daneshgah azad

آغاز پذیرش دانشجو در دوره های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته ، به دلیل پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی، کارشناسی و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد ( بر اساس سوابق تحصیلی)، دانشگاه آزاد یکی از محبوب ترین و پرمتقاضی ترین دانشگاه های کشور می باشد. دانشگاه آزاد در حال حاضر در بیش از هشتاد رشته اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون کنکور می کند. بنابراین دانشگاه آزاد برای افرادی که در مقطع کارشناسی بعد از چند سال قصد ادامه تحصیل دارند و یا داوطلبانی که در جلسه آزمون بنا به هر دلیلی آزمون خود را خراب میکنند، یکی از گزینه های مناسب می باشد.

در صورت اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف اطلاعات در همین صفحه به روز رسانی خواهد شد.

به طور کلی در هیچ دانشگاهی در مقطع ارشد پذیرش بدون کنکور امکان پذیر نمی باشد، جز پذیرش براساس استعداد های درخشان، اما دانشگاه آزاد در مقطع ارشد در برخی رشته های علوم پزشکی زیر نظر وزات بهداشت اقدام به پذیرش دانشجو میکند، که در مقاله لیست رشته های کارشناسی ارشد پزشکی دانشگاه آزاد   لیست این رشته ها و شرایط ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد ذکر شده است. ثبت نام رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سایت مرکز سنجش پزشکی کشور انجام می شود و نیاز به تهیه فرم ثبت نام جداگانه ای نیست. برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت و دانشگاه با شماره 02166574345 تماس بگیرید.

 

telegram3

 

 

زمان ثبت نام رشته های علوم پزشکی ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان ثبت نام ارشد رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد از 30 بهمن ماه همزمان با ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته های ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد هستند در زمان مشخص شده با مراجعه به sanjeshp.ir  می توانند اقدامات لازم نسبت به ثبت نام خود را انجام دهند. کسب اطلاعات بیشترمقاله  زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 را مطالعه کنید.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98

 ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای دو ورودی مهر و بهمن با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا حداقل 1 ماه می باشد و متقاضیان می توانند در رﺷـﺘﻪ ﻫـﺎی ﻣﺨﺘﻠـﻒ داﻧﺸـﮕﺎه آزاد که شامل ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﯽ، ﮐﺸـﺎورزی و رﯾﺎﺿﯽ و ﻓﻨﯽ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ  وزﺑﺎﻧﻬﺎی ﺧـﺎرﺟﯽ وﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﯽ، هنر  شرکت نمایند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98

زمان ثبت نام دوره های کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته برای رشته محل های دارای پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی از روز دوشنبه 1 بهمن ماه لغایت شنبه 13 بهمن ماه آغاز خواهد شد. پذیرش در این دوره ها برای نیمسال دوم تحصیلی 97-98 صورت می گیرد.

داوطلبان برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور باید به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند. هر داوطلب می تواند 20 رشته محل از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته شهرهای ارائه شده را انتخاب کند. نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمه بهمن اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98

براساس مصوبه جلسه شانزدهم شوراي سنجش و پذيرش مورخ 10/12/ 97  بدینوسيله به اطلاع متقاضیان تحصيل در رشته‌هاي دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می رساند کلیه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته ، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

1- گزینش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت.

2- داشتن دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه.

4- هر متقاضی با توجه به مدرک پایان دوره متوسطه خود در شاخه های فنی و حرفه ای ، کار و دانش و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم ، تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی برای ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته می باشد.

5- تطابق رشته فارغ التحصیلی داوطلبان در دوره متوسطه با رشته انتخابی در دوره کاردانی پیوسته، در محل دانشگاهی مربوطه صورت خواهد پذیرفت .

7- داوطلبان لازم است معدل کل دیپلم خود را دقیقاً مطابق معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی درج نمایند چرا که در صورت مغایرت اعلامی با معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی از ثبت نام و ادامه تحصیل فرد جلوگیری خواهد شد و قبولی آنها لغو می گردد.

 

آیا تفاوتی بین مدرک با آزمون و بدون آزمون وجود دارد ؟

بسیاری از داوطلبان که قصد تحصیل در رشته های بدون آزمون را دارند این سوال در ذهنشان ایجاد می شود که آیا تفاوتی بین مدرک با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد وجود دارد یا خیر ؟ و ثبت نام بدون کنکور بر روی مدرک تحصیلی متقاضیان ذکر خواهد شد؟

در پاسخ باید بگوییم هیچ تفاوتی بین مدرک با آزمون و بدون آزمون در دانشگاه آزاد وجود ندارد و مدرک اعطا شده به فارغ التحصیلان کاملا رسمی می باشد. همچنین از نظر شهریه و شرایط دیگر نیز هیچ تفاوتی در با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد وجود ندارد.

 در صورت داشتن سوال در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف و لیست رشته های ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد با موسسه علوم پزشکی در ارتباط باشید.

 

لینک مرتبط :

اخبار آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد مامایی دانشگاه آزاد

راهنمای دریافت شناسه دانشگاه آزاد

شرایط ورود به رشته های علوم پزشکی از لیسانس وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

خبرنامه ویژه جمع بندی کنکور ارشد وزارت بهداشت

بودجه بندی سوالات کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت

بودجه بندی سوالات کنکور ارشد پرستاری ۹۹ تا ۱۴۰۲

خبرنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت شماره 3

دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ ارشد پزشکی 1403

خبرنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت شماره 1

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13