جذب دانشجوی ارشد در 3 گرایش "فیزیک‌پزشکی" در علوم پزشکی مشهد : طبق آخرین اخبار اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد که یکی از قدرتمندترین گروه‌های پزشکی و علوم پایه بوده و این گروه تنها گروه فیزیک پزشکی کشور است که وفق به اخذ پذیرش دانشجو در مقطع ارشد شده است. تا انتها با ما همراه باشید.

اگرجز متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد  وزارت بهداشت در رشته های فیزیک پزشکی،تصویربرداری پزشکی و.... هستید و به دنبال بهترین منابع کنکوری طبقه بندی شده ارشد فیزیک پزشکی هستید باید بگوییم انتخاب یک منبع درست طبقه بندی شده همانطور که بارها توضیح دادیم مهم ترین قدم برای رسیدن به موفقیت است زیرا با مطالعه کتاب های مختلف با حجم زیاد که بر اساس کنکور ارشد وزارت بهداشت، مباحث پرتکرار و سوال خیز طراحی نشده نه تنها به داوطلبان برای رسیدن به موفقیت کمک نخواهد کرد بلکه باعث سردرگمی و به جا ماندن مطالعه مطالب و مباحث مهم نیز می شود. به همین دلیل انتخاب منابع درست طبقه بندی شده، داشتن برنامه ریزی و البته زدن تست کمک بسزایی برای قبولی شما در رشته ای که می خواهید می شود. برای اطلاع از زمان ثبت نام و بهترین منابع مطالعه به این مقاله ها مراجعه نمایید و با کلیک برروی لینک هر آنچه را که می خواهید دریافت نمایید. زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

telegram3

رشته های ارشد فیزیک پزشکی مورد پذیرش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر گروه فیزیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گروه فیزیک پزشکی یکی از ، اظهار کرد: این گروه تنها گروه فیزیک پزشکی کشور است که موفق به اخذ پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد شده است.

 دکتر محمد تقی بحرینی طوسی، استاد گروه فیزیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت "روز جهانی فیزیک پزشکی" با بیان این که گروه فیزیک پزشکی این دانشگاه در سه رشته فیزیک پزشکی، تصویربرداری پزشکی، رادیو بیولوژی و حفاظت پرتو، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دارد، اظهار کرد: گروه فیزیک پزشکی مشهد یکی از گروه‌های علمی است که با همدلی توانسته است افتخارات زیادی کسب کند، از آن جمله می‌توان به ثبت12 اختراع توسط این گروه اشاره کرد. همچنین تالیف 18 عنوان کتاب و ثبت اختراعات متعدد توسط این گروه از افتخارات گروه فیزیک پزشکی است.

استاد گروه فیزیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: برای توسعه کمی و کیفی سطح علمی گروه فیزیک پزشکی، دسترسی دانشجویان به آزمایشگاه و مراکز تحقیقاتی نیاز ضروری است، از همین رو این گروه همکاری خوبی با مراکز مختلف درمانی و آزمایشگاهی دارد.

فیزیک پزشکی چیست؟ و چه کمکی به جامعه علوم پزشکی میکند؟

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هفتم نوامبر، برابر با شانزده آبان، زادروز ماری کوری، پژوهشگر  مواد رادیواکتیو، به عنوان روز جهانی فیزیک پزشکی نامگذاری شده است. فیزیک پزشکی شاخه‌ای کاربردی از فیزیک است که با کاربردهای انرژی برای تشخیص و درمان بیماری‌ها سر و کار دارد و با الکترونیک پزشکی، مهندسی زیست و فیزیک بهداشت (کنترل و محافظت از پرتو) رابطه نزدیکی دارد. به عبارت دیگر، می‌توان چنین بیان کرد که فیزیک پزشکی، ابزاری بسیار قوی و قدرتمند است که می‌تواند در اختیار پزشکان و مهندسان پزشکی قرار گیرد. فیزیک پزشکی امروزه گستره قابل توجهی از علوم و فناوری‌های متفاوتی را پوشش می‌دهد و در بر گیرنده  موضوعات و مباحث متعددی از رادیوبیولوژی گرفته تا پردازش سیگنال است. لذا دشوار بتوان مرزهای معین و مشخصی را برای آن تعریف کرد.

 لینک مرتبط:

آزمون کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی

دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد فیزیک پزشکی

دانشگاه ها و ظرفیت پذیرش آزمون ارشد فیزیک پزشکی

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13