ARSHAD SAM SHENASI

رشته های مجاز برای شرکت در آزمون ارشد سم شناسی کدامند؟ با کارشناسی چه رشته ای می توان در مقطع ارشد سم شناسی شرکت کرد؟ اگر قصد ادامه تحصیل در رشته ارشد سم شناسی را داشته باشیم چه دروسی را باید بخوانیم؟ و سوالات بسیاری که اغلب متقاضیان کنکور ارشد وزارت بهداشت از ما می پرسند. در ادامه به تمام سوالات شما در این باره پاسخ داده خواهد شد. در صورت داشتن سوال می توانید از هر کجای کشور که هستید از طریق ارتباط با موسسه علوم پزشکی سنا پاسخ سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید.

رشته سم شناسی جز رشته هایی است که هنوز خیلی بین داوطلبان شناخته نشده و اغلب متقاضیان از آینده شغلی رشته سم شناسی و یا اینکه با کارشناسی چه رشته ای می توانند در مقطع ارشد رشته سم شناسی تحصیل کنند خبر ندارند، با توجه به اینکه مقطع کارشناسی این رشته وجود ندارد می توان گفت تقریبا جز رشته های است که فارغ التحصیلان می توانند به آینده شغلی آن امید بیشتری داشته باشند، در ادامه لیست رشته های مجاز ارشد سم شناسی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا انتها با ما همراه باشید. برای دریافت دفترچه سوالات وزارت بهداشت در رشته سم شناسی روی   دانلود رایگان سوالات آزمون ارشد سم شناسی پزشکی 91 تا 1402 کلیک کنید.

telegram3

رشته های مجاز ارشد سم شناسی 

فارغ التحصیلان چه رشته ای می توانند درمقطع ارشد سم شناسی شرکت کنند؟

در ادامه تمام رشته های مجازی که می توانند در کنکور ارشد رشته سم شناسی شرکت کنند را در اختیار شما قرار می دهیم.

رشته های مجاز ارشد سم شناسی  : : كارشناسی در رشته ھای: حشره شناسی پزشكی و مبارزه با ناقلین، شیمی، میكروب شناسی، علوم آزمایشگاھی، علوم بیولوژی (كلیه گرایشھا)- بیوشیمی، شیمی مواد غذایی، بھداشت عمومی، بھداشت حرفه ای، بھداشت محیط، تغذیه، گیاه پزشكی، علوم صنایع غذایی، فیزیولوژی، ایمنی شناسی، پرستاری، سم شناسی، داروشناسی،بیھوشی، میكروبیولوژی، زیست شناسی، علوم دارویی، ویروس شناسی، انگل شناسی، گیاھاندارویی، بھداشت و بازرسی گوشت، دكتری عمومی پزشكی، دكتری عمومی داروسازی، دكتری عمومی دامپزشكی می توانند در مقطع ارشد رشته سم شناسی شرکت کنند. 

سخن مشاور در رابطه با کارشناسی ارشد سم شناسی

رشته های مجاز ارشد سم شناسی : رشته سم شناسی جز رشته هایی است که هنوز خیلی بین متقاضیان کنکور ارشد شناخته نشده، و چون این رشته در مقطع کارشناسی ارائه نمی شود می توان گفت بازار کار فارغ التحصیلان این رشته هنوز اشباح نشده است. در مقاله های بعدی توضیحات بیشتری در رابطه با بازار کار ارشد سم شناسی به شما ارائه خواهیم داد.

بنابراین اگر جز آن دسته متقاضیانی هستید که قصد شرکت دراین رشته را دارید برای اطلاع از منابع کنکور ارشد سم شناسی می توانید به سایت sanabook.com  مراجعه کرده و یا با شماره 02166574345 تماس گرفته و از مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین منابع کتاب کنکوری و طبقه بندی شده برای شرکت در رشت سم شناسی استفاده کنید، به این نکته توجه داشته باشید به دلیل کم متقاضی بودن این رشته شانس قبولی شما با انتخاب درست منابع و داشتن برنامه ریزی درست برای مطالعه و زدن تست و شرکت در ازمون های آزمایشی به راحتی در بهترین دانشگاه های وزارت بهداشت میسر خواهد شد.

bannerfinalmoshavere



 

دیدگاه‌ها  
0 # Fargol 1399-10-11 16:03
سلام میخواستم بدونم ایا با رشته کارشناسی شیمی دارویی،میتونم سم شناسی ارشد وزارت بهداشت رو شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # سپیده علیزاده 1400-12-01 20:02
سلام.من کارشناسی مهندسی فناوری صنایع شیمیایی دارم.میتونم کنکور ارشد سم‌شناسی شرکت کنم؟ممنون
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13