نمونه کارنامه قبولی آزمون ارشد علوم آزمایشگاهی یک 97-98 و درصد لازم برای قبولی درآزمون ارشد علوم آزمایشگاهی یک و هر آنچه را که شما برای قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 احتیاج دارید در این مقاله در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

به دلیل تقاضای بالای داوطلبان برای قبولی در گرایش های ارشد علوم آزمایشگاهی یک که شامل گرایش بیوشیمی بالینی، ژنتیک انسانی و زیست فن آوری پزشکی است، اکثر داوطلبان می خواهند بدانند با زدن چه درصدی می توانند شانس قبولی خود را در این آزمون افزایش دهند در ادامه جدول نمونه کارنامه قبولی های98-99  متقاضیان سنا که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 شرکت کرده اند را در اختیار شما قرار می دهیم.

مهم ترین نکته ای که شما باید به آن دقت داشته باشید زدن تمام دروس درآزمون ارشد وزارت بهداشت بخصوص در رشته علوم آزمایشگاهی می باشد، چرا که طبق اطلاعیه جدید وزارت بهداشت زدن 25% درصد درس زبان و میانگین 30%درصد برای دروس اختصاصی از شرایط مجاز شدن کارنامه داوطلب و قرار گیری در صف رتبه بندی می باشد.

پس توصیه ما به شما به دور از هر گونه نگرانی داشتن یک برنامه ریزی هدمند و استفاده از درست ترین منابع آزمون ارشد علوم آزمایشگاهی یک  که بر اساس سوالات کنکور ارشد وزارت بهداشت طراحی شده باشد می باشد چرا که برخی از رفرنس های معرفی شده زارت بهداشت برای رشته علوم آزمایشگاهی بسیار جامع بوده و نیاز نیست که شما این مباحث را برای کنکور ارشد علوم آزمایشگاهی بخوانید و فقط با خواندن این مطالب وقت زیادی را صرف یادگیری مطالبی می کنید که تنها بار علمی داشته و برای کنکور ارشد مفید نمی باشد.

پس داشتن منابع طبقه بندی شده کنکوری برای ارشد علوم آزمایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است که در ادامه این منابع را به شما معرفی خواهیم کرد و برای تهیه این منابع کنکوری معرفی شده برای ارشد علوم آزمایشگاهی یک می توانید با شماره 66574345 تماس بگیرید.

telegram3

نمونه کارنامه قبول شدگان آزمون ارشد علوم آزمایشگاهی یک

نمونه کارنامه قبولی ارشد علوم آزمایشگاهی یک برای گرایش ارشد بیوشیمی بالینی، ارشد ژنتیک انسانی و ارشد زیست فن آوری پزشکی به شرح زیر می باشد. اگر جز متقاضیانی هستید که قصد شرکت در گرایش بیوشیمی بالینی وزارت بهداشت 99 بصورت تخصصی را دارید برای مشاهده نمونه کارنامه های ارشد بیوشیمی بالینی مقاله نمونه کارنامه ارشد بیوشیمی بالینی وزارت بهداشت 99  را مشاهده نمایید تا با اطلاع از درصد لازم برای قبولی ارشد بیوشیمی بالینی اطلاعات لازم را دریافت نمایید. با توجه به تصویب قانون 25درصدی زبان اکثر داوطلبان بدنبال مشاهده نمونه کارنامه های ارشد بیوشیمی بالین وزارت بهداشت و دیگر گرایش های مجموعه علوم آزمایشگاهی یک هستند تا با اطلاع از جزئیات درصدها در سال 99 از میزان آمادگی خود برای قبولی در دانشگاهی که می خواهند مطلع شوند.

bannerfinalmoshavere



karname olom azmayeshgahi 1

 

منابع ارشد علوم آزمایشگاهی یک

 منابع ارشد علوم آزمایشگاهی یک برای گرایش های مختلف متفاوت بوده و منابع ای که موسسه علوم پزشکی سنا برای این گرایش های ارائه می دهد به شرح زیرمی باشد. همچنین برای اطلاع از بهترین منابع کنکوری معرفی شده برای این گرایش هستید به لینک منابع آزمون کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی 99 مراجعه نمایید. هر آنچه  در رابطه با منابع ارشد بیوشیمی بالینی در سال 99 نیاز دارید در این مقاله ذکر شده است

منابع ارشد علوم آزمایشگاهی گرایش بیوشیمی بالینی: کتاب صفر تا صد بیوشیمی، گنجینه بیوشیمی، شیمی آلی، شیمی عمومی، صفر تا صد زیست شناسیسلولی و مولکولی، نمودارنامه زیست سلولی و مولکولی، 90+ و صفر تا صد زبان می باشد

منابع ارشد علوم آزمایشگاهی  گرایش ژنتیک انسانی: درسنامه ژنتیک انسانی، تست تالیفی، صفر تا صد زیست سلولی و مولکولی، صفر تا صد بیوشیمی، گنجینه بیوشیمی، 90+ و صفر تا صد زبان

منابع ارشد علوم آزمایشگاهی گرایش زیست فناوری پزشکی : کتاب صفر تا صد بیوشیمی، گنجینه بیوشیمی، صفر تا صد زیست شناسی سلولی و مولکولی، نمودارنامه زیت سلولی و مولکولی، باکتری شناسی می باشد.

بعد از معرفی کتاب ها سوالی که برای اکثر شما به وجود میاد اینه که این کتاب ها برای قبولی و کسب رتبه خوب کافیه یا باید رفرنس های دیگه ای رو بخونم؟

پاسخ سنا به شما: طبق گفته اکثر استاتید ما در گرایش های مختلف ارشد علوم آزمایشگاهی معتقدند بیشتر مطالبی که در کنکور ارشد وزارت بهداشت از آن سوال طرح می شود برگرفته از مباحث خاص و مشخص شده از کتب رفرنس می باشد، بنابراین برای قبولی در آزمون باید این مباحث را شناسایی و تمام انرژی خود را بر روی سرفصل هایی که در آزمون ارشد از ان سوال طرح می شود سرمایه گذاری کنید که اگر توان انجام و طبقه بندی این مباحث را ندارید می توانید از بسته های آموزشی سنا که در بالا معرفی کردیم استفاده کنید.

موفقیت شما آرزوی ماست.

ترتیبی که مشاور سنا برای دریافت دیگر اطلاعات به شما پیشنهاد میکند به شرح زیر میاشد:

منابع آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم آزمایشگاهی یک

آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم آزمایشگاهی یک

معرفی کتاب های مجموعه علوم آزمایشگاهی1 ،2 و 3

شته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد علوم آزمایشگاهی 98-99

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13