ظرفیت پذیرش ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در سال 97 به چه صورت بوده است؟ تعداد شرکت کنندگان در آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشت به طور میانگین در هر سال چقدر است و چند نفر موفق به قبولی در دانشگاه روزانه و شهریه پرداز می شوند ؟ چند درصد احتمال قبولی در آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در سال 98 وجود دارد ؟ در این مقاله به تمام سوالات شما در رابطه با آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی پاسخ داده خواهد شد تا انتها با ما همراه باشید.

ظرفیت پذیرش ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی 97-98

ظرفیت پذیرش ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی  در سال 97 در دانشگاه دولتی 86 نفر و دانشگاه ها ی  شهریه پرداز 144 نفر بوده است. بنابراین اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه ها بخصوص دانشگاه های دولتی و شهریه پرداز به شما در انتخاب رشته - محل برای داوطلبانی که از سهمیه آزاد و سهمیه 25% و 5% رزمندگان استفاده می کنند، کمک بسیاری می کند. در صورت داشتن سوال در رابطه با رتبه لازم برای قبولی در آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی با مشاوران سنا در ارتباط باشید.

zarfiat paziresh arshad modiriat khadamat

تعداد شرکت کنندگان آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در هر سال به طور میانگین چقدر است؟ و تا چه رتبه ای موفق به قبولی در این آزمون می شوند ؟

همواره یکی از پر تکرارترین سوالات متقاضیان شرکت در آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی اطلاع از تعداد شرکت کنندگان و رتبه لازم برای قبولی در آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی می باشد. بر اساس تعداد شرکت کنندگان در هر سال باید بگوییم حدود 1000 تا 1200 نفر هر سال درآزمون ارشد وزارت بهداشت برای رشته مدیریت خدمات بهداشت درمانی شرکت می کنند که البته این میزان هر سال متغییر است. از بین این تعداد شرکت کننده، معمولا داوطلبانی که موفق به کسب رتبه 1 تا 500 در آزمون وزارت بهداشت می شوند، در صورت انجام انتخاب رشته درست می توانند در دانشگاه های دولتی و شهریه پرداز پذیرش شوند.

بنابراین اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و انتخاب رشته محل درست می تواند به شما برای افزایش شانس قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت بخصوص در سال 98 کمک کند. در صورت داشتن سوال در رابطه با آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشت درمانی با پر کردن فرم ثبت نام می توانید از مشاوران ما پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 ترتیبی که مشاور سنا برای رشته ارشد مدیریت خدمات بهداشت ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشت درمانی

آزمون کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

رشته های مجاز آزمون ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی 98-99

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13