آغاز ثبت نام بدون کنکور پردیس دانشگاه صنعتی شریف موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و واحد های آموزشی پیام نور : علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای  پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی درپردیس دانشگاه صنعتی شریف درکیش, مؤسسات غیرانتفاعی، مراكز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور،اعم از داوطلبانی كه در آزمون سراسری سال 1397 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند، می توانند در مدت زمان مشخص شده با اطلاع از رشته‌ های تحصیلی و دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو، با همراه داشتن مدارک ودرنظر گرفتن موارد ذیل  از تاریخ 97/10/29 تا 97/11/10  با مراجعه به سایت یا مستقیماً به مؤسسات، مراكز و واحدهای آموزشی محل پذیرش می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

لیست رشته های بدون کنکور و صرفا بر اساس  سوابق تحصیلی برای پذیرش مهرماه 1398 و شرایط ضوابط آنها درتارخ 97/11/17  ازطریق سایت این سازمان منتشر خواهد شد، رشته هایی که ظرفیت خالی برای پذیرش داشته باشند جز رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی معرفی خواهند شد.

telegram3

شرایط لازم برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سال 98

1- كلیه متقاضیان باید دیپلم كامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) و یا مدرک پیش‌دانشگاهی و یا كاردانی (فوق دیپلم) با تاریخ اخذ حداكثر تا 97/11/30 داشته باشند.

2- داوطلبان در زمان اعلام شده باید مدارک خود را برای بررسی به دانشگاه و موسسه محل تقاضا ارسال و یا تحویل نمایند. پس از بررسی مدارک درصورت داشتن شرایط از داوطلب برای تكمیل فرم تعهد (برای جلوگیری از ثبت مشخصات داوطلب در چند رشته‌محل و یا چند موسسه) دعوت بعمل خواهد آمد كه در این مرحله لازم است، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220،000 (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الكترونیكی در سایت سازمان اقدام نمایند.

4- آن دسته از داوطلبانی كه قبلاً در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1397 (اعلام قبولی شهریورماه، مرحله تكمیل ظرفیت و یا اعلام قبولی نیمه‌متمركز) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یكی از مراكز/واحدهای آموزشی ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در مراحل قبلی لغو خواهد شد.

5- كلیه متقاضیان مرد باید در زمان ثبت‌ نام و شركت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مركز و یا واحد آموزشی كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

7-داوطلبان باید در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراكز/ واحدهای آموزشی در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

8- پاسخگویی به اعتراضات داوطلبان درخصوص عدم پذیرش آنها بر عهده دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالی ذیربط خواهد بود لذا لازم است داوطلبان از مراجعه و یا مكاتبه در این خصوص با این سازمان خودداری نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور98

1- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم

2- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید

3- اصل و یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی

4- گواهی اخذ مدرک كاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید كه فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ كپی از صفحات آن،اصل كارت ملی و 2 برگ كپی از آن، شش قطعه عكس 4×3 تهیه شده در سال جاری.

6- مدرک نظام وظیفه برای مشمولان

كلیه پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.كلیه پذیرفته‌شدگان حتما نام ‌رشته و مركز/واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام نمایند..

 

لینک مرتبط:

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 98-99

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 97-98

لیست رشته های کارشناسی ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98

                                                       

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

خبرنامه ویژه جمع بندی کنکور ارشد وزارت بهداشت

بودجه بندی سوالات کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت

بودجه بندی سوالات کنکور ارشد پرستاری ۹۹ تا ۱۴۰۲

خبرنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت شماره 3

دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ ارشد پزشکی 1403

خبرنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت شماره 1

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13