arshad mamaei

رشته مامایی جز رشته هایی است که اغلب فارغ التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی به دلیل ظرفیت کم پذیرش در رشته مامایی در مقطع ارشد به دنبال اطلاع از درصدهای لازم برای قبولی در این رشته و نمونه کارنامه های قبولی ارشد مامایی در سال 97 هستند. در ادامه نمونه کارنامه های برخی از متقاضیان رشته مامایی را در اختیار شما قرار می دهیم و به سوالات شما در رابطه با تعداد شرکت کنندگان در آزمون ارشد مامایی وزارت بهداشت و رتبه لازم برای قبولی در رشته ارشد مامایی و... پاسخ می دهیم. به این نکته توجه داشته باشید موسسه علوم پزشکی سنا یکی از به روز ترین سایت هایی بوده که در کلیه رشته های علوم پزشکی فعالیت دارد و هر آنچه راکه در رابطه با منابع به روز، آزمون های آزمایشی و کلاس های حضوری، مشاوره و پشتیبانی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

telegram3

توصیه مشاور سنا به شرکت کنندگان در کنکور ارشد وزارت بهداشت:

به دلیل تماس های بسیار شماداوطلبان در رابطه با داشتن مشاوره نادرست و معرفی منابع غیر معتبر از موسسات و افرادی که تجربه کاملی در این زمینه ندارند تصمیم گرفتیم  موضوعی را در رابطه با تصمیم گیری درست به شما یادآور شویم، توصیه ای که به متقاضیان کنکور ارشد و دکتری رشته های علوم پزشکی میکنیم این است که سعی کنید مشاوره و یا سوالات خود را از موسسات و مشاورانی بپرسید متخصص دررشته های علوم پزشکی هستندو تمام جزئیات مربوط به آن رشته را در اختیار شما قرار دهند،با توجه به گسترش افرادی که اقدام به دادن مشاوره ومعرفی کتاب های کنکوری برای رشته های علوم پزشکی میکنند باید بگوییم اکثر این افرادتجربه ای در این زمینه نداشته  و یا جز مشاوران خط های 909 بوده که به تازگی اقدام به فعالیت در این زمینه کرده و دادن مشاوره به داوطلبان را به عنوان آزمون و خطایی خود در نظر میگیرند.

بنابراین توصیه ما به شما انتخاب موسساتی است که سابقه ی طولانی دررشته های علوم پزشکی و ارائه خدمات در این زمینه دارند و هر سال با تعداد زیادی از داوطلبان این گروه از رشته های علوم پزشکی در ارتباط هستند. با توجه به سابقه ی 12 ساله موسسه علوم پزشکی سنا در رشته های علوم پزشکی و داشتن نمایندگی در سرتاسر کشور و حضور اساتید معتبر برای تالیف کتاب ها و طراحی سوالات آزمون و داشتن مشاوره و پشتیبانی با رتبه های برتر این رشته می توانیم با اطمینان خاطر بگوییم، موسسه علوم پزشکی سنا آزمون و خطای خود را پس داده و اکنون با در اختیار گذاشتن خدمات در این رشته و رشته های دیگر هر ساله بسیاری از رتبه ای برتر در رشته های مختلف ارشد و دکتری علوم پزشکی داشته است. بنابراین برای دریافت سوالات خود از هر کجای کشور که هستید از طریق تماس می توانید بصورت رایگان با مشاوران صحبت کرده و پاسخ سوالات خود رادریافت نمایید.

کارنامه قبولی شدگان ارشد مامایی

 درادامه نمونه کارنامه های داوطلبان با رتبه های مختلف در رشته ارشد مامایی در اختیار شما قرار داده ایم تا با مشاهده نمونه کارنامه قبولی ارشد مامای در سال 98-99 تا حدودی با درصد های لازم برای قبولی ارشد مامایی مطلع شوید به این نکته توجه داشته باشید، برای انتخاب منابع، کتاب هایی را انتخاب کنید که طبقه بندی شده براساس رفرنس بوده تا داوطلبان با مطالعه چند دوره کتاب ها تسلط کافی به مباحث داشته باشندو این مورد را هرگز فراموش نکنید که زدن تست و مرور تست های سال های اخیر و شرکت در آزمون های آزمایشی کمک بسیاری به آمادگی شما برای شرکت در آزمون اصلی وزارت بهداشت میکند.

برای اطلاع از نمونه کارنامه ارشد مامایی سال 98 به لینک نمونه کارنامه ارشد مامایی وزارت بهداشت 98-99   مراجعه کنید.

 

arshad mamaei 98 99

رتبه لازم برای قبولی ارشد مامایی 97-98

باتوجه به اینکه پذیرش ارشد مامایی در سال 98 برای دانشگاه های دولتی 92 نفر بوده برای قبولی در دانشگاه های تهران باید رتبه ای بین 1 تا 20 را کسب کرده و برای پذیرش در دانشگاه های روزانه شهرهای اطراف 20تا 45 را کسب نمایید. با توجه به اینکه 30 رصد از این ظرفیت متعلق به سهمیه های 25 و 5 درصد ی ایثارگران می باشد و باید بگوییم 70درصد از این 92 نفر می توانند بصورت روزانه در دانشگاه ها پذیرش شوند و اگر 30درصد از ظرفیت توسط متقاضیان سهمیه دار تکمیل نشود دوباره ظرفیت به داوطلبان سهمیه آزاد تعلق میگیرد.

ترتیبی که مشاور سنا برای رشته ارشد مامایی به شما پیشنهاد می دهد به شرح زیر می باشد:

رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد مامایی

آزمون کارشناسی ارشد مامایی

مباحث سوال خیز درس بارداری و زایمان در آزمون ارشد مامایی

 تغییرات منابع آزمون ارشد مامایی 99

 

دیدگاه‌ها  
+2 # مهدی ۱۳۹۶ 1398-08-20 21:36
سلام. لطفا نمونه کارنامه های فیزیک پزشکی رو هم بذارید.ممنون
پاسخ دادن
+1 # پریسا صادقی عطار 1399-06-30 16:00
سلام
میشه بپرسم احتمال قبول شدن با رتبه 116 در دانشگاه تهران حتی به صورت پولی در رشته مامایی وجود داره؟
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13