phd vezarat behdasht

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 : متقاضیان شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت توجه داشته باشند، مهلت ثبت نام ازمون دکتری وزارت بهداشت تمدید شده است و داوطلبان از تاریخ 2 تیرماه تا تاریخ 4 تیرماه می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزشپزشکی کشور نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.(آپدیت شده در تاریخ 1 تیر ماه)

همچنین زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت از 26 تا 30 تیرماه می باشد و  بصورت تکتبی این آزمون برگزار خواهد شد.

داوطلبان در مدت‌زمان تعیین‌شده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می‌توانند در مدت‌زمان مشخص‌شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. در ادامه به تمام سؤالات شما در رابطه با زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت و مسائل مربوط به این آزمون پاسخ داده خواهد شد در صورت داشتن سؤال از طریق ارتباط با مشاوران موسسه علوم پزشکی سنا پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

telegram3

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 99-1400

در این دفترچه تمام جزئیات مربوط به راهنمای ثبت نام آزمون دکتری و رشته های مجاز دکتری وزارت بهداشت ذکر شده است. بعد از مطالعه دفترچه در صوورت داشتن سوال در رابطه با منابع طراحی سوالات دکتری وزارت بهداشت می توانید با شماره 02166574345 الی 6 تماس بگیرید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98/11/15

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

همچنین با توجه به شرایط پیش آمده، داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاهها جهت اخذ مدارك لازم برای ثبت نام فرم تسویه حساب دانشگاه، صورتجلسه دفاع و ...)  خود را با هر مدرك دیگر (مانند كارت دانشجویی،فرم تسویه حساب دانشگاه، صورتجلسه دفاع و ...) كه بیانگر وضعیت تحصیلی آنها باشد، انجام دهند.  همچنین با توجه به شرایط پیش آمده، داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاهها جهت اخذ مدارک لازم برای ثبت نام
(نظیر تاییدیه تحصیلی، گواهی فارغ التحصیلی و ...) ندارند و م یتوانند ثبت نام خود را با هر مدرك دیگر (مانند كارت دانشجویی، فرم تسویه حساب دانشگاه، صورتجلسه دفاع و ...) كه بیانگر وضعیت تحصیلی آنها باشد، انجام دهند. پس از عادی شدن اوضاع، لازم است داوطلب از دانشگاه محل تحصیل خود بخواهد تا مدارك مربوطه، توسط آن دانشگاه (از طریق سیستم اتوماسیون اداری) برای مركز سنجش آموزش پزشكی ارسال شود .

 داوطلبان با اسکن و ارسال مدارک مجاز بصورت اینترنتی با مراجعه به سایت sanjeshp.ir می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. معمولا مدارک لازم برای ثبت نام هر سال شامل اسکن عکس و موارد دیگری است که در مقاله شرایط و مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت  به طور کامل جزئیات مدارک لازم توضیح داده شده است. بعد از اعلام دفترچه راهنمای ثبت نام شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت - مهم ترین تغییرات آزمون دکتری وزارت بهداشت

 معمولا هر سال برای کنکور دکتری وزارت بهداشت تغییراتی اعمال می شود که معمولا این تغییرات جزئی می باشد. مهم ترین تغییری که درآزمون دکتری وزارت بهداشت سال 99-1400 اعمال شده است، عدم ضرورت داشتن مدرک زبان mhle در زمان ثبت نام است و بر طبق این اطلاعیه داوطلب می تواند، بدون داشتن مدرک زبان ثبت نام خود را انجام داده و تنها داشتن مدرک زبان در مصاحبه امتیاز کثبت دارد. برای اطلاع از آخرین تغییرات آزمون دکتری وزارت بهداشت کلیک کنید. همچنین دفترچه مدارک ورشته های مجاز در مقاله مدارک تحصیلی و رشته های مجاز دکتری وزارت بهداشت 99 قرار داده شده است.

bannerfinalmoshavere



ثبت نام دکتری وزارت بهداشت - زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

طبق آخرین اخبار اعلام شده،  زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت از 26 تا 30 تیرماه و بصورت کتبی برگزار خواهد شد.

داوطلبان یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانند، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. بعد از برگزاری آزمون نتایج معمولا در نیمه ی دوم مرداد ماه منتشر خواهد شد و پذیرفته شدگان در مرحله اول، دعوت به مصاحبه خواهند شد. برای اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری به اطلاعیه  زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت  مراجعه کنید.

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت - مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

یکی از مهم ترین مواردی که داوطلبان بعد از دریافت نتایج و قبولی در مرحله اول آزمون دکتری باید به آن توجه کنند، آمادگی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می باشد. بسیار رخ داده که داوطلب در مرحله اول نمره قبولی را کسب کرده، اما بعد از دعوت به مصاحبه به دلیل نداشتن آمادگی در مصاحبه رد می شوند. به همین منظور در یکی از مقالات فیلم  نحوه آمادگی مصاحبه دکتری به طور کامل توضیح داده شده است، بعد از مشاهده در صورت داشتن سوال می توانید از طریق ارتباط با موسسه علوم پزشکی سنا پاسخ سوالات خود را از مشاوران دریافت کنید. فیلم توضیحات در رابطه با آمادگی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت  

 

 

دیدگاه‌ها  
0 # گلباز 1398-12-24 14:37
سلام وقتتون بخیر، آیا احتمال تمدید کنکور دکتری وجود دارد و اینکه چرا سایت sanjeshp.ir باز نمی شود؟
پاسخ دادن
+1 # مهسا 1399-05-15 09:13
سلام
لطفا دفترچه سوالات دکتری روانشناسی وزارت بهداشت رو جهت دانلود بزارید
ممنون
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

دانلود سوالات ارشد بهداشت حرفه ای 93 تا 1402

دانلود دفترچه سوالات ارشد بهداشت محیط 92 تا 1402

دانلود سوالات ارشد اقتصاد بهداشت 94 تا 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13