daneshgah tehran

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98: متقاضیان تحصیل در رشته های وزارت علوم توجه داشته باشند، دانشگاه تهران از دانشجویان برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای سال تحصیلی 99 از بین دانشجویان ورودی سال 1395 که جز 15 در صد برتر دانشگاه تهران بوده و یا از دانشگاه‌ های مشمول این فراخوان که در 15 درصد برتر رتبه بندی قرار دارند، در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

telegram3

مدارک و زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران98

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه تهران: داشتن فرم تکمیل شده تقاضا و آخرین کارنامه تحصیلی وتکمیل فرم گواهی معدل برای متقاضیان سایر دانشگاهها

زمان کلیه متقاضیان، از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ تا ۲۰/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران (ems1.ut.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری فرم تکمیل شده تقاضا اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند پس از تکمیل فرم و اخذ تایید از دانشگاه ذیربط، فرم مذکور را به همراه دیگر مدارک مورد نیاز در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران بارگذاری گردد. 

شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال 1395 دانشگاه تهران که پس از شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

تبصره یک: دارا بودن حداقل معدل 16 در رشته های فنی مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و حداقل معدل 17 برای رشته های علوم انسانی، رفتاری اجتماعی و سایر رشته ها الزامی است .

دانشجویان دوره کارشناسی ورودی 95 سایر دانشگاههای مشمول این فراخوان که پس از شش نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی در پانزده درصد برتر (به تأیید معاونت آموزشی دانشگاه ذیربط) در رشته تحصیلی مربوط باشند.

دانش آموختگی حداکثر در هشت نیمسال تحصیلی (۱۳۹۹/۶/۳۱)

تبصره دو: دانش آموختگان ورودی بهمن 94 به شرط دانش آموختگی در 8 نیمسال می توانند درخواست خود را ارائه نمایند.
نکات قابل توجه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

– پذیرش سال تحصیلی 99بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر می باشد.
– براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان نمرات بی اثر شده در کارنامه دانشجو مجددا اثر داده شده و رتبه بندی و برتری دانشجو تعیین می شود.
– برگزیدگان علمی در رشته هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته ۹ نیمسال تحصیلی تدوین و تصویب شده است می توانند از تسهیلات مربوطه بهره مند شوند.

– دانشگاه اختیار دارد متقاضیانی را که در طول شش نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش کند. درخواست متقاضیان مذکور بعد از دانش آموختگی بررسی خواهد شد.

– دانشگاه اختیار دارد درخواست دانشجویانی که طول مدت تحصیلشان به دالیلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، ماموریت والدین یا همسر و یا بدلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور در این شیوه نامه بشود را به صورت مازاد بر ظرفیت بررسی کند.

لینک مرتبط:

دفترچه مواد امتحانی و ضرایب دکتری وزارت علوم 99

دفترچه مواد امتحانی و ضرایب آزمون ارشد وزارت علوم 99

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13