در این مطلب مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بصورت تصویری توضیح داده شده است. علاوه بر این یک فیلم مربوط به ثبت نام سال های اخیر که بدلیل عدم تغییر در فرایند ثبت نام هنوز هم قابل استفاده است را برای شما در این مطلب قرار داده ایم. در صورت داشتن سوال و یا انجام ثبت نام خود می توانید از هر کجای کشور که هستید از طریق چت باکس پایین صفحه بدون نیاز به نرم افزار خاصی با مشاورین سنا ارتباط بگیرید پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.
 

telegram3

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان دقت داشته باشند، زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت همیشه در بهمن ماه صورت می پذیرد. همچنین طبق سال های گذشته معمولا به مدت یک تا دو بار بعد از این بازه امکان تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هست. به محض تمدید، بلافاصله بعد از تمدید ثبت نام زمان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.
 
داوطلبان باید برای انجام مراحل ثبت نام خود به سایت sanjeshp.ir مراجعه و با اسکن مدارک لازم، اقدام به ثبت نام خود نمایند. تمام جزئیات مربوط به مدارک لازم برای این آزمون در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ذکر شده است.
ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت
tasviri sabt arshad 2 1402
 
 
سخن مشاور با متقاضیانی که از همین الان برای آزمون ارشد وزارت بهداشت می خواهند شروع کنند!
با توجه به مدت زمان باقی مانده تا کنکور ارشد ممکن است، خیلی از داوطلبان دچار نا امیدی شده و به این نتیجه برسند که دیگر فرصتی برای مطالعه و شروع باقی نمانده است.  در پاسخ به این داوطلبان باید بگوییم بسیاری از رتبه های تک رقمی سال 97-98  که از دانشحویان موسسه علوم پزشکی سنا در رشته های مختلف بوده اند در مدت 3تا 6 ماهه شروع به مطالعه کرده و با رتبه های تک رقمی و دو رقمی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود قبول شده اند.
 
تنها نکته ای که این داوطلبان برای قبولی در رشته و دانشگاه خود به آن توجه کرده اند، داشتن هدف و برنامه ریزی درست در مدت زمان باقی مانده برای مطالعه و دومین و مهم ترین نکته تهیه کتاب های کنکوری و طبقه بندی شده برای رشته امتحانی خود بوده است.
 
چرا که در بسیاری موارد به دلیل زمانبندی نادرست و انتخاب رفرنس به عنوان منبع مطالعه داوطلبان نه تنها در مباحث کتاب غرق شده، بلکه دچار سردرگمی برای شناسایی مباحث مهم و پر تکرار در کنکور ارشد وزارت بهداشت می شوند. بنابراین پیشنهاد ما به شما رعایت دو نکته برای موفقیت در کنکور ارشد علوم پزشکی می باشد.
 
1- داشتن برنامه ریزی و زمانبندی مناسب و استاندارد برای مطالعه
2- تهیه جزوات و کتاب های کنکور و طبقه بندی شده
 
 و شرکت در آزمون های آزمایشی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف خود و آشنایی با فضای آزمون پیشنهاد نهایی ما به شما برای رسیده به موفقیت میباشد. در این راه می توانید از راهنمایی های دپارتمان مشاوره سنا بهرمند شوید و هر سوالی که برای انجام نحوه درست برنامه ریزی نیاز دارید را از مشاوران ما بپرسید و برای اطلاع از لیست کتاب های ارشد علوم پزشکی می توانید با مراجعه به سایت sanabook.com  کلیه جزوات و کتاب های کنکور مربوط به رشته خود را دریافت نمایید.
 

 
برای اطلاع از موارد مشاوره ای و ودریافت جزئیات ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید:
 
 
 
 
 
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13