یکی از مواردی که اغلب داوطلبان به دنبال ان هستند، اطلاع از آخرین رتبه و نمونه کارنامه قبولی برای رشته ای است که قصد شرکت در آن را دارند چرا که با اطلاع از درصد لازم برای قبولی در رشته ای که قصد شرکت در ان را دارند تا حدودی می توانند خود را برای قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت اماده کنند. در ادامه آخرین رتبه و نمونه کارنامه قبولی ارشد سم شناسی 97 را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بعد از دریافت درصد لازم برای قبولی در رشته ارشد سم شناسی در صورت داشت سوال برای اطلاع از منابع و هر آنچه که برای قبولی درآزمون ارشد سم شناسی نیاز دارید می توانید از طریق ارتباط با دپارتمان مشاوره دریافت نمایید. همانطور که بارها توضیح دادیم یکی از مهم ترین مواردی که یک داوطلب برای کنکور  ارشد وزارت بهداشت باید به آن توجه نماید انتخاب منابع درست و طبقه بندی شده برای کنکور ارشد و زدن تست می باشد.

telegram3

کارنامه قبولی ارشد سم شناسی 98

در ادامه نمونه کارنامه قبولی ارشد سم شناسی وزارت بهداشت 97 را در اختیار شما قرار داده شده است به این نکته توجه داشته باشید برای کسب رتبه تک رقمی زدن میانگین دروس بین 60تا 80 ضروری می باشد و کسب این رتبه کار چندان سختی نیست، منتظر کارنامه های سال 98 باشید.

karname arshad sam shenasi

 

نکات کلـی در طول ماه‌های مطالعـه

صبح زودتر بیدار شوید و تا دیروقت بیدار نمانید. بیدار ماندن تا دیروقت بازدهی مطالعه شمارا پایین می‌آورد. البته این موضوع بستگی به عادت ذاتی افراد نیز دارد شاید برخی تا اواخر نیمه‌شب تمرکز بهتری می‌گیرند. ولی عموماً افراد صبح‌ها یادگیری بالاتری دارند.
همراهی یک مشاور از ابتدا تا انتهای راه، کارایی شمارا به‌شدت افزایش می‌دهد. گاهی یک مشاور در قبولی شما نقش تعیین‌کننده‌تری نسبت به استاد کلاس دارد. علاوه بر برنامه‌ریزی بسیاری مواقع مشاور در اوج خستگی و کسالت شما را تهییج می‌کند و ساعات مطالعه مردة شما را زنده خواهد کرد.
اگر در مطالعه خواب‌آلوده و کسل می‌شوید، با ترفندی خود را تهییج کنید، مثلاً نگاهی به کارنامه‌ها و مصاحبه‌های قبول‌شدگان سال قبل بی اندازید، یا با مشاور یا پشتیبان خود تماس بگیرید. درنهایت اگر هیچ‌کدام از این موارد برای شما مفید نبود، بهترین راه‌حل رفتن به‌ کلاس‌های مؤسسه است. چوب‌تر اساتید ما خواب و کسالت را برای همیشه از سر شما بیرون خواهد کرد!
تغذیه خود را جدی بگیرید، حتماً صبحانه (مثلاً نان و پنیر همراه با گردو، ...) بخورید. میان وعده روزانه یک لیوان شیر و عسل مناسب است. از خوردن غذاهای پرحجم و چرب قبل از مطالعه بپرهیزید. با افزایش حجم معده، خواب‌آلودگی افزایش می‌یابد. در طول روز آب زیادی بنوشید و عصرانه مناسب بخورید. مصرف ویتامین C یا مولتی‌ویتامین در صبح‌ها کارایی شما را بالاتر خواهد برد. از خوردن داروهای خواب‌آور در این دوران بپرهیزید.
ورزش صبحگاهی فراموش نشود و هرروزتان را بانشاط آغاز کنید. ورزش برای کاهش اضطراب مناسب است و خون‌رسانی را به مغز شما افزایش خواهد داد.
در فاصله بین مطالعات خود زمانی را به استراحت اختصاص دهید. از کارهایی که احتیاج به تمرکز دارد و منجر به فعالیت ذهنی شما می‌شود در زمان استراحت بپرهیزید. بسیاری از داوطلبان در مواقع استراحت و با عنوان رفع خستگی مشغول به گشت و گذار (اینستاگرام) و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و شاید خودشان ندانند که فعالیت مغز در  این لحظات بسیار بالاتر خواهد بود و باعث خستگی بیشتر!!

ترتیبی که مشاور سنا برای آزمون ارشد به شما پیشنهاد می دهد به شرح زیر می باشد:

رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد سم شناسی 98

آزمون کارشناسی ارشد سم شناسی پزشکی

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13