فراخوان پذیرش دومین دوره پسا دکتری آموزشی، پژوهشی پزشکی روان تنی (سایکوسوماتیک) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد. شروع دوره از شهریور ماه اعلام شده است و علاقمندان تا دهم تیر ماه می‌توانند با ارسال درخواست رسمی، رزومه و شماره تلفن همراه خود به نشانی صندوق پستی الکترونیکی drboroumand۲۰۱۷@yahoo.com نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند.

 دورۀ پسادکترای پزشکی روان‌تنی برنامه‌ای در جهت رشد مهارت‌های درمانی، مدیریتی و پژوهشی در حوزۀ پزشکی روان‌تنی است. این برنامه رویکردی سیستمی به سلامت و درمان است و سعی در فراهم آوردن زبانی مشترک برای درمانگران در راستای تحقق یک الگوی زیست‌روان‌اجتماعی در نظام خدمات سلامت دارد.

این دوره بر مبنای برنامۀ سطح 2 آموزش پزشکی روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ است که با نظر به نیازهای جامعۀ ایران تکمیل و بومی‌سازی شده است. این طرح بر پایه تفاهم‌نامۀ سه‌جانبه برگزاری دورۀ پسادکترای پزشکی روان‌تنی در ایران، میان گروه پزشکی روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ آلمان، مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مؤسسه علمی تحقیقاتی "دانش تندرستی" از تاریخ چهاردهم می 2014 میلادی در حال اجراست.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به معیارهای پذیرش در این دوره اشاره کرد و گفت: در پذیرش این دوره، پزشکان عمومی و متخصصین رشته‌های پزشکی – متخصصین روان پزشکی و نورولوژی در اولویت هستند.

دکتر طلایی خاطر نشان کرد: این دوره یک دورۀ مهارت‌آموزی تئوری -بالینی و پژوهشی 2 ساله مبتنی بر راهبردهای آموزشی سخنرانی، کارگاه، اتاق آینه، مصاحبه زنده، ایفای نقش، ارائه گزارش‌های موردی، کارگروهی و آموزش‌های گروهی و فردی، گروه‌های بالینت، گروه‌های خوداندیش و سوپرویژن، است.

در پایان دوره به افرادی که حضور کامل و مؤثر در دوره داشته و ارزیابی‌ها و آزمون‌ها را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند و مقالات و طرح پژوهش را منتشر کرده اند ، گواهی "دوره پسادکترای پزشکی روان‌تنی و روان درمانی " Postdoctoral certificate in psychosomatic medicine and psychotherapy" از دانشگاه فرایبورگ آلمان با مهر و امضای گروه روان‌تنی دانشگاه فرایبورگ، مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مؤسسه علمی تحقیقاتی دانش تندرستی، اعطا می‌شود.

telegram3

 

 

دیدگاه‌ها  
0 # rezabowl 1400-10-17 14:59
با سلام ، این دوره برای روانشناس ها هم قابل شرکت کردن هست؟ باید چه شرایطی داشت؟

با سپاس.
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

نکات مهم قبل از انتخاب رشته های علوم پزشکی در کنکور تجربی

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

بودجه بندی سوالات آزمون لیسانس به پزشکی

شهریه دانشگاه علوم پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

لیست رشته های طرح اجباری علوم پزشکی ۱۴۰۲

دانلود آیین نامه لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13