arshad phd vezarat olom

 ویژه کنکور ارشد و دکتری وزارت علوم 99-1400 :آپدیت شده در 23تیرماه، مهلت ثبت نام آزمون ارشد و دکتری وزارت علوم به اتمام رسیده است. بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده بر روی سایت مرکز سنجش آموزش کشور به اطلاع كلیه متقاضیان آزمون وزارت علوم برای پذیرش در رشته های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی كشور می رساند كه : با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد و دکتری وزارت علوم، داوطلبانی که در مدت زمان تعیین شده موفق به ثبت نام در آزمون ارشد و دکتری وزارت علوم نشده اند، فرصت مجدد در اردیبهشت ماه برای ثبت نام این داوطلبان در نظر گرفته شده بود، که در حال حاضر این مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است. اما زمان برگزاری آزمون ارشد و دکتری وزارت علوم به تعویق افتاده است که در ادامه تاریخ دقیق به اطلاع شما خواهد رسید.

telegram3

تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد ودکتری وزارت علوم

پیرو انتشار جدول حاوی برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ 98/07/23 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری وزارت علوم سال 1399 می رساند با توجه به بند ۴ مصوبه ششمین جلسه مورخ 98/12/15 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی کلیه مراکز آموزش عالی و به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمونهای مذکور سال 1399 این سازمان به شرح جدول ذیل تغییر پیدا کرد. لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

همچنین بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های وزارت علوم می توانند دربسیاری از رشته های علوم پزشکی شرکت کنند، بنابراین داوطلب می تواند علاوه بر شرکت در کنکور وزارت علوم در آزمون وزارت بهداشت هم شرکت کند، در سایت sanapezesh.com و لینک های انتهای متن می توانید لیست رشته های مجاز را ریافت کنید. در ادامه زمان برگزاری آزمون ارشد و دکتری وزارت بهداشت را هم در اختیار شما قرار می دهیم برای اطلاع از جزئیات و دریافت لینک مستقیم عضو کانال تلگرام شوید.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت علوم

ضمن آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودی دکتری ph.D  ( نیمه متمرکز) سال 1399 بدین وسیله به اطلاع می‌رساند زمان برگزاری آزمون دکتری سال 1399 تغییر داشته است. اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون دکتری وزارت علوم از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org منتشر خواهدشد. 

 نام آزمون  برگزاری آزمون
 دكتری (Ph.D) پنجشنبه 99/05/09

تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت علوم

 داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به اعلام وزارت کشوربه و به دلیل شرایط پیش آمده ازمون ارشد وزارت علوم به تعویق افتاده که در جدول زیر به طور کامل جزئیات ذکر شده است.

 نام آزمون  برگزاری آزمون
 كارشناسی ارشد ناپيوسته  پنجشنبه 99/05/16 و جمعه 99/05/17

کنکور ارشد و دکتری وزارت بهداشت

متقاضیانی که علاوه بر شرکت در رشته های وزارت علوم متقاضی شرکت در رشته های علوم پزشکی هستند توجه داشته باشند زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت به مرداد ماه موکول شده است و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت در تیرماه می باشد برای اطلاع از جزئیات بیشتر برای برگزاری ازمون های وزارت بهداشت به مقاله  زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 و ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99  مراجعه کنید.

دریافت اطلاعات مربوط به اخبار کارشناسی ارشد و دکتری با شماره 02166574345 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

دیدگاه‌ها  
0 # پری 1399-01-17 17:16
چرا تو کانالتون ارشد وزارت بهداشت به جای تیر زده خرداد؟
پاسخ دادن
0 # هدی 1399-02-06 11:23
سلام بالاخره چی شد ازمون دکتری کی برگزار میشه ؟خرداد یا تیر
پاسخ دادن
0 # فاطی 1399-02-10 15:44
زمان مجدد ثبت نام آزمون دکترای وزارت علوم کی هست؟ از اول اردیبهشت اعلام شده ولی روی سایت سازمان سنجش خبری نیست
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13