متقاضیان شرکت در آزمون فلوشیپ پزشکی توجه داشته باشند، جزئیات آزمون فلوشیپ پزشکی اعلام شد، و داوطلبان با مراجعه به سایت sanjeshp.ir می توانند از بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی، مدارک لازم برای ثبت نام،  برگزاری و نحوه پذیرش آزمون فلوشیپ در اختیار شما قرار داده خواهد شد.  

 

زمان ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی 98

داوطلبان واجد شرایط توجه داشته باشند زمان ثبت نام آزمون فلونشیپ از تاریخ 6 بهمن ماه آغاز و تا 18 بهمن ماه با مراجعه به سایت sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیأت علمی، آزاد) و بر اساس  یک رشته و یک دانشگاه انجام می شود. کارت ورود به جلسه آزمون فلونشیپ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 4 و 3 اردیبهشت ماه 98 از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون توزیع میگردد.

telegram3

مدارک ثبت نام آزمون فلونشیب
 
متقاضیان برای دریافت مجوز ثبت نام، باید با پرداخت اینترنتی در سایت sanjeshp.ir  اقدام به خرید مجوز ثبت نام خود نماید. بعد از خرید مجوز ثبت نام با تهیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون فلونشیپ به شرح زیر می توانید با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور اقدامات لازم را انجام دهید.
 
1- یک قطعه عکس 3*4 پشت سفید
2-صفحه اول شناسنامه وکارت ملی و کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معاف ی جهت آقایان
 
شرایط عمومی ثبت نام فلوشیپ پزشکی

1- تأیید صلاحیت عمومی طبق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی.
2- اعضای هیئت علمی رسمی (قطعی یا آزمایشی) برای تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ ) نیاز به گزینش عمومی مجدد ندارند.
3- داشتن مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز و یا گواهی قبولی آن از دانشگاه ها یا مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.
4- داشتن برگ پایان خدمت نظام وظیفه یا معافی برای آقایان.
5- پزشکان متخصص متقاضی، با ارایه مجوز صادره از سوی معاونت درمان وزارت متبوع می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن و جهت 6- شروع دوره باید حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ کلیه تعهدات خود را به اتمام رسانده باشند.
7-عدم اشتغال به تحصیل در یکی از رشته های فوق تخصصی پزشکی و دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) و دکتری تخصصی (Ph.D) (به جز دستیاران دوره پزشک پژوهشگر)
 
شرایط اختصاصی ثبت نام فلوشیپ پزشکی

الف )مشمولین استفاده از آئین نامه پزشک پژوهشگر
افرادی که متقاضی ورود به برنامه پزشک پژوهشگر می باشند با رعایت کلیه مندرجات این دستورالعمل و پس از مطالعه مفاد، آئین نامه برنامه پزشک پژوهشگر در صورتی که واجد شرایط می باشند باید هنگام ثبت نام در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) گزینه پزشک پژوهشگر را انتخاب نمایند.

ب) مشمولین استفاده از مزایای پذیرش اعضای هیأت علمی
بنا به مصوبات هشتادوهفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، در این دوره از آزمون ورودی دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)، 50%ظرفیت هر رشته– محل به اعضای هیأت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دانشگاه شاهد اختصاص خواهد داشت .

 
برگزاری آزمون و نحوه پذیرش فلوشیپ

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP ،OSCE  مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود ) برگزار می گردد، آزمون کتبی روز پنجشنبه  1398/02/05 (در یک مکان در هر دانشگاه و راس ساعت 9 صبح) و آزمون شفاهی کلیه رشته ها از تاریخ   1398/02/07 تا 1398/02/09 خواهد بود و شروع به دوره جهت افراد پذیرفته شده از تاریخ 1398/07/01 می باشد.
 
 دانشگاه موظف می باشد پس از برگزاری آزمون کتبی، کلید سوالات آزمون را در اختیار داوطلبین قرار داده و در کل 24ساعت جهت دریافت و بررسی اعتراضات آزمون کتبی اختصاص دهد.

دانشگاه موظف می باشد پس از برگزاری آزمون شفاهی، به مدت 2 هفته اعتراضات آزمون شفاهی را دریافت و نسبت به بررسی اعتراضات توسط گروه های محترم تخصصی اقدام نماید.

 
نحوه پذیرش دوره فلونشیپ

در این دوره از آزمون کلیه شرکت کنندگان اعم از مشمولین استفاده از مزایای پذیرش اعضای هیأت علمی و مشمولین پذیرش بر اساس شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و نیز سایر متقاضیان پذیرش به صورت آزاد که در مرحله آزمون کتبی موفق به کسب حدنصاب حداقل 60% نمره آزمون مربوطه گردیده اند مجاز به شرکت در آزمون مرحله شفاهی می گردند.  پذیرش با شرکت افراد در آزمون شفاهی به میزان برابر ظرفیت، از بالاترین نمره کل با رعایت کلیه مقررات آزمون و نیز مندرجات این دستورالعمل صورت خواهد پذیرفت.
 
پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی ) و با رعایت کسب حداقل 60% نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.

 

نتیجه نهایی با رعایت مقررات ازسوی این دبیرخانه تعیین و متعاقباً از طریق دانشگاه محل آموزش اعلام می گردد.

 

لینک مرتبط با آزمون دکتری وکارشناسی ارشد وزارت بهداشت :

تاریخ برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری98

برای قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت چقدر زمان لازم است؟

اخبار آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13