takmil zarfat vezarat behdasht

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه دبیرخانه های تخصصی و شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت، مصوبه انتخاب رشته در دوره تکمیل ظرفیت داوطلبان کارشناسی ارشد که حد نصاب زبان را کسب نکرده بودند را تصویب نکرد،‌ گفت: مرکز سنجش آموزش پزشکی این مصوبه را قالب اطلاعیه به داوطلبان اطلاع رسانی کرده است.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفتگو با سایت های خبری ضمن بیان این مطلب، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی را پورتال ارتباطی بین دبیرخانه های تخصصی وزارت بهداشت با داوطلبان آزمون‌های مختلف توصیف کرد و اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری و پیرو اعلام نتایج اولیه آزمون پذیرش کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی تعدادی از داوطلبان که طبق مقررات مندرج در دفترچه آزمون سال ۱۳۹۸ این مقطع در خصوص حد نصاب زبان انگلیسی به دلیل عدم کسب حد نصاب مقرر برای انتخاب رشته محل از طریق پیامک یا ایمیل یا مراجعه حضوری تقاضا کردند که به نحوی امکان شرکت آنها در فرایند انتخاب رشته فراهم شود در این راستا مرکز سنجش آموزش پزشکی فورا اقدام به هماهنگی با دبیرخانه های تخصصی و شورای عالی برنامه ریزی نمود ولی برای تغییر مقررات نیاز به طی فرایندی طولانی بود. (مطالب عینا از سایت خبری منتشر شده است)

telegram3

وی در ادامه تصریح کرد: مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق اطلاعیه شماره 17 اطلاع رسانی کرد که در صورت تصویب تغییرات در شورای‌عالی برنامه ریزی چه تسهیلاتی در اختیار این داوطلبان قرار خواهد گرفت به این جهت پس از اعلام نتایج اولیه و درج این اطلاعیه جلسات متعددی با مسوولین مربوطه تشکیل شد و جوانب مختلف تغییر این مقررات مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا انجام این تغییر به تصویب شورای‌عالی برنامه ریزی نرسید و بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی وزارت بهداشت صرفا انجام تکمیل ظرفیت در این مقطع برای داوطلبانی که از قبل و طبق مندرجات دفترچه مجاز به انجام انتخاب رشته بودند مصوب شد. چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 98 شرکت کنند؟

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد:بر اساس مصوبات فوق در مرحله تکمیل ظرفیت امکان انتخاب رشته محل برای داوطلبانی که حد نصاب زبان انگلیسی را کسب ننموده اند مجاز نشد. دکتر حیدرزاده تاکید کرد: در برخی خبرها و مطالب چنین عنوان شده است که داوطلبان تصور کردند، در مرحله تکمیل ظرفیت کسب سایر حد نصاب‌های شورایعالی برنامه ریزی مشتمل بر کسب حداقل ۳۰ نمره کل آزمون و کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین نمره کل شرکت کنندگان در آزمون ملغی شده است که البته کسب تمامی حد نصاب‌های قانونی برای شرکت در محله تکمیل ظرفیت نیز الزامی است و به هیچ وجه اجازه تکمیل ظرفیت به فرد یا افرادی که این حد نصاب ها را کسب ننموده باشند، داده نشده است.

وی در پایان گفت: صرفا در صورت قبولی داوطلبان در رشته محل جدیدی که انتخاب نموده‌اند قبولی آنها در رشته محل قبلی ملغی می‌شود و صرف انتخاب یک رشته محل در سایت تکمیل ظرفیت منجر به لغو قبولی قبلی نخواهد شد.

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 99

در صورتی که به هردلیلی موفق به قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 نشده اید، توجه داشته باشید زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت طبق هر سال در دی یا بهمن ماه بوده و زمان برگزاری آن در خرداد ماه می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و بهترین منابع کنکوری ارشد این مقاله ها را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

منابع مفید برای آزمون وزارت بهداشت کدامند ؟

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13