آخرین رتبه قبولی ارشد اتاق عمل 98 : به دلیل ظرفیت کم پذیرش ارشد اتاق عمل یکی از سوالات بسیاری که شما متقاضیان کنکور ارشد اتاق عمل از مشاوران ما میپرسید، اطلاع از درصد لازم برای قبولی آزمون ارشد اتاق عمل و رتبه لازم برای قبولی این آزمون می باشد. در این مقاله نمونه کارنامه برخی از داوطلبان ارشد اتاق عمل در سال تحصیلی 97-98 را در اختیار شما قرار داده تا با مشاهده کارنامه تا حدودی از درصدهای قبولی داوطلبان در سال 98 مطلع شوید.

به دلیل ظرفیت کم پذیرش در کارشناسی ارشد اتاق عمل اغلب داوطلبان می خواهند بدانند با کارشناسی اتاق عمل در چه رشته ای غیر از ارشد اتاق عمل می توانند ادامه تحصیل دهند؟ پاسخ سوال در انتهای مقاله

با توجه به قانونی که در سال 99 تصویب شده برای کنکور ارشد سال 99 حدنصاب زبان برداشته شده و ضریب ان به 3 افزایش یافته است. بنابراین می توان گفت نه تنها از اهمیت زبان کم نشده بلکه از با افزایش ضریب زبان جایگاه ان با دروس اختصاصی با ضریب بالابرابری می کند و همچنان داوطلبان باید درس زبان را در کنکور در کنار دروس مهم در اولویت قرار دهند. به دلیل معرفی نکردن منبع برای درس زبان ارشد وزارت بهداشت و پایین بودن سطح زبان اغلب داوطلبان یکی از بزرگترین دغدغه های متقاضیان شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت درس زبان و رسیدن به درصد خوب می باشد، پس این مورد را به شما متقاضیان رشته ارشد اتاق عمل یادآور می شویم، اگر می خواهید جز پذیرفته شدگان در این رشته باشید، باید حداقل زبان خود را به 50 درصد و بیشتر برسانید.  کسب این درصد با تمرین و تکرار و حل تست کار اصلن سختی نیست. پس برای خود از این آزمون غول بزرگی نسازید. با انتخاب درست منبع برای مطالعه، تمرین و تکرار و البته زدن تست، مطمئن باشید شما از قبول شدگان آزمون ارشد اتاق عمل می باشید. برای اطلاع از بهترین منبع زبان به مقاله منبع زبان آزمون ارشد وزارت بهداشت  مراجعه نمایید.

telegram3

کارنامه ارشد اتاق عمل 98

رتبه قبولی ارشد اتاق عمل برای دانشگاه های دولتی بین 1تا 25 در سال 98 بوده و برای دانشگاه های شهریه پرداز 15 نفرمی باشد، با این حساب داوطلب برای کسب رتبه لازم برای قبولی ارشد اتاق عمل باید میانگین بین 60 تا 80 را کسب کند که البته این میانگین درصد طبق هر سال با توجه به متقاضیانی که در آن سال شرکت می کنند، متفاوت است.

با اطلاع از این میانگین، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد سخت بودن و غیر ممکن بودن کسب این رتبه است. در پاسخ به این دوستان باید بگوییم کسب این درصد اصلن کار سختی نیست و اغلب شرکت کنندگان آزمون ارشد اتاق عمل منابع درستی برای مطالعه نداشته و به عنوان سیاه لشکر با دانسته های سال های قبلی خود در این آزمون شرکت میکنند. بنابراین همانطور که بارها توضیح دادیم انتخاب منبع درست مطالعه و البته داشتن برنامه ریزی و زدن تست برای قبولی در آزمون ارشد اتاق عمل شانس شما را برای قبولی دو چندان خواهد کرد.

برای دریافت بهترین منبع توصیه شده ارشد اتاق عمل از زبان رتبه های برتر این رشته به مقاله  منابع آزمون کارشناسی ارشد اتاق عمل 99 مراجعه کرده و هرآنچه ر ا که برای قبولی نیاز دارید دریافت نمایید.   

 

bannerfinalmoshavere



karname arshad otagh amal98

آخرین رتبه و نمونه کارنامه ارشد اتاق عمل 97 - 98

رشته های مجاز ارشد اتاق عمل 99

به دلیل ظرفیت کم پذیرش در کارشناسی ارشد اتاق عمل اغلب داوطلبان می خواهند بدانند با کارشناسی اتاق عمل در چه رشته ای غیر از از اتاق عمل می توانند ادامه تحصیل دهند؟

شاید به دلیل ظرفیت پذیرش کم این رشته که در مقاله  دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش ارشد اتاق عمل  توضیح دادیم، بیشتر داوطلبان ارشد اتاق عمل برای ادامه تحصیل رشته های دیگری را انتخاب میکنند به طور مثال با کارشناسی اتاق عمل شما می توانید در مقطع ارشد در رشته آموزش بهداشت، ارگونومی، فیزیولوژی، ICU و NICU و... شرکت کنید. برای اطلاع از کلیه رشته های مجاز ارشد اتاق عمل به مقاله رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد اتاق عمل 99 مراجعه نمایید.

باتوجه به ارائه نشدن PHD اتاق عمل در دانشگاه ها،  با ادامه تحصیل در مقطع ارشد اتاق عمل شما می توانید به عنوان هیات علمی مشغول به کار شده و البته با ادامه تحصیل در این رشته با تمام سختیها نه تنها سطح کاری خود را بالا برده بلکه بعد از گذشت چند سال و داشتن سابقه در زمینه کاری خود می توانید به عنوان مسئول و رئیس بخش و...به عنوان یک فرد موفق عمل کنید. 

توصیه مشاور سنا به شرکت کنندگان ارشد اتاق عمل

خواندن چند کتاب منابع برای یک درس، حتی اگر وزارت بهداشت آنها را اعلام کرده باشد کار درستی نیست. خصوصیاتی که منبع مورد مطالعه شما باید داشته باشد در زیر ذکر میکنیم:
برای یادگیری هر درس فقط یک منبع بخوانید. (البته برحسب مورد و برای تفهیم یک مطلب خاص، میتوان به منبع دیگر رجوع کرد)
منبع خلاصه مورد مطالعه شما باید به قصد کنکور نگارش شده باشد نه به خاطر خلاصه شدن محتوا. هم اکنون در کتابفروشیها، کتب خلاصه شده زیادی هستند ولی این کتب با هدف کنکور ارشد خلاصهبرداری نشدهاند. ما در سنا جزوات و کتب خلاصه را صرفاً براساس کنکور ارشد دکتری وزارت بهداشت آماده میکنیم.
در طول سال و در مطالعه کتابهای تست طبقه بندی شده برای تستزنی مناسبترند. به دلیل اینکه شما پس از مطالعه 2 یا 3 فصل میتوانید فقط تستهای مربوط به آن سه فصل را بزنید؛ و در ایام و ماههای نزدیک به کنکور کتب تست سال به سال که در مؤسسه سنا به آنها جعبه سیاه گفته میشود بسیار مناسباند.

مطالب محبوب اتاق عمل:

دانلود کلید نهایی سوالات ارشد اتاق عمل 98

 آخرین رتبه و نمونه کارنامه ارشد اتاق عمل 97 - 98

منابع آزمون کارشناسی ارشد اتاق عمل

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13