توی آزمون ارشد پرستاری برای پرستاری کودکان 24 سوال میاد. برای گرایش پرستاری کودکان این درس بالاترین ضریب رو داره ولی برای سایر گرایش های پرستاری هم ضریب پایینی نداره. منبع اصلی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت برای درس کودکان ونگ هست. یک کتاب قطور تک جلدی یا دو جلدی (ناشران دیگر) با متن ثقیل که ترجمه های روانی ازش توی بازار نیست. خیلی از بچه هایی که کتاب اصلی رو تهیه می کنند تا وسطاش که میرسن بنزینشون تموم میشه و نزدیکاری کنکور بیست لیتری چه کنم چه کنم می گیرن دستشون :))

telegram3

 

خلاصه کتاب ونگ : پرستاری کودک سالم و بیمار نگارین اکبری

اون بیست لیتری بدست هایی که در متن بالا گفتیم و مشخصه که رفرنس خون نیستند و عادت به خوندن کتابای رفرنس ندارن توصیه می کنیم بجای خوندن کتاب پرستاری کودک سالم ونگ و پرستاری کودک بیمار ونگ دنبال یک منبع جایگزین باشند. الان در حال حاضر کتاب جایگزینی که متن روانتر داشته باشه و بشه بجای دو جلد کتاب پرستاری ونگ اونو به عنوان یکی از منابع کنکور ارشد پرستاری برای درس کودکان مطالعه کرد کتاب پرستاری کودک سالم و بیمار نگارین اکبری هست که یه جورایی خلاصه کتاب ونگ هست که هم حجم کمتری داره و هم متن قابل تحمل تری داره.

parastari koodak

اگر نزدیکای کنکور هست و هنوز شروع نکردید بجای پرستاری کودک سالم و بیمار ، کتاب نمودارنامه پرستاری کودکان رو بخونید. حتی اگر اونایی که کتاب وونگ یا کتاب کودک سالم و بیمار نگارین اکبری رو تموم کرده باشن بعنوان مرور می تونن از کتاب نمودارنامه پرستاری کودکان استفاده کنند چون واقعا برای مرور عالیه

 

بهترین کتاب تست پرستاری کودکان

بهترین کتاب تست پرستاری کودکان در حال حاضر که بشه ازش به عنوان نمونه سوال پرستاری کودکان ونگ استفاده کرد کتاب تست تاس کودکان هست. مخصوصا اونایی که می خوان بعد از مطالعه هر فصل تست زنی انجام بدن کتاب تاس کودکان بصورت فصل به فصل طبقه بندی شده ست. دم کنکور حتما یه دور تست های این کتاب رو بخونین چون در هر ویرایش جدید از این کتاب، تست های احتمالی کنکور در اون آورده میشه. علاوه بر کتاب تاس کودکان، اگر بخواین تست های کنکور رو بصورت طبقه بندی شده مطالعه کنین برید سراغ کتاب گنجینه جامع سوالات پرستاری. دم کنکور هم اگر بخواین به عنوان خودآزمایی تست بزنید، آزمون های پرستاری از سال 77 تا امسال رو می تونید از کتاب جعبه سیاه پرستاری تست بزنید.

 

لینک مرتبط در رابطه با رشته پرستاری:

ضرایب و ظرفیت کنکور ارشد پرستاری 98-99

نمونه کارنامه آزمون ارشد پرستاری سال 98-99

فیلم توضیحات منابع کارشناسی ارشد پرستاری 98

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری

رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری 98-99

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

نمونه تدریس درس کودکان

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13