olmpiad olompezeshki

متقاضیان شرکت در المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت: آخرین مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت تا 10 آذر ماه 98 می باشد بنابراین متقاضیانی که قصد ثبت نام در المپیاد علوم پزشکی را دارند برای باید در زمان مشخص شده با مراجعه به سایت معرفی شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. برای اطلاع از جزئیات شرکت در المپیاد علوم پزشکی این اطلاعیه را تا انتها مطالعه نمایید.
متقاضیان شرکت در آزمون ارشد و دکتری وزارت بهداشت برای اطلاع از جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری کنکور ارشد و دکتری وزارت بهداشت و اطلاع از بهترین منابع معرفی شده برای رشته های ارشد و دکتری علوم پزشکی به این لینک زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مراجعه نمایید و یا از هر کجای کشور که هستید با شماره 02166574345تماس حاصل نمایید.

telegram3

زمان و شرایط ثبت نام المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی 98

آخرین مهلت ثبت نام در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، 10آذرماه جاری اعلام شد. مرکز استعدادهای درخشان این دانشگاه در اطلاعیه‌ای آخرین مهلت ثبت نام در این المپیاد علمی را 10 آذرماه 98 اعلام کرد.در این اطلاعیه آمده است؛ دانشجویان رشته پزشکی و تمامی رشته‌های علوم پزشکی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و دکتری تخصصی بالینی متقاضی شرکت در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که تابستان 1399برگزار می‌شود، تا 10 آذرماه برای ثبت نام فرصت دارند.

متقاضیان برای ثبت نام باید به دفتر استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه واقع در طبقه اول ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه به نشانی بزرگراه چمران، اوین، میدان شهیدشهریاری، بلوار دانشجو،  خیابان شهید اعرابی ، جنب بیمارستان آیت ا... طالقانی ، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مراجعه کنند.بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانیtalent.sbmu.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره ۲۳۸۷۲۳۱۶ تماس بگیرند.

bannerfinalmoshavere



رشته ای برگزاری المپیاد علوم پزشکی

المپیاد مذکور در 6حیطه؛ استدلال بالینی،  تفکر علمی در علوم پایه،  مدیریت نظام سلامت،  کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم،  آموزش پزشکی و  مطالعات میان رشته‌ ای علوم انسانی و سلامت برگزار می شود.

دانشجویان دوره دکتری تخصصی و دکتری تخصصی بالینی می توانند در دو حیطه کارآفرینی و مطالعات میان رشته ای و دانشجویان پزشکی و مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد در تمام حیطه های ذکر شده ثبت نام کنند. براساس این اطلاعیه دانشجویان تنها مجاز به انتخاب یک حیطه هستند.

مطالب مرتبط :

منابع مفید برای آزمون وزارت بهداشت کدامند ؟

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

دانلود سوالات ارشد بهداشت حرفه ای 93 تا 1402

دانلود دفترچه سوالات ارشد بهداشت محیط 92 تا 1402

دانلود سوالات ارشد اقتصاد بهداشت 94 تا 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13