takhmin rotbeh 97

 توصیه بسیار مهم: وارد کردن تعداد پاسخهای غلط، نزده و صحیح در سایت تخمین رتبه فقط برای 2 بار امکانپذیر است. یکبار پس از اعلام کلید اولیه و بار دوم پس از اعلام کلید نهایی... لذا توصیه می کنیم اگر قصد ویرایش اطلاعات را دارید آن را بعد از اعلام کلید نهایی انجام دهید.

مختصری در مورد تخمین رتبه علوم پزشکی:

مشکلی که بسیاری از شرکت کنندگان آزمون های علوم پزشکی از آن رنج می برند این است که مدت زيادي طول می کشد تا نتایج اعلام شود و اين افراد در طول این مدت هیچ اطلاعی از وضعیت خود در بین سایر رقبا ندارند. هفت سال است که سایت علوم پزشکی معتبرترین تخمین رتبه موجود را برای آزمون ارشد وزارت بهداشت بصورت رایگان پس از اعلام کلید اولیه،  در اختیار داوطلبین گذاشته است. خوشبختانه اکثریت افرادی که قبول شده اند رتبه تخمین زده شده توسط سایت علوم پزشکی را با رتبه واقعی خود را همخوان دانسته اند. امیدواریم امسال نیز بتوانیم در کاهش استرس و دغدغه شما پس از آزمون نقشی داشته باشیم. توصیه می کنیم به دوستان خود خبر بدهید تا تعداد نفرات شرکت کننده در هر رشته به بیشترین تعداد برسد.

با توجه به سختی و آسانی کنکور هر سال، مقایسه درصد دروس افراد با قبول شدگان سالهای قبل نشان دهنده قبولی یا عدم قبولی افراد نیست. شاید آزمون امسال در رشته شما، بسیار سخت بوده باشد و شما پس از اعلام کلید فکر می کنید در قیاس با قبولیهای سال قبل درصد پایینی کسب کرده اید ولی وقتی خود را با رقبایی که امسال در کنکور شرکت کرده اند مقایسه می کنید متوجه می شوید که وضعیت شما آنچنان هم که فکر می کردید بد نیست. لذا هیچ فرد یا حتی نرم افزاری نمی تواند رتبه افراد را در قیاس با درصدهای سال قبل پیش بینی کند. سایت علوم پزشکی با توجه به این موضوع و در راستای سایر خدمات رایگان خود سعی نموده است با اضافه کردن امکان جدیدی در سایت اقدام به حل مشکل داوطلبان کنکور ارشد امسال نماید.

 لینک ورود به سایت تخمین رتبه:

سایت تخمین رتبه ارشد وزارت بهداشت 97

سوال: نحوه تخمین رتبه در نرم افزار سایت علوم پزشکی چگونه است؟

پاسخ: تخمين رتبه علوم پزشکي دات کام! تنها نرم افزار و سايتي است که رتبه شما را در بين رقباي امسال شما نشان مي دهد. نحوه انجام تخمین رتبه به این صورت خواهد بود که پس از اعلام کلید، شرکت کنندگان به بخش تخمین رتبه سایت آمده و تعداد سوالات صحیح، غلط و نزده هر درس را در هر درس وارد می کنند و پس از زدن دکمه تخمین، علاوه بر مشاهده رتبه تخميني در مقايسه با آزمون پارسال، رتبه خود را در بین رقبای هم رشته ای که قبل از آن به سایت آمده و اطلاعات خود را گذاشته اند مشاهده خواهد نمود. در این سیستم علاوه بر رتبه کل، شما می توانید رتبه خود در هر درس (بين شرکت کنندگان امسال) مشاهده نمایید. نکته جدید و جالب اینجاست که شما پس از هر بار ورود به صفحه خود در سیستم تخمین رتبه، می توانید از رتبه ی جدید خود در بین رقبایی که بعد از شما به سیستم آمده اند مطلع شوید. در حقیقت این سیستم رتبه شما را همزمان با اضافه شدن افراد بیشتر، بصورت لحظه ای و آنلاین نشان خواهد داد. با افزایش تعداد رقبا شما می توانید وضعیت خود را در آزمون امسال بهتر پیش بینی کنید.دوستان خود را مطلع کنید.

سوال: آیا می توانم بدون دادن کد رهگیری کنکور(روش رایگان) از تخمین رتبه استفاده کنم؟

پاسخ: بله. استفاده از امکان تخمین رتبه علوم پزشکی علاوه بر روش رایگان(تایید با کد رهگیری)، با روش دوم یا غیررایگان (پرداخت 10000تومان) نیز  امکان پذیر است. ما در انجام تخمین مجبوریم یکی از دو روش فیلتر افراد(رایگان و غیررایگان) را بکار گیریم. دو سال ابتدایی کار با سیستم تخمین رتبه علوم پزشکی کاملا رایگان و حتی الزامی به ورود کد رهگیری وزارت بهداشت نبود، ولی متاسفانه بخاطر سوء استفاده برخی افراد و موسسات مجبور شدیم یکی از دو روش فوق را برای تایید افراد واقعی شرکت کننده در کنکور، در سیستم تخمین رتبه استفاده کنیم.

سایت علوم پزشکی داتکام! در نهایت امانت داری دسترسی به کد رهگیری داوطلبین را به هیچ فرد حقیقی و حقوقی نخواهد داد. تجربه امانت داری سایت علوم پزشکی طی 7 سال گذشته در نگهداری از هزاران کد رهگیری کنکور داوطلبین می تواند تا حدود زیادی خیال شما را راحت کند!

خوشبختانه بدلیل آشنایی اکثر  دانشجویان و  فارغ التحصیلان علوم پزشکی و زیست با سایت علوم پزشکی و تجربه چند سال قبلی این نرم افزار، اینجا تنها مکانی است که امکان تجمع بیشتر شرکت کنندگان را پس از اعلام کلید آزمون خواهد داشت. پس فراموش نکنید رقبای شما پس از اعلام کلید، در این سایت منتظر شما هستند...

نکته مهم: پرداخت آنلاین مستقیم در سایت تخمین رتبه مشکل فنی دارد لذا متقاضیان استفاده از روش غیررایگان می توانند بصورت غیر مستقیم و از طریق سایت فروشگاه علوم پزشکی پرداخت آنلاین را انجام دهند و رسید دیجیتال ارائه شده پس از پرداخت آنلاین را بجای کد رهگیری در فیلد مربوطه در سایت تخمین رتبه وارد کنند. همکاران ما با چک کردن تایید رسید دیجیتالی(بجای کد رهگیری) که شما وارد کرده اید، شما را برای انجام تخمین رتبه تایید می کنند.

توصیه1: از هم اكنون پاسخ هايي را كه سر جلسه در پاسخنامه وارد كرده ايد را در يك برگه ثبت كنيد. تا در هنگام تخمين رتبه تعداد غلط و صحيح و نزده خود را با اطمينان بيشتري ثبت كنيد.

توصیه2: برای شرکت بیشتر داوطلبان، این خبر را به دوستان و البته رقبای کنکوری خود برسانید.

 
دیدگاه‌ها  
0 # پویا 1397-11-22 00:47
:lol:
پاسخ دادن
+7 # A76 1398-05-04 22:14
سلام،من هزینه تخمین رتبه رو هم بصورت آنلاین پرداخت کردم،اما بخش تحمین رتبه فعال نیست...مسئله هزینه نیست ولی کاش مردمو بازیچه خودتون نکنین
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13