takhmin rotbe

نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت ویژه داوطلبانی که در کنکور ارشد وزارت بهداشت در رشته های علوم پزشکی شرکت کرده اند. یکی از بیشترین مواردی که داوطلبان بعد از شرکت در کنکور به دنبال آن هستند، اطلاع از حدود درصدی است که در هر درس زده اند و رتبه ای که با این درصد می توانند کسب کنند. به دلیل سابقه طولانی در زمینه رشته های علوم پزشکی و آشنایی اکثر دانشجویان و  فارغ التحصیلان علوم پزشکی و زیست با سایت سناپزشکی و تجربه چند سال قبلی این نرم افزار، اینجا تنها مکانی است که امکان تجمع بیشتر شرکت کنندگان را پس از اعلام کلید آزمون خواهد داشت. پس فراموش نکنید رقبای شما پس از اعلام کلید، در این سایت منتظر شما هستند…

 به ما اعتماد کنید:سایت موسسه علوم پزشکی سنا با سابقه 12 ساله در زمینه رشته های علوم پزشکی و ارائه خدمات در قالب کتاب های کنکوری و رفرنس و برگزاری آزمون های کشوری در بیش از 80 نمایندگی در کل کشور و داشتن مشاوره و پشتیبانی ساعتی و تنها موسسه برگزار کننده کلاس های آنلاین یکی از معتبرترین موسسه های علوم پزشکی است که شما می توانید برای آمادگی کنکور ارشد و دکتری وزارت بهدشت به آن اعتماد کنید.

 

 

برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه به صورت رایگان باید از کد رهگیری خود استفاده کنید و بعد از تایید از سوی همکاران نرم افزار باز شده و شما مجاز به استفاده هستید.

لینک دریافت نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

دوستانی که قصد استفاده از نرم افزار تخمین رتبه با پرداخت هزینه را دارند به این لینک مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه دوباره به لینک نرم افزار مراجعه کرده و مراحل ثبت نام و ورود خود را انجام داده و در انتخاب روش استفاده بجای کد رهگیری شماره سفارش پرداخت خود را وارد کنند

نکته مهم: پرداخت آنلاین مستقیم در سایت تخمین رتبه مشکل فنی دارد لذا متقاضیان استفاده از روش غیررایگان می توانند بصورت غیر مستقیم و از طریق سایت فروشگاه سنابوک پرداخت آنلاین را انجام دهند و رسید دیجیتال ارائه شده پس از پرداخت آنلاین را بجای کد رهگیری در فیلد مربوطه در سایت تخمین رتبه (در روش اول بوصرت رایگان کد پیگیری پرداخت خود را وارد و گزینه تایید را بزنید)  وارد کنند. همکاران ما با چک کردن تایید رسید دیجیتالی(بجای کد رهگیری) که شما وارد کرده اید، شما را برای انجام تخمین رتبه تایید می کنند.

پرداخت هزینه نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

 

 نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

 خوشبختانه اکثریت افرادی که قبول شده اند رتبه تخمین زده شده توسط سایت علوم پزشکی را با رتبه واقعی خود را همخوان دانسته اند. امیدواریم امسال نیز بتوانیم در کاهش استرس و دغدغه شما پس از آزمون نقشی داشته باشیم. توصیه می کنیم به دوستان خود خبر بدهید تا تعداد نفرات شرکت کننده در هر رشته به بیشترین تعداد برسد.

نکته مهم : توجه داشته باشید تعداد دفعات استفاده از این نرم افزار با کد رهگیری تنها دو دفعه می باشد، بنابراین هنگام ورود رشته و گزینه ها نهایت دقت را داشته باشید.

راهنمای تصویری استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

نکته مهم :در این سیستم علاوه بر رتبه کل، شما می تونید رتبه خود در هر درس را(بين شرکت کنندگان امسال) مشاهده نمایید. نکته جدید و جالب اینجاست که شما پس از هر بار ورود به صفحه خود در سیستم تخمین رتبه، می توانید از رتبه ی جدید خود در بین رقبایی که بعد از شما به سیستم آمده اند مطلع شوید. در حقیقت این سیستم رتبه شما را همزمان با اضافه شدن افراد بیشتر، بصورت لحظه ای و آنلاین نشان خواهد داد. با افزایش تعداد رقبا شما می توانید وضعیت خود را در آزمون امسال بهتر پیش بینی کنید.

دسترسی رایگان به نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

1- ورود به سایت http://testmedical.ir/    و انتخاب گزینه ثبت نام

نکته مهم: داوطلبان دقت داشته باشید، به دلیل محدود بودن استفاده از نرم افزار تخمین رتبه بهتر است نهایت دقت را داشته باشید.takhmin rotbe arshad1

 2- تکمیل مراحل ثبت نام و ورود به صفحه بعدی

takhmin rotbe arshad2

3- بع از انجام مراحل ثبت نام دوباره به سایت اصلی باز گزشته و در سمت راست اقدام به وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود میکنید.

takhmin rotbe arshad3

 

4- بعد از ورود به صفحه گزینه ویرایش اطلاعات را نتخاب کنید.

takhmin rotbe arshad4

5- بعد از ورود به صفحه معدل خود را وارد کرده و دقت داشته باشید که حتما معدل را طبق عملکرد زیر پر کنید به طور مثال  18.25 و بعد از تکمیل گروه و رشته گزینه ویرایش را انتخاب کنید.takhmin rotbe arshad5

 

6- بعاز انجام مراحل گزینه تخمین رتبه  و سال 99 را طبق عکس زیر انتخاب کنید.

 takhmin rotbe arshad6

7- در این مرحله به دو روش می توانید از تخمین رتبه استفاده کنید در ادامه تخمین رتبه رایگان را به شما دوستان توضیح دادنه و برای آن دسته از دوستانی که قصد استفاده از تخمین رتبه با پرداخت هزینه را دارند در قسمت بعدی توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

توجه داشته باشید هزینه استفاده از تخمین رتبه ده هزار تومان می باشد.

takhmin rotbe arshad7

8- بعد از انتخاب نوع استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت دوباره به این صفحه باز گشته و گزینه تخمین رتبه سال 99 را انتخاب می کنید.

takhmin rotbe arshad89- در این مرحله شما وارد سایت تخمین رتبه رایگان ارشد وزارت بهداشت شده اید و می توانید از خدمات تخمین رتبه رایگان استفاده کنید.takhmin rotbe arshad9

دسترسی با پرداخت هزینه به نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

نکته مهم: پرداخت آنلاین مستقیم در سایت تخمین رتبه مشکل فنی دارد لذا متقاضیان استفاده از روش غیررایگان می توانند بصورت غیر مستقیم و از طریق سایت فروشگاه سنابوک پرداخت آنلاین را انجام دهند و رسید دیجیتال ارائه شده پس از پرداخت آنلاین را بجای کد رهگیری در فیلد مربوطه در سایت تخمین رتبه (در روش اول بوصرت رایگان کد پیگیری پرداخت خود را وارد و گزینه تایید را بزنید)  وارد کنند. همکاران ما با چک کردن تایید رسید دیجیتالی(بجای کد رهگیری) که شما وارد کرده اید، شما را برای انجام تخمین رتبه تایید می کنند.

 برای پرداخت به لینک پرداخت هزینه مراجعه کنید.

(بعد از پرداخت هزینه با داشتن کد پیگیری پرداخت به سایت تخمین رتبه بازگشته و به قسمت روش انتخابی مراجعه کرده و در گزینه اول یعنی همان روش رایگان کد خرید خود را وارد میکنید، بعد از وارد کردن کد همکاران سایت با چک کردن کد پرداختی که شماره وارد کرده اید به شما اجازه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه را می دهند.)

پرداخت هزینه نرم افزار تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت

takhmin rotbe arshad10

11- سایت پرداخت هزینه

takhmin rotbe arshad12

 

سوال: نحوه تخمین رتبه در نرم افزار این سایت چگونه است؟

پاسخ: تخمين رتبه علوم پزشکي دات کام! تنها نرم افزار و سايتي است که رتبه شما را در بين رقباي امسال شما نشان مي دهد. نحوه انجام تخمین رتبه به این صورت خواهد بود که پس از اعلام کلید، شرکت کنندگان به بخش تخمین رتبه سایت آمده و تعداد سوالات صحیح، غلط و نزده هر درس را قرار داده و پس از زدن دکمه تخمین، علاوه بر مشاهده رتبه تخميني در مقايسه با آزمون پارسال، رتبه خود را در بین رقبای هم رشته ای که قبل از آن به سایت آمده و اطلاعات خود را گذاشته اند مشاهده خواهد نمود.

 

سوال: آیا می توانم بدون دادن کد رهگیری کنکور(روش رایگان) از تخمین رتبه استفاده کنم؟

پاسخ: بله. استفاده از امکان تخمین رتبه علوم پزشکی علاوه بر روش رایگان(تایید با کد رهگیری)، با روش دوم یا غیررایگان (پرداخت ۱۰۰۰۰ تومان) نیز  امکان پذیر است. ما در انجام تخمین مجبوریم یکی از دو روش فیلتر افراد(رایگان و غیررایگان) را بکار گیریم. دو سال ابتدایی کار با سیستم تخمین رتبه علوم پزشکی کاملا رایگان و حتی الزامی به ورود کد رهگیری وزارت بهداشت نبود، ولی متاسفانه بخاطر سوء استفاده برخی افراد و موسسات مجبور شدیم یکی از دو روش فوق را برای تایید افراد واقعی شرکت کننده در کنکور، در سیستم تخمین رتبه استفاده کنیم.

 

 

دیدگاه‌ها  
+1 # سهراب عشایری 1399-05-26 11:12
سلام من هرکاری میکنم قسمت واریز مبلغ انجام نمیشه مشکل داره
پاسخ دادن
0 # Hosss 1399-05-26 17:31
سلام خسته نباشید
میشه دو رشته رو به طور همزمان ببینیم ؟
چطوری میشه کارنامه رو با نتایج پارسال بررسی کرد؟
پاسخ دادن
0 # Mgh 1399-05-27 00:53
سلام من تا به حال در نرم افزار تخمین رتبه ثبت نام نکردم اما مینویسه کد ملی ثبت شده چطور ممکنه؟
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13