arshad vezarat behdasht 99

تمدید زمان ثبت نام و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99-1400 (آبدیت شده در تاریخ 31 خرداد ماه): با توجه به درخواست مکرر داوطلبان، مھلت جدیدی برای ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات از تاریخ 99/4/7  تا تاریخ 99/4/8 در نظر گرفته شده است. لذا افراد میتوانند در این تاریخ نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

برای اطلاع از جزئیات مربوط به اخبار آزمون ارشد وزرات بهداشت 1401-1402روی لینک کلیک کنید.

همچنین متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99-1400 را دارند توجه داشته باشند، زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت تغییر کرده است.  آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای 23 و 24 مردادماه 99 برگزار می شود.  قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از تعیین تکلیف نهایی زمان برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 99 خبر داد.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و لیست رشته های مجاز و مدارک مورد پذیرش و  دروس امتحانی و ضرایب مربوطه  در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شده است. برای دریافت جزئیات دقیق تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون های علوم پزشکی در کلیه مقاطع و رشته ها به مقاله دانلود تقویم آزمون های علوم پزشکی 99  مراجعه نمایید. و در صورت داشتن سوال از هر کجای کشور که هستید با شماره 02166574345 پاسخ سوالات خود را بصورت رایگان از مشاوران سنا دریافت نمایید.

telegram3

زبان ارشد وزارت بهداشت

یکی از مهم ترین سوالاتی که شما متقاضیان کنکور ارشد وزارت بهداشت از مشاوران ما می پرسید در رابطه با زبان ارشد وزارت بهداشت و تصمیماتی که برای زبان ارشد اتخاذ کرده اند می باشد، به طور کلی باید بگوییم، یکی از مهم ترین تغییرات کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 برداشته شدن حد نصاب زبان و تغییر ضریب زبان ارشد وزارت بهداشت به 3 بوده است و برای سال آینده هم داشتن مدرک زبان برای آزمون زبان الزامی خواهد بود که در حال حاضر دستورالعمل  مدرک زبان mhle اعلام نشده است. بلافاصله بعد از اعلام تغییرات جدید اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد. برای اطلاع از مهم ترین اطلاعیه های وزارت بهداشت به مقاله تغییرات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مراجعه کنید.

یکی دیگر از بیشترین سوالاتی که از مشاوران سنا پرسیده می شود در رابطه با بهترین منابع برای مطالعه رشته ای است که قصد شرکت در آن را دارند!

به طور کلی باید بگوییم، برای برخی از دروس اختصاصی پیشنهاد ما به شما در صورت داشتن زمان کافی بین 8 تا 10 ساعت و البته داشتن توانایی شناسایی نکات مهم و خلاصه برداری، مطالعه رفرنس می باشد. اما اگر زمان کمی برای مطالعه دارید و یا شاغل هستید، پیشنهاد ما به شما مطالعه کتاب های کنکوری طبقه بندی شده می باشد، چرا که در برخی موارد ( مثل مطالعه کتاب بورنر سودارث برای متقاضیان پرستاری چندان درست نیست و بهتر است برای این درس کتاب کنکوری مطالعه شود)  با مطالعه رفرنس نه نتها هزینه های بسیاری برای تهیه کتاب های رفرنس باید پرداخت کنید، بلکه شناسایی مباحث و سرفصل های کنکوری کار بسیار سختی بوده و زمان بسیاری را از شما خواهد گرفت. به همین منظور پیشنهاد ما به شما تهیه کتاب های کنکوری و طبقه بندی شده برای رشته ای که قصد شرکت درآزمون ارشد وزارت بهداشت  را دارید می باشد. در صورت داشتن سوال می توانید از طریق ارتباط  با مشاوران موسسه علوم پزشکی سنا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. برای دریافت توضیحات بیشتر مقاله  دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99-1400را مطالعه نمایید.

bannerfinalmoshavere



 توجه ویژه داوطلبان رشته های علوم پزشکی شما این اشتباه را مرتکب نشوید :

لازم است در این مطلب نکته ای را به شما متقاضیان آزمون ارشد علوم پزشکی 99 یاد آور شویم. اخیرا برخی از شما داوطلبان علوم پزشکی با خط های تلفنی مشاوره ای (پیش شماره 909) تماس گرفته و بدنبال پاسخ سوالات خود در مقاطع و رشته های مختلف هستید، ولی بعد از تماس با این خطوط به خصوص در رشته های علوم پزشکی نه تنها هزینه نسبتا زیادی را بر روی قبض تلفن خود اضافه می کنید، بلکه مشاوره درستی هم دریافت نمیکنید. در این بین افرادی پاسخگوی شما هستند که رشته آن ها علوم پزشکی نیست و اقدام به معرفی منابع نادرست برای رشته های علوم پزشکی میکنند. نتیجه ارتباط با این مشاوران اینترنتی این خواهد شد که نه تنها جواب درستی از صحبت با این مشاوران دروغین دریافت نکرده اید بلکه علاوه بر هزینه های گزاف، زمان خود را برای یک شروع خوب از دست داده اید. لذا ااهمیت ارتباط با یک مشاور کاربلد و مرتبط با رشته خود را فراموش نکنید. ما در موسسه سنا برای رشته های مختلف مشاوران تخصصی همان حوزه را معرفی می کنیم. امیدواریم با انتخاب درست بتوانید بهترین اتفاق را برای خود رقم بزنید.

تاریخ دقیق آزمون ارشد وزارت بهداشت 99-1400

متقاضیان شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 توجه داشته باشید طبق اخبار اعلام شده زمان ثبت نام آزمون ارشد وزات بهداشت دوبار تمدید شده و در صورت تمدید ثبت نام در اردیبهشت ماه 99 اخبار اطلاع رسانی می شود. 

زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی نیز تغییر کرده‌است، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای 23 و 24 مردادماه 99 برگزار می شود.  قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از تعیین تکلیف نهایی زمان برگزاری آزمون های دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سال 99 خبر داد.

بلافاصله بعد از باز شدن سایت اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد و لینک مستقیم ثبت نام در کانال تلگرام و اینستاگرام سنا قرار داده خواهد شد. برای جزئیات بیشتر به مقاله  زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 مراجعه نمایید.

دانلود دفترچه آزمون كارشناسی ارشد علوم پزشکی – در صورت صدور دفترچه راهنما 99 این لینک آپدیت خواهد شد

درس زبان در کنکور ارشد وزارت بهداشت

با توجه به برداشته شدن حدنصاب زبان در کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 و تغییر ضریب زبان به 3 باید بگوییم تا حدود زیادی از دغدغه های ذهنی داوطلبان برای رسیدن به این حد نصاب کم شده است، اما به این نکته هم توجه کنید تغییر ضریب زبان به 3 از اهمیت و جایگاه زبان در رتبه بندی شما کم نکرده است و اگر قصد قبولی در دانشگاه  دولتی را دارید باید سعی کنید درصد زبان خود را بالا بزنید. همچنین برای متقاضیان کنکور سال 1400 داشتن مدرک زبان mhle الزامی خواهد بود که تمام جزئیات در مقاله  سوالات رایج درباره آزمون زبان MHLE و کنکور ارشد وزارت بهداشت  ذکر شده است در صورت اعلام اخبار جدید اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

 جهت اطلاع بیشتر در مورد قانون جدید درس زبان به مقاله حد نصاب زبان ارشد علوم پزشکی همانطور که می دانید وزارت بهداشت برای در زبان آزمون ارشد وزارت بهداشت به منبع خاصی اشاره نکرده و یکی از مشکلات داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند، دریافت بهترین منبع برای درس زبان ارشد وزارت بهداشت و دیگر دروس اختصاصی در رشته ای است که قصد شرکت در آن را دارید به این منظور برای تهیه کتاب زبان به سایت سنابوک مراجعه کرده و حتما به کتاب 90+ و کتاب صفر تا زبان که جز بهترین منابع برای درس زبان کنکور ارشد وزارت بهداشت هستند نگاهی بیاندازید. همچنین به لینک بهترین کتاب یا منبع زبان آزمون ارشد وزارت بهداشت می توانید جزئیات مربوط به این کتاب را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها  
+4 # Parnia Helmi 1397-07-26 14:02
سلام من می خواهم در ازمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی وزارت بهداشت 98شرکت کنم می خواستم بپرسم که منابع مورد مطالعه شیمی الی ، شیمی تجزیه ،زیست شناسی ،بیوشیمی و زبان که اینها هستند یعنی احتمال اینکه این منابع تغییر کنند هست ؟یا خیر ؟و شرایط ثبت نام چگونه است ؟ و در کجا ازمون برگزار می شود ؟و ایا ازمون سراسری با ازاد ادغام شده است ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-08-22 01:39
به نقل از Parnia Helmi:
سلام من می خواهم در ازمون کارشناسی ارشد شیمی دارویی وزارت بهداشت 98شرکت کنم می خواستم بپرسم که منابع مورد مطالعه شیمی الی ، شیمی تجزیه ،زیست شناسی ،بیوشیمی و زبان که اینها هستند یعنی احتمال اینکه این منابع تغییر کنند هست ؟یا خیر ؟و شرایط ثبت نام چگونه است ؟ و در کجا ازمون برگزار می شود ؟و ایا ازمون سراسری با ازاد ادغام شده است ؟

در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 دروسی که گفتید به احتمال 90 درصد هیچ تغییر نخواهند داشت. ثبت نام در بهمن ماه و از طریق همین سایت یا کانال سنا: medical_sana اطلاع رسانی خواهد شد. کنکور ارشد علوم پزشکی 1398 در تمامی استان ها و در تیر ماه برگزار خواهد شد. آزمون ارشد پزشکی یا همان ارشد وزارت بهداشت با هیچ آزمون ادغام نشده است و فقط آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد با این آزمون ادغام شده است که طبق زمانبندی اعلام شده ثبت نام در بهمن و برگزاری در تیر یا خرداد سال 98 خواهد بود.
پاسخ دادن
0 # عالیه 1397-09-06 08:02
سلام من شنیدم فقط دو بار فرصت شرکت در کنکور وزرات بهداشت برای مقطع ارشدروانشناسی داریم درسته؟
پاسخ دادن
+3 # مدیر سایت 1397-09-18 09:12
سلام.خیر محدودیت برای شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 ندارید. داوطلبانی که طرح اجباری دارند، یکبار تا قبل از طرح می توانند در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند، در صورت عدم قبولی باید حتما طرح خود را به پایان رسانده و بعد در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.
پاسخ دادن
+1 # ماهان 1398-09-03 13:49
سلام
یعنی کسانی که کارشناسیشون رو روزانه خوندند فقط یکبار قبل از گذروندن طرح میتونن شرکت کنن؟
نمیشه همزمان با اون دوباره شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # Fati Yahyazadeh 1398-12-23 01:50
قبلا امکان همزمان طرح وارشد وجود نداشت الان میتونی همزمان طرحی باشی ارشد بخونی بحز چن تا شاخه که دوسال سابقه کار میخوان
پاسخ دادن
+2 # مهدی اا 1397-09-10 15:44
سلام. خواستم بدونم چرا تو سایت سازمان سنجش هیچ اطلاع رسانی از ارشد وزارت بهداشت نمیده. ما باید تو سایت وزارت بهداشت تاریخ ثبت نام و آزمون رو چک کنیم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-18 09:15
سلام. برای شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 باید سایت sanjeshp.ir را جک کرده و ثبت نام خود را انجام دهید و برای شرکت در آزمون ارشد وزارت علوم باید سایت sanjesh.ir را چک نمایید.
پاسخ دادن
+3 # ویدا 1397-09-10 23:08
سلام.
من کارشناسی کشاورزی گرایش اصلاح بودم میتونم واسه ارشد ژنتیک انسانی امتحان بدم‌
ممنونم راهنمایی کنید
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-18 09:20
سلام. خیر نمی توانید با کارشناسی کشاورزی ارشد ژنتیک انسانی شرکت کنید.
پاسخ دادن
+1 # عباس1421 1397-09-11 13:46
سلام.میشه هم کنکور وزارت علوم داد هم کنکور وزارت بهداشت؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-09-18 09:20
سلام .بله می توانید در هر دو آزمون وزارت بهداشت و آزمون وزارت علوم شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # فرهاد 1397-11-11 18:44
امکان تحصیل همزمان دو رشته زیر نظر هر یک از وزارت ها چطور ؟
یعنی یک رشته از وزارت علوم و یک رشته از وزارت بهداشت
با تشکر
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-12-07 16:37
سلام - خیر شما در دو رشته در دو وزارت نمی توانید تحصیل کنید.
پاسخ دادن
-1 # مینا رفیعی 1397-09-11 19:48
سلام من می‌خواهم در رشته سم شناسی ارشد شرکت کنم ایا منبعی برای فهمیدن دانشگاههای که در سال ۹۸ پذیرش این رشته را دارند رامعرفی می کنی باتشکر
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-18 09:26
سلام . برای اطلاع از ظرفیت پذیرش ارشد سم شناسی می توانید یا مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و مطالعه دفترچه ظرفیت پذیرش از ظرفیت ها مطلع شوید. برای رشته های دیگر علوم پزشکی ظرفیت پذیرش در سایت وجود دارد و برای سایر رشته ها هم در دست اقدام است. به صفحه اصلی مراجعه کرده رشته مورد نظر خود را انتخاب و در دسته بندی ها مقاله مربوط به ظرفیت پذیرش ارشد رشته خود را مطالعه کنید.
پاسخ دادن
+1 # میلان 1397-09-15 17:05
سلام خسته نباشید
بنده کارشناسی زیست علوم گیاهی دارم قصد دارم دارم کنکور ارشد وزارت بهداشت در رشته خون شناسی بدم میخواستم بدونم چه رشته بهتره در ارشد بخونم تا در مقاطع بالاتر به داروسازی برسم ممنون میشم زودتر جواب بدین
پاسخ دادن
0 # محمدرضا بیگدلی 1397-09-15 17:24
سلام.من میخواهم در آزمون ارشد سال ۹۸ بهداشت محیط شرکت کنم .ایا میتوانم این منابع را به طور کامل از موسسه شما در یافت کنم .
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-09-18 09:28
سلام . بلله منابع ارشد بهداشت محیط بصورت کامل موجود برای سفارش می توانید با شماره 66574345 داخلی 3 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
+1 # Kazem 1397-09-15 22:16
سلام.من دانشجوی کارشناسی پرستاری هستم.خرداد98فار ق التحصیلم.آیا میتونم آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # سیدمحمد 1397-09-16 19:11
سلام آره میتونی باید بری واحد دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی ات اونجا راهنمایی ات میکنند
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-18 09:55
سلام . بله می توانید.شما فقط در زمان طرح یکبار فرصت شرکت در ازمون ارشد وزارت بهداشت را دارید و باید در این یکبار نهایت سعی خود را داشته باشید و با آمادگی کامل جهت شرکت در آزمون ارشد پرستاری ورود پیدا کنید چون تا پایان دوره طرح فرصت دوباره ای نخواهید داشت.
پاسخ دادن
0 # Sahar.A 1397-11-05 08:39
سلام .خسته نباشین.میخواستم بدونماگه یبار ازمون ارشد رو دوران طرح بدم بعد از طرح هم میشه باز شرکت کنم؟؟کلا چند بار میشه ؟ایا محدودیتی داره؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # saye 1397-09-16 23:01
سلام
ببخشين رشته هاي علوم ازمايشگاهي مثل ژنتيك پزشكي مگه آزاد هم دارن؟؟ چرا داخل دفترچه نيست
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-18 10:00
سلام . مقاله لیست رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد : https://goo.gl/U4yZUh را مطالعه کنید.
پاسخ دادن
0 # موسوی 1397-09-18 21:13
خسته نباشید.میخاستم بدونم لیسانس گیاه پزشکی دارم میتونم واسه سم شناسی پزشکی بخونم و زمان انتخاب رشته با وزارت بهداشته یا وزرات علوم
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-25 11:57
سلام. با لیسانس گیاه پزشکی برای ارشد در مقطع سم شناسی محیط، سم شناس، حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین می توانید شرکت کنید.
پاسخ دادن
+2 # Reyhan 1397-09-20 01:15
باسلام
بنده دانشجوی علوم پزشکی هستم دیروز تو کانال دانشگاه گذاشتن که آزمون ارشد ۵ و۶ اردیبهشت هستش و ثبتنام تا ۲۵ آذر وقت هست این صحبت درسته یا مال وزارت علوم هست؟؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-09-25 12:00
سلام زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت علوم از 16 آذر ماه و زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 30 بهمن ماه می باشد.
پاسخ دادن
-1 # maede2 1397-09-20 10:59
سلام
آیا میشه با داشتن کارشناسی پرستاری برای کارشناسی ارشد رشته های فیزیوتراپی یا گفتار درمانی شرکت کنیم ؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-25 12:03
سلام. خیر نمی تونید شرکت کنید در این رشته ها برای مقطع ارشد.
پاسخ دادن
-1 # حسین. 1397-09-21 01:16
با سلام من امسال کنکور ارشد وزارت علوم ثبت نام کردم و روزانه قبول شدم اما بنا به دلایلی نرفتم و یک سال از کنکور محروم شدم.می خواستم بدونم این محرومیت شامل کنکور وزارت بهداشت هم میشه یا خیر و آیا من می تونم در کنکور ارشدوزارت بهداشت شرکت کنم.ممنون
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-09-25 12:05
سلام. مشکل نداره شما می توانید در صورت محروم شدن برای شرکت در کنکور ارشد وزارت علوم در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
+1 # masoume 1397-09-21 13:01
سلام من میخوام کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی بدم، الان متوجه شدم ک تا 25 آذر فرصت هست برای ثبت نام ارشد! حالا سوال من اینه ک برا من ک میخوام این رشته رو ارشد بدم باید تو سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنم درسته؟ یا همون سایتی ک الان میگن تا 25 اذر مهلت داره؟ میشه راهنمایی کنید موندم چیکار کنم، ممنونم! اینم بگم ک فارغ التحصیل رشته بهداشت عمومی هستم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-25 12:19
سلام. قبل از هر کاری شما باید دفترچه ثبت نام و رشته های مجاز هر وزارتی که قصد شرکت در آزمون آن را دارید مطالعه کنید. 16 آذر ماه زمان ثبت نام ازمون ارشد وزارت علوم بوده که بعد از مطالعه دقیق دفترچه می توانید ثبت نام خود را در آزمون ارشد وزارت علوم انجام دهید و اگر قصد شرکت در ازمون ارشد وزارت بهداشت را دارید با 30 بهمن ماه که آغاز ثبت نام ارشد وزارت بهداشت است با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور، بعد از مطالعه دفترچه می توانید اقدامات لازم برای ثبت نام خود را انجام دهید.
پاسخ دادن
-2 # مجید 1397-09-22 20:20
سلام.من لیسانس راهنمایی و مشاوره دارم و شاغل آموزش و پپرورش هستم میخوام الان ارشد بالینی وزارت بهداشت شرکت کنم ایا محدودیتی برای من وجود دارد؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-25 12:35
سلام . با کارشناسی مشاوره و راهنمایی شما می توانید در کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # فرهاد 1397-09-23 13:45
سلام لیسانس مدیریت دارم آیا میتونم ارشد پزشکی یا شاخه های زیرش رو بخونم ؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-25 12:26
سلام. با لیسانس مدیریت می توانید برای مقطع ارشد وزارت بهداشت در رشته های ارشدمدیریت خدمات بهداشتی درمانی و اقتصاد بهداشت
پاسخ دادن
+2 # فرهاد 1397-09-23 13:48
سلام آیا لیسانس مدیریت میتونه ارشد پزشکی یا شاخه های مربوط بش ثبت نام کنه؟؟؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه دهقانی 1397-09-24 12:15
سلام. خسته نباشید.من میخوام برای رشته ی سم شناسی پزشکی امتحان بدم الان که دفترچه رو نگاه کردم این رشته نبود؛ حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-25 12:27
سلام سوالتون رو کامل تر بپرسید و یا زحمت بکشید با شماره 66574345 داخلی 4 تماس بگیرید تا با هم صحبت کنیم.
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-11-01 10:59
سلام. خیر رشته سم شناسی پزشکی وزارت بهداشت حذف نشده با دقت بیشتری مطالعه کنید دفترچه رو
پاسخ دادن
0 # امیر ا 1397-09-24 13:13
سلام و خسته نباشید
من در رشته ی کارشناسی مهندسی معماری تحصیل کرده ام
آیا امکانش هست که در کنکور وزارت بهداشت و برای رشته ی مهندسی بیمارستان برای مقطع ارشد ثبتنام کنم؟
زمان ثبتنام و تاریخ آزمونش رو از چه کانالی در تلگرام یا ... میتونم دریافت کنم؟
چطور میتونم جزوات و منابع آزمون مهندسی بیمارستان برای کنکور ارشد رو دریافت کنم؟
پاسخ دادن
0 # امیر ا 1397-09-24 14:12
عرض سلام و خسته نباشید

من فارغ التحصیل رشته ی مهندسی معماری(کارشناسی پیوسته) هستم و میخواهم در رشته ی مهندسی بیمارستان در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدهم آیا بنده چنین اجازه ای را دارم؟
حدودا زمان ثبت نام و برگزاری کنکور ارشد 98 چه تاریخی خواهد بود؟ از طریق چه سایتی باید ثبت نام کنم؟
چطور باید به منابع و جزوات کنکور ارشد مهندسی بیمارستان دسترسی پیدا کنم؟

لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید با تشکر.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-25 12:37
سلام. با کارشناسی رشته های فنی و مهندسی شما می توانید در رشته مهندسی پزشکی، تاریخ علوم پزشکی،رفاه اجتماعی،کتابدار ی و اطلاع رسانی پزشکی، مهندسی بهداشت محیط و ارزیابی فناوری سلامت شرکت کنید.
پاسخ دادن
+2 # نسیم س 1397-09-24 14:31
سلام . من دوماهه طرحم شروع شده، امسال میخوام ارشد شرکت کنم ، میتونم در حین اینکه دارم طرح پرستاری رو میگزرونم کنکور ارشد شرکت کنم؟ و اگه قبول شم میتونم برم دانشگاه و بعد از پایان دانشگاه بیام و بقیه طرحم رو ادامه بدم؟
پاسخ دادن
+2 # مدیر سایت 1397-09-25 12:45
سلام. در صورت قطعیت قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت در رشته پرستاری شما می توانید درخواست توقف طرح داده و بعد از اتمام تحصیل خود در مقطع ارشد طرح خود را به اتمام برسانید.
پاسخ دادن
+3 # Mahrokh 1397-09-25 00:09
سلام اگه ارشد قبول بشم میتونم هم زمان طرحمم شروع کنم آیا؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-25 11:53
سلام. چه رشته ای هستید؟
پاسخ دادن
0 # مریم کرم پور 1397-09-25 18:40
:zzz سلام من دانشجوی مهندسی کشاوری گرایش گیاهپزشکی هستم باتوجه به اینکه برای ارشد رشته نانو تکنولوژی دانشجویان مهندسی کشاورزی میتونن شرکت کنن ، میخوام بدونم این امکان برای منم وجود داره یا خیر؟؟؟
و اگر امکانش هست آیا من میتونم کنکور ارشد سم شناسی و نانو تکنولوژی هر دو رو همزمان ثبت نام کنم؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-02 11:05
سلام با کارشناسی گیاهپزشکی شما می توانید برای مقطع ارشد در رشته های سم شناسی محیط، سم شناسی، حشره شناسی پزشکی، نانوتکنولوژی پزشکی و ... شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # ندا پرکند 1397-09-26 13:11
سلام ارشد آموزش هوشبری چی شد؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-02 11:07
بلافاصله بعد از اعلام شرایط و جزئیات رشته هوشبری اطلاعات در سایت و کانال قرار داده خواهد.
پاسخ دادن
0 # 199samane 1397-09-26 18:28
سلام من دانشجوی صنایع غدایی ام.میتونم هم در آزمون ارشد صنایع غذایی و هم آزمون ارشد علوم بهداشتی در تغذیه شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-02 11:47
سلام. بله هر دو آزمون وزارت علوم و وزارت بهداشت را می توانید شرکت کنید. با لیسانس صنایع غذایی می توانید در رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی، علوم تغذیه، علوم و صنایع غذاییی و مهندسی صنایع غذایی می توانید شرکت کنید.
پاسخ دادن
+1 # امیر فهمی 1397-09-27 01:50
باسلام من کارشناسی پزشکیاری ورزشی خوندم برای ارشد در چه رشته های وزارت بهداشت میتونم شرکت کنم از لطفتون سپاسگزارم
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-10-02 11:48
سلام با شماره 66574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
+1 # Hamidφ 1397-09-27 08:47
رشته بیوشیمی بالینی زیر گروه دامپزشکی شده ، منی که میکروبیولوژی میخونم نمیتونم شرکت کنم؟ به نظرتون چه کنم و این که دکتری پیوسته بیوشیمی بالینی چه طور رشته ای هست
پاسخ دادن
0 # شکوفه م 1397-09-29 14:40
سلام ببخشید من شاغل در اموزش و پرورش هستم (مربی بهداشت)مدرک کاردانی بهداشت خانواده و کارشناسی مدیریت امداد سوانح
میتونم برای مقطع ارشد در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم؟؟؟ اگر بله، چه رشته هایی میتونم ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-02 12:01
سلام.با کارشناسی علوم تربیتی شما می توانید در رشته های آموزش بهداشت، مدیریت توانبخشی،آموزش بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
-2 # فرزان 1397-10-01 09:25
سلام وقت بخیر،من ارشد امار ریاضی دارم میتونم در کدوم یک از رشته های وزرات بهداشت ثبت نام کنم برای مقطع ارشد یا دکترا؟
پاسخ دادن
0 # نیلو 1397-10-03 13:29
سلام ببخشید آیا این واقعا درست هست که حتما درس زبان کنکور وزارت بهداشت را باید حداقل 25 درصد بزنیم و در غیر این صورت حتی اگر مابقی درس ها هم نیز درصد بالایی داشته باشد کارنامه ما مورد قبول واقع نمی شود و به طور کل مردود می گردد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-10-04 09:23
بله برای رتبه بندی باید 25 درصد از درس زبان را بزنید و میانگین 30 درصد دروس اختصاصی
پاسخ دادن
0 # بنفشه 1397-10-04 22:10
سلام من لیسانس فیزیک هستم و از وزرارت علوم ارشد مددکاری ثبتنام کردم شما هیچ بسته ای ندارید واسش؟ پس از کجا میتونم کتابی که تست و درسنامه داشته باشه تهیه کنم حتی مدرسان شریف هم نداشتن
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-06 12:05
سلام. اگر قصد شرکت در رشته ای علوم پزشکی در مقطع ارشد را داشته باشید ما می تونیم کمکتون کنیم.
پاسخ دادن
0 # نادره آقائی 1397-10-07 20:15
سلام
خسته نباشید.با کارشناسی کشاورزی- تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر میتونم واسه کارشناسی ارشد سم شناسی پزشکی بخونم ؟و به خیر این رشته دیگه پزشکی هست که شرکت نمود؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-11 17:04
سلام مقاله رشته های مجاز با کارشناسی کشاورزی و علوم دامی را مطالعه نمایید. https://goo.gl/MYgsrW
پاسخ دادن
0 # نادره آقائی 1397-10-07 20:22
سلام
خسته نباشید. با کارشناسی کشاورزی-گرایش تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر در چه رشته ارشد پزشکی شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-11 17:05
سلام پیشنهاد میکنم مقاله رشته های مجاز وزارت بهداشت با کارشناسی کشاورزی را مطالعه کنید. https://goo.gl/MYgsrW در صورت داشتن سوال با ما در ارتباط باشید.
پاسخ دادن
0 # ملینا 1397-10-12 03:10
سلام
من کارشناسی مهندسی کشاورزی گرایش علوم و صنایع غذایی دارم .میخواستم بپرسم در کدوم رشته های ارشد وزارت بهداشت میتونم شرکت کنم؟
ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-24 13:00
سلام برای اطلاع از رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی کشاورزی و علوم دامی به لینک زیر مراجعه کنید. https://goo.gl/Vdoqu3
پاسخ دادن
0 # ملینا 1397-10-12 03:13
سلام
من کارشناسی مهندسی کشاورزی گرایش علوم و صنایع غذایی خوندم
میخواستم بپرسم با در کدوم رشته های ارشد وزارت بهداشت میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # ساغر 1397-10-13 12:47
سلام من دانشجوی روانشناسی عمومی ترم ۵ هستم و دو ترم دیگه تمومم.ارشد ثبت نام کردم میخاستم بدونم اگه قبول شدم ترم مهر میتونم از دانشگاه مرخصی بگیرم از بهمن برم؟واینکه راست میگن که روانشناسی بالینی وزارت بهداشت از ترم اول به دانشجو حقوق میده و استخدام میشی؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-15 15:51
سلام خیر باید زمان ثبت نام در مقطع ارشد فارغ التحصیل شده باشید. و به دانشجویان وزارت بهداشت در مقطع دکتری حقوق داده می شود.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-15 15:27
سلام، برای دریافت لیت رشته های مجاز کارشناسی ارشد با کارشناسی کشاورزی و علوم دامی مقاله زیر را مطالعه نمایید. https://goo.gl/wXKErn
پاسخ دادن
0 # آسمانی 1397-10-16 17:44
سلام، من در کنکور وزارت علوم شرکت کردم، آیا می تونم در کنکور وزارت بهداشت هم شرکت کنم؟ برای ارشد بالینی.... و اینکه در صورت قبولی در کنکور شما برای چه دانشگاه هایی پذیرش دارید و حدودا تا رتبه ی چند می تونن پذیرش بشن در کل؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-24 12:28
سلام . بله می تونید مشکلی نداره. برای اطلاع از تمام جزئیات مربط به ارشد روانشناسی وزارت بهداشت که شامل منابع، رتبه قبولی، رشته های مجاز ارشد و نمونه کارنامه ها می باشد می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. https://goo.gl/1eFRjb و برای تهیه منابع و رفرنس های ارشد روانشاسی بالینی به سایت سنابوک می تونید مراجعه کنید.
پاسخ دادن
0 # مهسا 1397-10-18 18:01
سلام خسته نباشید
من دانشجوی ترم یک ارشد روزانه وزارت علوم هستم ایا با انصراف از وزارت علوم ،باز هم میتوانم در کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-24 12:28
سلام . بله می تونید در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # سمات 1397-10-22 13:11
سلام من کارشناسی شیمی محض دارم می تونم بیوشیمی وزارت بهداشت شرکت کنم
بیوشیمی یا بیوشیمی بالینی
پاسخ دادن
0 # سمات 1397-10-22 13:13
سلام من کارشناسی شیمی محض دارم
می تونم برا ارشد بیوشیمی شرکت کنم بیوشیمی یا بیوشیمی بالینی
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-24 12:31
بله با کارشناسی شیمی محض می تونید در رشته بیوشیمی بالینی، سم شناسی، شیمی دارویی، علوم و صنایع غذایی و... شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # آیلین 1397-10-24 02:44
سلام
بنده الان ارشد وزارت علوم و دانشگاه دولتی، دوره روزانه هستم
ولی میخوام انصراف بدم
آیا میتونم کنکور ارشد وزارت بهداشت 98شرکت کنم؟؟؟
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1397-10-24 12:37
سلام. می تونید انصراف بدید. برای قبولی در رشته های ارشد وزارت بهداشت باید دانشگاه های شهریه پرداز رو انتخاب کنید.
پاسخ دادن
0 # milisovich 1397-10-28 01:38
سلام من دانشجوی کارشناسی پرستاری هستم میخاسم ببینم میشه همزمان با ارشد طرح ام رو هم شروع کنم؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-10-29 09:54
سلام . خیر . در صو.رت قبولی در ازمون ارشد پرستاری بعد از اتمام دوره تحصیل شما می توانید طرح خود را شروع کنید.
پاسخ دادن
0 # milisovich 1397-10-30 19:14
پس الان قضیه چطور میشه؟ چون ما بهمن ماه درسمون تموم میشه. این 3 چهار ماه ک تا آزمون ارشد باقی میمونه تکلیف ما چی میشه؟
بعدش شروع کلاسای ارشد ام از مهر ماه هستش تقریبا 8 ماه میشه ما تو این 8 ماه چیکار میکنیم؟؟؟
پاسخ دادن
-1 # کارون 1397-10-29 16:13
باسلام
من دانشجوی ارشد وزارت علوم دوره روزانه می‌باشم.
برا ارشدوزارت بهداشت میتونم شرکت کنم؟
واگه قبول شدم مشکلی برا ادامه تحصیلم پیش نمیاد؟
البته اگه بهداشت قبول شدم علوم انصراف میزنم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-30 11:52
سلام. با انصراف از دانشگاه روزانه وزارت علوم در صورت قبولی در مقطع ارشد وزارت بهداشت بصورت روزانه می توانید ادامه تحصیل دهید.
پاسخ دادن
0 # n.sa 1397-10-29 21:22
سلام من فارغ التحصیل ارشد فیزیولوژی جانوری از دانشگاه دولتی هستم. میخواستم بدونم میتونم امسال ارشد تغذیه یا بیوشیمی بالینی شرکت کنم. در واقع سهمیه دولتی برای وزارت بهداشت هم دارم یا باید ازاد شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-10-30 11:56
با کارشناسی فیزیولوژی می توانید در مقطع ارشد در رشته های ایمنی شناسی، سم شناسی،فیزیولوژی و علوم تغذیه وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
-2 # نرگس۱۹۹۳ 1397-10-30 04:25
سلام. من سال مرداد۹۶طرحم شروع شد. و در ازمون ارشد ۹۷شرکت کردم. سر جلسه حاضر نشدم. آیا میتوانم در کنکور ۹۸شرکت کنم؟؟
مرداد۹۸طرحم تمام میشود..
ممنونم از شما
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-30 11:55
سلام . به دلیل انجام ثبت نام چه در جلسه امتحان حضور پیدا کنید چه غایب باشید، تا اتمام طرح دیگه فرصت ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت را ندارید.
پاسخ دادن
-1 # الناز 1397-10-30 18:52
سلام
بنده دانشجوی پرستاری ام و خرداد 98 فارغ التحصیل میشم
1.اگه ارشد 98 رو شرکت کنم دیگه نمیتونم ارشد 99 رو شرکت کنم؟و باید تا ارشد 1400صبر کنم
درست فهمیدم؟
2.اگه ارشد 98 شرکت نکنم میتونم ارشد 99 رو شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-01 11:02
سلام. بعد از فارغ التحصیلی تنها یکبار می توانید در کنکور ارشد شرکت کنید و در صورت عدم قبولی برای ارشد پرستاری به دلیل داشتن طرح اجباری تا اتمام طرح نمی توانید در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # الناز 1397-11-02 01:57
من که خرداد98 فارغ التحصیل میشم اگه ارشد 98 رو شرکت نکنم ارشد 99 رو میتونم شرکت کنم یا نه؟
پاسخ دادن
+1 # عرفان 1397-10-30 19:59
سلام،من لیسانس تربیت بدنی هستم،ایا میتونم در ازمون وزارت بهداشت برای ارشد فیزیولوژی شرکت کنم؟ یا رشته علوم تغذیه؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-11-01 11:05
سلام با لیسانس تربیت بدنی می توانید برای مقطع ارشد وزارت بهداشت در رشته علوم تشریحی فعالیت کنید.
پاسخ دادن
0 # محمدرضا راجی 1397-11-01 01:43
با سلام
من کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی _محیط زیست از دانشگاه دولتی هستم. میخواستم بدانم ایا امکان اینکه در رشته ارشد مهندسی بهداشت محیط شرکت کنم هست یا نه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-01 11:09
سلام با کارشناسی منابع طبیعی می توانید در رشته ارشد علوم بهداشتی در تغذیه وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # محمدرضا راجی 1397-11-01 01:46
با سلام
من در رشته ارشد مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شدم. میخواستم بدانم ایا امکان این هست که من در رشته ارشد مهندسی بهداشت محیط ثبت نام کنم هست یا نه؟ ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-01 11:40
سلام با کارشناسی مهندسی منابع طبیعی می تونید در رشته علوم بهداشتی در تغذیه وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # بهزاد 1397-11-02 01:05
باسلام
من رشته م علوم آزمایشگاهیه پارسال فارغ التحصیل شدم و کنکور وزارت بهداشت شرکت کردم و متاسفانه قبول نشدم الان میتونم حین سربازی در کنکور ارشد ۹۸ شرکت کنم؟؟
درصورت قبولی میتونم معافیت تحصیلی بگیرم؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-05 14:38
سلام. خیر شما حین سربازی نمیتونید در آزمون شرکت کنید باید تا اتمام سربازیتون صبر کنید و بعد از اتمام سربازی در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # ارشد پرستاری 1397-11-02 08:02
سلام آیا برای مجاز شدن در انتخاب رشته ارشد پرستاری در واحد پردیس خودگردان کسب نمره ۲۵ درصد زبان لازم است یا فقط شامل دوره های روزانه می شود؟ یعنی بدون زبان حتی تو واحد پردیس هم نمیتونیم انتخاب رشته کنیم؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-05 14:43
سلام. کلیه متقاضیان رشته های علوم پزشکی وزارت بهداشت برای رتبه بندی کارنامه باید 25 درصد زبان و میانگین 30 درصد دروس اختصاصی را بزنند.
پاسخ دادن
0 # ریحان 1397-11-05 12:05
سلام من کارشناسی میکروبیولوژی دارم میتونم ارشد رشته تاریخ علوم پزشکی بخونم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-05 14:45
سلام بله با کارشناس میکروبیولوژی شما می تونید در مقطع ارشد رشته تاریخ علوم پزشکی بخونید.
پاسخ دادن
0 # Sara._.msl 1397-11-06 02:19
سلام وقتتون بخیر، من فارغ التحصیل رشته مهندسی منابع طبیعی_محیط زیست هستم، برای کنکور وزارت بهداشت در چه رشته هایی می تونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-17 13:51
سلام با کارشناسی مهندسی منابع طبیعی شمامی تونید برای مقطع ارشد در رشته علوم بهداشتی در تغذیه شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # الهام ط 1397-11-07 01:55
سلام.سالهای قبل آزمون ارشد بهداشت در تیرماه برگزار میشد.امسال قطعا اخر خرداد برگزار میشه؟اخه بچه های پارسال میگن سالهای قبل هم اول زمان آزمونو خرداد اعلام میکنن و بعدش تغییر میدن.اخه مهمه برای انتخاب حوزه باید تاریخ دقیق بدونیم.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-17 13:54
سلام . زمان اعلام شده ت وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد در خرداد ماه است اگر تغییری در زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ایجاد بشه حتما اطلاعات به روز رسانی میشه تو کانال و سایت موسسه علوم پزشکی سنا.
پاسخ دادن
0 # مجی 1397-11-07 12:18
با سلام. اینکه به کسانی که با کارشناسی وزارت علوم دکتری وزارت بهداشت میگیرن و همچنین ارشد هم وزارت بهداشت بوده باشن آیا طبق ایین نامه 24 ابان ماه 97 کد نظام پزشکی بهشون تعلق نمیگیره؟ :sigh:
پاسخ دادن
0 # Fateme# 1397-11-09 13:22
سلام. من مهندسی پزشکی بیوالکتریک خوندم میخواستم ببینم برای ارشد وزارت بهداشت چ رشته هایی برام مجاز؟ و اینکه آیا علوم تشریح هم میتونم؟ یان
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-17 15:59
سلام با کارشناسی مهندسی پزشکی بیوالکتریک می تونید در مقطع ارشد فناوری تصویر برداری پزشکی بخونید.
پاسخ دادن
0 # rahii 1397-11-10 14:18
سلام ببخشید من باکارشناسی بیوتکنولوژی میتونم ارشد ژنتیک انسانی شرکت کنم؟؟
ومشکلی پیش نمیاد ازمون ارشد رو ازمایشی بدم؟
پاسخ دادن
0 # Sh.k 1397-11-11 08:18
سلام.از الانم میشه شروع کرد؟ بعنوان آخرین نقطه‌ی امید واسه سال 98؟؟
پاسخ دادن
0 # دیاکو 1397-11-13 16:07
سلام. من دیپلم فنی کشاورزی و کاردانی گیاهپزشکی و کارشناسی ناپیوسته ( آلودگی محیط زیست ) رو دارم. خواستم بدونم میتونم ارشد علوم پزشکی بهداشت محیط شرکت کنم.
پاسخ دادن
0 # مینا درگاهی 1397-11-14 02:03
سلام وخت بخیر
خیلی ممنون که لطف کنین پاسخ سوالای مارو میدهین
من کنکور 96ارشد مامایی قبول شدم ولی چون پردیس بود نخوندم میخاستم بدونک کنکور 98 کمیتونم شرکت کنم طرحمم سه ماهه شروع شده
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-11-17 16:47
سلام با شروع طرح شما مشکلی برای شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت ندارید و می تونید در این آزمون شرکت کنید. این مقاله رو مطالعه کنید.https://go o.gl/Ywfy7T
پاسخ دادن
0 # .Fariba 1397-11-14 05:00
با سلام
من لیسانس مهندسی صنایع دارم و کنکور ارشد رو میخوام مهندسی بهداشت محیط شرکت کنم..آیا کلاس واسه دروس اختصاصی مثل انتقال توزیع آب برگزار میشه؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-11-17 16:49
سلام برای اطلاع از کلاس هایی که برگزار میشه با شماره 02166574345 داخلی 1 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
+1 # سپیده راد 1397-11-15 12:56
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم با لیسانس زیست شناسی گیاهی میتونم ارشد هماتولوژی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-11-17 16:57
سلام. با کارشناسی زیست شناسی کلیه گرایش های می تونید برای ارشد هماتولوژی بخونید.
پاسخ دادن
0 # makhodadoost6@gmail. 1397-11-15 22:27
سلام کنکور محیط و اچ آی ای رو در کنکور ارشد میشه همزمان باهم شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-05 17:16
سلام. شما می توانید برای آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 در دو رشته امتحانی شرکت کنید البته با توجه به اینکه زمان برگزاری دو ازمون با هم تداخل نداشته باشند.
پاسخ دادن
0 # رضا ۴۱۵۱ 1397-11-17 19:01
سلام.مجموعه کتابهای ارشد پرستاری رو چجوری میتونم تهیه کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-07 15:57
سلام- برای تهیه مجموعه کتاب های پرستاری می تونید با شماره 02166574345 داخلی 3 تماس بگیرید و یا به سایت سنا بوک مراجعه کنید.
پاسخ دادن
0 # مهدی میرزا 1397-11-20 16:56
سلام ورودی بهمن 94پرستاری هستم در ازمون 98میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-07 15:58
سلام بله، مشکلی برای شرکت در آزمون ارشد پرستاری وزارت بهداشت ندارید.
پاسخ دادن
0 # فائزه و محسن 1397-11-22 00:37
سلام
من کارشناسی اتاق عمل خوندم میخاستم ببینم میشه ارشدم رو یکی از رشته های پرستاری بخونم؟ :lol:
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-07 17:05
سلام با کارشناسی اتاق عمل می تونید در برخی گرایش های پرستاری شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # Mahtab 1397-11-23 02:23
سلام
من کارشناسی و کارشناسی ارشد مشاوره خوندم، می خوام آزمون وزارت بهداشت رو بدم(بالینی) ، به نظر شما مجددا برای ارشد بخونم یا دکتری، ظرفیت قبولیش رو ممکنه بفرمایین، و اینکه آیا وزارت بهداشت جذب نیرو انجام میده یا مثل وزارت علوم هست؟
ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-07 17:11
سلام. با کارشناسی ارشد مشاوره شما در مقطع دکتری نمی تونید روانشناسی بالینی وزارت بهداشت بخونید. اما می تونید با کارشناسی مشاوره ابتدا در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته روانشناسی بالینی رو انتخاب کنید برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در وزارت بهداشت رشته ذروانشناسی بالینی را ادامه دهید.
پاسخ دادن
0 # فاطمه قاسمی 1397-11-24 11:07
سلام،وقتتون بخیر،زمان و ساعت کنکور ارشد۹۸ ژنتیک انسانی و زیست فناوری وزارت بهداشت دقیقا کی هستش؟۳۰ یا ۳۱ خرداد
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:37
سلام. دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام رو تو همین صفحه قسمت بالا گذاشتیم. دانلود کنید و مطالعه بفرمایید.
پاسخ دادن
0 # فاطمه قاسمی 1397-11-24 11:09
سلام،وقتتون بخیر،تاریخ و ساعت کنکور ارشد ۹۸ وزارت بهداشت ژنتیک انسانی کی هستش؟۳۰ یا ۳۱ خرداد؟
پاسخ دادن
0 # Atefeh 1397-11-25 21:30
سلام با کارشناسی مهندسی پزشکی گرایش بالینی میشه ارشد فناوری تصویربرداری پزشکی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:43
سلام سوالتون رو واضح تر بپرسید. با کارشناسی مهندسی پزشکی شما می تونید رشته ارگونومی، فیزیک پزشکی، اقتصاد بهداشت، انفورماتیک پزشکی و .... را برای کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بخوانید.
پاسخ دادن
0 # sy 1397-11-26 15:15
سلام کنکور آمار زیستی روز 30 ام خرداد یا 31 ؟
اگر کسی 30 ام صبحش، امتحان درس دانشگاهی داشته باشه تکلیف چیه ؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:45
سلام طبیعتا زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت در کل کشور برای همیه متقاضیان یکسان است و تغییری در زمان برگزاری هم ایجاد نخواهد شد. طبیعتا باید برای درس دانشگاهیتون فکری بکنید.
پاسخ دادن
0 # هانیه 1397-11-26 20:19
سلام من چیکار باید کنم هزینه ثبت نام دادم و بعد متوجه شدم مدرک زبان می خواهد در صورتی که بهم گفتن بعدشم می تونی بگیری همزمان با تحصیل :-? :-x :-x :-x
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:46
سلام سوالتون رو کامل بپرسید. برای مقطع دکتری مدرک زبان باید داشته باشید. برای کنکور ارشد وزارت بهداشت مدرک زبان نیاز ندارید.
پاسخ دادن
0 # Mmd 1397-11-28 04:25
سلا ببخشید ژنتیک انسانی هر سال دانشگاه تبریز برمیداشت امسال اسمش تو لیست نیس یعنی کلا منتفیه؟ یا امکانش هست بعدا اضافه شه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:47
سلام. اعلام شده این ظرفیت اولیه است پس ممکنه بعدا اضافه بشه و یا اصلن تغییری نکنه. باید بعد از اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 98 و منتشر شدن دفترچه منتظر بمونید.
پاسخ دادن
-1 # مهسا 1397-11-28 12:34
سلام .ببخشین باکارشناسی علوم سلولی مولکولی میشه ارشد علوم ازمایشگاهی شرکت کرد؟یا باچه رشته ای میتونم وارد علوم ازمایشگاهی شم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:51
سلام - با کارشناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی شما می تونید در رشته هماتولوژی و بسیاری از رشته های دیگر مانند ویروس شناسی، فیزیولوژی ودر مقطع ارشد وزارت بهداشت ادامه تحصیل دهید.
پاسخ دادن
0 # فاطمه صادقی 1397-11-29 07:05
سلام روزتون بخیر من دفترچه ثبت نام آزمون ارشد رو مطالعه کردم اما متوجه نشدم که آیا من میتونم هم مامایی و هم مشاوره در مامایی رو ثبت نام کنم و امتحان بدم یا فقط یکیش میشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:54
سلام. ببنید شما مجموعه مامایی رو انتخاب کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که می خواهید در کدام گرایش مامایی شرکت کنید برای دروس آن گرایش که ضریب بالاتری دارد وقت بیشتری بزارید و به سوالات آن در جلسه آزمون پاسخ دهید و در نهایت در زمان انتخاب رشته - محل گرایشی که قصد شرکت در ان را دارید بر اساس رتبه و ترازی که کسب میکنید انتخاب نمایید.
پاسخ دادن
0 # Somayeh 1397-11-29 13:45
سلام من لیسانس زیست عمومی دارم و میخام هماتولوژی بخونم اما شرو نکردم از الان شرو کنم میتونم درسارو برسونم یا نخونم ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:56
سلام . بارها توضیح دادیم هیچوقت برای شروع دیر نیست اما به شرطی که منابع درستی رو برای مطالعه انتخاب کنید. چرا که با انتخاب منابع نادرست با حجم بالا و اینکه برای کنکور نوشته نشده باشه با توجه به زمانی که دارید فقط وقتتون تلف میشه. پس اول کتاب هایی رو انتخاب کنید که طبقه بندی شده و کنکوری باشند و در مرحله دوم باید زمانبندی مناسبی برای مطالعه داشته باشید و در نهایت با شرکت در ازمون های ازمایشی ببینید تو چه سطحی هستید و ایا نحوه خوندنتون درست هست یا خیر
پاسخ دادن
0 # شاهرخ 1397-11-29 14:33
سلام
با مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی در چه رشته هایی میتوان ثبت نام کرد ؟
با تشکر
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 09:58
کلیه فارغ التحصیلام رشته های مدیریت می توانند در مقطع ارشد در رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، اقتصاد بهداشت، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و...شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # مهسا 1397-11-29 16:39
سلام
من با کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات از وزارت علوم، می تونم ارشد وزارت بهداشت، رشته فناوری اطلاعات سلامت شرکت کنم؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 10:03
سلام . با کارشناسی فناوری اطلاعات شما می توانید در رشته ارزیابی فناوری سلامت، مهندسی بهداشت محیط، ارگونومی، انفورماتیک پزشکی و... شرکت نمایید.
پاسخ دادن
0 # zahraaa 1397-11-29 23:35
سلام .. من کارشناس مامایی هستم میخواستم ببینم میتونم ارشدم رو تو رشته روانشناسی بخونم ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 11:40
سلام. خیر با کارشناسی مامایی می تونید در رشته علوم تغذیه، مامایی،مشاوره در مامایی و... شرکت کنید
پاسخ دادن
0 # پروین 1397-11-30 10:32
سلام..میخاستم بدونم اگه کسی کارت ملیش گمشده باشه...برای ثبت نام ازمون ارشد باید چکارکنه????
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 11:42
سلام. شماره کارت ملیتون رو که قطعا حفظ هستید اون رو برای ثبت نام وارد کنید برای اسکن هم اگر کپیه کارت ملیو دارید ارسال کنید
پاسخ دادن
0 # محمدرضا 1397-11-30 11:40
سلام امروز 30 بهمن است ولی سایت باز نشده


کجا باید ثبت نام کرد یعنی در کدوم فیلد باید وارد شد
ممنونم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 11:45
سلام. از 30 بهمن تا 10 اسفند فرصت دارید . کمی صبر کنید.
پاسخ دادن
0 # مهدی 76 1397-11-30 12:32
سلام
ببخشید من رشته پرتودرمانی هستم
ایا میشه همزمان با تحصیل در کارشناسی ارشد طرح هم شرکت کنم؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 11:45
بله . مشکلی نداره
پاسخ دادن
0 # احسان 1397-12-01 10:49
با سلام
ازمون رشته روان شناسی روز پنجشنبه برگزار میشه و یا جمعه و در کدام نوبت، صبح یا بعد از ظهر؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-10 11:46
سلام. دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد در لینک بالا گذاشته شده دانلود کنید و مطالعه فرمایید.
پاسخ دادن
0 # عرفان 1397-12-03 10:26
سلام، من لیسانس تربیت بدنی دارم چه گرایشی میتونم ثبتنام کنم؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-12-10 11:47
سلام. علوم تشریحی و تاریخ علوم پزشکی، و کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و .. می تونید شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # mahtab 1397-12-04 15:31
سلام
من فارغ التحصیل کارشناسی مامایی هستم.
قبل از فارغ التحصیلی یکبار ازمایشی کنکور ارشد دادم. هنوز طرحم شروع نشده.میخواستم بدونم قبل از رفتن به طرح چند بار میتونم کنکور بدم؟
اگه طرحم شروع بشه چی؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 13:13
سلام مشکلی نداره شما می تونید هر چند دفعه ای که می خواهید برای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
+1 # mahtab 1397-12-04 15:36
سلام
من فارغ التحصیل کارشناسی مامایی هستم. قبل از فارغ التحصیلی یکبار ازمایشی کنکور ارشد دادم. هنوز طرحم شروع نشده. میخواستم بدونم قبل از شروع طرح چند بار میتونم کنکور بدم؟ اگه طرحم شروع بشه چی؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:23
سلام مشکلی ندارید می تونید با توجه به قانون جدید طرح نیروی انسانی هر چند دفعه ای که خواستید در کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # لاله 1397-12-05 10:27
با سلام خدمت شما
بنده دانشجوی ارشد ترم ۲ روانشناسی دانشگاه آزاد می‌باشم، سوالی که از شما دارم این است که آیا میتونم در آزمون بهداشت 98 برای مقطع ارشد شرکت کنم؟ و باتوجه به زمان باقی مانده آیا امیدی به تمام کردن مطالب است؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:26
سلام بله میتونید مشکلی نداره. خیلی از رقبای شما تو همین فرصته چند ماهه برای تهیه منابع اقدام کردند. اگر درست برنامه ریزی کنید و کتاب های درستی برای مطالعه انتخاب کنید که طبقه بندی شده باشه و کنکوری می تونید رتبه خوبی کسب کنید. فقط به این نکته توجه کنید انتخاب کتاب درست و داشتن زمانبندی مناسب و در نهایت شرکت در ازمون آزمایشی برای شناخت نقاط قوت و ضعفتون خیلی اهمیت داره. اگر سوالی دارید با شماره 02166574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
0 # مژده 1397-12-08 13:54
سلام.من امسال میخوام کنکور ارشد بدم اگه قبول نشم و از طرح معاف بشم (انتظار بیشتر از ۴ ماه و نیروی مازاد) میتونم سال بعد بازم کنکور بدم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:28
سلام بله مشکلی نداره با توجه به قانون جدید طرح نیروی انسانی شما می تونید چند دفعه در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # saber 1397-12-09 08:56
سلام خسته نباشید
من دانشجوی ترم آخر پرستاری هستم
میخواستمبپرسم اگر الان آزمون بدم بعداز فارغ التحصیلی وقبل طرح بازهم میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:30
سلام . بله می تونید شرکت کنید مشکلی نداره. این مقاله رو مطالعه کنید.https://sa napezeshki.com/ afc6
پاسخ دادن
0 # مارال 1397-12-09 20:50
در مرحله اخر ثبت نام هیچ دکمه ثبت نهایی وجود نداره هرچی دکمه مرحله بعد زده میشه هیچ خطایی اعلام نمیکنه و همچنان در صفحه می مونه ممنون میشم اگه کسی با این مشکل روبرو شده جواب بده
پاسخ دادن
0 # مری 1397-12-09 23:39
سلام من ترم آخر ارشد روزانه وزارت علوم به رشته کتابداری اسناد پزشکی علاقه دارم میتونم شرکت کنم تو آزمون ارشد وزارت بهداشت من کارشناسی تو پیام نور خوندم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:33
سلام بله با کارشناسی کتابداری پزشکی می تونید در برخی رشته های ارشدوزارت بهداشت شرکت کنید برای اطلاعات بیشتر از رشته ها با شماره 02166574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
0 # کیمیا 1397-12-11 15:36
سلام ایا زمان ثبت نام رو تمدید نمیکنن؟! امروز یازده اسفنده من یادم رفت دیروز ثبت نام کنم الان چیکار کنم؟!!!
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:34
سلام زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 در 26 تا 28 فروردین ماه 98 تمدید می شود می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام خودتون رو انجام بدید.
پاسخ دادن
0 # امیر ح 1397-12-11 16:25
سلام.
من نتونستم تو زمان گفته شده ثبتنام کنم. ایا زمان ثبتنام بعد 10 اسفند تمدید میشه؟؟
نکنه جا بمونممم :cry: :cry:
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-14 15:35
سلام بله 26 تا 28 فروردین ماه مراجعه کنید به سایت مرکز سنجش اموزش پزشکی کشور ثبت نامتون رو انجام بدید.
پاسخ دادن
0 # Yasaman 1397-12-20 14:53
باسلام .مدرک من کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی آیا میتوانم در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم.لطفا اگر رشته ای هست بفرمایین*
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-12-22 15:51
سلام با کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی شما می توانید در رشته ژورنالیسم پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # Hadis7733 1397-12-24 10:08
سلام وقت بخیر...ببخشید ثبت نام ازمون ارشد تمدید نمیشه?من از ثبت نام جا موندم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-17 12:37
سلام بله تمدید می شود از 26 تا 28 فروردین ماه 98 می تونید برای ثبت نام آزمون ارشد به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنید، و با عضویت در کانال تلگرام از اخرین اخبار مربوط به آزمون وزارت بهداشت مطلع شوید. @medical_sana
پاسخ دادن
0 # سارا-النا 1398-01-06 02:43
با سلام ، وقت ب خير،
من كارشناسي شيمي محض خوندم، و ٣٢ سال سن دارم، ايا ميتونم كنكور ارشد بيوشيمي باليني شركت كنم؟ از الان ميخوام واسه سال ٩٩ بخونم، اگه منابع رو از الان تهيه كنم امكان داره واسه سال٩٩ منابع و سرفصلها تغيير كنه؟ معدل كارشناسي تو كنكور ارشد وزارت بهداشت تاثير داره؟ اگه داره تاثير مثبت يا قطعي؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-30 16:42
سلام. با کارشناسی شیمی شما می تونید در مقطع ارشد در رشته بیوشیمی بالینی شرکت کنید. بله کتاب های موجود آخرین آبدیت منابع برای ارشد بیوشیمی بالینی هستند و معمولا تغییر چندانی در سرفصل ها در سال های اخیر دیدیه نشده . معدل در کارشناسی تاثیر مثبت داره
پاسخ دادن
0 # نیوشا ننن 1398-01-13 13:13
سلام من میخوام ثبتنام کنم دیگه سایت رو‌ باز نمیکنن؟؟
پاسخ دادن
0 # نیوشا ننن 1398-01-13 13:14
سلام من میخوام ثبتنام کنم دوباره کی سایت رو‌باز میکنن؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-30 18:06
سلام. تا 31 فروردین می توانید برای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 اقدام نمایید.
پاسخ دادن
0 # Sara.994 1398-01-21 10:24
با عرض سلام و درود
من تونستم در بازه مشخص ثبت نام کنم آیا دوباره جهت ثبت نام قبل از کنکور فرصتی قرار داده خواهد شد یا خیر؟
با تشکر
پاسخ دادن
0 # مهشید مهندسی پزشکی 1398-01-24 13:19
سلام باتوجه به تاخیر در آزمون ارشد بهداشت آیا امکان ثبت نام وجود دارد؟؟
تمدید میشود یا خیر؟؟؟
من متاسفانه ثبت نام نکردم
پاسخ دادن
0 # محمدرضا 1398-01-24 15:13
سلام ؛وقت بخیر
ببخشید من ترم ۶ علوم آزمایشگاهیم ؛ امکانش هست ک من امسال کنکور ارشد۹۸ رو بصورت آزمایشی بدم بدون اینکه انتخاب رشته ای انجام بدم ؟
سال ۹۹ ک تازه فارغ التحصیل میشم دوباره کنکور اصلیمو بدم و انتخاب رشته کنم؟؟
پاسخ دادن
0 # سان 1398-01-26 14:01
سلام و وقت بخیر.
بنده لیسانس بهداشت حرفه ای دارم میخواستم بدونم به غیر از رشته خودم ،ارگونومی و سم شناسی ارشد چه رشته های دیگه ای رو میتونم کنکور بدم؟
پاسخ دادن
0 # f 1398-01-28 19:08
سلام.خسته نباشید
کتابای تست جعبه سیاه و ..برای همه رشته ها هست مثلا مهندسی بهداشت حرفه ای؟قیمتش چقدر هست ؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-30 18:26
سلام. فعلن نه اما در دست اقدام هست. در ارتباط باشید با موسسه آماده شدند تهیه کنید.
پاسخ دادن
0 # فاطمه غلا می 1398-02-03 16:46
سلام خسته نباشید
من فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک هستم میتونم ارشد فناوری تصویربرداری پزشکی شرکت کنم ؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه غلا می 1398-02-03 21:51
سلام خسته نباشید
من فارغ التحصیل کارشناسی رشته مهندسی پزشکی گرابش بیومکانیک هستم مبتونم ارشد فناوری تصویر برداری پزشکی شرکت کنم ؟
پاسخ دادن
0 # کریمی 1398-02-07 09:30
با سلام میخواستم بدونم زمان ازمون ارش میکروب شناسی مواد غذایی سال 91-92 چه تاریخی بوده است.
پاسخ دادن
0 # Amir_nzr 1398-02-08 17:50
با سلام .من دانشجوی ترم هفت کارشناسی پرستاریم دی ماه 98 فارغ التحصیل میشم برا کنکور ارشد98 پرستاری ثبت نام کردم میخواستم ببینم اگه آزمون بدم دیگه تا قبل طرح نمیتونم شرکت کنم؟ یا محدودیت نداره
پاسخ دادن
0 # مريم صالحي 1398-02-10 13:17
سلام روزتون به خير
من ليسانس مامايي دارم
ايا براي مقطع ارشد ميتونم رشته مهندسي كشاورزي رو ازمون بدم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-02-17 17:16
سلام. اگر منظورتون شرکت در رشته ای ارشد وزارت علوم هست که باید به سایت سنجش مراجعه کرده و دفترچه مربوط به رشته ای مجاز را مطالعه نمایید. اما اگر قصد ادامه تحصیل در رشته مامایی در مقطع ارشد را دارید می تونید سوالتون رو بپرسید کمکتون میکنیم.
پاسخ دادن
0 # Amir_nzr 1398-02-20 12:06
با سلام .من دانشجوی ترم هفت کارشناسی پرستاریم دی ماه 98 فارغ التحصیل میشم برا کنکور ارشد98 پرستاری ثبت نام کردم میخواستم ببینم اگه آزمون بدم دیگه تا قبل طرح نمیتونم شرکت کنم؟ یا محدودیت نداره؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-02-22 17:19
سلام. با توجه به اعلام قانون جدید محدودیت برداشته شده و شما می توانید از زمان شروع طرح و ... هر چند دفعه ای که خواستید در آزمون وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # امیرحسین 1398-02-20 12:21
با سلام روزتون بخیر
دانشجویان دوره کارشناسی پرستاری در طول تحصیل میتونن تو ازمون کنکور ارشد پرستاری شرکت کنن؟محرومیتی شامل حالشون نمیشه که ؟
سپاسگزارم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-02-22 17:21
سلام. می تونید در ازمون شرکت کنید به شرط اینکه انتخاب رشته انجام ندید زیرا در صورت قبولی در دانشگاه روزانه و عدم ثبت نام در دانشگاه به مدت یک سال از شرکت در ازمون محروم خواهید شد.-
پاسخ دادن
0 # سهیل آئینی 1398-03-05 19:40
سلام.
تو سایت سنجش زمان کنکور ارشد وزرات بهداشتو نوشته بود ک ب تاریخ 27 28 تیر تغییر کرده این واقعیت داره؟
در رابطه با کارت ورود ب جلسه کنکور کی باید اقدام کنیم
با تشکر
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-03-20 17:55
سلام. زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت 27 و 28 تیرماه می باشد. زمان برگزاری آزمون وزارت علوم 23 و 24 خرداد برگزار می شود .
پاسخ دادن
0 # Mohammad.shn92 1398-03-07 16:48
سلام من در آزمون فیزیولوژی پزشکی ثبت نام کردم میخوام بدونم تاریخ برگزاری آزمون سی ام هست یا سی و یکم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-04-04 17:13
سلام . در جدول بالا لیست رشته ها و زمان برگزاری مشخص شده
پاسخ دادن
0 # ساجده 1398-03-09 10:34
سلام خسته نباشید،من کارشناسی مهندسی کشاورزی،علوم و صنایع غذایی هستم میتونم ارشدمو تغذیه بخونم؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-04-04 17:13
سلام بله با کارشناسی صنایع غذایی می تونید ارشد علوم تغذیه بخونید.
پاسخ دادن
0 # مهراد 1398-03-20 17:44
سلام ، من دبيري فيزيك در دانشگاه فرهنگيان خواندم ايا ميتوانم تو رشته فيزيك پزشكي شركت كنم ؟ در ضمن تعهد خدمت هم دارم براي وزارت اموزش و پرورش ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-03-20 18:02
سلام به دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد مراجعه کنید.
پاسخ دادن
0 # پژمان 1398-03-25 16:43
سلام با کارشناسی عمران چ رشته هایی از ارشد مربوط ب ایمنی میتونم فعالیت کنم ؟ساکن تهرانم و زمان ثبت نام در سال98 هم اعلام کنید ،،،،، تشکر
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-06-16 17:48
سلام زمان ثبت نام ارشد سال 98-99 از دی ماه اغاز میشه عضو کانال تلگرام یا اینستا باشید اطلاع رسانی میشه . در مورد سوال بعدیتون شما با کارشناسی عمران می تونید در رشته های مهندسی پزشکی و.. شرکت کنید . پیشنهاد میکنم برای اطلاع از لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با شماره 02166574345 تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.
پاسخ دادن
0 # آیدین 1398-03-29 17:42
سلام من کارشناسی نرم افزار هستم میتونم ارشد انفورماتیک بدم و منابعشو از کجا میتونم پیدا کنم و اینکه طرح داره یا نه ؟
پاسخ دادن
0 # فهیمه نژاد 1398-04-07 13:24
سلام بیستو هفتم ازمون ارشد پرستاری در عصر ساعت چند شروع میشه؟
پاسخ دادن
0 # ثنا 1398-04-09 13:08
سلام.وقت به خیر
رشته من بیوتکنولوژیه و در رشته های وزارت بهداشت،بیوتکنول وژی پزشکی رو دیدم.
میخواستم بدونم بیوتکنولوژی دارویی در رشته های ارشد هستش؟
ممنون
پاسخ دادن
0 # مینا بدری 1398-04-09 16:18
سلام خسته نباشید من کارشناسی حسابداری دارم توی چه رشته ی از وزارت بهداشت و علوم شرکت کنم؟؟
پاسخ دادن
0 # امين 1398-04-17 20:49
سلام.غيبت تو ازمون وزارت علوم و بهداشت باعث حذف از كنكور سال اينده ك نميشه؟
پاسخ دادن
0 # امين 1398-04-17 20:52
سلام .غيبت تو ازمون ارشد بهداشت و علوم باعث محروم شدن از ازمون سال بعد ك نميشه؟
پاسخ دادن
0 # محمدامين 1398-04-17 20:52
سلام .غيبت تو ازمون ارشد بهداشت و علوم باعث محروم شدن از ازمون سال بعد ك نميشه؟
پاسخ دادن
0 # پرناز 1398-04-19 01:25
با سلام، بنده دانشجوی کارشناسی روانشناسی وزارت علوم هستم،‌ و میخوام سال اینده در کنکور وزارت بهداشت شرکت کنم برای رشته بالینی، درسنامه یا کتاب کنکور رو نمیدونم از‌کجا باید تهیه کنم،‌میشه راهنمایی‌کنید، چون حتی‌مدرسان هم نداره کتاب های مربوط به این رشته در وزارت بهداشت رو
پاسخ دادن
0 # Sana 1398-04-24 02:57
سلام ببخشید من ۲۷ ام کنکور دارم اما یه سفر فوری پیش اومده میخواستم ببینم میشه تو اون شهر امتحان داد؟
پاسخ دادن
0 # M 1398-04-24 09:44
با سلام. من کارشناسی شبانه و ارشد روزانه وزارت علوم بودم. اگر وزارت بهداشت بخوام ازمون بدم برای دانشگاه باید شهریه بدم؟ مقطع ارشد و دکتری
پاسخ دادن
+1 # شبنم 1398-04-24 16:09
سلام خسته نباشید. من موقع ثبت نام رشته حشره شناسی از مجموعه فیزیک پزشکی رو انتخاب کردم. الان کارتم رو که گرفتم. نام رشته رو نزده فقط نوشته مجموعه فیزیک پزشکی. میشه راهنمایی کنید؟
پاسخ دادن
0 # سمانه76 1398-04-25 16:46
سلام ببخشید من کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی خوندم میتونم ارشد بیوانفورماتیک شرکت کنم؟؟
پاسخ دادن
0 # ایدا 1398-05-24 15:00
سلام خسته نباشید با کارشناسی رشته فیزیک میشه برای ارشددررشته پرتو پزشکی یا فیزیک پزشکی ادامه تحصیل داد؟ واولویت برای انتخاب رشته فیزیک پزشکی با چه رشتهایی است واز چه رشتهایی به غیراز فیزیک میتونان این رشته را انتخاب کرد
پاسخ دادن
0 # ایدا 1398-05-24 15:04
سلام خسته نباشید ایا با کارشناسی رشته فیزیک میتونان برای ارشد رشته پرتو پزشکی یا فیزیک پزشکی را انتخاب کرد والویت انتخاب این رشتها به چه رشتهایی است
پاسخ دادن
0 # آلما 1398-06-05 22:28
سلام
با لیسانس شیمی میشه تو ارشد شیمی دارویی شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # مینان 1398-06-07 20:19
سلام وقت بخیر
با کنکور بهداشت هم میشه وارد رشته جنین شناسی شد؟
پاسخ دادن
0 # مینان 1398-06-07 20:20
سلام وقت بخیر
با کنکور وزارت بهداشت هم میشه وارد رشته جنین شناسی شد؟
پاسخ دادن
0 # T 1398-06-10 19:29
سلام خسته نباشید...ببخشید من ارشدهوشبری برا سال ۹۹ میخوام شرکت کنم و از الان شروع کردم اما برای درس اختصاصی بیهوشی و بیماری های همراه منبع ندارم نمیدونم چی خوبه و از طرفی فکر میکنم نمیرسم بخونمش بنظرتون حذف یک درس نتیجه رو خیلی تغییر میده؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-06-16 18:01
سلام فعلن برای رشته هوشبری منبعی اعلام نشده . عضو کانال تلگرام یا اینستا باشید اخبار جدید رو می تونید دریافت کنید. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های دیگه را دارید با شماره 02166574345
پاسخ دادن
0 # اسحاق 1398-06-11 01:47
با سلام من ترم ۷ میکروبیولوژیم و به خاطر اینکه بتونم سال بعد کنکور بدم میخام ۹ ترمه تموم کنم میخاستم ببینم ایا میشه این کارو بکنم که فرصتم بیشتر بشه
و میتونم امسال ازمایشی کنکور بدم ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-06-16 17:49
سلام این که می تونید یا نه باید از آموزش دانشگاه بپرسید و بصورت ازمایشی میتونید در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید اما نباید انتخاب رشته انجام بدید.
پاسخ دادن
0 # Eng 1398-06-15 16:42
سلام میشه با لیسانس عمران ارشد مدیریت بحران شرکت کرد؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:18
سلام بت کارشناسی ارشد عمران شما می تونید در رشته های سلامت و ترافیک، مهندسی بهداشت محیط گرایش مدیریت پسماند و نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری، مهندسی پزشکی و.... شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # Nasrink 1398-06-16 20:35
سلام
من کارشناسی مهندسی بهداشت حرفه ای دارم
سوالم اینه ایا میتونم برای ارشد ۹۹ دوتا رشته بهداشت حرفه ای و ارگونومی رو همزمان امتحان بدم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:23
سلام با توجه به داشتن مدرک کارشناسی بهداشت محیط در مقطع ارشد شما مجاز به شرکت در رشته بهداشت حرفه ای و ارگونومی هستید توجه داشته باشید اگر این دو رشته جز گروه آزمایشی در یک روز امتحانی نیاشند شما می توانید در هر دو رشته شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # مستانه 1398-06-20 23:00
سلام لطفا بفرمایید آیا آزمون کارشناسی ارشدحقوق پزشکی از طریق وزارت علوم برگزار میشه ؟
پاسخ دادن
0 # مریم کریمی 1398-06-26 13:56
سلام.من کارشناسی مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی گرایش انرژی دارم.میخوام بدونم میتونم تو رشته های وزارت بهداشت شرکت کنم.ممنونم
پاسخ دادن
0 # امیر عالی 1398-06-27 10:39
سلام ببخشید میخواستم بدونم میشه با رشته میکروبیولوژی برای کنکور ارشد وزارت بهداشت در رشته هماتولوژی یا علوم آزمایشگاهی شرکت کرد
خواهش سریعن جوابم رابدهید
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:30
سلام بله با کارشناسی میکروبیولوژی شما می تونید در مقطع ارشد در رشته هماتولوژی، ایمنی شناسی، انگل شناسی، سم شناسی و علوم آزمایشگاهی 3 و ژنتیک انسانی و... می توانید شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # حمید 1398-07-02 13:12
سلام من دانشجوی دبیری زیست هستم میخواستم بدونم میتونم در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم؟واینکه اگه بشه چه منابعی را باید بخونم واز کی شروع کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید با تشکر
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:36
سلام با کارشناسی دبیری زیست شناسی گرایش زیست عمومی شما می تونید در رشته علوم تغذیه ، مهندسی پزشکی، تاریخ علوم پزشکی و... می تونید شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # صادق 900 1398-07-24 15:04
سلام من فارغ التحصیل ارشد عمرانم از وزارت علوم از دانشگاه دولتی میشه برای وزرات علوم ارشد ترافیک سلامت شرکت کنم و دانشگاه دولتی قبول شم مشکل از لحاظ شهریه ندارم ؟ البته کارشناسی غیر دولتی بوده
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:44
سلام با کارشناسی عمران شما می تونید در مقطع ارشد در رشته سلامت و ترافیک و... شرکت کنید. خیر مشکلی برای شهریه ندارید در هر مقطع شما می تونید یکبار از خدمات دولتی استفاده کنید.
پاسخ دادن
0 # یوسف 1398-07-27 16:30
شما تو متن نوشتید خرداد برگزار میشه در حالی که تو عکس تیرماه نوشته شده. بالاخره کدومه؟!!
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:48
سلام جزئیات خبر برای هر سال آپدیت میشه طبق اخبار اعلام شده وزارت بهدشداشت برای آزمون ارشد سال 99 زمان ثبت نام از بهمن ماه آغاز و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت در تاریخ 27 و 28 تیرماه خواهد بود.
پاسخ دادن
0 # زهرا محمدی نیک 1398-09-07 00:08
با سلام . من کارشناسی روانشناسی دارم . میتونم ارشد آمار زیستی شرکت کنم ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-09-07 10:49
سلام با کارشناسی روانشناسی اگر قصد شرکت در رشته های علوم پزشکی رو دارید می تونید کمکتون کنیم. در غیر اینصورت برای اطلاع از رشته های مجاز وزارت علوم به سایت سنجش مراجعه کنید.
پاسخ دادن
-1 # Mohaddese 1398-09-10 14:56
سلام من دارای لیسانس گیاه پزشکی هستم و میخواهم برای آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی شرکت کنم با چه وزارتی باید امتحان بدهم؟
پاسخ دادن
0 # Mahiiii 1398-09-20 01:51
سلام
اینکه برا ثبت نام ارشد علوم پزشکی باید مدرک MHLE داشته باشیم برای این آزمون ارشد پیش رو سال (۹۹) هم الزامیه یا برای ارشد سال ۱۴۰۰؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-17 15:56
سلام برا کنکور ارشد 99 داشتن مدرک زبان MHLE الزامی نیست و این مورد برای کنکور سال های آینده اعمال میشه. در حال حاضر ضریب زبان به 3 تغییر پیدا کرده و اهمیت زبان به اندازه دروس اختصاصی هست اگر به دنبال منابع مطالعه برای زبان هستید می تونید کتاب 90 پلاس یا صفرتاصد زبان رو مطالعه کنید.
پاسخ دادن
0 # سینا 1398-09-28 12:54
سلام
کسانی که کارشناسی روانشناسی را از طریق رشته علوم انسانی گرفته اند، میتوانند در این آزمون شرکت کنند؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-17 15:54
سلام بله فارغ التحصیلان رشته روانشناسی می تونند در مقطع ارشد روانشناسی بالنی وزارت بهداشت ، آموزش بهداشت،سلامت سالمندی،مدیریت توانبخشی و ... در کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # زرری 1398-10-30 22:54
سلام با رشته شیلات، در کدوم یکی از رشته های ارشد وزارت بهداشت میشه شرکت کرد؟؟؟
پاسخ دادن
0 # m 1398-11-03 11:27
سلام من لیسانس مامایی دارم .برای ارشد چه رشته های از وزارت علوم میتونم ثبتنام کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-16 17:24
سلام برای اطلاع از رشته های مجاز ارشد وزارت علوم باید به سایت سنجش مراجعه کنید و دفترچه رشته ای مجاز رو مطالعه کنید.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-17 15:52
سلام با کارشناسی مامایی شما تو خیلی از رشته های کنکور ارشد وزارت بهداشت مثل خود رشته مامایی ، مشاوره در مامایی علوم بهداشتی در تغذیه،ژنتیک انسانی،علوم تغذیه ، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و... شرکت کنید برای هر رشته ای که قصد شرکت در مقطع ارشد داشته باشید می تونید از طریق تماس با شماره 02166574345 الی 6 سوالتون رو برای اطلاع از منابع و جزئیات دیگه بپرسید.
پاسخ دادن
0 # ghaderi 1398-11-15 11:02
با سلام و احترام: من کارشناس پرستاری هستم با سابقه12سال کار در این رشته و جز کارمندان رسمی هستم،میخوام آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی بدم متاسفانه بخاطر اینکه چندسالی از همه چی دور بودم اصلا نمیدونم ثبت نام آزمون کی هست/منابعش چیه و...میشه خواهش کنم برام توضیح بدین یا سایتی رو معرفی کنید که پاسخگوی من باشدممنونم
پاسخ دادن
-1 # رویا راشدی 1398-11-16 13:21
سلام من اگر از اسفند برای ارشد بهداشت محیط بخونم قبول میشم ؟
پاسخ دادن
-1 # رویا راشدی 1398-11-16 13:22
سلام اگر براب ارشد بهداشت محیط از اسفند بخونم قبول میشم ؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-11-17 15:43
سلام اگر واقعا مطالعه کنید و انتخاب درستی برای منابع داشته باشید و تست بزنید می تونید قبول بشید . به تازگی کتاب 90پلاس بهداشت محیط منتشر شده که فوق العاده کتاب جامع برای مطالعه کنکور ارشد وزارت بهداشت الخصوص برای کسانی که به تازگی قصد شروع دارند تالیف شده که در کنار بسته کنکوری کتاب ها با توجه به زمان باقی مانده خیلی مفید هست. تست زدن رو فراموش نکنید
پاسخ دادن
0 # H.sadieq 1398-11-16 20:20
سلام وقت بخیر
آیا میشه با مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی در آزمون ارشد وزارت بهداشت شرکت کرد؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-11-17 15:41
سلام با کارشناسی ادبیات انگلیسی شمامی تونید در رشته ژورنالیسم پزشکی،تاریخ علوم پزشکی و.. در کنکور ارشد وزارتب هداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-11-17 16:26
سلام بله در رشته ژورنالیسم پزشکی، تارسخ علوم پزشکی و.. در مقطع ارشد وزارت بهداشت شرکت کنید.
پاسخ دادن
+1 # بهنام ۶۶ 1398-11-23 18:06
سلام دروس اختصاصی ارشد وزارت بهداشت نباید میانگین کمتر از ۳۰ باشه؟ ضمنا از لحاظ رتبه قبولی در دانشگاه های سراسری بدون شهریه با دانشگاه های بین المللی چقدر فرق میکنه؟مثلا رشته ی ویروس شناسی
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 15:58
سلام برای مجاز به انتخاب دانشگاه شدن باید حد نصاب آزمون ارشد وزارت بهداشت رو کسب کنید. بسته به رشته و دانشگاهی که انتخاب میکنید متفاوت هست. تماس بگیرید با شماره 02166574345 تا راهنماییتون کنند مشاوران
پاسخ دادن
0 # سعیده... 1398-12-10 02:29
سلام.من دانشجوی ترم ۸ هستم و قرار بود ۱۲ خرداد فارغ التحصیل شم ولی با وضعی که پیش اومده و کارورزی ها کنسل شده نمیدونم کی فارغ التحصیل میشم...نمیدونم میتونم تو آزمون ارشد شرکت کنم یا نه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 16:06
سلام تو آزمون شرکت کنید اگر اخباری باشه در رابطه با شرایط تغییر آزمون ارشد و جزئیات دیگه در کانال تلگرام و اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ دادن
0 # امینی 1398-12-12 13:28
با سلام
هر کار میکنم توسایت برم نمیشه لطفا علتش رو بگید ممنون میشم فیش مربوطه را نیز خریداری کرده ام
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 16:29
سلام برای 25 تا 27 می تونید وارد سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور بشید و ثبت سفارشتون رو انجام بدین.
پاسخ دادن
0 # پری 1398-12-28 01:08
سلام.من دوسال گذشته ارشد پرستاری قبول نشد..بناب دلایلی خروج طرحم زدم و دوباره شروع ب کار کردم بعد از یکسال ۹ماه از طرحم هنوز مونده..من دوباره ثبت نام کردم ۶۰ هزار تومن هزینه ثبت نام دادم.ایا میتونم شرکت کنم؟چون بار دومم هست.
پاسخ دادن
0 # پری 1398-12-28 10:27
تروخدا جواب منو بدین..استرس دارم میمیرم.ممنونم
پاسخ دادن
0 # پری 1399-01-04 10:16
چرا جواب منو نمیدین :cry: :cry: :cry:
پاسخ دادن
0 # پری 1399-01-04 10:17
لطفا جواب منو بدین
پاسخ دادن
0 # #وحید الهوردی 1399-01-06 02:21
سلام خسته نباشین من لیسانس مهندسی شیمی دارم میتونم شیمی دارویی رو انتخاب کنم؟
و این که برای زبان چه منبعی رو باید بخونم.با تشکر
پاسخ دادن
0 # هادی انتظامی 1399-01-18 19:05
سلام.وقت بخیر
میخواستم بدونم ثبت نام مجدد آزمون ارشد وزارت بهداشت تمدید شد؟
پاسخ دادن
0 # Adept 1399-03-19 02:55
سلام. وقت بخیر. من مهندسی صنایع شیمیایی دارم. میتونم واسه ارشد مدیریت hse شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # نیک فرجام 1399-04-29 13:11
سلام بنده ترم آخر کارشناسی رشته روانشناسی دانشگاه مجازی هستم میخواستم بدونم میتونم آزمون وزارت بهداشت بدم ؟چون دانشگاه کارشناسیم مجازی هست آیا امکان داره ارشد رو وزارت بهداشت ادامه بدم
پاسخ دادن
0 # نیک فرجام 1399-04-29 13:14
من دانشجوی ترم آخر روانشناسی دانشگاه مجازی هستم ایا امکان داره در آزمون وزارت بهداشت شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # Raha_Azar 1399-06-06 12:14
سلام ،من لیسانس الهیات دارم و قصد دارم امسال ارشد روانشناسی بخونم و ازمون بدم ،امکانش هست؟؟
پاسخ دادن
0 # مهسا 1400-02-11 10:45
زمان کنکور ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت چه تاریخیه ؟
پاسخ دادن
0 # مهسا 1400-02-11 10:46
تاریخ کنکور ارشد وزارت بهداشت و وزارت علوم کیه؟
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13