arshad vezarat behdasht 99

برای آزمون ارشد وزارت بهداشت سال 99 ، 11 اطلاعیه صادر شده که هر کدام حاوی تغییراتی برای کنکور ارشد وزارت بهداشت بوده اند، اطلاعیه شماره 11 در رابطه کسب حد نصاب لازم و موارد موجود در روند ثبت نام در آزمون كارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشكی سال 99 می باشد که در ادامه توضیحات کامل در اختیار شما قرار داده می شود.

همچنین کلیه تغییرات اعمال شده برای کنکور ارشد وزارت بهداشت در مقاله تغییرات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 به طور کامل ذکر شده است، با مطالعه مقاله تمام جزئیات مربوط به آزمون ارشد وزارت بهداشت را دریافت خواهید کرد. همچنین برای اطلاع از لیست آزمون های لغو شده کشوری و تغییر زمان برگزاری به مقاله زمان برگزاری آزمون های لغو شده وزارت بهداشت مراجعه کنید.

telegram3

حدنصاب ثبت نام ارشد علوم پزشکی

به اطلاع متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 میرساند:
١-بر اساس مصوبه سیزدھمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دورهھای تحصیلات تکمیلی مورخه 98/9/30، در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 حد نصاب نمره علمی در ھر رشته گرایش در تمامی دانشگاهھا  و موسسات آموز عالی دولتی و غیر دولتی و ھمچنین دانشگاه آزاد اسلامی، ھیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از صفر ( نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواھد شد و حد نصاب نمره علمی بزرگتر از صفر در نظر گرفته خواھد شد.

برای سال 1400 در ھر رشته گرایش در تمامی دانشگاهھا و موسسات آموز عالی دولتی و غیر دولتی و ھمچنین دانشگاه آزاد اسلامی، ھیچ داوطلبی با نمره علمی کمتر از 5 (پنج) ( نمره علمی حاصل از نمرات خام تراز شده) پذیرش نخواھد شد و حد نصاب نمره علمی حداقل 5 با رعایت حد نصاب قانونی سھمیه ھا در نظر گرفته خواھد شد .

برای شروع ثبت نام، پرداخت ھزینه رشته اول الزامی می باشد در صورتی که داوطلب متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی باشد، باید علاوه بر پرداخت ھزینه رشته اول، ھزینه رشته دوم را نیز پرداخت نماید.

در فرم ثبت نام، رشته اول که تحت عنوان گروه امتحانی رشته 1 مشخص شده یعنی یکی از 4 گروه جدول شماره 2 دفترچه باید انتخاب شود. با انتخاب گروه، در گزینه بعدی رشته امتحانی 1 فعال میشود که یکی از رشته یا مجموعه امتحانی آن گروه میباشد. و باید یکی از رشته یا مجموعه موجود در آن گروه را انتخاب نمود. در صورتیکه فرد ھزینه 2 رشته را پرداخت نموده، گروه امتحانی رشته 2 فعال میشود. که مراحل آن به ھمان روش گروه قبلی است با تفاوت که 3 گروه باقی مانده نمایش داده میشود و در رشته امتحانی 2، زیر مجموعه ھریک نمایش داده میشود.
تذکر مھم: در صورت نیاز به ویرایش ، این امکان وجود دارد که ابتدا گروه تصحیح شود و سپس رشته یا مجموعه.

4- در صورت وجود مشکل در مورد ھزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نھایی، خواھشمند است، داوطلب درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه sanjeshp.ir قسمت تماس با ما – دسته بندی پشتیبانی سایت - به این مرکزاعلام نماید.

 

 

دیدگاه‌ها  
+9 # شیدا 1398-12-08 20:02
سلام ببخشید من متوجه نشدم، یعنی تراز هر یک از دروس در کارنامه نهایی باید کمتر از صفر نباشه منظور اینکه نباید هیچ درسی بدون جواب گذاشته درسته؟
پاسخ دادن
0 # مسی 1399-02-24 11:54
منم سوالم همینه.... بابا خواهشا درست جواب بدید بدونیم چیکار باید بکنیم
پاسخ دادن
+1 # امین سحرخیز 1399-05-24 20:37
سلام منم سوالم همینه شما فهمیدید منظورشون چی بوده
پاسخ دادن
+3 # misslili 1399-01-04 13:56
نمره علمی حداقل ۵ یعنی چی؟
پاسخ دادن
0 # عاطفه نسترن 1399-09-12 13:04
نمیره علمی ۵ چیه؟‌ یعنی تمام دروس رو باید پاسخ داد؟ :eek:
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون دکتری پرستاری: سرفصلهای مهم درس مبانی مراقبت‌ها

آزمون MHLE چیست؟زمان برگزاری و تعداد سوالات

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13