parastari

بازنگری در حقوق پرستاران، دستور برای پرداخت کارانه پرستاران، قول تامین اعتبار جذب 19هزار پرستار، بهبود شرایط کاری پرستاران با ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری در درستور کار قرار گرفت. طبق توضیحات اعلام شده از جانب وزیر بهداشت بهبود روند پرستاران در سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت. تا انتها با ما همراه باشید، ابلافاصله بعد از اخبار جدید اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

 

استخدام 19هزار پرستار در بخش دولتی طی دو سال آتی

طبق اخبار اعلام شده توسط  وزیر بهداشت در دو سال آینده طی آزمون استخدامی، 19 هزار پرستار جدید جذب می‌شوند، که این موضوع تا حدودی می‌تواند کمبود نیروی پرستار در بیمارستان‌ها را جبران کند.
وی، شغل پرستاری را از مشاغل سخت کشور دانست و تاکید کرد: قانون بازنشستگی پرستاران 25 سال است و این در صورتی است که سازمانی که فرد در آن کار می‌کند با بازنشستگی آنها به دلیل کمبود نیرو مخالفت نکند.
معاون پرستاری وزیر بهداشت با تاکید بر توجه وزارت بهداشت بر پرستاری جامعه نگر، از فعالیت مراکز مشاوره و مراقبت در منزل و کلینیک‌های پرستاری در این حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار مرکز فعال در این رابطه در کشور فعال شده است که بیماران می‌توانند در منازل، مراقبت‌های پرستاری مطلوب با کمترین هزینه و آسایش بیشتر را دریافت کنند که همین امر موجب خالی شدن تخت‌های بیمارستانی می‌شود.

وی علوه بر جذب پرستار در بخش دولتی، اعلام کرد، تعدادی پرستار هم در بخش خصوصی جذب خواهد شد.

telegram3

پرداخت کارانه پرستاران در اسرع وقت 

نمکی در پاسخ به سوالی درباره پرداخت معوقات پرستاران نیز گفت: طی هفته آینده این موضوع را بررسی و سعی می‌کنیم معوقات پرداخت شود. سرپرست وزیر بهداشت با اشاره به مسائل صنفی و معیشتی پرستاران و مطالبات آنها، گفت‌: ساعت‌ها در این باره صحبت کرده‌ایم.

بازنگری در حقوق پرستاران

نمکی در پاسخ به سوالی  درباه تفاوت حقوق پزشکان و پرستاران گفت: بین پرسنل نظام سلامت از نظر پرداخت تفاوت‌هایی وجود دارد. حقوق پرستاران نیز به عنوان قشر زحمتکش نظام سلامت بازنگری می‌شود و اگر عدم عدالت در پرداخت ببینم آن را اصلاح می‌کنیم.

 

 

ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری پرستاری، سبب بهبود در روند شرایط کاری پرستاران خواهد شد.

با توجه به شرایط سخت کاری و شیفت های طولانی پرستاران یکی از بهترین راههکارها برای بهبود روند کاری برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی رشته پرستاری، ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می باشد. شاید به دلیل حجم بالای کارای و نداشتن وقت کافی برای مطالعه و یا عدم تفاوت میزان دریافتی این ذهنیت برای شما پرستاران ایجاد شود که بدون ادامه تحصیل در همین شرایط به فعالیت و کاری خود ادامه دهید.

اما این را بخاطر داشته باشید که ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری نه تنها از نظر شرایط کاری و کاهش شیفت ها برای شما موثر خواهد بود بلکه به عنوان یک فارغ التحصیل در مقاطع بالاتر پرستاری می توانید موقعیت های در حوزه مدیریت، عضویت در هیات علمی و حتی برای ادامه تحصیل و زندگی در خارج از کشور بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید.

با توجه به اهمیت این موضوع موسسه علوم پزشکی سنا در امر برگزاری کلاس های کنکوری برای رشته پرستاری در کلیه گرایش ها و تهیه منابع کنکوری و سرفصل های طبقه بندی شده، می تواند بهترین راهنما برای کسانی باشد که از همین الان می خواهند برای شرکت در کنکور ارشد و دکتری وزارت بهداشت در رشته پرستاری شروع به مطالعه کنند و با تهیه کتاب های تستی تاس، جعبه سیاه پرستاری و ترجمه کتاب کوزیر و دیگر کتاب های طبقه بندی شده برای درس های رشته پرستاری از جمله موسساتی است، که داوطلبان را برای شرکت در کنکور ارشد و دکتری پرستاری به طور کامل حمایت می کند. پس کافیست با انتخاب درست برای شروع با توجه به زمانی که با شرایط سخت کاری برای مطالعه دارید، از رتبه های برتر در رشته انتخابی خود باشید. 

ارتباط برای اطلاع از کلاس های کنکوری، کتاب ها و جزوات طبقه بندی شده کنکوری و شرکت در آزمون های آزمایشی در مقطع ارشد و دکتری با شماره 02166574345 تماس حاصل نمایید.

 

 لینک مرتبط در رابطه با رشته پرستاری:

منابع آزمون کارشناسی ارشد پرستاری

تمدید طرح نیروی پرستاری در سال 98

آغاز ثبت ملی اطلاعات پرستاران در سامانه صلاحیت

نمونه کارنامه های قبول شدگان آزمون ارشد پرستاری 97-98

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

ضرایب و دروس ارشد ایمنی شناسی - علوم آزمایشگاهی دو

ایجاد 27 رشته محل جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی

جذب دو هزار نیروی قراردادی جدید در دانشگاه‎های علوم پزشکی

جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 1400

اخبار جدید تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 98

جذب دانشجوی ارشد در 3 گرایش فیزیک‌پزشکی در علوم پزشکی مشهد

راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه علوم پزشکی قم 98-99

جذب 2 هزار عضو هیات علمی در فراخوان وزارت بهداشت

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13