آیا رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در دانشگاه آزاد ارائه می شود؟ آیا آزمون جداگانه ای برای رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه آزاد برگزار می شود؟ به دلیل سوالات بسیار شما داوطلبان در رابطه با ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در ادامه به تمام سوالات شما در رابطه با نحوه پذیرش و دانشگاه های ارائه دهنده پاسخ داده خواهد شد.

telegram3

نحوه پذیرش ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه آزاد

آیا دانشگاه آزاد آزمون جداگانه‌ای برای رشته ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی برگزار می‌کند؟ در پاسخ باید بگوییم هیچ آزمون جداگانه‌ای برای رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی توسط دانشگاه آزاد برگزار نمی‌شود و داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه آزاد رادارند باید هم‌زمان با ثبت نام وزارت بهداشت در مدت‌زمان تعیین‌شده با مراجعه به سایت ثبت‌ نام مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند و در زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت با شرکت در جلسه آزمون و بعدازآن دریافت نتایج اولیه آزمون اقدام به انتخاب دانشگاه مورد نظر خود کرده و به ترتیب لیست دانشگاه ها را وارد نمایند.

سؤال دیگری که بسیار از مشاوران ما پرسیده می‌شود ثبت ‌نام بدون کنکور مدیریت خدمات بهداشتی درمانی است. در پاسخ به این دوستان هم باید بگوییم هیچ پذیرش بدون آزمونی برای رشته‌های ارشد علوم پزشکی امکان‌ پذیر نیست و تنها داوطلبان استعداد درخشان می‌توانند در صورت داشتن شرایط  به‌ صورت بدون آزمون در این رشته ادامه تحصیل دهند.که برای اطلاع از جزئیات بیشتر به زودی دفترچه راهنمای ثبت نام استعداد درخشان برای سال 99 در کانال تلگرام سنا قرار داده خواهد شد.

ظرفیت ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه آزاد

در این جدول لیست دانشگاه های پذیرنده ارشد مدیریت خدمات به همراه ظرفیت پذیرش را ارائه خواهیم داد که شامل دانشگاههای آزاد پذیرنده رشته مدیریت خدمات بهداشت درمانی و دانشگاه های شهریه پرداز می باشد. برای اطلاع از تمام جزئیات مربوط به ظرفیت پذیرش ارشد مدیریت خدمات به مقاله دانشگاه ها و ظرفیت ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی   مراجعه کنید.

 دانشگاه  ظرفیت پذیرش
 آزاد واحد الکترونیکی  24
 آزاد واحد علوم تحقیقات تهران  24
 آزاد واحد پزشکی تهران  14
 آزاد واحد تهران جنوب  19
 آزاد واحد تهران شمال  23
  آزاد واحد ساری  24
  آزاد واحد سمنان  13
 آزاد واحد شهرکرد 11
آزاد واحد مرودشت 11
 ایران                               4               
 تهران  2
 یزد  3
 ارتش  2
 اصفهان  3
 اهواز  3
 بقیه اله  8
 تبریز  2
شهید بهشتی 6
شیراز 3
قزوین 2
مازندران 4
مشهد 2
زاهدان 3
اهواز 2

کارشناسی ارشد مدیریت خدمات درمانی دانشگاه آزاد - منابع ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که متقاضیان کنکور باید به آن دقت داشته باشند اطلاع از بهترین منابع ارشد مدیریت خدمات بهداشتی است، منابعی که برای آزمون ارشد توسط وزارت بهداشت به‌عنوان رفرنس اعلام‌شده حدود 21 منبع و شاید بیشتر هم می‌باشد که تهیه این منابع و مطالعه آن و شناسایی سرفصل‌های کنکوری زمان‌بر بوده و برای داوطلبی که باید مطالب را حداقل دو الی 3 بار برای یادآوری مرور کند مناسب نمی‌باشد. به همین منظور پیشنهاد ما درنهایت به داوطلبان مطالعه کتاب‌های طبقه‌بندی‌شده و شرکت در آزمون‌های آزمایشی می باشد تا با مرور چندباره بتوانند درصد خود را به 50 الی 60 برسانند.

نکته مهم : بارها توضیح داده‌ایم صرفاً مطالعه حجم بالای کتاب دلیل بر کسب درصد بالا نیست، زمانی شما در کنکور موفق خواهید شد که مطالب خود را بتوانید حداقل دو الی سه بار مرور کنید و این بامطالعه کتاب‌های طبقه‌بندی‌شده کنکوری شدنی است. به‌طور مثال رتبه یک مدیریت خدمات بهداشتی کتاب‌های کنکوری خود را به‌طور میانگین از اردیبهشت هر 15 روز یک‌بار دوره کرده و با این شیوه مطالعه فشرده در مدت‌زمان کم و با شرکت در آزمون‌های آزمایشی توانسته بود رتبه یک مدیریت خدمات بهداشتی درم این را در مقطع ارشد کسب کند. برای اطلاع از آخرین منابع اعلام شده و بازار کار و آینده شغلی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و اطلاع از نمونه کارنامه های سال 98 به لینک زیر مراجعه کنید. 

منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشت درمانی

آینده شغلی و بازار کار مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

رتبه لازم برای قبولی ارشد مدیریت خدمات بهداشت درمانی 98-99

bannerfinalmoshavere



انتخاب رشته محل - انتخاب دانشگاه در کنکور ارشد وزارت بهداشت

از زمانی که کارنامه علمي اوليه در سايت مرکز سنجش ظاهر میشود به یکباره دغدغه های شرکت کنندگان در اين چند روز تغيير میکند و همه در جستجوی پيدا کردن بهترين دانشگاهها در رشته خود هستند. در زیر، توصیه هایی کاربردي که حاصل تجربه چندين ساله اساتيد و مشاوران مؤسسه علوم پزشکي سنا در امر انتخاب رشته و دانشگاه است به نمايش آمده است تا ديدگاه افراد در انتخاب دانشگاه های علوم پزشکي بازتر از گذشته شود. لذا به نکاتی که در زير بهصورت مورد به مورد آورده شده است کاملاً توجه کنيد.

1. مسافت محل کار با دانشگاه یا سطح علمی دانشگاه؟
2. ملاک سطح علمی محل تحصیل: گروه دانشکده یا کل دانشگاه؟
3. چندمین سال پذیرش دانشجوی ارشد توسط دانشگاه
4. تجربه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی همان رشته توسط دانشگاه
5. امکانات رفاهی (خوابگاه و...)
6. انتخاب یک دانشگاه عالی با سهمیه مازاد یا انتخاب یک دانشگاه ضعیفتر با سهمیه دولتی؟

دیدگاه‌ها  
0 # زهرا بقالی 1401-07-14 06:14
آیا از کارشناسی پرستاری ،میتوانم در ارشد رشته مدیریت خدمات بهداشتی شرکت نمایم؟
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تدریس نمونه کلاس ارشد پرستاری

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13