arshad vezarat behdasht

طبق اطلاعیه جدید مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، سه قانون جدید در آزمون ارشد وزارت بهداشت امسال تصویب شده که از اهمیت زیادی برخوردار است. در این اطلاعیه به توضیح کامل قوانین جدید طرح نیروی انسانی و سابقه بالینی ارشد وزارت بهداشت در سال 98 خواهیم پرداخت. همچنین زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 از 30 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان با نمراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

همانطور که بارها توضیح دادیم کسب 25% درس زبان و میانگین 30% دروس اختصاصی از مهم ترین قانون تصویب شده در آزمون ارشد وزارت بهداشت در سال 98 می باشد و ممکن است اغلب داوطلبان برای تهیه منابع مناسب بخصوص برای درس زبان که وزارت بهداشت منبعی را برای مطالعه ی آن معرفی نکرده دچار مشکل شوند. با توجه به اهمیت درس زبان و دیگر دروس اختصاصی رشته های ارشد علوم پزشکی پیشنهاد ما به شما برای درس زبان تهیه کتاب صفر تا صد و 90+ می باشد و برای تهیه دیگر کتاب های کنکوری و طبقه بندی شده رشته های ارشد علوم پزشکی می توانید به سایت sanabook.com بانک کتاب رشته های ارشد علوم پزشکی مراجعه کنید.

برای اطلاع از قوانین تصویب شده دیگر سازمان سنجش آموزش پزشکی برای آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 تا انتها با ما همراه باشید.

 

telegram3

قوانین طرح نیروی انسانی و ارائه دو سال سابقه کار بالینی و نمره زبان

برای اطلاع از بندهایی که توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور ذکر شده می توانید با مراجعه به اطلاعیه دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت98 مراجعه کرده و دفترچه جدید راهنمای ثبت نام ازمون ارشد وزارت بهداشت 98 را دانلود کنید.

1- طبق توضیحات داده شده در بند 3 شرایط شركت مشمولین قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان شرایط اختصاصی صفحه 7 دفترچه راھنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 اعلام شده است. داوطلبان مشمول طرح اجباری میتوانند بدون گذراندن و یا شروع طرح، در ھر زمان در آزمون شرکت کنند و منعی جھت ادامه تحصیل ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت حذف شد؟! را مطالعه نمایید.

2 - در مورد بند 1-11 شرایط اختصاصی صفحه 4 دفترچه راھنمای ثبت نام مبنی بر ارائه 2 سال سابقه کار بالینی در رشته ھای مشخص شده جدول شماره 1، به اطلاع میرساند ھمانگونه که اعلام شده فقط در رشته ھای مشخص شده در جدول سابقه کار بالینی  در رشته ھای پرستاری مراقبتھای ویژه نوزادان، پرستاری توانبخشی و ... الزامی می باشد، لذا داوطلبان دقت نمایند اگر در رشته ھای امتحانی جدول شماره 1 سابقه کار درج نشده باشد، در آن رشته نیاز به ارائه سابقه کار نمیباشد.

3- ھمانگونه که در بند 1-13وضعیت تحصیلی صفحه 5 دفترچه راھنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 اعلام شده است کسب کف نمره زبان اعلام شده جھت تصحیح پاسخنامه و مجازبه انتخاب رشته محل شدن الزامی است. برای اطلاع از نمره حدنصاب دروس تخصصی و زبان در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98   روی لینک کلیک نمایید.

 

 لینک مرتبط با آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 :

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 98-99

بهترین کتاب یا منبع زبان آزمون ارشد وزارت بهداشت

دیدگاه‌ها  
0 # مسعود 1399-03-12 00:01
باسلام.دوسال سابقه کار با مدرک کاردانی فوریت پزشکی برای ارشد پرستاری اورژانس مورد تایید است یا باید کارشناسی باشه فقط
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون MHLE چیست؟زمان برگزاری و تعداد سوالات

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13