ویژه شرکت کنندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت 98: اسامی واجدین شرایط آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 در تاریخ 15 مرداد ماه 98 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قرار خواهد گرفت، داوطلبان بر اساس اطلاعیه اعلام زمان و محل برگزاری مصاحبه باید به دانشگاه های اعلامی در زمان تعیین شده مراجعه کرده در در مرحله دوم که همان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می باشد شرکت نمایند. بعد از انجام مرحله دوم نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت طبق اخبار اعلام شده توسط مرکز آموزش پزشکی کشور در 25 شهریور ماه خواهد بود وداوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 خود اقدامات لازم را انجام دهند. بلافاصله بعد از اعلام اخبار جدید اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

ظرفیت پذیرش بیش از 14 هزار نفر بوده است اما با توجه به اعلام حدنصاب دانشگاه‌ها ممکن است تعداد قبولی کمتر از ظرفیت اعلام شده باشد. از تعداد 196 هزار و 649 نفر ثبت نام کننده در آزمون تعداد 163هزار و 321 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از این تعداد 150 هزار و 535 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و 108 هزار و 899 نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.
از تعداد 108 هزار و 899 داوطلب انتخاب رشته کننده تعداد 47 هزار و 648 داوطلب در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم هستند. ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد 14 هزار و 277 نفر است.

telegram3

 اگر جز آن دسته از داوطلبانی هستید که بنا به هر دلیلی موفق به قبولی در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 نشده اید برای اطلاع از بهترین منابع برای مطالعه و داشتن مشاوره همراه برای شناسایی مباحث مهم و پرتکرار آزمون دکتری و انجام برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور دکتری وزارت بهداشت می توانید با دپارتمان مشاوره سنا از طریق تماس با شماره 02166574345 تماس حاصل نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

داوطلبان دقت داشته باشند زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 دوشنبه 25 شهریور ماه اعلام خواهد شد و داوطلبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانند نتایج نهایی خود را دریافت نمایند.

با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 26 تا 30تیرماه 98 بوده و داوطلبان در صورت مجاز بودن اقدام به انتخاب رشته محل کرده اند وبعد از پذیرش از سوی دانشگاه انتخابی در هفته چهارم مرداد ماه و نیمه اول شهریور ماه نتایج به داوطلبان اعلام خواهد شد وداوطلب با به همراه داشتن مدارک اولیه اقدام به مراجعه به محل تعیین شده برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می نماید.

 

 

phd olompezeshki 98

 

لینک مرتبط با آزمون دکتری وزارت بهداشت :

فیلم توضیحات در رابطه با آمادگی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

 چگونه برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت خود را آماده کنیم ؟

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13