منابع مفید برای آزمون وزارت بهداشت کدامند ؟ جزوه بخوانم یا کتاب؟ رفرنس بخوانم یا کلاس شرکت کنم ؟ از چه زمانی برای مطالعه شروع کنیم؟ بسیاری از سوالات که شما متقاضیان کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 از مشاوران ما میپرسید، در ادامه به توضیح کامل منابع مفید کنکور ارشد وزارت بهداشت می پردازیم و اینکه ایا جزوه بخوانید یا کتاب یا رفرنس اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم...برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری و دانلود منابع به اطلاعیه های زیر مراجعه نمایید.

دانلود تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 1399

دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99-1400

دوره جزوه تمام شده !چرا دوره جزوه تمام شده، جزوه زمانی در بین داوطلبان پرمتقاضی بوده که کتاب های خلاصه رفرنس در کتاب خانه ها موجود نبوده و داوطلب برای مطالعه منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت باید به رفرنس اصلی مراجعه می کردند و با توجه حجم زیاده منابع، که این حجم گاهی به چهار هزار و یا ینج هزار صفحه و بیشتر هم میرسیده، اغلب متقاضیان بدنبال جزوات خلاصه و در عین حال کامل برای مطالعه دروس بودند تا با مطالعه خلاصه رفرنس بتوانند جمع بندی برای کنکور ارشد وزارت بهداشت داشته باشند.

با گذشت زمان و انتشار منابع کنکوری ارشد برای رشته های علوم پزشکی، خرید این جزوات دستنویس به داوطلبان توصیه نمی شود، زیرا یکی از مهم ترین مشکلاتی که اکثر داوطلبان با دریافت جزوه با آن روبه رو می شوند این است که این جزوات به زبان خود داوطلب و با علم به اطلاعات قبلی خود داوطلب نوشته شده و ممکن است برای مطالعه کنکور ارشد وزارت بهداشت شما چندان مناسب نباشدو بسیاری از موارد دیگری این چنینی که باعث شده دوره جزوه و جزوه خوانی اکنون به پایان برسد، بنابراین پیشنهاد ما به شما مطالعه کتاب ها و منابع کنکوری طبقه بندی شده و بر اساس رفرنس وزارت بهداشت می باشد. برای اطلاع از لیست بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166574345 تماس گرفته و یا به سایت sanabook.com مراجعه نمایید.

telegram3

معرفی بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

یکی از دغدغه های ذهنی اغلب داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت دارند، دریافت بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت می باشد و اینکه از چه زمانی برای مطالعه باید شروع کنند. همانطور که بارها توضیح دادیم داشتن برنامه ریزی و تهیه کتاب های کنکوری جز مهم ترین مواردی است که یک داوطلب باید به آن توجه داشته باشد.

چرا تهیه بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت بسیار مهم و تاثیر گذار است و چرا پیشنهاد می شود برای مشاوره و انتخاب منابع به موسسات متخصص در زمینه علو پزشکی مراجعه کنید؟

به این نکته توجه داشته باشید که برای شرکت در کنکور وزارت بهداشت باید از کتاب های کنکوری برای رشته های ارشد و دکتری علوم پزشکی استفاده کنید که کاملا طبقه بندی شده و بر اساس جغرافیای کنکور آماده شده باشد و سعی کنید برای دریافت منابع به موسساتی مراجعه کنید که تمام نیاز شما برای آزمون ، کلاس و مشاوره و پشتیبانی برطرف سازند.

چرا اصرار داریم برای تهیه منابع ارشد علوم پزشکی اول با مشاوران صحبت کنید و بعداقدام به تهیه کتاب های کنکوری کنید؟ بارها از داوطلبان شنیده ایم که برای شرکت در رشته های علوم پزشکی به موسساتی مانند مدرسان شریف، روشن پژوه، سه گام و... مراجعه کرده اند که حیطه ی فعالیت آنها به طور تخصصی در زمینه علوم پزشکی نبوده و کتاب هایی که به عنوان منابع ارشد علوم  پزشکی برای مطالعه به داوطلبان پیشنهاد شده که جز کتاب های منابع آن رشته بوده اما بر اساس رفرنس و سوالات کنکورارشد وزارت بهداشت (مباحث سوال خیز و پرتکرارکنکورارشد علوم پزشکی) تالیف نشده و نتوانسته کمک چندانی به این داوطلبان کند و دلیل این موضوع تخصصی نبودن این موسسات در زمینه های پزشکی و علوم پزشکی  بوده و البته نمی توان منکر این موضوع شد در زمینه ای فنی مهندسی و یا وزارت علوم قطعا این موسسات حرفه ای عمل کرده اند. اما باید به این نکته توجه کنید برای شرکت در رشته های علوم پزشکی حتما به موسساتی مراجعه کنید که تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و علاوه بر مشاوره و پشتیبانی، قادر به برگزاری آزمون های آزمایشی، انتشار کتب و منابع کنکوری و تمام نیاز های یک داوطلب برای شرکت در آن رشته باشند تا داوطلب برای تهیه یک کتاب و یا شرکت در آزمون آزمایشی از این موسسه به آن موسسه مراجعه نمایند.

لینک مرتبط:

 زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

 دانلود رایگان سوالات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

 

دیدگاه‌ها  
+1 # مسعود 1398-06-09 01:39
با سلام
بنده در آزمون ارشد ۹۸ وزارت بهداشت رتبه یک آوردم
در حال حاضر آمادگی همکاری با گروه های آموزشی مربوطه را دارم . در صورت تمایل از طریق ایمیل به بنده اطلاع بدهید
با تشکر
پاسخ دادن
+1 # تبسم 1398-06-23 00:24
میشه اسم کتاب هایی رو که خوندین رو بگید؟
پاسخ دادن
+1 # تبسم 1398-06-23 00:25
میشه اسم کتابایی رو که خوندین رو بگید؟
پاسخ دادن
+3 # کیمیا 1398-06-29 16:12
سلام میشه منابع بگید
پاسخ دادن
+3 # نستر 1398-06-30 09:03
سلام ببخشید مزاحم وقتتون میشم .من دو سال که درس نخوندم الان میخوام ادامه تحصیل بدم.میشه برای منابع ارشد بهداشت محیط کمکم کنید.از چی شروع کنم؟چجوری بخونم؟چقد زمان میخواد برای نتیجه خوب گرفتن؟ممنون میشم اگه سوالامو جواب بدین تا از سردرگمی در بیام.
پاسخ دادن
0 # عیسی 1398-09-20 09:39
سلام خسته نباشین به نظرتون واس ارشد همین بسته اموزشی موسسه و کتاب بری کوهن بخونم کافیه واس ارشد اتاق عمل
پاسخ دادن
0 # #مبینا 1400-09-28 18:48
سلام میشه بگید منابعتون چیا بوده؟
پاسخ دادن
+1 # الهام غفاری 1398-06-30 21:10
سلام وقت به خیر
من ارشد شیمی تجزیه خوندم و میخوام برای دکتری در یکی از گرایش های مربوط به دارو سازی شرکت کنم و خواستم در این زمینه راهنماییم کنید.
۱.چه رشته ای رو پیشنهاد میدهد که بتونم از تجزیه تغییر رشته بدهم که بازار کار خوبی داشته باشد چیزی که دفترچه ۹۸ زده بود شیمی دارویی بود.
۲.من شنیده ام افرادی که ارشد رو در دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت نبودند از پولی که به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و تعهد به خدمت محروم اند و همچنین نمیتوانند جز هیت علمی شوند که برای من هیئت علمی بسیار مهمه خواستم بدونم این موضوع تا چه حد درسته ؟
تشکر
پاسخ دادن
-1 # زارا 1398-06-31 18:15
سلام میشه بگید روزی چند ساعت درس میخوندید و چطوری و ازکجا شروع کردید؟ چ کتاب هایی مطالعه کردید؟ ... مرسی
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13