac.ir  دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تلفن 71732874 و 71732867 مراجعه نمایند.

 

لینک مرتبط:

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون دکتری پرستاری: سرفصلهای مهم درس مبانی مراقبت‌ها

آزمون MHLE چیست؟زمان برگزاری و تعداد سوالات

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

سرفصل و بودجه بندی سوالات ارشد ژنتیک پزشکی 94 تا 1402

سرفصل و بودجه بندی سوالات ارشد بیوشیمی بالینی 94 تا 1402

ضرایب و دروس ارشد ایمنی شناسی - علوم آزمایشگاهی دو

تغییرات آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13