heyat elmi

آغاز ثبت نام جذب هیات علمی پیمانی و طرح سربازی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از 15 بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا 30 بهمن‌ماه به مدت 15روز  ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که قصد ثبت نام در هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور را دارند در مدت زمان مشخص شده با مراجعه سامانه  جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم نسبت به ثبت نام و تهیه مدارک لازم برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید.

telegram3

زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی

زمان ثبت نام برای عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ بر اساس فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشورهمانطور که در ابتدا توضیح دادیم از 15 بهمن ماه 97 آغاز و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت ومتقاضیان جذب در این زمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دانشگاه‌ها از 4 اسفند 97  تا 20 خرداد 98 فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی از 19 دی ماه به مدت 8 روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

با توجه به زمان اعلام‌شده، توصیه می‌شود تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به سامانه جامع نور رضوی به آدرس mjazb.ir مراجعه و با دریافت فایل اعلام نیاز دانشگاه‌ها، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

بر اساس این اطلاعیه،  قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف‌اند حداقل بیست درصد (۲۰%) اعضای هیأت علمی مورد نیاز خود را از بین جامعه ایثارگران مشمول جذب کنند.

 

لینک مرتبط:

سامانه ثبت نام امریه سربازی مرکز جذب اعضای هیات علمی

فراخوان جذب هیات علمی

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

آموزش رایگان زبان ارشد وزارت بهداشت

دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ ارشد پزشکی 1403

آموزش دانلود سوالات و ورود پاسخ ها نهم 1401

معرفی بسته آموزش پزشکی موسسه سنا

دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش ارشد آموزش بهداشت 99 تا 1401

حد نصاب لازم برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

آموزش شرکت در آزمون اینترنتی سنا

جذب دو هزار نیروی قراردادی جدید در دانشگاه‎های علوم پزشکی

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13