arshad vezarat behdasht 99

آیا با کارشناسی رشته های فنی مهندسی می توان در رشته های علوم پزشکی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرد؟ یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان، از مشاوران ما، اطلاع از رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی و مهندسی می باشد.  به دلیل آینده شغلی و شرایطی که برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی فراهم است و شرایط تحصیلی در دانشگاه های وزارت بهداشت اغلب داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه های وزارت بهداشت هستند. در این مقاله در رابطه با رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی و مهندسی می توانند شرکت کنند، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

علاوه بر دانشگاه های وزارت بهداشت، بسیاری از دانشگاه های وزارت علوم هستند که جز دانشگاه های برتر هستند و آنچه که برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد اهمیت دارد، قبولی در دانشگاه معتبر و انتخاب رشته ای برای تحصیل، که به آن علاقمند باشید.  دلیل تاکید ما برای انتخاب دانشگاه معتبر برای تحصیل در مقطع ارشد، قوی تر شدن سطح علمی شما عزیزان برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می باشد. پس سعی کنید در انتخاب رشته و دانشگاه در مقطع ارشد و دکتری نهایت دقت را داشته باشید، شاید قبولی در رشته های وزارت بهداشت اندکی دشوار باشد، اما مطمئن باشید با داشتن فاکتور های اصلی که شامل برنامه ریزی درست، داشتن منابع کنکوری و طبقه بندی شده،  شرکت در آزمون های آزمایشی،  حتی در صورت شاغل بودن و نداشتن وقت کافی می توانید جز قبول شدگان و برترین های رشته خود باشید. در این مسیرمی توانید از راهنمایی های مشاوران موسسه علوم پزشکی سنا استفاده کنید. برای اطلاع از دانلود سوالات ارشد وزارت بهداشت روی دانلود دفترچه سوالات ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲-۱۴۰۳ کلیک کنید.

telegram3

 لیست رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی و مهندسی

با کارشناسی ... مجاز به شرکت در چه رشته هایی از آزمون ارشد وزارت بهداشت هستم؟ در صورت انتخاب رشته در مقطع ارشد وزارت بهداشت برای تهیه منابع و رفرنس های ارشته انتخابی خود می توانید به سایت sanabook.com مراجعه و یا از هر کجای کشور که هستید از طریق تماس با شماره 02166574345 الی 6  با مشاوران ارشد موسسه علوم پزشکی سنا ارتباط گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. 

نکته مهم:

برای انتخاب منابع و حتی صحبت با مشاور بسیار دقت کنید، بسیار رخ داده است داوطلبانی که با مشاوران ما ارتباط گرفته و با سایت های نامعتبر و یا بدون داشتن تخصص در زمینه رشته های علوم پزشکی ارتباط گرفته و کتاب هایی برای مطالعه به داوطلب ارائه داده اند که مناسب برای کنکور نبوده و داوطلب زمان خود را از دست داده است. پس به این نکته توجه کنید به دلیل تخصصی بودن رشته های علوم پزشکی، برای انتخاب منابع با موسساتی ارتباط بگیرید که سابقه ی چندین ساله در زمینه رشته های علوم پزشکی داشته و هر سال رتبه برتر در رشته های ارشد و دکتری وزارت بهداشت داشته اند.

نکته ی دیگری که باید شما متقاضیان رشته های علوم پزشکی با کارشناسی وزارت علوم به آن توجه داشته باشید، برای آمادگی قبل از کنکور سعی کنید با موسساتی ارتباط بگیرید که همه ی موارد مورد نیاز شما که شامل کتاب، آزمون مشاوره و کلاس های حضوری و آنلاین هست را برطرف سازند تا مجبور نباشید برای تهیه کتاب  و حتی آزمون های آزمایشی، مشاوره با رتبه های برتر با چند جای مختلف ارتباط داشته باشید. 

 

bannerfinalmoshavere



رشته مقطع کارشناسی   رشته های آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 کلیه رشته های فنی و مهندسی  مهندسی پزشکی - تاریخ علوم پزشکی - رفاه اجتماعی - کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی- ارزیابی فناوری سلامت
 ایمنی صنعتی   مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) -ارگونومی-بهداشت حرفه ای و ایمنی کار- بهداشت محیط (گرایش بهداشت پرتوها)
 مهندسی ایمنی  سلامت و ترافیک
 طراحی صنعتی  ارگونومی
 مهندسی برق (الکترونیک) انفورماتیک پزشکی/ .آمار زیستی/ انفورماتیک پزشکی / مهندسی بهداشت محیط -
   مهندسی برق (کلیه گرایشها) آمار زیستی /نانوفناوری پزشکی- مهندسی بهداشت محیط / بهره برداری و نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری/ انفورماتیک پزشکی
 مهندسی پزشکی (کلیه گرایشها) ارگونومی- فیزیک پزشکی- اقتصاد بهداشت- انفورماتیک پزشکی- نانوفناوری پزشکی- علوم تشریحی – سلامت و ترافیک/ تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی
مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) فناوری تصویربرداری پزشکی
مهندسی پلیمر نانوتکنولوژی پزشکی
مهندسی تکنولوژی ایمنی مدیریت سلامت ایمنی و محیطزیست (HSE)
مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی ارگونومی
مهندسی شیمی (کلیه گرایشها) نانوفناوری پزشکی/ بهداشت محیط – بهداشت پرتوها / ترکیبات طبیعی و دارویی دریایی- مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار- مهندسی بهداشت محیط (گرایش بهرهبرداری و نگهداری از تأسیسات بهداشتی شهری و گرایش مدیریت پسماند)
مهندسی شیمی (شیمی مواد غذایی) بهداشت و ایمنی مواد غذایی
مهندسی شیمی (صنایع غذایی) علوم و صنایع غذایی (گرایش کنترل کیفی و بهداشتی)
مهندسی صنایع ارگونومی-اقتصاد بهداشت- مهندسی بهداشت حرفهای و ایمنی کار - مدیریت سلامت،
ایمنی و محیط زیست(HSE)-آمار زیستی
مهندسی صنایع شیمیایی نانوتکنولوژی پزشکی
مهندسی صنایع (گرایش ایمنی) مدیریت سلامت ایمنی و محیطزیست (HSE)
مهندسی عمران سلامت و ترافیك - مهندسی بهداشت محیط مدیریت پسماند-  مهندسی بهداشت
محیط – بهره برداری و نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری
مهندسی فناوری اطلاعات   ارگونومی- انفورماتیک پزشکی
فناوری اطلاعات و ارتباطات سلامت و ترافیک
مهندسی کامپیوتر انفورماتیک پزشکی- فناوری اطلاعات سلامت - آمار زیستی
مهندسی مدیریت اجرایی مهندسی پزشکی بیوالکتریک
مهندسی مکانیک (کلیه گرایشها) ارگونومی- مهندسي بهداشت محيط/ مديريت پسماند- مهندسي بهداشت محيط / بهره برداري و نگهداري از تاسيسات بهداشتي شهري -سلامت و ترافیک- نانوفناوري پزشكي/ آمار زیستی
مهندسی مواد (کلیه گرایشها) نانوتکنولوژی پزشکی
مهندسی هسته ای (کلیه گرایشها) فناوری تصویربرداری پزشکی
مهندسی هستهای (راکتور) فیزیک پزشکی
مهندسی هسته ای رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی- فیزیک پزشکی- فنآوری تصویربرداری پزشکی

رشته های مجاز ارشد وزرات بهداشت با کارشناسی فنی مهندسی

اهمیت درس زبان و انتخاب منابع زبان یکی از مهم ترین مواردی است که بسیاری از شما کنکوری ها به دلیل ضعیف بودن سطح زبان از مشاوران ما می پرسید که در ادامه به شما در رابطه با انتخاب منابع مطالعه درس زبان کنکور ارشد وزارت بهداشت  توضیحاتی را ارئه خواهیم داد.

اولین کاری که برای زبان خود باید انجام دهید، افزایش دامنه لغات شماست که این کار را حتماً بصورت ثابت و روزانه انجام دهید. ما برای افزایش انگیزه شما برای یادگیری لغات، کتاب جیبی با نام +90 زبان کنکور ارشد پزشکی را پیشنهاد میدهیم، این کتاب تهیه شده از لغات پرتکرار آزمون وزارت بهداشت سال های گذشته که متقاضیان آزمون ارشد وزارت بهداشت حتما باید این لغات را بدانند.

دومین کار یادگیری مهارت‌های خواندن متن است. مهارت‌های خواندن متن را می‌توانید با ترجمه متون پزشکی و متون سال‌های قبل (کنکور ارشد وزارت بهداشت) فرا بگیرید. علاوه بر این، اگر احساس می‌کنید یادگیری شما در طول مطالعه ضعیف است، می‌توانید با شرکت در کلاس های حضوری البته با اساتید معتبر و تایید شده و یا استفاده از دی وی دی های آموزشی نیاز خود را برای بالابردن سطح زبان برطرف سازید. در این کلاس‌ها ترفندها و تکنیک‌های خواندن متن به همراه لغات کلیدی این کنکور به شما ارائه می‌شود.

رشته های مجاز ارشد وزارت بهداشت با کارشناسی فنی و مهندسی 99-1400 : بنابراین اگر جز فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی هستید و قصد ادامه تحصیل در رشته های وزارت بهداشت را دارید می توانید برای انتخاب رشته و نحوه درست مطالعه در صورت نیاز شرکت در کلاس های حضوری و آزمون های آزمایشی با ما در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

 

 

دیدگاه‌ها  
-2 # مجتبی ۶۵ 1397-10-21 10:06
من لیسانس بهداشت عمومی هستم .چه طور میتونم ارشد حرفه ای امتحان بدم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-24 12:55
سلام. اگر منظورتون شرکت در رشته ارشد بهداشت حرفه ای است که نمی تونید. در رشته های دیگری مثل آموزش بهداشت، اکولوژی انسانی، علوم تغذیه و ... شرکت کنید.
پاسخ دادن
+7 # khalil 1397-11-26 07:56
سلام
من لیسانس ایمنی بهداشت و محیط زیست دارم می تونم آزمون ارشد بهداشت حرفه ای شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # پرناز 1397-12-26 13:47
سلام من کارشناسی مهندسی شبکه های کامپیوتری دارم آیا میتونم مهندسی فناوری سلامت و مهندسی پزشکی شرکت کنم؟؟؟؟؟؟؟ برای ارشد....لطفا ج بدین منتظرم .ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-30 17:58
سلام. بله با کارشناسی مهندسی گامپیوتر در هر دو رشته می توانید شرکت کنید.
پاسخ دادن
+3 # احمد رضا 1398-01-12 10:37
سلام
من لیسانس برق قدرت دارم تو چه رشته ای از علوم پزشکی میتونم شرکت کنم
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-30 17:59
سلام. می تونید در رشته های تاریخ علوم پزشکی، رفاه اجتماعی،مهندسی بهداشت محیط و انفورماتیک پزشکی و... در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهید.
پاسخ دادن
+1 # آرش........ 1398-04-04 21:39
مگه انفورماتیک گرایش الکترونیک نمیخواد؟قدرت هم یعنی میتونه شرکت کنه؟
پاسخ دادن
+2 # سجاد# 1398-02-03 22:46
سلام من لیسانس مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک دارم
میخوام بدونم ایا میتونم برای ارشد مهندسی بهداشت محیط بخونم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-02-19 10:09
سلام . خیر با مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک شما می توانید در رشته فناوری تصویر برداری پزشکی، مهندسی پزشکی، تاریخ علوم پزشکی و ... شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # میر مهدی 1398-02-27 08:26
سلام دوستان و مدیر محترم
من کارشناسی کامپیوتر دارم ار دانشگاه اراک
آیا امکان هست در ارشد بیوالکتریک بخونم؟
با توجه به اینکه ذکر کردید کلیه رشته های فنی و مهندسی در ارشد مهندسی پزشکی مجاز هستن خواستم بدونم آیا کامپیوتر هم هست یا استثنا هست ؟
ممنون میشم زود پاسخ دهید
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1398-02-28 17:59
سلام می تونید در رشته مهندسی پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # فاطمه 1988 1398-07-13 12:00
با توجه به اشباع کار این رشته شما همون مهندسی کامپیوتر بخونید موفق ترین
پاسخ دادن
0 # حمید 1398-03-05 14:55
سلام من سال دهم رشته ریاضی فیزیکم بعد الان تصمیم گرفتم رشته خودم رو عوض کنم برای سال ۱۱ دهم خواستم ببینم از فنی حرفه ایی برم یا کار ودانش چی برم که به مهندسی پزشکی برسم
پاسخ دادن
0 # koko 1400-07-30 14:36
با کنکور رشته ریاضی-فیزیک میتونید برسید. لازم نیس تغییر رشته بدید.
پاسخ دادن
-2 # حمید 1398-03-05 14:58
سلام من قصد تغییر رشته دارم و میخوام از ریاضی فیزیک به کار ودانش یا فنی حرفه ایی برم و اون طریق به یکی از رشته های مهندسی پزشکی برم خواستم که راهنمایی شما بشنوم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-03-12 17:49
سلام با ادامه تحصیل در کار و دانش و یا فنی حرفه ای شما مجاز به شرکت در رشته مهندسی پزشکی نیستید. باید از طریق رشته ریاضی فیزیک برای مقطع کارشناسی اقدام کنید .
پاسخ دادن
+2 # Sarah 1398-03-17 13:20
سلام. من ارشد هوش مصنوعی دارم و میخواستم برای ارشد برق کنکور بدم. توی دفترچه نوشته کسانی که ارشد روزانه رشته های مشمول دارن نمیتونن آزمون بدن. میخواستم بدونم برق مشمول رشته کامپیوتر میشه؟!!
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-04-05 17:45
سلام. تماس بگیرید سوالتون رو بپرسید.
پاسخ دادن
0 # سعید اکبری 1398-03-22 15:48
با سلام
با کارشناسی مهندسی نرم افزار ( دانشگاه دولتی ) میشه مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک رو شرکت کرد برای ارشد؟
پاسخ دادن
0 # غلامرضا الله یاری 1398-03-26 12:47
سلام و خسته نباشین من لیسانس مهندسی آب و خاک هستم تو معدن مشغول به کار هستم دوست دارم مدرک دانشگاهی بهداشت محیط یا ایمنی یا hseداشته باشم میتونم اگه نمیتونم چکار کنم تا بتونم بخونمشون لطفا جواب بدین من کمتر فضای مجازی میام اگه ممکنه جواب رو به این آی تلگرام بفرستین @gholamreza67a
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-04-16 17:36
سلام . خیر نمی تونید بخونید.
پاسخ دادن
0 # Mrym 1398-03-29 12:12
سلام براي كنكور وازرت بهداشت مهندسي پزشكي شركت كردم ميخواستم بدونم اگه قبولشم ميتونم موقعه انتخاب رشته نهايي و دانشگاه فناوري تصوير برداري پزشكي بزنم تو ليست هست يا امكانش نيست! يا اينكه بايد تو كنكور رشته دوم انتخابش ميكردم !؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-04-24 14:05
سلام شما رشته ها و دانشگاه هایی را می توانید انتخاب کنید که جز گرایش های مجموعه رشته ای باشد که انتخاب کردید.
پاسخ دادن
+1 # Hojjat 1398-08-04 18:35
سلام شما چه رشته ای قبول شدید بالأخره
ممنون میشم جواب بدین میخواستم راهنمایی کنید
پاسخ دادن
+1 # مسعود 1398-04-11 05:41
با سلام
من مهندسی صنایع شیمیایی دارم،میخوام وارد وزارت بهداشت بشم،باید چه رشته ای رو بخونم،ممنون
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-05-24 17:06
سلام تماس بگیرید با شماره 02166574345 راهنماییتون میکنند.
پاسخ دادن
-3 # پادشاه احساسی 1398-04-13 15:40
سلام بنده کارشناسی سلامت و ایمنی محیط زیست خوندم یا همون hse آیا تو ارشد میشه با همین مدرک hse برم داروسازی بخونم خواهش میکنم پاسخ دهید
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-08-08 13:57
سلام خیر با مدرک hse نمی تونید در رشته داروسازی شرکت کنید اما در رشته های دیگه ای می تونید شرکت کنید تماس بگیرید با شماره 02166574345 راهنماییتون میکنند.
پاسخ دادن
0 # صابر 1398-04-14 23:13
سلام.من لیسانس مواد و طراحی صنایع غذایی دارم.میتونم ارشد، پرستاری یا داروسازی بخونم؟
پاسخ دادن
0 # مهدیه 75 1398-04-22 15:45
با سلام
من کارشناسی مهندسی پزشکی خواندم و کنکور ارشد هم مهندسی پزشکی دادم ولی میخوام برای انتخاب رشته به جای مهندسی پزشکی مهندسی مواد بزنم و این در صورتی هست که من دروس مربوط به مهندسی مواد رو در کنکور نزدم ولی مجاز به انتخاب این رشته ام.میخواستم بدونم میتونم اینکار رو انجام بدم و برای ارشد مهندسی مواد انتخاب کنم در صورتی که من ترمودینامیک و فیزیک شیمی نزدم؟ممنون
پاسخ دادن
0 # Sajedeh 1398-04-30 00:59
سلام
من کارشناسی hse از دانشگاه علمی کاربردی دارم میتونم برا ارشد hse وزارت بهداشت یا بهداشت حرفه ای شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 17:07
فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی نمی تونند در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # Sima 1398-05-14 09:31
میخوام بدونم با انتخاب کدوم رشته میتونم توی کارشناسی ارشد رشنه ی بیهوشی بخونم ؟؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 17:07
ارشد بیهوشی ارائه نمیشه-
پاسخ دادن
0 # Saideh 1398-05-19 22:27
سلام.من کارشناسی بهداشت عمومی دارم و ارشد اقتصادسلامت و مدیریت خدمات بهداشت علوم پزشکی شرکت کردم ولی چون درصد زبانم کمتر از۲۵هست کارنامم رو نشون نمیده.بنطرتون چطور میتونم روزانه و سراسری ارشد ادامع تحصیل بدم؟تا سال آتی صبر کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-08-08 13:51
سلام. برای سال آینده با انتخاب درست منابع و زدن تست بخونید.
پاسخ دادن
+1 # Atiiiiii 1398-05-25 02:40
سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی بالینی خوندم میخواستم بدونم واسه ارشد میتونم رشته های پرستاری،اتاق عمل یا هوشبری رو شرکت کنم ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-08-08 13:52
سلام خیر شما نمی تونید با کارشناسی فیزیک پزشکی رشته های بالینی شرکت کنید اما رشته های دیگه ای مثل مهندسی پزشکی،فیزیک پزشکی و.. می تونید شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # شمیم 1398-05-29 15:13
سلام
من لیسانس مهندسی پزشکی دارم سوال من این هست که من میتونم برای ارشد پزشکی هسته ای بخونم یا خیر
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-08-08 13:53
سلام ارشد پزشکی هسته ای جز رشته های وزارت بهداشت نیست جز رشته های وزارت علوم هست.
پاسخ دادن
0 # آبیاری 1398-06-14 13:22
سلام من لیسانس کشاورزی گرایش آب دارم میتونم ارشد مهندسی بهداشت محیط بخونم
پاسخ دادن
0 # Nilofar:t 1398-06-22 14:09
سلام من لیسانس کامپیوترنرم افزارهستم ارشدچی میتونم شرکت کنم برای سال۹۹؟؟
پاسخ دادن
0 # ندا 1398-06-23 00:35
با سلام
من ليسانس مديريت بازرگاني دارم، ميشه براي كارشناسي ارشد براي پزشكي كنكور شركت كنم؟
پاسخ دادن
0 # ریما 1398-06-25 16:54
سلام
رتبه های برتر دانشگاه های معتبر هم باید ازمون بدن یا بدون ازمونم میشه ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-08-08 14:03
سلام اگر رتبه برتر هستید با استعداد درخشان در رشته مرتبط در دانشگاه خودتون و یا دانشگاه اطراف با تایید دانشگاه می تونید پذیرش بشید.
پاسخ دادن
+3 # صبا 1398-06-29 10:50
سلام من لیسانس مهندسی پزشکی. دارم برای ادامه تحصیل و پیدا کردن کار، ارشد در رشته ی خودم خوب هست یارشته هایی که ذکر کردید ؟اگه ممکنه اسم رشته ی دارای بازار کار برای من رو بفرمایید
پاسخ دادن
0 # ریحان 1400-09-08 13:51
سلام ببخشید چی شد به چه نتیجه ای رسیدین برای ارشد؟
پاسخ دادن
-1 # طیبه خانی 1398-06-29 12:02
سلام من کارشناسی نرم افزار دارم آیا میتونم برای ارشد تغذیه آزمون ارشد بدم؟
پاسخ دادن
-1 # جوادkazem 1398-06-29 22:59
سلام من کاردانی کامپیوتر دارم میتونم برم کارشناسی ناپیوسته ایمنی ثبت نام کنم یا نه ؟؟؟؟ :-? :zzz
پاسخ دادن
+1 # شيما نيساني 1398-06-30 23:31
سلام
من ليسانس مهندسي پزشكي گرايش بيومكانيك دارم ميتونم علوم تشريح امتحان بدم؟
چي ميتونم امتحان بدم از وزارت بهداشت؟
پاسخ دادن
-2 # شيما نيساني 1398-06-30 23:34
سلام من ليسانس مهندسي پزشكي بيومكانيك دارم ميتونم علوم تشريح امتحان بدم؟ چيا ميتونم بدم؟
پاسخ دادن
-1 # سعید۹۰ 1398-07-01 08:51
سلام با لیسانس پرستاری میشه ارشد نانو تکنولوژی پزشکی خوند؟
پاسخ دادن
+1 # Faeze 1398-07-10 21:10
سلام من لیسانس شیمی کاربردی خوندم، ارشد مهندسی پزشکی میتونم بخونم؟
اگر ممکن هست میشه بگید چه رشته هایی میتونم انتخاب کنم؟
پاسخ دادن
-1 # Mahtab 1398-07-11 01:07
سلام من کارشناسی مهندسی پرتو پزشکی دارم
میخواستم ببینم رشتم زیر مجموعه وزارت بهداشت و میتونم برای تکمیل ظرفیت ارشد ثبتنام کنم یا نه؟
پاسخ دادن
+3 # میم 1398-07-20 20:40
سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی دارم برای ارشد میتونم رادیولوژی بخونم؟ بعلاوه این رادیولوژی همون رادیولوژی ای هست که کارشناس های همین رشته برای ارشد میخونن؟ منظورم اینه تفاوتی ندارن؟
پاسخ دادن
-1 # Elhamk 1398-07-30 22:46
سلام‌من کارشناسی مهندسی‌معماری خوندم
واسه ارشد توی‌چ‌رشته علوم‌پزشکی‌میتو نم‌شرکت کنم؟!
پاسخ دادن
-1 # وحیداخلاصی 1398-08-04 22:45
سلام من کارشناسی مکانیک خودرو دارم تو چه شاخه ای از وزارت بهداشت میتونم شرکت کنم


ممنون تشکر
پاسخ دادن
-1 # امیرعلی 1398-08-07 23:49
امیر:
سلام من کارشناسی ناپیوسته مهندسی الکترونیک کاربردی هستم(دانشگاه فنی و حرفه ای) ایا میتوانم کنکور مهندسی پزشکی بیوالکتریک بدهم؟
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1398-08-08 14:03
سلام خیر با مدرک دانشگاه فنی حرفه ای نمی تونید در رشته های علوم پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # امیرعلی 1398-08-08 15:08
سلام زنگ زدم سازمان سنجش گفتن که میتونید کنکور مهندسی پزشکی بدهید(کارشناسی ناپیوسته الکترونیک کاربردی هستم) شما چطور میگید نمیشه؟
پاسخ دادن
-1 # marasam 1398-09-24 07:09
با چه شماره ای برای این سواات تماس می گیرید؟
پاسخ دادن
0 # امیرعلی 1398-08-11 01:12
سلام کارشناسی ناپیوسته الکترونیک کاربردی (دانشگاه فنی ) هستم گفتین نمیشه برم مهندسی پزشکی اما زنگ زدم سنجش گفتن میشه برم ارشد مهندسی پزشکی
پاسخ دادن
-1 # رویا 1398-08-13 19:23
سلام
وقت بخیر
من کاردانی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای از علوم پزشکی مازندران دارم
و لیسانس مهندسی نرم افزار از پیام نور کرج گرفتم
در خال حاضر میتونم کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای بخونم یا حتما باید لیسانس مهندسی بهداشت حرفه ای هم بگیرم؟
پاسخ دادن
-2 # مایا 1398-09-10 14:33
سلام ... پس باید دفترچه ارشد وزارت بهداشت بگیریم ثبت نام کنیم ؟و این دفترچه چه زمانی میاد برای ثبت نام ؟
پاسخ دادن
-1 # Fardad 1398-09-19 17:09
سلام وقت بخیر
من کارشناسی مهندسی کامپیوتر دارم، چطور میتونم در مقطع ارشد در رشته مهندسی پزشکی یا انفورماتیک سلامت شرکت کنم؟
منظورم اینه که چه کنکوری رو باید ثبت نام کنم؟
پاسخ دادن
-1 # naficeh 1398-09-23 11:09
سلام من لیسانس معماری دارم میتونم در ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم
پاسخ دادن
-1 # sepideh 1398-09-23 12:06
سلام
من لیسانس بهداشت محیط دارم چ رشته هایی از وزارت علومو میتونم شرکت کنم؟
عمران میشه؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-10-26 16:51
سلام با کارشناسی بهداشت محیط شما می تونید در مقطع ارشد در رشته بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای ، سم شناسی و .... می تونید شرکت کنید
پاسخ دادن
0 # marasam 1398-09-24 07:08
سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی هستم / میتونم مهندسی بافت یا رشته فیزیوتراپی شرکت کنم؟و آیا وزرات بهداشت مهندسی بافت داره؟
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1398-10-26 16:43
سلام مهندسی بافت در مقطع دکتری ارائه میشود و رشته فیزیوتراپی هم با داشتن کارشناسی مهندسی پزشکی نمی تونید شرکت کنید. اما رشته های دیگه ای در مقطع ارشد ارائه نیشه که مجاز به شرکت هستید.
پاسخ دادن
0 # tayebe 1398-09-25 15:50
سلام من لیسانس اقتصاد دارم میخوام در رشته مهندسی پزشکی برای ارشد کنکور بدم ایا میتونم ؟اگه نه در چه رشته ای میتونم؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-10-26 16:39
سلام با کارشناسی اقتصاد شما می تونید اقتصاد بهداشت، تاریخ علوم پزشکی و... شرکت کنید.
پاسخ دادن
-2 # Sonnet 1398-09-27 15:32
سلام من لیسانس ارتز و پروتز (اعضای مصنوعی و وسایل کمکی)دارم.
چطور میتونم در رشته ی بیومکانیک ادامه ی تحصیل بدم؟آیا در کنکور وزارت بهداشت باید شرکت کنم بعد از رشته های وزارت علوم انتخاب رشته کنم؟
پاسخ دادن
-1 # zahra.hoseini 1398-10-06 15:59
با سلام،ببخشید من مهندسی پزشکی بالینی میخونم،برای ارشد وزارت بهداشت چه رشته هایی میتونم بخونم?
ارشد مدیریت توانبخشی چی?
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-10-26 16:37
سلام با کارشناسی مهندسی پزشکی شما می تونید رشته مهندسی پزشکی ، اقتصاد بهداشت، انفورماتیک پزشکی و... شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # شیما جاوید 1398-10-16 11:53
من لیسانس مهندسی آب و خاک دارم که الان این رشته حذف شده و ارشد مهندسی مدیریت منابع آب میخواستم ببینم تو رشته مهندسی بهداشت میتونم دوباره ارشد ادامه بدم؟
پاسخ دادن
-1 # عباس کمالی 1398-10-29 17:11
من لیسانس برق -الکترونیک دارم چه رشته بیوالکتریک رو میتونم انتخاب کنم؟
پاسخ دادن
-1 # مهسا 1398-11-01 07:57
سلام خسته نباشید من کاردانی کامپیوتر خوندم و الان دانشجوی مهندسی تجهیزات پزشکی گرایش اتاق عمل هستم دانشگاه علمی کاربردی
میتونم ارشد پرستاری شرکت کنم؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دادن
-1 # غزاله بابایی 1398-11-05 10:12
سلام وقت بخیر ...میخواستم بپرسم با لیسانس رشته ی مهندسی پلیمر یا مهندسی مواد میتوان برای ارشد رشته شیمی دارویی خواند ؟
پاسخ دادن
-1 # غزاله بابایی 1398-11-05 10:15
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم با لیسانس رشته مهندسی پلیمر یا مهندسی مواد ومتالوژی میتوان برای ارشد شیمی دارویی خواند ؟
پاسخ دادن
-1 # جهادگر 1398-11-09 00:59
با سلام و احترام
احتراما اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ی فیزیک هسته ای یکی از دانشگاههای صنعتی کشورمان هستم که موضوع پایان نامه ام مربوط به شیلد گذاری و حفاظت در یرایر پرتوهای یونساز می باشد و با فیزیک پزشکی نیز مرتبط است ، حال اینکه میخواستم بدانم که آیا امکان دارد در کنکور دکتری وزارت بهداشت در رشته ی فیزیک پزشکی شرکت نمایم؟ در رشته ی نانو فناوری پزشکی چطور ؟ در صورت امکان برای هر دو رشته کدامیک ارزنده تر است؟ از اینکه مشاوره وراهنمایی ام فرمایید پیشاپیش سپاسگزارم.
پاسخ دادن
-1 # فاطمه99 1398-12-07 16:26
سلام .باکارشناسی بهداشت محیط میتونم ارشدمهندسی پزشکی بخونم؟
پاسخ دادن
0 # هانیه 1398-12-07 18:49
من کارشناسی مهندسی آی تی دارم،نمیتونم تو رشته فناوری اطلاعات سلامت ثبت نام کنم؟
ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ دادن
0 # سهیلا 1398-12-13 13:44
من کارشناسی مهندسی پزشکی گرایش بیو الکتریک دارم میخواستم بدونم برا کنکور وزارت بهداشت علوم تشریح میتونم بخونم؟
پاسخ دادن
-2 # فردین 1398-12-18 09:33
سلام.بنده دانشجو ارشد برق کنترلم و میخوام کنکور ارشد وزارت بهداشت کنکور بدم.ایا امکانش هست؟
پاسخ دادن
-1 # زهره عباسی 1399-01-11 04:02
سلام با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی پیامنور
واسه ارشد چه رشته هایی از وزارت بهداشت رو میشه خوند ؟
پاسخ دادن
-1 # مصطفی 99 1399-01-22 02:39
سللم وقت بخیر.
من کارشناسی مکانیک دارم.
میتونم ارشد رشته مدارک پزشکی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # Setareh 1399-02-08 18:26
سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم رشته انفور ماتیک پزشکی چقدر بازار کار خوب داره چ در ایران و چ در خارج ایران ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دادن
-1 # بهار 1399-02-13 17:43
با سلام من کارشناسی ریاضی دارم. برای ارشد وزارت بهداشت جه رشته ای میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # Sara_f 1399-02-14 02:06
سلام... وقت بخیر. من کارشناسی، معماری هستم. برای ارشد، چه رشته هاییو میتونم ادامه بدم. اگر نخوام مرتبط با رشته کارشناسیم باشه؟؟
پاسخ دادن
-1 # ش 1399-02-20 22:12
سلام من کارشناسی مهندسی معماری گرایش شهرسازی دارم میتونم ارشد پزشکی بخونم از دانشگاه پیام نور فارق تحصیل شدم با معدل 15 اگر میشه؟؟؟؟؟؟ چه رشته ای برای پزشکی؟؟؟؟؟؟
پاسخ دادن
+2 # احمد 1399-03-23 20:56
سلام
من رشته ی مهندسی پزشکی هستم می خواستم بدونم در ازمون ارشد چه رشته های از وزارت بهداشت ثبت نام کنم
پاسخ دادن
-1 # razvan 1399-03-26 12:13
سلام من کاردانی کامپیوتر دارم خواستم بدونم میتونم کارشناسی بهداشت بخونم؟
پاسخ دادن
-1 # همایون 1399-04-24 03:17
درود.با مهندسی شیمی میشه ارگونومی امتحان داد؟
پاسخ دادن
-1 # همایون 1399-04-24 03:18
ای
پاسخ دادن
-1 # minaaaaaaaaa 1399-04-27 21:06
سلام من کارشناسی ایتی دارم میتونم ارشد مهندسی صنایع یا عمران بخونم؟
پاسخ دادن
0 # Parisa. 1399-05-09 23:00
سلام، با ارشد مهندسی شیمی میتونم ارشد مهندسی بهداشت محیط شرکت کنم؟ کارشناسی مهندسی شیمی نبودم ولی مدرک ارشدم مهندسی شیمی هست، و اینکه بازار کار رشته تاریخ علوم پزشکی چیه؟
پاسخ دادن
-1 # مریم رسولی 1399-05-24 13:37
سلام وقتتون بخیر من ارشد شیمی تجزیه دارم مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشدم هردو شبانه بوده آیا میتونم رشته داروسازی روزانه بخونم؟
پاسخ دادن
0 # حسین۶۴ 1399-06-05 18:53
سلام کارشناسی hseاز دانشگاه علمی کاربردی دارم میتونم ارشد ارگونومی شرکت کنم
پاسخ دادن
0 # زهرا روانان 1399-06-06 17:06
سلام من کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات و فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات دارم. الان ترم ۳ پرستاری هستم. آیا وقتی لیسانس پرستاری بگیرم میتونم مدرک فوق لیسانس و ارایه بدم و هم از شرط سنی استخدامی تا ۴۰ سال برای پرستاری بهره مند بشم هم از حقوق و مزایا مثل افرادی ک ارشد پرستاری دارن؟
پاسخ دادن
0 # مهدیس معصومی 1399-06-13 20:55
سلام
خسته نباشید
با مدرک کارشناسی مکانیک، میتونیم برای ارشد در رشته ی بیومکانیک شرکت کنیم؟
پاسخ دادن
+1 # shaghayegh 1399-06-17 16:39
سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی دارم میتونم برای ارشد تو ازمون وزارت بهداشت شرکت کنم؟
پاسخ دادن
+5 # زهراکنگر 1399-06-18 21:13
سلام وقت بخیر من کارشناسی مهندسی پزشکی دارم به کدام رشته های پیراپزشکی یا پزشکی میشه وارد شد پزشک عمومی ازچه طریقی میشه وارد شد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ دادن
0 # زهراکنگر 1399-06-18 21:15
سلام وقت بخیر من کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی‌ دارم به کدام رشته های پیراپزشکی یا پزشکی میشه وارد شد پزشک عمومی ازچه طریقی میشه وارد شد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ دادن
0 # بهنام 1254 1399-06-24 12:17
سلام عرض ادب
من کاردانی عمران از دانشکده فنی دارم . لیسانس عمران از دانشگاه غیرانتفاعی .
ارشد وزارت بهداشت در کدام رشته میتونم ادامه بدم ؟
پاسخ دادن
0 # اشکان 1399-06-31 22:49
با سلام
ببخشین ممنون میشم اگه سوالمو جواب بدین
دبیرستان که فنی حرفه ای خوندم من کاردانی نرم افزارکامپیوتر و کارشناسی ناپیوسته هم مهندسی کامپیوتر خوندم الآن میخام ببینم میشه ارشد مهندسی پزشکی شرکت کرد یا نه؟با تشکر
پاسخ دادن
0 # Alireza.a.s.j 1399-07-01 09:34
سلام.
من رشته ام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری هستش میتونم تو این ازمون شرکت کنم؟!
بعد این که این ازمون فقط با کنکور قبولی داره؟
پاسخ دادن
0 # Nadiya 1399-07-01 20:58
سلام وقت بخير
رشته انفورماتيك پزشكي ارشد با رتبه در سهميه ٢٠٠ شانس قبولي دارم ؟
پاسخ دادن
0 # هومن 1399-07-03 11:25
ببخشید آیا میشه از رشته ی سلولی مولکولی به ارشد بیوالکتریک رفت؟؟؟ لطفاً جواب بدید
پاسخ دادن
0 # شهپر 1399-07-05 13:29
سلام. رشته بنده کارشناسی چند رسانه ای هستش.... در واقع تلفیق هنر و کامپیوتر.... مهارت کدنویسی... طراحی وب... ساخت بازی کامپیوتری و انیمیشن رو دارا می باشم اما می خواهم در رشته های وزارت بهداشت برای ارشد آزمون دهم اما به دلیل جدید بودن رشته اینجانب در میان رشته های مورد تایید نمی باشد.... من در کدام رشته می توانم یرای کارشناسی ارشد آزمون دهم و یا آیا مورد تایید وزارت بهداشت می باشد؟
پاسخ دادن
0 # محمود نیک 1399-07-05 15:30
درود
ببخشید با رشته مهندسی تکنولوژی برق قدرت (لیسانس) میتونم ارشد مهندسی پزشکی بیوالکتریک وزارت بهداشت شزکت کنم ؟؟؟
پاسخ دادن
0 # artinahmadpour 1399-08-06 18:17
با سلام
من لیسانس علوم ورزشی دارم و برای ارشد میخواستم بدونم میتونم در کدام یک از گرایش های ارشد مهندسی پزشکی شرکت کنم؟
بیو مواد -بیومکانیک -مهندسی بافت و یا فیزیولوژی بالینی
با تشکر منتظر پاسخ هستم
پاسخ دادن
0 # مارال 1399-08-08 11:39
سلام ببخشید من رشته مهندسی پزشکی گرایش بالینی هستم میتونم کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت گرایش بیوالکتریک بدم؟
پاسخ دادن
0 # نیره رحمانی 1399-08-11 18:32
سلام من کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه آزادخوندم با دیپلم ریاضی دارم میتونم ارشد پرستاری بخونم؟؟
پاسخ دادن
0 # امیر عباس 1399-08-12 08:14
سلام..من ارشد مکانیک (ساخت و تولید)هستم برای مقطع دکترا چه رشته هایی از وزارت بهداشت رو میتونم انتخاب کنم؟
پاسخ دادن
+1 # Alireza mah 1399-08-15 10:25
سلام وقت بخیر
من کارشناسی صنایع غذایی دارم و قصد دارم ارشد کنکور داروسازی بدم
میخواستم بدونم که این کار شدنیه؟
اگر شدنیه مدرک مورد تایید قرار میگیره یا خیر
ممنون از شما
پاسخ دادن
0 # فرشته سلیمی 1399-08-18 11:28
سلام، من لیسانس برق الکترونیک دارم، میتونم ارشد مهندسی پزشکی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
+2 # Yasaman 1399-08-20 22:11
سلام...رشته مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک چه رشته ای واسه ارشد وزارت بهداشت میتونه بخونه؟
پاسخ دادن
0 # هانی 1399-09-18 19:27
سلام من دانشجو ریاضی سال اخر هستم ،ایا میتوتم ارشد وزارت بهداشت بدم ؟و چه رشته ای بهتر به کار من میاد؟ ممنون میشم از پاسخگویی
پاسخ دادن
0 # هانی 1399-09-18 19:29
سلام من دانشجو سال اخر ریاضی ام، میتونم ارشد وزارت بهداشت بدم وچه رشته ای به کار من میاد ممنون میشم پاسخگو باشین
پاسخ دادن
0 # Behnamk 1399-10-02 16:01
با سلام لیسانس رشته شیمی دارویی می تواند در مقطع ارشد رشته های وزارت بهداشت (تغذیه) شرکت کند ؟
پاسخ دادن
0 # رها 1399-12-28 04:26
سلام من دارم کارشناسی مهندسی پزشکی با گرایش بیومتریال میخونم امیدی هست بتونم ارشد فیزیوتراپی قبول بشم یا باید دوباره کنکور بدم
پاسخ دادن
0 # ftme 1400-01-05 15:42
سلام ، آیا میشه با لیسانس شهرسازی ، برای کنکور ارشد رشته بهداشت ثبت نام کرد؟
پاسخ دادن
0 # سهند 1400-01-28 10:30
سلام بنده کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی قدرت هستم آیا میتونم در ارشد مهندسی پزشکی وزارت بهداشت شرکت کنم
پاسخ دادن
0 # Hami 1400-02-07 04:47
سلام با رشته علوم مهندسی گرایش نانو مواد میشه ارشد کنکور داروسازی شرکت کرد؟
پاسخ دادن
+1 # atena 1400-02-25 05:55
سلام من کارشناسی مهندسی نفت دارم، واسه ی ارشد کدوم یک از گرایش های مهندسی شیمی رو میتونم بخونم؟؟
پاسخ دادن
0 # mahboobeh.mah 1400-04-01 08:24
باسلام
من کارشناسی ارشد مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست از دانشگاه ازاد واحد غرب تهران هستم
آیا میتونم در ازمون دکتری ارگونومی وزارت بهداشت شرکت کنم؟؟
پاسخ دادن
+1 # mahboobeh.mah 1400-04-01 08:29
باسلام
من ارشد رشته مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست از دانشگاه ازاد هستم
آیا میتونم تو ازمون دکتری ارگونومی وزارت بهداشت شرکت کنم
پاسخ دادن
+1 # محمدرض 1400-04-27 21:21
سلام من کارشناسی ارشد شیمی دارویی هستم میتونم برا دکتری رشته های تخصصی داروسازی کنکور بدم
پاسخ دادن
+1 # sina 1400-04-29 12:43
سلام وقتتون بخیر من امسال لیسانس مهندسی پزشکی رو میگیرم و میخوام سال بعد واسه ارشد کنکور بدم؟نمیدونم کنکور وزارت بهداشت بهتره یا وزارت علوم و این که منابعشون با هم فرق میکنه یا نه
پاسخ دادن
0 # reyhani mohsen 1400-05-14 14:02
سلام من کارشناسی مهندسی پرتو پزشکی دارم... برای کارشناسی ارشد چه رشته هایی در زمینه ایمنی Hseمیتونم بخونم???
پاسخ دادن
0 # Nilioofar 1400-07-07 16:27
سلام وقت بخیر
با لیسانس مهندسی کامپیوتر میشه ارشد مهندسی پزشکی خوند ؟ و ایا این کار معقولانست ؟بازار کار کدوم بهتره ؟ چون میگن باا لیسانس مهندسی کامپیوتر میشه کار کرد ولی مهندسی پزشکی باید تا دکترا بخونی تا کار پیدا کنی :P ;-)
پاسخ دادن
0 # مهدی علیپور 1400-07-08 12:07
سلام من بین رشته مهندسی پزشکی و مهندسی بهداشت موندم میشه راهنماییم کنید کدوم بهتر هست
پاسخ دادن
+1 # Hilda Rohani 1400-08-11 13:31
سلام،وقت به خیر،میخواستم بدونم با لیسانس مهندسی پزشکی میشه ارشد علوم اعصاب یا بیوتکنولوژی خوند؟
پاسخ دادن
0 # پوریا رحیم خانی 1400-08-22 02:45
سلام و خدا قوت
بنده کارشناسی معماری دارم
راهی هست ک بتوتم ارشد پرستاری بخونم
یا ارشد مدرکی بگیرم ک واسه دکترا برسم ب پرستاری
خیلی علاقه مندم ب این رشته
اگ راهی هست ک بتونم رشته های دیگ تجربی در مقطع ارشد ادامه بذم ممنون میشم راهنماییم کنین
پاسخ دادن
+1 # آژیر 1400-11-10 12:53
سلام. من کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران جنوب دارم می تونم ارشد ارگونومی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # سپیده علیزاده 1400-12-01 19:59
سلام.من کارشناسی مهندسی فناوری صنایع شیمیایی دارم.میتونم ارشد سم‌شناسی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مهین محبی 1400-12-08 22:21
با سلام. من کارشناسی مهندسی شیمی، گرایش صنایع غذایی دارم.‌تصمیم دارم ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم.رشته‌ی بهداشت و ایمنی مواد غذایی رو دوست دارم شرکت کنم، اما برای رشته‌ی مهندسی شیمی گرایش شیمی مواد غذایی اومده. سوال من این هست که با گرایش صنایع غذایی نمیتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # کوثر 1401-01-23 17:19
سلام خسته نباشید بنده ارشد پرتوپزشکیی خوندم برای دکترا کدوم گرایش رو میتونم بخونم که بازارکارخوبی داشته باشه؟
پاسخ دادن
0 # فرهاد 1401-04-06 09:57
سلام من کارشناسی برق قدرت ناپیوسته دارم برای ارشد میتونم مهندسی پزشکی بخونم؟چه کنکوری باید بدم؟
پاسخ دادن
0 # فرهاد 1401-04-06 09:59
سلام من کارشناسی ناپیوسه برق قدرت دارم برای ارشد میتونم مهندسی پزشکی بخونم؟چه کنکوری باید بدم؟
پاسخ دادن
0 # saeed yaghmaeian 1401-04-24 12:47
سلام وقت بخیر من کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعت از دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد چه رشته میتوانم بخوانم؟ رشته مهندسی پزشکی یا انفورماتیک پزشکی میتوانم بخوانم یا نه یا پرستاری در دانشگاه ازاد میتوانم بخونم
پاسخ دادن
0 # زهرا حسینی 1401-06-20 00:46
سلام

برای مقطع کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی پزشکی رو فقط میتونیم از طریق کنکور وزارت بهداشت بریم؟؟؟از طریق کنکور وزارت علوم امکانش نیست؟؟
پاسخ دادن
0 # غفاریان 1401-08-06 20:07
سلام من مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر خوندم میخواستم بدونم آیا مجاز به انتخاب رشته ی ارشد انفورماتیک پزشکی هستم یا خیر
پاسخ دادن
0 # Mmd 1401-09-17 21:10
سلام من مهندسی هسته ای هستم میتونم برای ارشد برم رادیولوژی بخونم میشه توضیح بدید منتظرم ممنون.
پاسخ دادن
0 # ساسان 1401-10-04 21:17
سلام خسته نباشید من دانشجوی رشته ی کارشناسی مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی هستم، آیا می تونم برای ارشد مهندسی پزشکی کنکور بدهم
پاسخ دادن
0 # صادق سوچی 1401-10-25 13:15
سلام من کارشناسی برق کنترل دارم
می تونم کنکور انفورماتیک ارشد شرکت کنم ؟
پاسخ دادن
0 # علی محمدپور 1401-11-01 14:25
سلام، با رشته کارشناسی hseوزارت علوم میشه ارشد وزارت بهداشت داد؟
پاسخ دادن
0 # اعظم فرهادی 1402-02-25 02:30
سلام
من کارشناسی الکترونیک دارم میتونم در ازمون وزارت بهداشت کارشناس تجهیزات پزشکی شرکت کنم راهنمایی کنین ممنون میشم
پاسخ دادن
0 # مهسا 1402-04-29 22:55
سلام وقت بخیر من لیسانس آموزش علوم تجربی خواندم در کدوم رشته میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # آرین حسین زاده 1402-05-23 18:00
سلام من کارشناسی بهداشت محیط دارم . میخواستم بدونم برا ارشد بخوام HSE بخونم باید کنکور ارشد وزارت علوم شرکت کنم یا همون وزارت بهداشت؟
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13