با توجه به تصویب جدید قانون زبان ارشد وزارت بهداشت در سال 99، یکی از بیشترین سوالات داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 اطلاع از آخرین جزئیات در رابطه با زبان ارشد وزارت بهداشت می باشد. به اطلاع شما متقاضیان می رسانیم بر اساس مصوبه صادر شده  توسط دبیرخانه علوم پزشکی داشتن مدرک زبان mhle برای کنکورارشد وزارت بهداشت قطعی شده است. اما در حال حاضر این اطلاعیه از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برداشته شده و دلیل آن قطعی نبودن زمان برگزاری آن برای امسال می باشد. طبق اطلاعیه منتشر شده زمان قطعی شدن مدرک زبان کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 و جزئیات برگزاری در هفته آخر آذر ماه اعلام خواهد شد. بلافاصله بعد از اعلام اخبار جدید اطلااعات در سایت،کانال تلگرام و اینستاگرام سنا به روز رسانی خواهد شد.

 

telegram3

جزئیات آزمون MHLE برای کنکور ارشد وزارت بهداشت

همانطور که توضیح دادیم شرط داشتن نمره آزمون MHLE برای کنکور ارشد وزارت بهداشت یک مصوبه قطعی و غیرقابل بازگشت است و در حال حاضر موضوع زمان برگزاری آن می باشد. طبق آخرین توضیحات داده شده، آزمون زبان برای ارشد وزارت بهداشت  به صورت جداگانه از آزمون MHLE دکتری وزارت بهداشت در 8 الی 9 نوبت برگزار می شود، با این تفاوت که آزمون زبان MHLE ویژه ارشد وزارت بهداشت سوالات بخش شنیداری و یا لیسنینگ ندارد. البته داوطلبان می توانند در آزمون زبان MHLE دکتری هم شرکت کرده و نمره آن را برای کنکور ارشد وزارت بهداشت استفاده نمایند.

سوالی که برای اکثر داوطلبان ایجاد می شود این است که با توجه به قطعی شدن داشتن مدرک MHLE برای کنکور زبان ارشد وزارت بهداشت چه منابعی را باید برای این آزمون مطالعه کرد و آیا با قطعی شدن داشتن این مدرک سوالات زبان از کنکور ارشد وزارت بهداشت حذف خواهد شد؟

در پاسخ به سوال اول شما باید بگوییم، برای این آزمون در مقطع دکتری هم وزارت بهداشت منبعی قطعی را اعلام نکرده و به طور کلی متقاضیان باید برای شرکت در این آزمون به لغات مربوط به رشته های علوم پزشکی و ریدینگ های مربوط به رشته های علوم پزشکی، تسلط داشته باشند و کتابی که می تواند به عنوان منبع این آزمون به شما متقاضیان کمک کند، کتاب MHLE به زبان ساده و 90+ بوده که بر اساس مباحث این آزمون تالیف شده است و تمام آنچه که شما به عنوان متقاضی شرکت در این آزمون برای دریافت مدرک MHLE باید بدانید ذکر شده است.  

در پاسخ به سوال دوم شما باید بگوییم در حال حاضراعلام نشده که با قطعی شدن مدرک زبان MHLE برای کنکور ارشد وزارت بهداشت، آیا سوالات زبان حذف می شود یا خیر! اما احتمال این داده می شود که باانجام این قانون سوالات زبان از کنکور ارشد وزارت بهداشت حذف شود، که برای پاسخ به این سوال باید تا آخر آذرماه منتظر آخرین اخباراعلام شده مرکز سنجش اموزش پزشکی کشور در رابطه با زبان ارشد بمانید. برای اطلاع از منابع آزمون MHLE وزارت بهداشت  این اطلاعیه را مطالعه نمایید.

به هر حال اعلام رسمی این تغییرات در پایان آذر 98 بصورت رسمی از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام خواهد شد و ما نیز متعاقب آن در سایت و کانال و پیج موسسه علوم پزشکی سنا اطلاع رسانی خواهیم کرد. فقط چیزی که انتظار داریم این است که این اتفاقات کمترین هزینه و فشار را بر روی داوطلبین کنکور ارشد وزارت بهداشت داشته باشد.

bannerfinalmoshavere



 زمان ثبت نام و برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 بر اساس تاریخ اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از 30 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه دارد و داوطلبان با داشتن مدارک لازم برای ثبت نام و مراجعه به سایت می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. توجه داشته باشید زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت در 26 و 27 تیرماه می باشد. برای اطلاع از جزئیات زمان ثبت نام و برگزاری مقاله دانلود تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 1399  را مطالعه کنید و در صورت داشتن سوال می توانید از طریق ارتباط با مشاوران سنا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط با کنکور ارشد وزارت بهداشت 99:

مکالمه تلفنی با وزارت بهداشت درمورد MHLE کنکور ارشد پزشکی

آزمون MHLE یا MSRT ؟

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13