در ابتدای این مطلب سعی می کنیم یکبار برای همیشه و بطور کامل به پرسش آزمون لیسانس به پزشکی چیست ؟ پاسخ داده شود. در ادامه علاوه بر ذکر مدارک مجاز و زمان ثبت نام ، شرایط آزمون لیسانس به پزشکی بطور کامل شرح داده می شود. سپس به زمان برگزاری آزمون خواهیم پرداخت و در نهایت به نمونه سوالات پرسیده شده در مورد این آزمون می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

در حقیقت این آزمون یک فرصت دوباره برای ورود فارغ التحصیلان لیسانس بسیاری از رشته ها به رشته پزشکی است. بویژه کسانی که در کنکور سراسری به قصد قبولی در رشته پزشکی شرکت کردند و به دلایل مختلفی نتوانستند به آرزوی خود برسند. کسانی که در این آزمون پذیرفته می شوند، با تطابق و همگام ساازی واحدهای مرتبط لیسانس، معمولا از ابتدای ترم چهارم پزشکی به دانشجویان این رشته ملحق می شوند! یعنی اینکه یک سال ونیم ابتدایی تحصیل برای پذیرفته شدگان این آزمون نادیده گرفته می شود.

در صورت قبولی در آزمون کارشناسی به پزشکی از ترم چندم شروع می شود؟

قبولی هایی که از طریق آزمون دو مرحله ای کنکور لیسانس به پزشکی به این رشته وارد شده اند، از ترم سوم مقطع پزشکی به ادامه تحصیل می پردازند. قطعا این افراد می بایست همراه با سایر دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری مشغول تحصیل پزشکی هستند، در آزمون علوم پایه پزشکی نیز شرکت کنند. طبیعتا به دلیل آمادگی بسیار بالای دانشجویان پذیرفته شده از طریق آزمون کارشناسی به پزشکی، آزمون علوم پایه برای آن ها یک شوخی بیشتر نیست و به راحتی نمره حداقلی قبولی در آن را کسب می کنند و تا پایان دوره پزشکی ادامه خواهند داد.

نحوه پذیرش در آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است

این آزمون به صورت دو مرحله ای برگزار می شود. مرحله اول بصورت کتبی و از دروس مشخصی که در قسمت منابع در همین صفحه توضیح داده شده است آزمون گرفته می شود. برای مرحله دوم که شفاهی است دو برابر ظرفیت نهایی به مصاحبه دعوت می شوند که تقریبا نیمی از آن ها در مصاحبه پذیرش نهایی می شوند.

احتمال قبولی لیسانس به پزشکی

احتمال قبولی لیسانس به پزشکی در مقایسه با کنکور چقدر است و آیا وارد شویم به مسیر تکرارناشدنی آزمون لیسانس به پزشکی یا کنکور مجدد ؟ در پاسخ به این سوال با ذکر یک آمار سرانگشتی می توان به راحتی فهمید که قبولی پزشکی در کنکور سراسری 1 به 1000 است ولی قبولی در آزمون کارشناسی به پزشکی 1 به 50 یا 100 است. پس اگر لیسانس گرفته اید و سن و معدل شما برای شرکت در آزمون پذیرش پزشکی از مقطع لیسانس مجاز است، این فرصت را از دست ندهید.

 یکی از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، دارا بودن معدل لیسانس بالاتر از 16 و معدل دیپلم بالای 18 است. هم چنین وجود محدودیت سنی تا سقف 27 سال برای متقاضیان است. در قسمت شرایط آزمون در همین صفحه جزئیات بیشتری در مورد شرط معدل و شرط سنی و وجود استثنا در این زمینه ذکر خواهیم کرد.

البته در حال حاضر اطلاعیه ای در رابطه با تغییرات در شرایط سنی ومعدلی اعلام شده که هنوز اعمال نشده است. جزئیات مربوط به تغییرات آزمون لیسانس به پزشکی در این لینک قرار داده شده است. در ادامه 

لیسانس به داروسازی یا لیسانس به دندانپزشکی

دوستانی که در مورد آزمون لیسانس به داروسازی یا آزمون لیسانس به دندانپزشکی از ما پرسیده بودند، باید به ایشان عرض کنیم که به هیچ وجه چنین آزمونی چه برای داروسازی و چه برای دندانپزشکی وجود نداشته است و تنها آزمون پذیرش پزشکی از مقطع لیسانس است که بیش از 15 دوره بطور رسمی و فقط برای ورود به رشته پزشکی دانشگاه تهران برگزار می شود.

 

telegram3

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی معمولا طبق روند هر سال در اواخر آذر و یا اواسط دی ماه هست که در کانال تلگرام و اینستاگرام سنا زمان دقیق ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد. 

 با مراجعه به سایت معاونت آموزشی و اسکن مدارک مشروحه زیر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. بدیهی است هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد.اگر می خواهید به تاریخ دقیق آزمون لیسانس به پزشکی و زمان ثبت نام دسترسی داشته باشید به مطلب زمان آزمون لیسانس به پزشکی مراجعه کنید.

bannerfinalmoshavere



مدارک ثبت نام لیسانس به پزشکی

1- پرداخت الکترونیکی مبلغ یک میلیون ریال از طریق سامانه ثبت نام

2- برگ ثبت نام تکمیل شده (درج شده در این اطلاعیه- یک قطعه عکس 4*3 روی فرم ثبت نام الصاق گردد.)

3- مدرک معتبر که نشان دهنده معدل کل مقطع دیپلم متوسطه باشد. (معدل پیش دانشگاهی مد نظر نمی­باشد)

4- مدرک معتبر که نشان دهنده معدل مقطع کارشناسی رشته های مورد پذیرش باشد.

5- کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم یا برگه اعزام به خدمت بدون غیبت برای داوطلبان مرد.

تبصره: براساس بخشنامه جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا ،ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و می­توانند از معافیت تحصیلی استفاده نماید.(مشمول باید در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل و فاقد غیبت باشد)

6– مدرک پایان و یا معافیت از طرح برای مشمولان طرح نیروی انسانی. داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح می­باشند.

7- مدرک زبان انگلیسی دارای تاریخ معتبر بر اساس جدول ذیل  :

lisans pezeshki

داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می­توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت کنند بدیهی است در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدرک زبان در هنگام مصاحبه ضروری است در غیر اینصورت قبولی آن­ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

8- تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

9- بارگذاری عکس 4*3

شرایط ثبت نام لیسانس به پزشکی

از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی دارا بودن دیپلم ریاضی و تجربی با معدل کل 18 به بالا و کارشناسی رشته های علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی با معدل لیسانس 16 به بالا و داشتن سن 27 سال و کمتر از جمله شرایط ثبت نام در این آزمون می باشد.

  • استثناء اول شرط سنی: اگر آقا هستید باید بدانید که داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای شرکت کنندگان آقا الزامی است که محدودیت سنی برای آقایانی که به خدمت وظیفه رفته اند به سقف سنی آزمون اضافه می کند (به اندازه مدت زمان خدمت).
  • استثناء دوم شرط سنی: فارغ التحصیلان علوم پزشکی که طرح نیروی انسانی رفته اند به اندازه مدت زمان طرح تا 2 سال به سقف محدودیت سنی در این آزمون اضافه می کند. پس داوطلبانی که طرح اجباری دارند، در صورت گذراندن طرح اجباری، مدت زمان طرح به سن ثبت نام اضافه می شود.
  • استثناء معدل: شرط معدل برای فارغ التحصیلان حائز شرایط استعداد درخشان در نظر گرفته نمی شود. در سطر بعد به لینک

نکته مهم دیگر در مورد شرایط ثبت نام در این آزمون این است که دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند! اگر می خواهید نکات و جزئیات بیشتری هم چون شرایط و بندهای حائزین استعداد درخشان و سایر شرایط شرکت در این آزمون را بدانید به اطلاعیه شرایط آزمون لیسانس به پزشکی مراجعه نمایید.

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

به اطلاع می­رساند زمان آزمون لیسانس به پزشکی  در حال حاضر اعلام نشده است. و به طور کلی یا در بهمن ماه همان سال و یا تابستان سال پیش رو برگزار خواهد شد 

اعلام نتایج لیسانس به پزشکی

بعد از برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی نتایج آزمون کتبی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفته است. داوطلبان می­توانند به نشانی exam.tums.ac.ir مراجعه و با وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور و زدن دکمه ورود به پنل کاربری وضعیت قبولی خود را مشاهده نمایند.

ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی به پزشکی

ظرفیت نهایی پذیرش دانشجودانشگاه علوم پزشکی تهران برای آزمون لیسانس به پزشکی حداكثر 10 نفر می‌باشد که در صورت کسب حد نصاب قبولی از بین بالاترین نمرات مرحله اول دو برابر به مرحله آزمون شفاهی دعوت می شوند. (دارندگان مدل طلای المپیادهای علمی که معاف از مرحله کتبی هستند به تعداد ظرفیت دعوت شده به مرحله دوم اضافه می شوند) معدل داوطلبان به صورت محرمانه از دانشگاه محل تحصیل دوره كارشناسی آنها استعلام خواهد شد. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه متعاقباً اعلام خواهد شد. کارنامه داوطلبان هفته آخر مهرماه در دسترس خواهد بود. داوطلبان اعتراض خود را از طریق میز خدمت الکترونیک دانشکده پزشکی ارسال نمایند تا بررسی شود. ضمنا زمان، شرایط و ضوابط مرحله دوم (مصاحبه) متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه مهم آزمون ليسانس به پزشكي

در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای در حال تصویب است که از این به بعد 30 درصد پذیرش دانشجوی پزشکی کشور، به جای کنکور سراسری از طریق آزمون لیسانس به پزشکی صورت گیرد. هر چند در ابتدای اجرای این قانون، ظرفیت پزشکی در کنکور سراسری کم نخواهد شد ولی در طول سال های بعد سعی بر این خواهد بود که با اجرایی کردن این قانون، از استرس شرکت کنندگان برای قبولی در پزشکی بکاهند تا اگر فردی به امید پزشکی در کنکور نتواست نمره قبولی در این رشته را کسب کند، پس از فارغ االتحصیلی از لیسانس، بتواند شانس خود را در آزمون لیسانس به پزشکی امتحان کند.

آیا علاوه بر دانشگاه تهران، آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و تبریز هم برگزار می شود؟

با توجه به آخرین اخبار اعلام شده دانشگاه های علوم پزشکی دیگر اعلام آمادگی برای برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی را داشته اند، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جمله دانشگاه هایی است که در این زمینه اعلام آمادگی داشته است. ما در یک صفحه آخرین اخبار مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باره این آزمون و همچنین برگزاری قطعی آن در دانشگاه های دیگر را بروز می کنیم. جهت ورود به صفحه به مطلب  تغییرات مهم آزمون لیسانس به پزشکی مراجعه کنید.

منابع آزمون لیسانس به پزشکی

انتخاب منابع و اطلاع از سرفصل ها و تعداد سوالاتی که در این آزمون مطرح می شود یکی از دغدغه های کسانی است که می خواهند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند. البته بعداز انتخاب منابع داشتن صحبت با یک مشاورمتخصص در این زمینه برای شناسای سرفصل ها مهم و تعداد سوالات طرح شده  به شما کمک خواهد کرد تا از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید. دروسی که شما برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید مطالعه کنید شامل فیزیولوژی، آناتومی، ژنتیک، بیوشیمی، بافت شناسی، ایمنی شناسی، فیزیک پزشکی، جامعه شناسی مقدماتی، مهارت های استدلال و تفکر نقاد، شیمی عمومی و آلی، روانشناسی عمومی و... می باشد. برای مشاهده دروس و ضرایب آنها به دروس امتحانی و تعداد سوالات در آزمون لیسانس به پزشکی چیست؟ مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از منابع مفید و کارامد برای قبولی در این آزمون به مطلب منابع آزمون لیسانس به پزشکی سر بزنید.

به دلیل امکانات کم ارائه‌شده برای این آزمون موسسه علوم پزشکی سنا باسابقه 13 ساله درزمینهٔ رشته‌های علوم پزشکی اقدام به جمع‌آوری بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی، برگزاری آزمون‌های آزمایشی و البته با مشاوره و پشتیبانی متخصصان این رشته این امکان را برای داوطلب فراهم آورِده تا با بالاترین آمادگی در این آزمون حاضر شوند.

مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

همانطور که می دانید آزمون لیسانس به پزشکی بصورت دو مرحله برگزار شده که شامل 50درصد نمره کتبی و 50درصد قبولی در مصاحبه می باشد، یکی از بیشترین سوالاتی که متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی از مشاوران ما می پرسند سوالات  پرسیده شده در مصاحبه لیسانس به پزشکی می باشد، در پاسخ به این دوستان باید بگوییم به طور کلی داشتن اعتماد بنفس و استفاده از جملات مثبت و البته داشتن هدف و مطمئن بودن برای قبولی در این آزمون جز مهم ترین مواردی است در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی باید به آن توجه کنید. پیشنهاد میکنیم با مطالعه مقاله  مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی  جرئیات مربوط به شرکت در آزمون را دریافت نمایید.

 

نمونه سوالات آزمون لیسانس به پزشکی را از کجا دانلود کنم؟

آیا در طرح جدید لیسانس به پزشکی محدودیت سنی و معدل برداشته شده است؟

دفترچه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال کی منتشر می شود؟

لینک مرتبط با لیسانس به پزشکی:

آزمون ارشد وزارت بهداشت یا لیسانس به پزشکی ؟

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

دیدگاه‌ها  
+5 # سجاد افضل ابادی 1395-06-02 15:17
سلام خسته نباشید. مدت تحصیل در صورت قبولی چند سال است؟
پاسخ دادن
+16 # آقای پرستار 1397-09-15 10:47
5سال
پاسخ دادن
+1 # اریا 1398-10-02 12:48
سلام من به کمک شما واقعا نیاز دارم ...اگر پیاممو دیدین لطفا تو تلگرام بهم پیام بدین
ایدیم:@aria1377
پاسخ دادن
+4 # علی عع 1399-08-03 11:26
من یک جا شنیدم که بستگی به رشته تحصیلیت تو لیسانس داره که چند سال دیگه بخونی
پاسخ دادن
+5 # مدیر سایت 1397-09-16 15:03
مدت زمان تحصیل پس از قبولی آزمون لیسانس به پزشکی پنج سال و نیم می باشد
پاسخ دادن
+1 # ابراهیمی امیر 1400-01-17 11:15
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم بعد قبولی میشه تخصص گرفت یا نه ؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه مزاری 1400-05-16 14:21
سلام
اگه یک نفر پرستاری تعهدی باشد و ۱۲ سال خدمت در شهر محصل تحصیل داشته باشد میتواند در این ازمون شرکت کند؟
پاسخ دادن
-2 # فاطمه مزاری 1400-05-16 14:23
باید طرح ۱۲ سال گذرانده بشود بعد شرکت کرد در ازمون
پاسخ دادن
+5 # afsane 1395-06-05 15:54
سلام.فردی ک این ازمون رو قبول بشه،بعد بعنوان دانشجوی سال ۳پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران(سراسری)شن اخته میشه؟باید دردوران تحصیلش هزینه پرداخت بکنه ب دانشگاه؟
پاسخ دادن
0 # آقای پرستار 1397-09-15 10:47
خیر رایگانه
پاسخ دادن
+1 # عارف شجاعی 1400-06-10 20:09
من معافیت پزشکی گرفتم
الان ۲۲ سالمه و تازه وارد رشته پرستاری شدم
وقتی درسم تموم بشه ۲۶ ساله میشم
آیا میتونم در آزمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
+3 # عارف شجاعی 1400-06-10 20:14
من ۲۲ سالمه و امسال وارد رشته پرستاری شدم
معافیت پزشکی گرفتم
وقتی درسم تموم بشه ۲۶ ساله میشم
آیا میتونم در آزمون شرکت کنم
پاسخ دادن
+2 # مدیر سایت 1397-09-16 15:04
تحصیل در رشته پزشکی بعد از قبولی در آزمون کارشناسی به پزشکی کاملا رایگان است
پاسخ دادن
+3 # پشتیبان 1398-11-15 12:15
ینی اگه قبول بشی دانشجوی ۳مین سال کنکور هستی؟
پاسخ دادن
+2 # مه تا 1395-06-31 22:04
سلام
من دانشجوی ترم اول رشته روانسناسی هستم . تمام شرایط لازم آزمون رو دارم میخواستم بدونم با لیسانس این رشته میتونم آزمون بدم یا نه
ممنون
پاسخ دادن
0 # آقای پرستار 1397-09-15 10:45
بستگی داره دیپلمتون چی باشه! فقط دیپلم تجربی و ریاضی مجاز هستند!
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-16 15:05
متاسفانه رشته های علوم انسانی و هنر و تربیت بدنی مجاز به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی نیستند
پاسخ دادن
+2 # Zar zari 1397-08-09 09:53
سلام خسته نباشید من بین گرفتن ارشد ودکترای علوم آزمایشگاه و لیسانس به پزشکی تردید دارم درحالی واقعا عاشق پزشکی هستم میشه راهنمایی کنید من رو که از کدوم طریق بهتر میشه موفق شد؟
پاسخ مشاور: سلام پیشنهاد میکنم تماس بگیرید تا باهم صحبت کنیم.
پاسخ دادن
+2 # Mina,s 1397-08-23 10:23
من کارشناسی مامایی مو گرفتم معدل دیپلمم بالای ۱۸ است ولی معدل کارشناسیم ۱۵/۶۱ نمیتونم در این آزمون شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ دادن
+7 # آقای پرستار 1397-09-15 10:53
متاسفانه نمیتونید شرکت کنید ...مگراینکه مشمول ایین نامه استعداد درخشان باشین که از شرط معدل معاف میشین!
دانشجويان موضوع آيين نامه استعدادهاي درخشان عبارتند از :
الف) برگزيدگان آزمون سراسري گروه علوم تجربي تا رتبه 500 كشوري در آزمون سراسري كنكور (با معرفي سازمان سنجش آموزش كشور).
ب ) دارندگان مدال طلا، نقره و برنز كشوري از المپيادهاي علمي دانش آموزي (با معرفي وزارت آموزش و پرورش)
ج ) برگزيدگان حائز رتبه هاي اول تا سوم نهايي جشنواره رازي، جشنواره هاي خوارزمي (در زمينه علوم پزشكي) با معرفي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و گروه غير پزشكي با معرفي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري.
د ) مالكان ابداع يا اختراع ثبت شده با تائيد معاونت تحقيقات و فن آوري وزارتخانه هاي مربوطه .
ه ) دانشجويان نمونه كشوري گروه پزشكي با معرفي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و رشته هاي غير پزشكي با معرفي وزارت علوم تحقيقات و فناوري.
و) دانشجويان پژوهشگر برجسته به تاييد شوراي پژوهشي دانشگاه و براساس دستورالعملي كه از سوي معاونت تحقيقات و فناوري وزارت تدوين و به دانشگاه ها اعلام گرديده است.
ح) برگزيدگان المپيادهاي علمي دانشجويي با تاييد مركز رشد استعداهاي درخشان و معاونت هاي آموزشي دانشگاهها
پاسخ دادن
+2 # فاطمه شایانی 1398-01-27 12:07
سلام،، ایا اگر جزو استعداد های درخشان باشیم،،ازمون کتبی دیگه نمیخاد؟!
پاسخ دادن
-1 # فاطمه شایانی 1398-01-27 12:11
سلام، ایا کسانی ک جزو استعداد های درخشان هستن، بازم باید امتحان ازمون کتبی رو بدن؟؟
پاسخ دادن
-1 # saeed.m6841 1398-10-15 21:10
سلام
بند رو توضیح میدین؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-09-16 15:07
متاسفانه نمی توانید در آزمون پذیرش پزشکی از لیسانس شرکت کنید. مگر اینکه بواسطه استعداد درخشان شرط معدل برای شما حذف شود
پاسخ دادن
+9 # فاطمه محمدی 1399-07-03 16:41
لام من کارشناس مامایی هستم دوسال طرح گذروندم معدل کل تجربیم 18به بالاومعدل کارشناسی 17به بالاهستش باتوجه به اینکه متولد71هستم والان 28سالمه میخواستم ببینم امکانش هست الان ؟
پاسخ دادن
+3 # Bagher 1397-09-14 18:16
اولین ازمون چندم اذر ماهه؟
و اینکه توی منابعی که تهیه کردین میشه به صورت انتخابی یکی دوتاشو خرید کرد؟
پاسخ دادن
+4 # مدیر سایت 1397-09-18 11:29
اولین آزمون لیسانس به پزشکی آزمایشی 30 آذر ماه برگزار می شود. باید هر سه مرحله رو شرکت کنید زیرا مکمل همدیگر هستید این سه آزمون
پاسخ دادن
+14 # Ferferi 1397-09-14 18:42
سلام.
اگر در ترمیم معدل دیپلم شرکت کنم و معدل دیپلم خود رو به بالای ۱۸ ارتقا بدهم،آیا میتونم شرکت کنم در این آزمون؟ معدل لیسانسم بالای ۱۶هست.
لطفا جواب بدین
پاسخ دادن
+8 # آقای پرستار 1397-09-18 11:33
با توجه به پیگیری های که از مدیریت آموزش و پرورش داشتم ترمیم معدل فقط نمره دروس نهایی که در کنکور تاثیر دارند تغییر پیدا میکنه و روی معدل کل دیپلم هیچ اثری نداره!
پاسخ دادن
+2 # مریم دهقانی 1398-06-10 13:58
سلام من با شما یه کار واجبی داشتم ...اگر پیاممو دیدین تو تلگرام بهم پیام بدین
ایدیم: @maryaam_dn
پاسخ دادن
+8 # Fkhd 1397-09-14 22:22
سلام من ترم ۷ کارشناسیم باتوجه به اینکه معدل کارشناسی نیازهست یعنی امسال نمیتونم آزمون بدم؟ لطفا راهنماییم کنین
پاسخ دادن
+234 # آقای پرستار 1397-09-15 12:40
سلام دوستان
من هم مثل شماها خیلی پیگیر این ازمون هستم(تقریبا 3سال)متاسفانه با ابلاغ ایین نامه جدید و معدل دیپلم 18 با معدل 17.97 مجاز به شرکت نیستم...گرچه سال96 معدل دیپلم 17 بود وتمام برنامه ریزی هام از ارشد به این سمت تغییر کرده بود!
من با یکی از قبولی های این ازمون صحبت کردم و ازشون مشاوره گرفتم اینکه شما باید علاوه بر کسب نمره حد نصاب در آزمون کتبی رزومه قوی داشته باشین مثلا :مقاله و ترجه کتاب و تدریس و شرکت در کنگره ها و کارگاه ها وکسب مقام در المپیاد های دانشجویی و مسابقات و امور عام المنفعه و ... در کل در دوران کارشناسی یک دانشجوی اکتیو باشین!
اینها شروط لازم نیس ولی اگه داشته باشین در مصاحبه به همراه نمره حد نصاب در آزمون قبولیتون بالای 90 درصده!
دوستانی که مثل خودم سر دوراهی ارشد یا لیسانس به پزشکی قرار گرفتن اینکه اگر بخواییم مقایسه کلی در مورد ارشد و phd و درنهایت هیات علمی شدن با پزشک متخصص شدن داشته باشیم ...شما اگر واقعا دوس دارین دکتر بشین و درد بیماری رو مرهم ببخشین سمت پزشکی برین نه صرف اینکه دوس دارین آقا/خانم دکتر صداتون کنن یا برای درآمدش! از دوران فیزیوپات تا استاجری و اینترنی(تو دوران اینترنی شما با حقوق 500تا600هزارتوم ن یکسال تو بیمارستان کشیک میدین )شما جز کلاس و درس و بیمارستان وقت کار دیگه ای رو ندارین! البته اگر بخوایین پزشک باسواد بشین نه صرفا گرفتن لقب دکتر! خب تازه شدین پزشک عمومی... حالا برای تخصص باید آزمون دستیاری بدین که بسی آزمون سنگینیه! ... دوران دستیاری 4ساله ... و مث دوران اینترنی شما بازهم تو بیمارستان کشیک دارین با حقوق ناچیز...خب تقریبا 9سال میگذره (5سال عمومی +4سال تخصص)تا شما بدون درآمد قابل توجهی پزشک متخصص بشین...بعد اینکه وارد عرصه طبابت میشین... به طور در گردش کشیک آنکال میدن بهتون یعنی مثلا ساعت 2نصف شب از بیمارستان باهاتون تماس میگیرن و خودتون باید برسونید به بالین بیمارتون... ببینید دوستان پزشک شدن واقعا صرف قبولی نیس شما باید از خیلی چیزای زندگیتون صرف نظر کنید باید سختی بکشید این هارو گفتم تا بدونید دکتر شدن به راحتی نیس ... بله درآمد و پرستیژش قابل توجهه شکی در این نیس!
اما ارشد و PHDو ...
ابتدا اینکه قبولی در ارشد خیلی راحت تره ...دوران ارشدم زمان برای کارای غیر ارشد دارین...مثلا کار و تدریس، گرفتن تافل یا آیلتس!
میرسین به دکترا (معمولا 5سال طول میکشه) شمافقط دکترا قبول بشین میتونین برای جذب هیات علمی دانشگاههای دولتی اقدام کنین (در برخی رشته ها دانشگاه ازاد با مدرک کارشناسی ارشد هم هیات علمی جذب میکنه ) دقت کنید گفتم فقط قبول بشین نیازی نیس حتما مدرک دکترا بگیرین!
خب میرسیم به حقوق هیات علمی ...از 5 میلیون شروع میشه و بستگی به تعداد مقاله ها و فعالیت پژوهشی شما داره...ب عنوان مثال با مرتبه استادیار تقریبا 8 میلیون یا بیشتر ! (در دانشگاه های علوم پزشکی)
شما استاد میشی ... خودتون میدونین نسبت به پزشکی هم کارتون کمه هم استرس کمتری دارین هم تو تعطیلات آزادین کشیک ندارین پرستیژ و جایگاه اجتماعی خوبی دارین ضمنا برای بچه هاتون تو کنکور سهمیه میدن مث جانبازان و ...!
بله درامد پزشک متخصص از استاد دانشگاه بیشتره ولی بهمون نسبت از وقت و زندگیتون باید صرف نظر کنین!
امیدورام تجربیاتم بدردتون بخوره و آرزوی موفقیت میکنم برای تک تک کسایی که غیرممکن رو ممکن میکنن!
پاسخ دادن
+40 # مدیر سایت 1397-09-16 15:08
بخاطر وقت زیادی که بابت تایپ این مطلب گذاشتید از شما ممنونم. بنده هم به عنوان مشاور تا حدود زیادی با شما موافقم
پاسخ دادن
+12 # آقای پرستار 1397-09-18 11:16
خواهش میکنم ممنون
پاسخ دادن
-12 # VR | 46 1397-12-06 14:00
میریم دندان آزاد میخونیم...
پاسخ دادن
+5 # amir001 1399-05-21 23:58
الان دقیقا چطور میخوای بری ازاد دندان؟
پاسخ دادن
+11 # free_z_mind 1398-04-02 18:32
خیلی ممنونم ازت ب خاطر مطلبی ک گذاشتی و وقتی ک برای تایپش صرف کردی و تجربت تو این زمینه رو با بقیه ب اشتراک گذاشتی :-) امیدوارم بتونم تصمیم درستی راجع به مسیرم بگیرم....
پاسخ دادن
+14 # حسام 1398-04-21 22:45
مرسی خیلی توصیحاتتونو دوس داشتم و موافقم باش. خیلی ها میرن پزشکی بخاطر کلاسش.
پاسخ دادن
+1 # سلیم 1400-11-12 17:53
خیر بخاطر اینکه حق همه رو پزشکا خوردن. مفت میخورن. رفتارشونم بد تازه به منشی هاشونم یاد دادن. پول زیاد و کار افتضاح و وقت کم هم که میذارن. جدیدا رفتم عکس دندان بردم که پرش کنن و سه دکتر ویزیت کرده و نظرش رو گفته، دکتر چهارم منشی اش میگه ما خودمون اینجا باید عکس بگیریم دوباره، پول ویزیتم بده که ببینه بعد بشین سالن، یه ویزیت دیگه بگیر برای پر کردنش! غارته تو این مطبا
پاسخ دادن
-12 # مهدی79 1398-05-26 14:15
سلام میتونید ترمیم معدل بدید آخر دنیا که نیست :lol: :-*
پاسخ دادن
+6 # مدیر سایت 1398-10-06 12:36
ترمیم معدل برای این آزمون مورد قبول نیست
پاسخ دادن
-13 # مهدی79 1398-05-26 14:16
خب میتونید در ترمیم معدل شرکت کنید آخر دنیا که نیست :-* :lol:
پاسخ دادن
+6 # مدیر سایت 1399-01-15 15:52
ترمیم معدل دیپلم برای کسب شرط معدل در کنکور لیسانس به پزشکی مجاز نیست
پاسخ دادن
+3 # Zirak 1398-06-02 15:58
سلام ببخشید میخواستم بدونم بعد از قبول شدن این آزمون و گرفتن مدرک پزشکی میتونیم بریم دنبال تخصص یا چون از این راه وارد پزشکی شدیم نمیشه؟؟؟
پاسخ دادن
+4 # حبیبیان فراز 1398-06-17 12:24
تو مصاحبه همش ک رزومه نیس..رزومه تاثیر مثبت داره..وبیشتر سوالاته روانشناسیه تا ببینن فازت چیه..اخلاق پزشکی و از جور بحثا..پسر عموی من سال قبل..با حد نصابو اورد ولی رزومش..ضعیف بود در عین حال قبول هم شد
پاسخ دادن
0 # فاطیما شیرازی 1399-09-25 15:50
چه منابعی مطالعه کردن؟
پاسخ دادن
0 # عرفانه محبوبی فر 1400-04-04 09:06
سلام ممکنه لطفا بگید رزومشون چی بود دقیقا؟
پاسخ دادن
+1 # Erfaneh 1400-04-04 09:08
سلام ممکنه بفرمایید رزومشون دقیقا شامل چی بود؟
پاسخ دادن
+2 # Aliakbar 1398-09-19 14:16
عالی بود دمت گرم هر اطلاعاتی برای کنکور لیسانس به پزشکی لازم داشتم رو گفته بود
پاسخ دادن
+15 # دکتر برق 1398-11-10 20:38
سلام خدمت شما و بقیه دوستان
دوست عزیزی که داری با حرفات به بقیه جهت میدی اول راجع به هر چیزی خوب اطلاع کسب کن و فانتزی نگاه نکن
اولا ک با مدرک ارشد و دانشجوی ارشد بودن شما بهت جایی واحد نمیدن، اگرم دانشگاه غیرانتفاعی با پارتی تونستی بگیری، پولی بهت نمیدن.
دوما کدوم دانشگاه دولتی با قبولی تو آزمون phd هیات علمی انتخاب میکنه؟ به من بگین ک من خیلی دانشجوی دکتری و فارغ التحصیلش سراغ دارم که با رزومه خیلی خوب نهایتا حق التدریس تو دانشگاه ازادن... شما اگه سر بزنی به استخدامی هیئت علمی سالانه می بینی که اصن دانشجوی دکتری جذب ندارن...
پزشکی در حال حاضر با توجه به نیاز عمومی جامعه اوضاعش از بابت پیدا کردن کار بهتره... من به دوستان توصیه میکنم اگه تواناییشو در خودشون می بینن سمت رشته های پیراپزشکی و پزشکی برن از بابت کسب درامد واسشون بهتره در شرایط فعلی
در کل میخوام دوستان بدونن ک کلی فارغ التحصیل ارشد و دکترای بیکار داریم و دکترهایی ک بعد از اتمام تحصیل برگشتن ایران و تو هر فراخوان هیات علمی شرکت میکنن ولی به این سادگیا جذب نمیشن پس با ذهنیت آرمانی پیش نرید
پاسخ دادن
+27 # آقای پرستار 1399-01-11 22:39
سلام
اول اینکه حرفای بنده جهت گیری نبود و حقیقته... ادامه ی تحصیل در رشته های پیراپزشکی مدنظر بنده بوده نه رشته های فنی و سایر... قصد کم ارزشی ندارم ولی برای همه ی ما مشهوده که دکترای رشته های مهندسی تقریبا هیچ فرصت شغلی ندارن!پذیرش هیئت علمی با صرف قبولی در phd بدیهه سرایی نبود دوستان نزدیک خودم هنوز مدرک دکترا نگرفتن ولی جذب شدن! هرکسی که حرفای منو میخونه و درگیر این سردرگمی هس مطمئنا از افراد سطح یک جامعه ی آموزش عالی خواهد بود در هر زمینه ای که مشغول فعالیتی باید بهترین باشی تا موفق باشی... خودم به شخصه دارم میبینم هر متخصصی که متخصص نیس...پزشک داریم که هیچ کلینیک و درمانگاهی مایل نیستن بیمارانش نو به ایشون بسپاریم این موضوع برای همه فاحشه! کسی که اینجاست و تو این سایت داره دنبال آیندش میگرده مسلما یا پزشک واقعی میشه یه عضو هیئت علمی که ذکر اسمش در هر مقاله ای سند اعتبار مقاله میشه!
تجربه ی شخصیم میگه یا به زمینه ای ورود نکنیم یا اگه ورود کردین بهترین باشیم!
اگر صرفا دنبال مدرکیم که ازش کسب درآمد کنیم به صلاحمونه که همین الان فکر درس خوندن از ذهنمون خارج کنیم و وارد بازار آزاد و کارآفرینی بشیم!
موفق و پایدار باشین
ممنون از مدیر سایت سناپزشکی
پاسخ دادن
+9 # دانشجوی شیمی 1399-01-24 17:55
سلام آقای پرستار. بسیار ممنون بابت توضیحات و راهنمایی هاتون. چقدر خوبه که اطلاعاتتون رو در اختیار دوستان قرار میدید. من اصلا از این امکان یعنی لیسانس به پزشکی اطلاع نداشتم. امروز به طور اتفاقی خبر تغییر زمان این آزمون رو شنیدم و سرچ کردم ببینم چیه که این سایت رو پیدا کردم. من دانشجوی دکتری شیمی پلیمر هستم و میخوام توضیح بدم همونطور که پزشکان ماهر و پرتلاش درآمد خوبی دارند اساتید باسواد بعضی رشته ها هم درآمد خوبی میتونن داشته باشن. مثلا تو رشته شیمی دانشجویی که دکتراش رو تموم میکنه میتونه وارد مقطع پست دکتری (پسا دکتری) بشه که حقوقش نزدیک به 80% حقوق استادیاره. میخوام حرفای شما که در مورد علاقه به رشته هست رو تایید کنم و بگم برای کسایی که به رشته شون علاقه مند هستن و تلاش میکنن همیشه مسیری به سوی موفقیت هست.
پاسخ دادن
0 # آقای پرستار 1399-06-03 18:08
سلام ممنونم از لطفتون... ان شاء الله موفق باشید.
پاسخ دادن
-1 # مریم زند 1399-10-06 00:36
سلام وقت بخیر
ببخشید من هم دانشجوی شیمی هستم مقطع لیسانس
چطوری میتونم ازتون چندتا سوال بپرسم در مورد رشتم
ممنون میشم بگین چون واقعن نیاز به کمک دارم
پاسخ دادن
0 # 007 1399-05-11 05:00
8)سلام
وقتتون بخیر
با تشکر از وقتی که گذاشتید برای تایپ این مطلب
من هم الان تقریبا شرایط شمارو دارم و معدل دیپلمم کمی از 18 پایین تر هستش ولی معدل دانشگاهم 18 هستش
الان اگه بخام ای آزمون رو شرکت کنم بایستی چکار کنم؟؟؟
پاسخ دادن
0 # آقای پرستار 1399-09-02 22:33
سلام ممنونم همچنین
متأسفانه هیچ کار.
پاسخ دادن
0 # الناز 1399-05-16 03:22
ممنون از این مطلبی که گذاشتین من هنوز دبیرستانیم دوس دارم رشته ی پزشکی اینده دار و خوبی که در امد زا باشه برم میشه راهنماییم کنید به اتاق عمل و ازمایشگاه ایت چیزا علاقه ی خاصی دارم با تشکر از شما
پاسخ دادن
-1 # آقای پرستار 1399-09-02 22:36
سلام
ببینید الان دیگه مثل چند سال قبل پزشکی درآمد رویایی نداره... درآمد میخوایید برید دندون پزشکی.
پاسخ دادن
0 # Mak 1399-07-07 12:03
سلام
من دانشجوی پرستاری هستم و ۱۲ سال تعهد خدمت در شهر محل تحصیلم دارم آیا میتونم تو آزمون لیسانس ب پزشکی شرکت کنم؟؟؟
پاسخ دادن
0 # آقای پرستار 1399-09-02 22:37
سلام
متأسفانه خیر... نباید به ارگانی تعهد داشته باشید
پاسخ دادن
+1 # رها 1399-10-29 20:33
مرسی بابت توضیحات کامل و جامع تون واقن این حجم از اشتیاق برا پزشکی خوندن تهوع آوره مردم ما مشکل ریشه ای دارن واقعا هم درست گفتین ارشد و دکتری تخصصی خوندن خیلی بهتره فک نکنم هیچ جای دنیا اینجوری باشه
پاسخ دادن
-2 # سلیم 1400-11-12 17:57
عزیزم وقتی پزشکا حق سایرین رو میخورن، مجبورن ولی اینم که گفتید کاملا درسته.
پاسخ دادن
+2 # مریم.ف 1399-11-01 18:03
کاملا درسته، من الان یک پزشک عمومی تازه فارغ التحصیل بدون سرمایه و بدون کار هستم.
خداروشکر که کسانی هستند صرف نظر از دید رقابتی و تخریبی اطلاعات درست در مورد رشته ها پیدا کنن و به بقیه هم بگن.
پاسخ دادن
+1 # سلیم 1400-11-12 17:58
چقدر دوست دارین جلو ورود رقباتون به رشته تون رو بگیرین
پاسخ دادن
+1 # علیرضا۷۷۹۹ 1399-12-26 00:29
شما کاملا اشتباه میفرمایید بنده دکترا برق از لیسانس تا دکترا شریف بودم و یک مدال نقره هم داشتم و به شدت برای جذب شدن مشکل داشتم و مجبورم شدم کشور همسایه نقل مکان کنم ... فقط برای رشته های تحربی کار هست فرقی نمیکنه پیرا پزشکی باشه یا نباشه
پاسخ دادن
-1 # آرمان 1400-01-30 23:10
مفید بود ممنون
پاسخ دادن
-1 # ممد 1400-05-12 11:49
عالییییی بود خیلی ممنونم
پاسخ دادن
-7 # سلیم 1400-11-12 17:46
کم ارزشی؟ همین مونده یه پرستار دکتری مهندسی رو کم ارزش بدونه!!! :lol: بعضی ها خجالت می کشن برن پرستاری حتی از قدیم اینطور بوده، اونموقع مردم زیاد سواد نداشتن ولی حاضر نمیشدن پرستاری رو برن! اینا که گفتی مال رشته سطح شما است وگرنه با ارشد جایی هیات علمی نمی گیرن ولی پرستاری رو می گیرن با آشنا. فقط به رشته خودتون نگاه کردین
پاسخ دادن
0 # زهرا محمدی 1397-09-15 19:31
سلام.من سال اول میکروبیولوژی هستم میخواستم ببینم میتونم توی ان ازمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1397-09-18 11:31
سلام. در صورت داشتن شرایط برای ثبت نام می تونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # منا 1397-09-16 19:32
سلام من لیسانس مدیریت با معدل 17 دارم و دیپلم تجربی با معدل کل 17 متولد تابستان 74 هستم میخواستم بدونم شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی سال بعد برای من وجود داره؟؟؟ممنون میشم اگه پاسخ بدین
پاسخ دادن
+5 # آقای پرستار 1397-09-18 11:19
برای امسال متاسفانه خیر ... برای سال بعد باید منتظر اطلاعیه معاونت آموشی باشید تا معدل دیپلم به 17 تغییر میکنه یا نه
پاسخ دادن
-1 # مه سا 1399-10-09 17:36
سلام وقت شما بخیر
بخشید میخواستم بپرسم که من مدرک دیپلمم تجربی بوده اما مدرک لیسانسم مترجمی زبان انگلیسیه
شرط معدل و سن و همچنین مدرک زبان رو دارم
آیا منم مشمول این طرح میشم؟میتونم تو این آزمون لیسانس پزشکی‌ شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # sara55 1399-11-22 09:00
امکان تغییر برای سال بعد هست؟
پاسخ دادن
+1 # فاطمه صادقی 1397-09-18 14:03
سلام من معدل کتبی دیپلمم ۱۵هست اما معدل کل دیپلمم۱۸.۱۰هست میتونم شرکت کنم در این آزمون؟
پاسخ دادن
+1 # اسکندر 1398-06-15 12:21
بله،معدل کل دیپلم مدنظر هستش.
پاسخ دادن
0 # اوا 1397-09-21 17:41
سلام خواهش میکنم جواب بدین اینکه طرح نیرو انسانی به حداکثر سن اضافه میشه یعنی چی ؟یعنی بچه های پیراپزشکی که طرح دارند باید تا 23 سالگی لیسانسشون رو بگیرن؟
پاسخ دادن
+2 # هلیا 1397-09-22 14:17
سلام ، من الان مامایی می خونم و یه ترم اضافه دارم یعنی تا بعد از عید هم مدرکمو نمیدن می تونم ثبت نام کنم؟ منظورم واسه معدل کارشناسی ارشده تا الان بالای ۱۷ بوده ، باید حتما دوره کارشناسی کامل تموم شده باشه؟
پاسخ دادن
+3 # مدیر سایت 1397-09-25 13:19
سلام. برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی که توسط دانشگاه تهران برگزار می شود شما باید در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده باشید.
پاسخ دادن
+2 # محجد 1397-09-23 12:42
سلام فقط با دیپلم ریاضی و تجربی و فنی میشه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-09-25 13:20
سلام . بله
پاسخ دادن
-1 # Hadis 0068 1400-09-13 16:31
سلام وقت بخیر دیپلم فنی یعنی چه رشته هایی؟؟
پاسخ دادن
+3 # F.B 1397-09-27 07:17
سلام
آزمونی هست که از لیسانس به دندانپزشکی باشه؟
و هر سال حدوداً چند نفر در این آزمون لیسانس به پزشکی قبول میشن؟
پاسخ دادن
+5 # نهاوندی 1397-09-30 21:11
سلام کسی که یک سال پشت کنکور بود و از طرفی هم طرح اجباری پرستاری و سربازی داره شرایط سنی برای شرکت در آزمون رو داره؟
پاسخ دادن
-2 # سرور 1397-10-02 11:06
سلام اگر دانشجوی ارشد باشیم و در صورت قبولی در آزمون انصراف بدیم امکانش هست؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-10-02 11:12
سلام بله . دقت کنید که همه ی شرایط ثبت نام را داشته باشید.
پاسخ دادن
-2 # Negiinrb 1397-10-02 14:28
سلام.من همه شرایط شرکت کردن رو دارم و تصمیم دارم شرکت کنم.فقط اینکه مدرک کارشناسی موقت هم قبوله؟چون مدرک کارشناسی اصلی رو ندادن هنوز.و اینکه مدرک زبان رو میشه بعدا ارائه داد یا حتما حین ثبت نام باید ارائه داد؟
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1397-10-04 09:14
سلام. اگر فارغ التحصیل شدید مشکل نداره . داوطلباني كه مدرك زبان ندارند مي توانند به صورت مشروط در آزمون شركت كنند بديهي است در صورت قبولي در آزمون كتبي ارائه مدرك زبان در هنگام مصاحبه در دانشگاه ضروري است در غير اينصورت قبولي آن ها كان لم يكن تلقي خواهد شد..
پاسخ دادن
0 # J@sh 1397-10-02 19:00
سلام من دانشجوی ترم هفت علوم آزمایشگاهی هستم ایا امکانش هست در آزمون شرکت کنم. آیا مدرک کارشناسی موقع مصاحبه و ثبت نام در داشگاه نیاز است یا حتما باید موقع ثبت نام در آزمون مدرک را تحویل دهم. لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-04 09:18
سلام . برای ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی باید فارغ التحصیل شده باشید.
پاسخ دادن
+1 # زهرا مریم 1397-10-05 01:08
میخواستم بپرسم شرایط سنی اگر ۲۵سالو چند روزت باشه قبول میکنند ینی متولد۲۹دی ماه ۱۳۷۳و ایا اگر مشمول استعداد درخشان باشی شرایط سنی امکان داره درنظرگرفته نشه؟
پاسخ دادن
+4 # مدیر سایت 1397-10-06 12:04
سلام این مقاله رو مطالعه کنید. https://goo.gl/m9dpqu
پاسخ دادن
+2 # پرستار 1397-10-05 14:15
سلام من دانشجوی پرستاری هستم میخواستم بدونم اگه من تو ازمون شرکت کنم وپزشکی قبول بشم میتونم با همون لیسانس پرستاری تو بیمارستان حین تحصیل کار کنم یا دیگه نمیتونم از مدرک پرستاریم استفاده کنم?ممنون اگه جواب بدین
پاسخ دادن
+3 # مدیر سایت 1397-10-06 11:56
سلام. توجه داشته باشید برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی شما باید فارغ التحصیل شده باشید. در صورت کار در بیمارستان و شرکت و قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی نمی توانید به عنوان پرستار مشغول به کار باشید. باید در صورت قبولی تحصیل در رشته پزشکی را ادامه دهید..
پاسخ دادن
+3 # ریحانه-۷۶۷۶ 1398-05-02 20:00
این موضوع بسته به توان :eek: فرد داره و مدرک لیسانس ابدا باطل نمیشه شما بعنوان دانشجوی پزشکی هستی اما لیسانس پرستاری رو داری و درسته بسیارررر سخته ولی اگر بخوای میتونی شغلی هم در کنار تحصیلیت داشته باشی
پاسخ دادن
0 # ایمان راد 1397-10-06 13:45
با سلام.
سوالی دارم از مدیر محترم و دوستان. آیا شخصی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هستش و بواسطه ثبت اختراع سهمیه استعداد درخشان هم داره، میتونه با مدرک کارشناسیش در این آزمون شرکت کنه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1397-10-11 16:56
سلام. مقاله https://goo.gl/rQgmWM را مطالعه نمایید.
پاسخ دادن
0 # فرشت.ه 1397-10-07 18:43
سلام وقتتون بخیر
میخواستم بپرسم این ازمون برای دندانپزشکی هم هست؟؟واینکه مدرک پایان طرح لازمه؟؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-10-11 17:00
سلام. خیر آزمون لیسانس به پزشکی فقط برای ورود به رشته پزشکی می باشد.
پاسخ دادن
-1 # Sima 1397-10-15 11:04
سلام خواستم بپرسم چند نفر قبولی در هر آزمون لیسانس به پزشکی هست نه لزوما در موسسه شما و اینکه دانشگاه دیگه ایم قبولی میپذیره یا فقط مختص دانشگاه تهرانه؟
ممنون میشم پاسخ بدین
پاسخ دادن
+2 # مدیر سایت 1397-10-15 16:04
سلام حدود 10 الی 15 نفر. خیر فعلن فقط دانشگاه تهران برای کارشناسی به پزشکی پذیرش داره.
پاسخ دادن
+1 # nioshakhanomi 1397-10-17 07:17
سلام خسته نباشید
ببخشید من دیپلمم تجربی بامعدل ۱۹ گرفتم وکارشناسیم معماری پیوسته هست؟؟
این ترم فارغ التحصیل شدم بامعدل ۱۸ الان سنمم۲۲سال هستش اماهیچگونه اختراعی یاچیزای ازاین قبیل نداشتم شرکت کنم احتمال قبولیم پایین میاد؟؟مراحله بعدی ؟؟مدرک زبان دارم میخونم اماندارم؟؟پیشنه ادتون چیه؟؟
پاسخ دادن
+2 # مدیر سایت 1397-11-05 15:10
سلام شما مشکلی برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی ندارید، پیشنهاد میکنم تماس بگیرید تا با هم صحبت کنیم.
پاسخ دادن
-1 # موسایی 1398-05-18 17:16
سلام چجوری میتونم برای مشاوره باشما تماس بگیرم
پاسخ دادن
+2 # علی میرزاوند 1397-10-17 13:58
باسلام
بنده 26 سالمه و لیسانس فنی دارم و معدلامم پایینتره از این 18 و 16 .کلا از فنی اومدم بالا.کاردانی و سپس کارشناسی الکترونیک دولتی ولی فنی...میخواستم بدونم بنده باتوحه به این هیچکدوم از این شرایطو ندارم این ازمون که هیچ ایا ازمون سراسری رو نمیتونم شرکت کنم؟برای پزشکی؟
لطفا جواب بدید بنده خیلی وقته شروع بخوندن کردم و خودمو اماده کردم برا سراسری
باتشکر
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-11-05 15:11
سلام. با توجه به شرایط شما امکان ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی رو ندارید اما می تونید برای کنکور سراسری شرکت کنید و شانس خودتون رو برای قبولی در رشته پزشکی با شرکت در کنکور سراسری امتحان کنید.
پاسخ دادن
-1 # همتا کلهر 1397-10-19 13:20
من دیپلم تجربی هستم و از طریق همین رشته وارد روان شناسی بالینی شدم. شرایط معدل و نمره ی زبان رو دارم. فقط با لیسانس این رشته نمیشه کنکور داد؟ جز زیر شاخه های رشته ی تجربی بود که انتخاب کردم نه انسانی :-?
بعد این که تو خود سایت تاریخ امتحان کتبی رو سی و یک خرداد و مصاحبه ۲۶تیر زدن. شما میگید نه اسفند. کدوم درسته؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-11-05 15:13
سلام شما مشکلی برای شرکت و ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی که دانشگاه تهران برگزار میکنه ندارید. زمان ثبت نام 1 دی تا 10 بهمن و زمان برگزاری 9 اسفند هست. برای مطمئن شدن می تونید به سایت علوم پزشکی دانشگاه تهران مراجعه کنید.
پاسخ دادن
+2 # بهارامین 1397-11-02 15:43
سلام و عرض ادب
من دانشجو سال آخر کارشناسی مهندسی مواد هستم .شرط معدل کل دیپلم بالای ۱۸ رو دارم ولی متاسفانه کارشناسی بالای ۱۶ نیست. امکان شرکت در آزمون رو دارم یا خیر؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-11-05 15:14
سلام . برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی این مقله رو مطالعه کنید. https://goo.gl/avHuU9
پاسخ دادن
-1 # علی آبادی 1397-11-09 19:31
سلام با دیپلم انسانی چطوری میشه تو گروه پزشکی شرکت کرد
پاسخ دادن
-4 # Farnoosh 1397-11-15 16:46
سلام خسته نباشید ، من سال دوم رشته بیوتکنولوژی هستم ( زیست فناوری ) و به پزشکی واقعا علاقه داشتم و دارم و الگو زندگیمم دارم ولی از طرفی رشته خودم هم تا جایی که تحقیق کردم خوبه و آینده خوبی داره وقتی به رشته پزشکی فکر کردم که چقد سخته به تردید افتادم که راهمو واسه گرفتم دکترا رشته خودم چه در ایران چه در خارج از کشور ادامه بدم یا خیر چون من اگر وارد رشته پزشکی بشم هدفم جراحیه پس خیلی سخته هم از نظر مدت زمانش هم اینکه باید از همه چیم بزنم خواستم بپرسم به نظر شما فکر من درسته که رشتم چه از نظر موقعیت شغلی و مالی و خود دروسش که در ارشد گرایش بیوتکنولوژی پزشکی داره چه در ایران چه در خارج از کشور خوبه و ادامش بدم یا تلاشمو بزارم واسه قبولی در پزشکی؟ البته از شرایط قبولی فقط مدرک زبان و معدل لیسانس بالای ۱۶ رو انشالله دارم ولی دیپلمم زیر ۱۸ و دانشگاه آزاد درس میخونم
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-11-17 16:44
سلام . پیشنهاد میکنم تماس بگیرید تا با هم صحبت کنیم.
پاسخ دادن
-1 # -mahsaMahsa 1397-11-22 12:09
سلام.ميخواستم بدونم زمان توزيع كارت ورود به جلسه كي هست و اينكه من نمايندگيتونو تو زاهدان پيدا نكردم.شايد ادرسش عوض شده چون اوني كه تو سايت زدين نبود
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-12-07 17:16
سلام. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی از 6 اسفند ماه بر روی سایت قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به https://sanapezeshki.com/ayqr مراجعه نمایید.
پاسخ دادن
-1 # saboteur 1397-12-02 21:27
سلام میخاستم بدونم که برای کسایی که رشته های پیراپزشکی یا پرستاری میخونن حتما لازمه که طرح بعد از مدرک گرفتنشون رو شرکت کننن تا بتونن این آزمون رو بدن و در مورد پسرا سربازی باید حتما گذرونده شده باشه یا نه ؟
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1397-12-10 11:59
سلام. خیر - برای طرح و سربازی اگر شروع کردید دو سال به سن لازم برای ثبت نام افزوده میشه
پاسخ دادن
-1 # Fhime 1399-01-20 20:35
سلام..ینی تا ۲۷ سالگی میشه شرکت کرد تواین آزمون؟
پاسخ دادن
-1 # saboteur 1397-12-03 17:34
سلام میخاستم بدونم که برای کسایی رشته های پیراپزشکی میخونن حتما قبل شرکت در این آزمون باید طرحشون ور گذرونده باشن یا نه؟
و اینکه لازمه حتما سربازی برای پسرا طی شده باشه یا نه ؟
ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-12-14 15:53
خیر اگر هدفتون شرکت در این آزمون است نیازی به گذراندن طرح نیست. اما اگر طرح گذراندین 2 سال به سن ثبت نامتون اضافه خواهد شد.
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1397-12-22 16:27
سلام خیر می تونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید. امسال شرایط به گونه ای است که برای آقایون باید سربازی خود را گذرانده باشند.
پاسخ دادن
0 # ندافی 1397-12-12 16:38
سلام من متولد مهر 72 هستم سال آینده 2سال طرحم تموم میشه من میتونم ساد 98 تو این آزمون شرکت کنم
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1397-12-14 15:55
سلام زمان ثبت نام باید قوانین مربوط به سن رو داشته باشید. 25 سال تمام زمان ثبت نام و در صورت گذراندن طرح دو سال به سن شما برای ثبت نام اضافه می شود.
پاسخ دادن
-1 # محمد رضا 1397-12-16 18:47
سلام، اگر کارت معافی داشته باشیم، مانند سربازی به سن برای ثبت نام اضافه میشه؟!
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-12-22 16:28
سلام. خیر
پاسخ دادن
0 # راضیه 1397-12-19 12:21
با سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران
من دیپلم فنی و حرفه ای دارم
و لیسانس تربیت بدنی دارم
الان میخواستم کارشناسی ارشد پیراپزشکی شرکت کنم
ایا شامل من میشود؟
ایا میتواند در ازمون کارشناسی ارشد پزشکی یا پیراپزشکی شرکت کنم؟
و اینکه اگر میتوانم
چه رشته و چه گرایش هایی از پزشکی یا پیراپزشکی میتوانم
شرکت کنم
ممنون میشوم پاسخ من هم بدهید :P
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1397-12-22 16:32
سلام برای آزمون لیسانس به پزشکی نمی توانی شرکت کنید. با کارشناسی تربیت بدنی می توانید در مقطع ارشد رشته علوم تشریحی شرکت کنید.
پاسخ دادن
-2 # محمد ماهور 1397-12-19 16:16
سلام میخواستم بدونم این حقیقت داره افرادی که از این طریق عمومی شون رو میگیرن نمیتونند دیگه دستیاری تخصصی شرکت کنند؟
پاسخ دادن
0 # ساره بیان 1397-12-23 12:12
سلام . آیا دانشجویان نمونه یا استعداد درخشان از شرایط سنی معاف میشن؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-17 12:16
سلام. خیر از شرایط سنی معاف نمی شوید .
پاسخ دادن
-2 # َAsiKh 1397-12-23 15:37
سلام خسته نباشیبد میخواستم بدونم منابع مکتوب آزمون چه کتابهایی هستند؟؟؟و اینکه من آیا اطلاع دارید که این آزمون سال 1400 هم برگزار میشه یا خیر؟؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-17 12:24
سلام. هر سال این آزمون برگزار شده ، اینکه سال 1400 برگزار بشود یا خیر هنوز دانشگاه علوم پزشکی تهران مطلبی رو اعلام نکرده. عضو کانال تلگرام باشید @medical_sana اگر اخباری منتشر بشه در کانال اعلام می شود. منابع کامل آزمون لیسانس به پزشکی رو می تونید با مراجعه به سایت sanabook.com و یا تماس با شماره 02166574345 داخلی 3 دریافت کنید.
پاسخ دادن
-1 # مهریا 1397-12-25 04:22
فقط دانشگاه تهران پذیرش دانشجو داره؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-19 17:44
سلام. بله فعلا تنها دانشگاه تهران برای آزمون لیسانس به پزشکی پذیرش دارد.
پاسخ دادن
0 # زهرل 1397-12-25 12:13
سلام من فقط 3 صدم معدلم کمتر از 16 علاقه بیشتری به درسای علوم پایه دارم تا درسای کنکور
دوران دانشجویم تموم شده تا از استعدادی درخشان بتونم کاری کنن :cry:
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-19 17:49
سلام سوالتون رو با دقت بپرسید لطفا.
پاسخ دادن
0 # پیر کوری 1398-01-03 00:01
در شرایط شرکت در ازمون میشه از شرط معدل چشم پوشی بشه؟من استعداد درخشان نیستم.
پاسخ دادن
-1 # میکروبیولوژی 1398-01-04 02:47
سلام من معدل دیپلمم ک تجربی خوندم معدل کتبیم ۱۵وخورده ای و معدل سه سال دبیرستانم ۱۸و ۲۵بوده‌...امالی سانس دانشگاه ازاد رشتم...میتونم لیسانس ب پزشکی شرکت کنم؟بادیپلم تجربی چطور کدوم ازمونومیتونم شرکت کنم؟ :-?
پاسخ دادن
-2 # میکروبیولوژی 1398-01-04 02:48
متولد آبان ۷۳هستم لیسانس ازاد میکروبیولوژی خوندم...
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-30 16:28
سلام باید معدل کل دیپلم بالای 18 و معدل کارشناسی 16 به بالا باشد. برید به صفحه اصلی قسمت لیسانس به پزشکی شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی رو مطالعه کنید اگر شرایطش رو از نظر سن و معدل دارید می تونید در آزمون شرکت کنید و شانستون رو امتحان کنید. برای تهیه منابع هم می تونید با شماره 02166574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
-1 # غزال 1398-01-06 14:49
سلام
من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی با معدل بالای ۱۶ دارم و معدل کتبی دیپلم ۱۷.۹۸ و متولد ۳۰ آذر ۷۲ هستم به رشته ی پزشکی علاقه زیادی دارم چند بار کنکور دادم نشد برای همین دیر لیسانس گرفتم لطفا من رو راهنمایی کنید با شرایطی که دارم میتونم تو این ازمون شرکت کنم یا نه ؟ چه کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-03 14:06
سلام با کارشناسی مترجم زبان انگلیسی شما نمیتونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید. اما اگر قصد شرکت در کنکور تجربی را دارید پیشنهاد میکنم با شماره 02166574345 تماس بگیرید تا با دپارتمان کنکور سراسری صحبت کنید حتما به سوالاتتون پاسخ میدنند.
پاسخ دادن
-1 # Arash shokuh 1398-01-07 01:31
ببخشید من الان یک ساله پشت کنکورم خدمت سربازی نرفتم و امسال یا روان شناسی یا دام پزشکی یا هر رشته پیرا پزشکی قبول بشم میخونم بخدا خسته شدم این لیسانس پزشکی برام یک راهی شده الان من باید خدمت برم؟ تک فرزندم سوال بعدی اینکه هر رشته که بخونم مثلا اگه حسابداری یا شیمی کاربردی بخونم میتونم در این ازمون شرکت کنم؟ دیپلم تجربی با معدل 18.88دارم
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-30 16:48
سلام برای ثبت نام و شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید شرایط سنی و معدل را داشته باشید و برای متقاضیان پسر باید خدمت سربازی را گذرانده باشند و یا در صورت معاف شدن کارت معاف از حدمت را ارائه دهند. و کلیه دیپلمه های ریاضی و تجربی و با هرمدرک کارشناسی در صورت داشتن شرایط ثت نام می توانند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # Arash shokuh 1398-01-07 01:37
هر رشته ای بخونی میتونی بری این امتحان رو بدی؟ مثلا حسابداری یا شیمی کار بردی یا اصلا زیست فناوری
پاسخ دادن
0 # َAsiKh 1398-01-11 19:25
سلام میخواستم بدونم منابع مکتوب آزمون چه کتابهایی هست؟؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-30 17:44
سلام . در قسمت منابع به طور کامل منابع ذکر شده برای تهیه می توانید با شماره 02166574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
+1 # آذین 1398-01-11 19:46
سلام من می خواستم بپرسم که آزمون لیسانس به پزشکی برای رشته های دارو و دندون برگزار نمی شه؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-30 17:42
سلام. خیر فقط پزشکی
پاسخ دادن
-1 # فاطمه حسنی 1398-01-14 17:34
سلام وقتتون بخیر
من همه ی شرایط برای این ازمون رو دارم به جز معدل دیپلم ک کمتر هستش
میخواستم ببینم اگه برای ترمیم معدل امتحان بدم مجاز میشم در این ازمون شرکت کنم یا نه
پاسخ دادن
-1 # نگهداری 1398-01-18 16:30
سلام خسته نباشین من دانشجوترم دومامایی شیراز هستم ولی عاشق پزشکی ام باهمه سختی هاش
الان موندم ک کنکور بدم یا بشینم لیسانس ب پزشکی بدم ممنون میشم کمکم کنین
پاسخ دادن
-2 # مدیر سایت 1398-01-30 17:48
سلام. اگر قصد شرکت در ازمون لیسانس به پزشکی را دارید باید مدرک فارغ التحصیلیتون رو در صورتی قبولی به دانشگاه ارائه بدید. اگر بخواهید کنکور بدید باید دوباره مطالعه کنید انتخاب هر دو مسیر مستلزم داشتن پشتکار، تلاش و مطالعه بسیار هست. اگر بخواهید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید ما می تونیم برای تهیه منابع و مشاوره و پشتیبانی کمکتون کنیم.
پاسخ دادن
0 # شبنم 1398-01-20 14:53
سلام من قبول شده امسال آزمون لیسانس به پزشکیم بسته کامل لیسانس به پزشکی موسسه معینو دارم سالم سالم بدون خط خوردگی نصف قیمت میفروشم هر کی خواست ایمیل بزنه
shabnam.mid5@yahoo.com
پاسخ دادن
0 # سیمین 1398-05-05 05:10
عزیز
نحوه مطالعه تونو بگین
دانشجوی اکتیوی بودین؟
مدرک زبان داشتین؟یا بعد گرفتین؟
سوالای مصاحبه در چ زمینه ای اند؟
پاسخ دادن
-1 # زهرااااا 1399-01-21 18:15
میشه بگین دقیقا چیکار میکردی و رشته لیسانس ات چی بوده؟و رزومه ات چی بوده ؟
مرسی
پاسخ دادن
-1 # مهسا 1398-01-21 16:38
سلام،نمیدونم شرایط شرکت رد آزمون رو دارم یا نه چون تا ۱ بهمن که مهلت ثبت نامه من ۲۵ سالم نیست اما موقع برگزاری آزمون که اسفند ماهه من بیشتر از ۲۵ سالمه،آیا میتونم آزمون رو شرکت کنم؟!
پاسخ دادن
-1 # n.k 1398-01-24 16:02
سلام.من سال 95 تو رشته تجربی با معدل 18فارغ التحیل شدم.تو کنکور تجربی شرکت کردم و چون نتیجه دلخواه رو بدست نیاوردم سال بعدش کنکور ریاضی دادمو در حال حاضر دانشجوی مهندسی معماری کارشناسی پیوسته با معدل 19 هستم...میخواستم بدونم بعد از اتمام دوره ی کارشناسی امکانش هست که مجاز به شرکت تو آزمون پزشکی باشم؟
پاسخ دادن
-1 # Mhedayat 1398-01-28 10:22
سلام
اگه مدرك ليسانس براي دانشگاه آزاد باشه ميتوان آزمون ليسانس به پزشكي رو شركت كنيم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-01-30 18:24
سلام. کلیه دیپلمه های ریاضی و تجربی با هر مدرک کارشناسی در صورت داشتن شرایط مجاز که شامل سن و معدل میشه می توانند در این ازمون شرکت نمایند.
پاسخ دادن
-1 # فرانک 1400-12-11 02:18
سلام، یعنی با دارا بودن مدرک دیپلم تجربی، و شرایط سنی و معدل، حتی با مدرک کارشناسی روان شناسی هم میشه در این آزمون شرکت کرد یا خیر باید حتما مدرک کارشناسی پرستاری باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ دادن
-1 # فرانک 1400-12-11 02:21
سلام، یعنی با دارا بودن مدرک دیپلم تجربی و شرایط سنی و معدل، با مدرک کارشناسی روان شناسی هم میشه در این آزمون شرکت کرد یا خیر حتما باید مدرک کارشناسی پرستاری باشه ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ دادن
-1 # medi 1398-01-28 15:12
سلام
اگه معدل کتبی دیپلم رشته تجربی بالای 18 نباشه میتونیم دوباره امتحان های دبیرستان و بدیم و دیپلم ریاضی بگیریم؟
نمره ی بالای 18 دیپلم دوم قبول است؟؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-01-30 18:25
سلام. بله به شرایط سنی هم توجه داشته باشید.
پاسخ دادن
-1 # Ho 1398-01-31 11:41
سلام
من 25 سالم تموم شده ولی معافیت دایم دارم، خواستم بپرسم با توجه به سن ،میشه من در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟
ممنونم
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-02-17 16:09
سلام . با توجه به اینکه معافیت دائم دارید باید زمان ثبت نام که معمولا در دی ماه می باشد25سال داشته باشید، در صورت داشتن سن بالاتر امکان ثبت نام برای شما وجود نخواهد داشت.
پاسخ دادن
-1 # فاطمه السادات خرم 1398-02-03 23:15
سلام
من دانشجوی فیزیوتراپی تهرانم
معدل پیش ۱۷ و سومم ۱۹/۷۰ هستش
میتونم واسه این آزمون اقدام کنم؟؟
پاسخ دادن
-1 # hrz136 1398-02-09 22:06
سلام معدل دیپلم منظور پایان سوم دبیرستان است یا پیش دانشگاهی؟
پاسخ دادن
-1 # فاطمه.موسوی 1398-02-12 08:04
سلام. من معدل کتبی دیپلم ۱۸.۳۵
رتبه کنکور سراسری ۵۲۳
معدل لیسانس پرستاری ۱۷.۱۰
معدل ارشد پرستاری
۱۷.۶۰
مگه معدل و رتبه تاثیر داره..؟
کتابها رو چجوری میتونم تهیه کنم؟
خواهشمندم‌جواب دهید؟ با تشکر
پاسخ دادن
-3 # مدیر سایت 1398-02-17 17:20
سلام . شما شرایط شرکت در آزمون لیساسن به پزشکی رو دارید برای تهیه کتاب ها می تونید با شماره 02166574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
-1 # نوشين 1398-02-12 14:32
سلام من تو دوران دانشگاه كار پژوهشي انجام ندادم چه كار ميتونم الان بكنم براي ارتقا زرومه؟ چه سوابق و كار هايي رو قبول ميكنن؟
پاسخ دادن
+1 # امیرحسین 1398-02-22 23:13
سلام خسته نباشید . من بهمن امسال فارغ التحصیل میشم . شنیدم که زمان ثبت نام ازمون از دی ماه میباشد میخواستم بدونم اگر بخوام امسال یعنی سال 98 در این ازمون شرکت کنم باید حتما مدرک لیسانسم اماده باشه برای ثبت نام یا مثلا بعدشم میتونم ارایه بدم چون تا دی مدرکم اماده نمیشه ولی برای اسفند که ازمون برگزار میشه فارغ التحصیل شدم میتونم بعدش که مدرک موقتم اماده شد بهشون تحویل بدم یا موقع ثبت نام هم حتما باید مدرک ارایه بشه؟
پاسخ دادن
-1 # امیرا 1398-02-23 03:42
سلام بنده دیپلم تجربی دارم با معدل ۱۷ و ۵۸ و معدل کارشناسی ام ۱۷و ۹۰ و استعداد درخشان و بورسیه دانشگاه تهرانم هستم.
فقط اینکه من از رشته تجربی ورود به رشته علوم ورزشی_علوم زیستی کردم.
میتونم آزمون شرکت کنم؟
خواهشا جواب بدین.
ممنونم
پاسخ دادن
-1 # اشکان 1398-02-26 18:45
سلام و خسته نباشید
من دیپلم انسانی دارم و لیسانس روانشناسی بالینی البته برا ارشد هم روانشناسی بالینی دارم میخونم
میخاستم بدونم اگر بخام برای پزشکی کنکور بدم چون لیسانس انسانی دارم باید پیش نیاز بگذرونم کلا چیکار باید کنم چون میخام در حقیقت حالا برسم به روانپزشکی خوندن
ممنون
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-02-28 17:52
سلام. دیپلمه های انسانی مجاز به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی نیستند.
پاسخ دادن
-1 # ygne 1398-03-05 03:11
سلام و وقت بخیر.... عذرمیخوام میخواستم بدونم من الان ترم هشتم لیسانس هستم میتونم ازمونو شکرت کنم و مدرک لیسانس رو حین قبولی ارائه بدم یا موقع ثبت نام باید حتما فارغ‌التحصیل باشم؟؟. ☹️☹️اگه جز استعداد درخشان باشم تغییری میکنه این جریان؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1398-03-12 17:42
سلام زمان ثبت نام باید مدرک فارغ التحصیلیتون رو ارائه بدید.
پاسخ دادن
-2 # پریسا خ 1398-03-16 22:42
سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون.
من میخواستم بدونم دانش آموزان مدارس تیز هوشان جزو استعداد های درخشان مجاز در شرکت در این آزمون هستند یا نه؟معدل دیپلم من 15 در مدرسه تیزهوشان بود من جزو استعداد های درخشان نیستم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-04-05 17:31
بله هستند. اگر کارت استعداد درخشان دارید می تونید از آن استفاده کنید در غیر این صورت اگر عضو استعداد درخشان مقطع کارشناسی باشید می توانید از آن برای بهبود نمره معدل استفاده کنید.
پاسخ دادن
-1 # ناشناس 1398-05-21 16:42
واقعا سمپاد جز استعداد درخشان این آزمون محسوب میشه؟کارت استعداد درخشان مدرسه سمپادمون رو از کجا باید بگیریم؟مدرسه میده؟
پاسخ دادن
-1 # پریسا خ 1398-03-16 22:45
سلام من که تو تیز هوشان خوندم جزو استعداد های درخشان محسوب نمیشم؟ برای برداشتن شرط معدل این آزمون؟!
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-04-05 17:29
سلام. منظ.ر از استعداد درخشان در مقطع کارشناسی می باشد
پاسخ دادن
+11 # پریسا خ 1398-04-09 11:16
مدرسه تیزهوشان برای ما هیچ مزیتی نداشت
این آزمون هم شرط معدل داره و همه میدونن که بچه های تیزهوشان سخت تره براشون که معدل بالاتری بگیرن. با اون وضع امتحانای فضایی که اگه به یکی از مدرسه عادی میدادن حل کنه 3 هم نمیگرفت. فقط معدلمون اومد پایین زجر کشیدیم و حالا تو آزمونایی که شرط معدل دارن فاقد شرایطیم. لطفا بچه هاتونو نفرستین تیزهوشان بدبخت میشن بچگی نکردیم فقط درس خوندیم آخرشم هیچ فرقی با بچه های مدارس عادی نداریم.
7 سال لقب استعداد درخشان دادن بهمون که چی؟ سمپاد مسخره. سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان. نه استعداد درخشانیم نه معدل خوبی داریم نه حال و روحیه درستی داریم نه سلامت جسمی داریم از استرس همه بدنمون به هم ریخته
پاسخ دادن
0 # فرهاد 1399-07-16 00:39
دقیقا حق با شماست
پاسخ دادن
-1 # زهراایرانی 1399-10-17 03:27
دقیقا ،فقط روانی شدیم☑️
پاسخ دادن
-1 # Mahtab 1398-03-16 23:41
ایا تکمیل ظرفیت هم اعلام میکنن؟؟؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-04-05 17:23
سلام خیر تکمیل ظرفیت نداره
پاسخ دادن
-1 # m.r79 1398-03-27 22:31
سلام.ميخواستم بدونم اگه كسي شيمي يا امار يا زيست داشته باشه ميتونه ليسانس به پزشكي شركت كنه
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-04-16 17:52
سلام اگر شرایط دیگه رو کامل داشته باشید می تونید با کارشناسی هر رشته ای در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1399-01-15 15:54
رشته شما جزو رشته های علوم پایه یا علوم خالص محسوب میشود و می توانید در ليسانس به پزشكي شرکت کنید
پاسخ دادن
-2 # نگله 1398-03-28 13:06
بامعدل دقیقا ۱۸میشه شرکت کرد ؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-04-16 17:56
بله میشه
پاسخ دادن
+1 # mahsaddddd 1398-04-02 16:16
سلام خسته نباشید.من معدل دیپلم تجربیم 12 بوده الان دارم دیپلم ریاضی میگیرم معدلم هم 19 میشه.میخواستم برم دانشگاه ازاد مترجمی زبان بخونم و تا لیسانس پیش برم و بعد ازمون لیسانس به پزشکی بدم.الان دیدم که مترجمی زبان زیر شاخه ی رشته ی علوم انسانی هست و رشته علوم انسانی نمیتونن در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنن درسته؟باید تو دانشگاه چه رشته ای بخونم که بتونم در ازمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-05-24 16:35
سلام اگر شرایط سنی برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی رو دارید می تونید شرکت کنید
پاسخ دادن
-1 # Mitra 1398-04-03 10:29
اي كاش بشه ك شرط سن رو يكسال بيشتر كنن مثلا ٢٦ سالگي بشه. چقدر احتمالش هست؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1399-01-15 15:59
شرط سنی 25 سال برای شرکت در ليسانس به پزشكي قابل تغییر نیست
پاسخ دادن
-1 # mahsaddddd 1398-04-04 16:47
من میخوام امسال مترجمی زبان دانشگاه ازاد بخونم.معدل دیپلم رشته ی علوم تجربیم 12 بود.و حالا میخوام دیپلم مجدد ریاضی با معدل بالای 18 بگیرم فقط و فقط به خاطر ازمون لیسانس به پزشکی.میخواستم ببینم از لیسانس مترجمی زبان میشه ازمون لیسانس به پزشکی داد؟
پاسخ دادن
-1 # حسین۰۰۰ 1398-04-09 01:35
سلام خسته نباشید
برای شرکت در این آزمون لیسانس پزشکی آیا باید حتما مدرک تافل و ایلس داشت؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-05-24 16:37
باید مدرک زبان ارائه بدید که میشه مدرک mhle و msrt و...رو ارائه بدید. دوره های mhle در موسسه برگزار میشه
پاسخ دادن
-1 # احسان 1398-04-14 11:56
باسلام.من الان فوق لیسانس دارم.هم لیسانس و هم فوق لیسانس دانشگاه دولتی بودم.آیا میتونم تو این ازمون شرکت کنم و دانشگاه دولتی بخونم؟میتونم کنکور تجربی بدم و دانشگاه دولتی بخونم ایا؟ممنون میشم جواب بدید
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1398-05-24 16:38
سلام خیر اگر دانشجوی ارشد هستید و یا فارغ التحصیل این مقطع نمی تونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
-1 # مارال 1398-04-15 21:40
سلام من پرستاري مي خونم ب نظرتون براي ارشد بخونم بهتره يا پزشكي ؟؟؟؟
پاسخ دادن
-1 # رویا 1398-04-20 14:24
سلام من مهر ۹۸ ولرد ترم پنج دانشگاهیم پیشم ، و رشته ام هم تغذیه هستش ، متولد دی ۷۶ هستم میخواستم بدونم شرایط سنی برای دادن این آزمون بعد از فارغ التحصیلی ام رو دارم ؟
پاسخ دادن
+1 # آسمان 1398-04-23 02:15
سلام من شنیدم آزمون لیسانس به پزشکی خیلی سخته و دستای پشت پرده هم برا قسمت مصاحبه زیاده...آیا واقعا اینطوریه....من امثال کنکور دادم ولی پزشکی قبول نمیشم میخوام بدونم اگه این شایعات واقعی یه سال پشت کنکور بمونم اگه نه و آزمونشم زیاد سخت نباشه یکی از رشته های پیراپزشکی رو برم و بعد تو این آزمون شرکت کنم و از الآن هم بخونم... ترو به هرکی میپرستی صادقانه جوابما بده...هرکی یه چیز بهم میگه بهتون اعتماد کردم ...پای آیندم درمیونه...ممنون م میشم
پاسخ دادن
+2 # پرررریییسا 1398-04-23 14:51
سلام میخواستم بدونم برای آزمون لیسانس به پزشکی سال 99 من متولد پاییز 73 هستم میتونم شرکت کنم؟ چون هر سال تاریخی که اعلام میکنن فرق داره :-?
پاسخ دادن
0 # مهاجری 1398-04-23 16:26
سلام.
میشه لطف کنید مزیت کارشناسی به پزشکی رو نسبت به قبولی مستقیم در کنکور سراسری رو اعلام کنید؟
آیا تنها مزیت اون تطبیق بعضی واحد های گذرانده شده در دوره کارشناسی و درنتیجه کاهش مدت تحصیل پزشکی می باشد؟یا مزیت دیگری هم دارد؟؟
پاسخ دادن
0 # محمد 76 1398-04-27 09:44
سلام
اگر معدل کارشناسی 19.10 باشه و بواسطه شاگرد اولی عضو استعداد درخشان باشیم ولی معدل دیپلم 17.98 باشه می توانیم شرکت کنیم یا باید با شرایط آیین نامه عضو استعداد درخشان باشیم چون من الان عضو استعداد درخشان به دلیل شاگرد اولی هستم می خواستم ببینم میشه یا خیر ؟
پاسخ دادن
0 # Maryy 1398-04-27 16:23
ببخشید کسی که الان با شروع مهر ترم ۷ میشم امسال میتونم شرکت کنم این آزمون رو؟
پاسخ دادن
0 # محبی 1398-04-27 18:21
سلام من معدل کتبی دیپلمم ۱۸.۷۶ و معدل کل دیپلمم ۱۷.۸۰ هست و کارشناسی بینایی سنجی با معدل ۱۸.۸۲ دارم شرایط شرکت تو آزمون سال آینده رو دارم یا ندارم؟سنمم ۲۳
پاسخ دادن
0 # ماهک 1398-04-28 11:53
سلام خسته نباشید
ببخشید یک سوال داشتم
من دانشجوی میکروبیولوژی هستم و 7 ترمه درسم رو تموم میکنم . ترم هفت میشه مهر 99
یعنی تا بهمن 99 تمام میشه و مدرک می گیرم
متولد سال 76 هستم و یه سال پشت کنکور موندم
حالا می خواستم بدونم من اسفند 99 می تونم آزمون لیسانس به پزشکی بدم یا نه؟
پاسخ دادن
+2 # مدیر سایت 1398-05-24 16:43
سلام تماس بگیرید راهنماییتون میکنیم.
پاسخ دادن
+1 # فاطمه آذر 1398-04-31 02:29
سلام.منظورتون ازرزومه چیه؟
پاسخ دادن
-1 # سمیرا_۷۸۰ 1398-05-13 22:29
سلام من دیپلمم انسانی هستش و امسال کنکور دادم ولی به پزشکی نرسیدم میخواستم بپرسم ایا امیدی هس در اینده که در ازمون لیسانس به پزشکی شرایط معدل تغییر کنه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 16:45
دیپلمه هی تجربی و ریاضی می تونند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
+1 # الهام طلوعی 1398-05-15 10:40
سلام یه سوال داشتم به نظرتون کاردرستیه کسی که امسال باید انتخاب رشته کنکور سراسری رو بکنه از اونجایی که رتبه اش به پزشکی نمیرسه پیرا پزشکی بزنه و بعدازمون لیسانس به پزشکی رو بده یا نه یه سال دیگه پشت کنکور بمونه :sigh:
پاسخ دادن
+1 # مهسا 1398-06-13 15:11
به نظر من هر چی فک میکنی قبولی برو.از طرفی منابع لیسانس ب پزشکی رو هم گیر بیار از اول بخون تو شانست از همه بیشترع مخصوصا منی ک سه سال پشت کنکور موندن ب خاطر این پزشکی و نشد.اگه در جریان این آزمون بودم همون سال اول انتخاب رشته میکردم.من خیلی اشتباه کردم.الانم زمانی این موضوع رو فهمیدم ک رتبه ارشدم دو رقمی ه و انتخاب رشته کردم و منتظر نتیجه شم.ولی حالا سنم مهمه ک لب مرزم.و اینکه نمیدونم ارشد قبول شدم برم یا نه؟ اگه نرم ی سال محروم میشم از کنکور ارشد.من وضعم از همه بد تره.و اینکه تا امتحان همش 5 ماه وقت دارم.میترسم وقت بزارم براش و بخونم آخرشم اطلاعیه بزنن و سن م نخوره.خیلی از این بابت نگرانم واقعا دچار آشفتگی ذهنی شدم.خدا کمک همه تون کنه.امیداوارم هیچ کس تو دوراهی و بلاتکلیفی مثه من نمونه
پاسخ دادن
0 # Aliilagh 1398-05-15 22:42
سلام از بین چند شرکت کننده چند نفر رو برمیدارن؟؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 16:40
سلام. 10 الی 11 نفر در آزمون لیسانس به پزشکی پذیرش می شوند.
پاسخ دادن
0 # F 1398-05-16 13:12
ببخشید چه رشته هایی میتونن تو ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 16:40
کلیه دیپلمه های تجربی و ریاضی با معدل 18 و کارشناسی هر رشته ای با معدل 16 به بالا می تونند در این رشته شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # اسما 1399-10-16 12:43
سلام من لیسانسم علوم انسانیه ولی دیپلم تجربی میتونم شرکت کنم ؟اخه بعضیا میگن لیسانس هم باید تجربی باشع
پاسخ دادن
0 # baran 1398-05-16 14:58
سلام خسته نباشید من کنکور دادم امسال ولی پزشکی قبول نمیشم پرستاری میشم ...خیلی دودلم ک امسال بمونم واسه سال بعد ..یا پرستاری بخونم ..خیلی استرس دارم اخه من عاشق پزشکی ام شماره تماستون چنده من تماس بگیرم حرف بزنم باهاتون؟
پاسخ دادن
+1 # H.S 1398-05-16 16:49
سلام میخواستم بدونم کسی که لیسانس دانشگاه فرهنگیان داشته باشه هم میتونه تو این آزمون شرکت کنه؟
لطفا جواب بدید
پاسخ دادن
0 # یاسین 1398-05-16 17:34
سلام هرساله چند نفر قبول میشن
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 16:44
10 الی 11 نفر در ازمون لیسانس به پزشکی پذیرش میشوند
پاسخ دادن
0 # Eli 1398-05-16 23:13
سلام.... خسته نباشید...میخواس تم ببینم اگر در کارشناسی زیست شناسی گیاهی بخونم میتونم این امتحان رو بدم؟....یعنی درس هایی رو ک برای زیست شناسی گیاهی میخونم کافیه تا بتونم توی امتحان قبول بشم یا باید کتاب های اضافی بر رشته ام بخونم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-05-24 16:44
سلام اگر شرایطه دیگه شرکت در این آزمون رو دارید می تونید شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # مریم ۱۲۳۴ 1398-05-17 17:24
سلام دوتا سوال دارم.....یکی این ک واسه منی ک از مهر امسال میرم دانشگاه.....تضم ینی وجود داره ک تا ۴سال دیگه این ازمون وجود داشته باشه؟.....ودوم اینکه با لیسانس بهداشت عمومی میشه این ازمون روشرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-03 14:13
سلام الان نزدیک به 10 الی 11 سال هست که آزمون لیسانس به پزشکی برگزار میشه اینکه 4 سال دیگه این آزمون برگزار بشه قطعا مشخص نیست اما تا به الان، هر سال دانشگاه علوم پزشکی تهران این آزمون رو برگزار کرده و متقاضیان در این آزمون شرکت کردند و هر سال هم قبولی داشته .
پاسخ دادن
0 # Ada 1398-05-17 19:12
سلام با مدرک کارشناسی دانشگاه فرهنگیان میشه شرکت کرد تو این ازمون؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-03 14:14
سلام با توجه به اینکه قبول شدگان در این دانشگاه جز زیرمجموعه علوم انسانی به حساب می آیند نمی توانند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
+1 # فرانک 1398-05-17 20:52
سلام ببخشید طول دوره من چند تا سایت دیدم گفته بود از سال ۴ پزشکی می خونیم یه سریم گفتن از سال ۲ کدومش درسته؟؟؟
پاسخ دادن
+1 # سحر علیزاده 1398-05-29 02:27
بله سوال منم همینه اگه کسی میدنه لطفاً بگید ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 13:51
سلام قطعا مهم ترین موضوع برای شما باید در ابتدا پذیرش در این آزمون باید باشه بعد از قبولی ، دانشگاه با توجه به قوانینی که داره و تطابق واحدی که میده مشخص میشه از چه ترمی شما واحد های پزشکیتون آغاز خواهد شد
پاسخ دادن
0 # م. 1398-05-17 22:49
سلام .میخواستم ببینم اگه کسی دیپلم تجربی داشته باشه
و رشته زبان در دانشگاه بخونه با همه ی شرایط گفته شده
میتونه در این آزمون شرکت کنه.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:50
یکی از شرایط کنکور لیسانس به پزشکی این است که رشته فارغ التحصیلی شما باید انسانی یا هنر نباشد. باید جزو رشته های فنی مهندسی و یا علوم پایه و یا علوم پزشکی باشد
پاسخ دادن
0 # فرهت 1398-05-18 12:50
سلام. میخواستم بدونم واسه ی کسی که داره اتاق عمل میخونه و رشته ی اتاق عمل که طرح اجباری داره. اگه کسی بخواد این ازمون رو شرکت کنه طرحش چی میشه؟ نمیتونه شرکت کنه؟ یا شرایط دیگه ای داره؟
پاسخ دادن
0 # آیسان خیاطی 1398-05-19 13:18
سلام ببخشید فرقی داره که لیسانس رو از دانشگاه آزاد گرفته باشیم یا سراسری؟
پاسخ دادن
0 # zahra_hope 1398-05-19 13:46
سلام منظور از ازمون دکتری پزشکی چیه؟؟
چون من توی خیلی از سایت ها خوندم که نوشتن فارغ التحصیلان رشته تکنسین پروتز های دندانی در صورت واجدشرایط بودن وقبولی در دروس و واحد های مشترک تطبیقی امکان شرکت در ازمون دکتری پزشکی را دارند
میشه لطفا درباره این موضوع یکم توضیح بدین
مثلا فارغ التحصیل این رشته با دادن این ازمون میتونه دندون پزشکی بخونه؟؟
پاسخ دادن
0 # فیلا 1398-05-21 09:05
سلام خسته نباشید من یک سوال خیلی واجب داشتم اینکه من متولد ۲۸بهمن۷۷هستم امسال ۹۸تازه میخوام برم دانشگاه آیا میتونم در آزمون لیسانس به پزشکی ۴سال دیگ شرکت کنم؟ممنون میشم جواب بدید خیلی برام مهمه...
پاسخ دادن
0 # فیلا 1398-05-21 09:07
سلام من یه یوال خیلی واجب داشتم من متولد ۲۸بهمن۷۷ هستم و امسال تازه میخوام برم دانشگاه میتونم ۴سال دیگ در این آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟؟
پاسخ دادن
0 # نظری 1398-05-21 23:12
معدل دیپلم من 17/98 هست و مدرسه نمونه درس میخوندم
میخواستم بدونم ترمیم معدل میتونه بهم کمک کنه تا در ازمون بتونم شرکت کنم؟
اگر هم نمیشه
ممنون میشم بگید با انجام چه کارهایی دانشجوی نمونه کشوری معرفی میشیم تا از این شروط معاف بشم؟
پاسخ دادن
+1 # آرزو 1398-05-23 02:06
سلام وقتتون بخیر.من دانش اموز هستم و امسال(سال ۹۸) کنکور دادم.امسال رتبه خوبی کسب نکردم و پزشکی رو قبول نمیشم.بنظر شما اینکه بمونم و دوباره درکنکور سراسری شرکت کنم ، شانسم بیشتره یا یکی از پیراپزشکی هارو درانتخاب رشته بزنم و قبول بشم و بعد از لیسانس تو این ازمون شرکت کنم؟.این هم بگم که زبان رو حین تحصیل میخوندم اما تا گرفتن مدرک تافل یا ایلتس یا امثالهم خیلی دیگه باید بخونم.ایا مدرک زبان ضروریه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ دادن
0 # غریبه 1398-05-23 12:08
سلام از لیسانس هوشبری و علوم تغذیه ام میشه در ازمون شرکت کرد؟
پاسخ دادن
-1 # فیلا 1398-05-23 17:40
سلام من متولد ۲۸بهمن۷۷هستم و تازه میخوام برم دانشگاه.میتونم این آزمونو ۴سال دیگ شرکت کنم؟؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه۳۳۳۳ 1398-05-23 23:11
سلام اگر پرستاری تعهدی بخونیم باز هم شرایط شرکت در آزمون را داریم؟یعنی بدون گذراندن دوران تعهد میتوان در آزمون شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه۳۳۳۳ 1398-05-23 23:13
سلام با پرستاری تعهدی میشه آزمون شرکت کرد
پاسخ دادن
0 # محمد سلی 1398-05-25 00:06
سلام من رشته پرستاری هستم سال ۳ تموم کردم یه سال دیگه دارم ولی سنم بیشتر ۲۵ میشه سال آینده نمیشه شرایط سنی رو یه جور نادیده بگیرن؟ چیکار کنم میشه؟ و اینکه طرح هم باید بگذرونیم یا فقط ۴ سال که گذروندیم دیگه میشه آزمون داد؟
پاسخ دادن
0 # زهرا باصری 1398-05-25 12:48
سلام اگر لیسانس دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش زبان انگلیسی باشم اما دیپلم علوم تجربی بازم می تونم در این آزمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه۱۳۸۰ 1398-06-11 11:03
دقیقا من هم شرایط شما رو دارم
پاسخ دادن
0 # علی00 1398-05-25 20:42
سلام
میخواستم بدونم که برای شرکت در آزمون، حتما باید کارت پایان خدمت داشت؟
میشه بدون کارت پایان خدمت آزمون داد؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:58
بله اگر نداشته باشید نمی توانید در آزمون از ليسانس به پزشكي شرکت کنید
پاسخ دادن
0 # بشرا 1398-05-26 19:34
سلام
این ازمون شرط معدل دیپلم داره؟این شرط در هر صورت برقراره؟شرط معدل کارشناسیش چقدره؟
پاسخ دادن
0 # مهدی 90 1398-06-02 14:12
سلام
میخواستم بدونم برای ورود از پرستاری ب پزشکی با مدرک کارشناسی بهتره یا مدرک کارشناسی ارشد ب نظرتون؟
پاسخ دادن
0 # S 1398-06-04 18:58
سلام خسته نباشید، مدرک زبان لازم برای این آزمون فرقی داره آیلتس آکادمیک باشه یا جنرال؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه سادات 1398-06-05 01:04
سلام خسته نباشید .
فارق التحصیلای دانشگاه فرهنگیان میتونن تو ازمون لیسانس ب پزشکی شرکت کنن ؟
پاسخ دادن
-2 # فاطمه سادات 1398-06-05 01:08
سلام خسته نباشید .
ببخشید با لیسانس دانشگاه فرهنگیان میشه تو این ازمون شرکت کرد ؟
پاسخ دادن
0 # امیرعلی 1398-06-07 17:19
سلام
می خواستم بدونم کسی که از لیسانس وارد ‍پزشکی میشه و کسی که پزشکی قبول شده در ادامه ی مسیر باهم تفاوتی دارن؟ من شنیدم که دانشجویان لیسانس به پزشکی مهرنظام پزشکی نمی تونن بگیرن و... میشه بفرمایید افرادی که از لیسانس وارد میشن از چه چیزهایی محروم میشین؟
ممنونم
پاسخ دادن
0 # S.A 1399-04-04 12:22
هیچ محدودیتی در ادامه مسیر پزشکی ندارند
پاسخ دادن
0 # محیا 1398-06-09 11:50
آیا امکان انتقالی یا مهمان به شهرهای دیگه وجود داره؟
پاسخ دادن
0 # دنیا 1398-06-11 00:12
سلام من شرط معدل دیپلم رو ندارم
با ترمیم معدل میشه کاریش کرد؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه۱۳۸۰ 1398-06-11 11:03
سلام.آیا اگر دبیر باشیم و شرایط سنی داشته باشیم و دیپلم تجربی هم داشته باشیم میتونیم در آزمون شرکت کنیم؟
پاسخ دادن
0 # دلنیا 1398-06-20 12:06
سلام کسانی ک لیسانس پرستاری دانشگاه ازاد دارند نمیتونن تو ازمون پرستاری به پزشکی ثبت نام کنن؟؟
ممنون از پاسخگویتون
پاسخ دادن
0 # zahraaaa 1398-06-21 04:50
سلام خسته نباشید.من معدل دیپلم تجربیم 14 بوده،لیسانس مترجمی زبان دارم ،همه ی شرایط و دارم ،فقط اینکه از مترجمی زبان میشه ازمون لیسانس به پزشکی داد؟اگه میشه میخوام دیپلم ریاضی با معدل بالا بگیرم و توی ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم
پاسخ دادن
0 # افروز 1398-06-24 13:06
با سلام، من در کنکور ارشد وزارت علوم شرکت کردم و رشته ای رو قبول شدم ولی هنوز ثبت نام دانشگاهی رو نکردم، میخوام بدونم الان با اینکه قبول شدم توی کنکور میتونم شرکت کنم توی آزمون لیسانس به پزشکی؟؟ و آیا میتونم همینطور ک دانشجوی ارشد هستم همچنان واسه ی این آزمون بخونم و اسفند امسال آزمونو بدم و اگر قبول شدم از ارشدم انصراف بدم؟؟
لطفا فوری جواب بدین امروز آخرین مهلت ثبت نام دانشگاست :)
پاسخ دادن
+1 # MissNurse 1398-06-25 00:34
باسلام
ببخشید دانشجویان دانشگاه ازاد میتونن در ازمون شرکت کنند؟
من ورودی پرستاری ۹۸دانشگاه ازادم
ومیخوام از الان براش بخونم
چ کتابهایی رو باید تهیه کنم
و فیلم اموزشی یا کلاس وجود داره برای کتاب ها؟
پاسخ دادن
0 # ماه آبى 1398-06-25 00:47
سلام خسته نباشيد، من امسال دانشجوى روانشناسي ازاد ميشم ولي ديپلم تجربى دارم، ميشه منم با اين شرايط اين ازمون رو بدم بعد از اينكه ٤ سال روانشناسي رو خوندم؟؟؟ و اينكه اگر معدل ديبلم كسى ١٤ باشه ولي معدل ليسانس بالاي ١٨ باشه ميتونه شركت كنه؟ ممنون ميشم جواب بدين!
پاسخ دادن
0 # paria 1398-06-25 07:51
سلام .برای اماده شدن برای این ازمون از کی باید شروع کرد؟
بعد از پایان لیسانس یا قبل از تمام کردن اون شروع کنیم برای خوندن این ازمون؟
پاسخ دادن
0 # M 1398-06-25 21:57
سلام
ببخشید فارغ التحصیلان دانشگاه ازاد هم میتونن تو ازمون شرکت کنند؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 14:02
سلام بله اگر شرایطشو کامل داشته باشید می تونید شرکت کنید.
پاسخ دادن
+1 # M 1398-06-25 22:00
رشته ای که فارغ التحصیل میشیم تاثیر گذاره در قبولیمون؟
پاسخ دادن
0 # ایدا 1398-06-26 09:44
سلام من ۲۳ سالگی از رشته اتاق عمل فارغ التحصیل میشم میتونم بدون گذروندن طرح ازمون رو شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # فایزه 98 1398-06-26 22:56
سلام
من امسال رشته بهداشت و بازرسی گوشت قبول شدم میخواستم بدونم میشه تو ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟
اگه قبول شدم دانشجوی سال چندم حساب میشم؟
پاسخ دادن
+1 # نریمان 1398-06-29 21:13
ببخشید من سال اول ارشدم ایا با انصراف از ارشد می شود در ازمون شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # Mahi 1398-07-01 11:02
سلام.با داشتن لیسانس میکروبیولوژی دانشگاه آزاد میشه آزمون پزشکی داد؟و سوال بعد اینکه حتما باید معدل دیپلم بالای ۱۸باشه؟
پاسخ دادن
0 # Sahar74444 1398-07-08 23:05
سلام
من دانشجوی روانشناسی ام این ترم ترم اخرمه میخواستم بدونم میشه وقتی ارشد کنکور دادیم و قبول شدیم این ازمون رو شرکت کنیم و این که من معدلم 17 هست میشه یه بار دیگه دیپلم بگیرم دیپلمم ریاضیه میخوام تجربی بگیرم؟؟؟ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 14:02
سلام با توجه به شرایطی که دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده فارغ التحصیلان رشته روانشناسی نمی تونند تو آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
+1 # سجاااااد 1398-07-10 13:00
سلام
من تازه لیسانس هوشبری رو گرفتم

باید برم خدمت


میتونم ازمون بدم؟؟یا باید خدمت رفته باشم؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 14:00
سلام برای آقایون حتما باید معاف از خدمت یا کارت پایان خدمت داشته باشند. اگر مقاله شرایط ثبت نام رو بخونید جزئیات به طور کامل هست.
پاسخ دادن
0 # نرگسییی 1398-07-12 13:15
سلام اگر رشته ما طرح داشته باشه میتونیم قبل از طرح این آزمون رو بدیم و قبول بشیم و طرح رو بعد از پزشکی بگذرونیم؟ :
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 13:59
سلام می تونید قبل از طرح شرکت کنید و اگر طرح رو بگذرونید به سن ثبت نامتون اضافه میشه
پاسخ دادن
0 # Fhime 1399-01-20 20:46
طرح رشته ی من اختیاریه..میشه وسط طرح آزمون بدم؟
پاسخ دادن
-1 # مارال 1398-07-16 12:51
معدل کل کارشناسی باید بالای ۱۶باشه؟
پاسخ دادن
0 # پريسل 1398-09-23 14:31
سلام من همه ي شرايط شركت در اين ازمون رو دارم فقط ديپلم تجربي و كنكور تجربي دادم ولي ليسانس روانشناسي دارم
پاسخ دادن
0 # َAsiKh 1398-09-25 20:23
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کارشناسی مهندسی معماری هم در این آزمون پذیرش میشه یا خیر
پاسخ دادن
0 # مهسا 1398-09-26 11:51
سلام. جزوات کامل لیسانس به پزشکی رو یک ماه پیش از جهاد دانشگاهی خریدم و جزوات کامل و سالم هست بخاطر این میفروشم که از خوندن پزشکی صرف نظر کردم. قیمت خرید خودم یک میلیون و پونصد هزار تومان قیمت برای شما توافقی
شماره تماس: ۰۹۲۰۳۱۷۹۸۹۶
پاسخ دادن
0 # مهسا 1398-09-26 12:04
سلام. جزوات کامل لیسانس به پزشکی رو یک ماه پیش از جهاد دانشگاهی خریدم و جزوات کامل و سالم هست بخاطر این میفروشم که از خوندن پزشکی صرف نظر کردم. قیمت توافقی
شماره تماس: ۰۹۲۰۳۱۷۹۸۹۶
پاسخ دادن
0 # نهال 1398-09-30 23:37
باسلام و خسته نباشید برای مشاوره و پرسش سوال در این زمینه با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 13:57
سبلم با شماره 02166574345 تماس بگیرید راهنماییتون میکنند. کلیه کتاب ها، آزمون های آزمایشی و مشاوره و پشتیبانی برای آزمون لیسانس به پزشکی داریم.
پاسخ دادن
0 # حامی 1398-10-01 17:25
سلام ایا رشته مدیریت دولتی مقطع کارشناسی میتونه ثبت نام کنه برای لیسانس پزشکی؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 13:53
سلام دیپلمه های تجربی و ریاضی با داشتن کارشناسی در رشته های ریاضی و تجربی می تونند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # حامی 1398-10-01 17:26
سلام رشته مدیریت میتونه ثبت نام کنه؟
پاسخ دادن
0 # Mehrnoosh 1398-10-02 12:07
سلام اخه چرا دانشجوهای مقطع دکتری نمیتونن شرکت کنن دلیلش چیه؟رنج سنی رو هم خیلی محددود گذاشتین کاش بالاتر بود محدودش
پاسخ دادن
0 # مریم** 1398-10-02 19:38
سلام و خسته نباشید به شما
ببخشین یه سوال داشتم با داشتن عنوان پژوهشگر برتر، هر دو معدل دیپلم و کارشناسی رو ازش چشم پوشی میکنن یا فقط یکی از این دو رو شامل میشه
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-17 16:03
سلام در صفحه اصلی سایت در قسمت لیسانس به پزشکی شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به طور کامل ذکر شده مراجعه کنید و شرایط رو بخونید. اما به طور کلی برای معدل تاثیر نداره
پاسخ دادن
0 # Aysa 1398-10-02 20:38
من الان دانشجو ام میخوام بعد فارغ التحصیلیم تو این ازمون شرکت کنم فقط شرط معدل دیپلمو ندارم معدلم ۱۷/۴۰ شده برای ترمیم معدل ک نمی تونم اقدام کنم ولی دیپلم مجدد میتونم بگیرم اما ی سوال دارم لیسانسی ک ب من میدن باتوجه ب مدرک دیپلم قبلیم صادر میشه ینی در اینصورت ب من ایرادی گرفته نمیشه ؟ لطفا راهنماییم کنید چون امسال میخوام واسه گرفتن دیپلم مجدد اقدا کنم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 13:45
سلام به آموزش پرورش منطقه مراجعه کنید برای مدرک دیپلم شرایط رو بپرسید اگر امکان پذیر بود بعد به داتشگاه فارغ التحصیلی مراجعه کرده و تطابق این موضوع رو اعلام کنید. ببینید دانشگاه چه موردی رو بهتون اعلام میکنید. کسائلی این چنینی به سیاست های دانشگاه بستگی داره
پاسخ دادن
0 # فاطمه ز 1398-10-02 21:05
سلام من متولد۷۷ هستم امسال میخام کنکوربدم ورشته میکروبیولوژی بخونم خاستم ببینم تا۴ سال دیگه متولدین کی میتونن دراین ازمون شرکت کنند؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه زرع 1398-10-02 21:08
سلام من متولد۷۷ هستم و امسال میخام کنکور بدم ۴سال دیگه متولدین چ سالی میتونن توی این ازمون شرکتت کنند
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 13:03
سلام قانون سنی برای امسال 25 سال تمام و در صورت داشتن طرح اجباری میزان ماه ای طرح به سن ثبت نام اضافه می شود. برای سال های بعد از الان مشخص نیست و باید هر سال در صورت اعلام شرایط جدید حتما تو سایت کانال و اینستاگرام اطلاع رسانی می شود
پاسخ دادن
0 # امیرحسین کاظمی 1398-10-10 23:18
سلام خسته نباشی
من دیپلمم ریاضی و فیزیکه ولی معدلم پایینه
پایان خدمت دارم
و الان دارم در رشته تربیت بدنی مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه ازاد تحصیل میکنم و اخراشه
میخواستم ببینم با توجه به اینکه تربیت بدنی رشته پیراپزشکی هستش
تو ازمون کارشناسی میتونم به پزشکی برم
ممنون میشم کمک کنین
باتشکر❤
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1398-10-26 13:01
سلام معدل دیپلم یکی از شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هست که باید حتما داشته باشید و برای برای مقطع کارشناسی باید فارغ التحصیل رشته های علوم تجربی یا ریاضی باشید تا مجاز به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باشید.
پاسخ دادن
+1 # پگاه821 1398-10-16 00:31
سلام .
من دیپلمم تجربی و معدل کل هم ۱۸/۶۴ ...از طریق سوابق تحصیلی رفتم حقوق دانشگاه ازاد مشهد واحد بین الملل ...ک خوده رشته حقوق الان زیرگروه رشته تجربیه ...میخواستم بدونم من اصلا میتونم این ازمونو شرکت کنم یا نه ؟
اگر تغییر رشته بدم به حقوق و علوم قضایی ازاد مشهد ک فرقی باز هم با حقوق نداره
چی ؟
ممنون از پاسخگویی تون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 12:58
سلام برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی شما باید در مقطع کارشناسی، رشته های تجربی یا ریاضی رو خونده باشید نمی تونید با کارشناسی سوابق تحصیلی در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # محمد امینی 1398-10-16 10:44
سلام خدمت شما یه سوال داشتم و اون هم اینه که آیا سال سربازی به حداکثر سن اضافه میشه برای مٍال اگر کسی دو سال سربازی کنه تا 27 سالگی میتونه تو آزمون شرکت کنه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-10-26 17:16
سلام بله دو سال اضافه میشه
پاسخ دادن
0 # Maedehii 1398-10-20 15:56
سلام ممنون از سایت خوبتون ماها که دبیرستان مدرسه استعداد درخشان خوندم فقط نمراتمون کم شده باید فرقی داشته باشیم با بچه های مدرسه دولتی معمولی که نمره رد شده واسشون.میشه راهنماییم کنین معدل دیپلم ۱۷هست و کارشناسیم هم ۱۷
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-01 17:26
سلام داشتن حد نصاب معدل در دیپلم و کارشناسی جز شرایط مهم ثبت لیسانس به پزشکی هست که باید توجه کنید حتما داشته باشید.
پاسخ دادن
0 # ُسپنتا نیک نام 1398-10-25 12:53
مستخدمین دولت در صورت استعفا میتوانند شرکت کنند؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:46
اگر منظورتان شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی است به این نکته توجه داشته باشید که شرط سنی برای شرکت در این آزمون 25 سال یا 27 سال(با احتساب سربازی یا طرح نیروی انسانی) می باشد. اگر این شرایط را دارید بله می توانید
پاسخ دادن
0 # ُسپنتا نیک نام 1398-10-25 12:54
برای آن افرادی که سن آنها بیشتر از 25 سال است پیشنهاد دیگر شما چیست؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-01 17:28
سلام داشتن شرایط سنی معل و... برای آزمون لیسانس به پزشکی جز الزامات شرکت در این آزمون می باشد.
پاسخ دادن
0 # Zeinab 1398-10-28 19:11
اگه در این آزمون قبول بشیم برای تحصیل باید شهریه پرداخت کنیم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-01 17:29
خیر بعد از قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی نیاز به پرداخت شهریه ندارید.
پاسخ دادن
0 # میثم 1398-10-29 00:12
با سلام خدمت مدیریت سایت
ببخشید با دیپلم فنی و معدل بالای 18 و لیسانس آموزش زبان انگلیسی و متولد 75 میشه در ازمون پزشکی شرکت کرد
ممنون میشم جواب بدین واجبه :-* :-* :-*
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-01 17:29
سلام کارشناسی رشته های ریاضی و تجریی باید باشید تا مجاز به شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باشید.
پاسخ دادن
0 # افرا 1400-08-12 21:31
سلام من معدل دیپلمم17/75میتو نم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # افرا 1400-08-12 21:32
سلام من معدل دیپلمم۱۷:۷۵میتو نم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # افرا 1400-08-12 21:33
سلام من معدلم۱۷:۷۵میتون م شرکت کنم در یک سایت نوشته بود ا۱۷ب بالا
پاسخ دادن
0 # مجتبی غفاری 1398-11-02 03:19
سلام
ببخشید من معدل دیپلمم کمتر از۱۸هستش
آیا ترمیم معدل انجام بدم قابل قبول برای شرکت در آزمون هست یا ن ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-11-14 13:44
سلام شرط معدل یکی از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هست. باید از آموزش و پرورش منطقه خودتون بپرسید
پاسخ دادن
+1 # mahdiii 1398-11-03 11:37
سلام خسته نباشین میخواستم بدونم اگه جز دانشجویان سهمیه تیزهوشان دانشگاه باشین از شرط معدل کتبی دیپلم هم معاف میشین یا نه؟؟
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1398-11-16 17:24
سلام در مقاله شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به طور کامل جزئیات شرایط ثبت نام ذکر شده
پاسخ دادن
0 # mahdiii 1398-11-03 11:39
سلام خسته نباشین اگه جز دانشجویان سهمیه تیزهوشان دانشگا باشین توی اونم از شرط معدل کتبی دیپلم معاف میشه؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:48
بله با داشتن سهمیه استعداد درخشان، شرط معدل لیسانس و دیپلم برای شرکت در کنکور کارشناسی به پزشکی برداشته میشود
پاسخ دادن
0 # Fk 1398-11-05 17:34
سلام ببخشيد ي سوال داشتم من ديپلم فني الكترونيك دارم با معدل بالاي ١٨و كارشناسي ناپيوسته برق و قدرت با معدل ١٧.٥٧ ميتونم شركت كنم در ازمون ليسانس به پزشكي ؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:51
بله شما مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی هستید
پاسخ دادن
0 # Fk 1398-11-05 17:38
سلام من ديپلم فني هنرستان رشته الكترونيك دارم با معدل ١٨.٢٥و كارشناسي ناپيوسته برق با معدل ١٧.٥٧ ميتونم شركت كنم در ازمون ليسانس به پزشكي ؟؟
پاسخ دادن
0 # عارفه ۲۰۲۰ 1398-11-09 12:06
سلام، من معدل کارشناسیم بالای ۱۶ هست مدرک زبانم دارم ولی معدل دیپلم ۱۶.۶۹، الان نمیتونم شرکت کنم،؟ راه دیگه یی ندارم؟ چون واقعا پزشکی و دوست دارم و علاقه یی به رشته آزمایشگاهی ندارم، و یه سوال دیگه، ترمیم معدل چیه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:55
نه متاسفانه امکان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي را نخواهید داشت
پاسخ دادن
0 # سارا ط 1398-11-10 12:56
سلام و خسته‌نباشید.
میخواستم بدونم هیچ آزمونی مشابه با این آزمون برای ورود به رشته دندانپزشکی وجود نداره؟!
ممنون میشم اگر پاسخ بدین :-)
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 15:57
بغیر از ليسانس به پزشكي هیچ آزمون دیگری تحت عنوان لیسانس به دندانپزشکی یا لیسانس به داروسازی وجود ندارد. سایتهایی که ادعا می کند وجود دارند تخصصی در زمینه علوم پزشکی ندارند و فقط می خواهند جذب مخاطب کنند
پاسخ دادن
-2 # سبحان5544 1398-11-10 16:09
چرا همه دوس دارین پزشک بشن.
مگه مملکت چیز دیگه ای نمیخاد.
البته تقصیر خانواده شماست، که عقده ای بار میاین بعضیا.
آخه بدبختی اينجاست، طرف فوبی خون داره. بازم میخاد دکتر بشه. التماس تفکر
پاسخ دادن
0 # مریم گلی 1398-11-11 19:28
سلام.‌اگر دانشجوی ارشد باشیم، و همه شرایط شرکت در آزمون رو داشته باشیم، میتونیم آزمون شرکت کنیم و اگر قبول شدیم از ارشد انصراف بدیم. تو آخرین آیین نامه که مصوب سال ۹۶هست در رابطه با این موضوع چیزی ننوشته.
باتشکر.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 15:52
سلام با توجه به اینکه دانشجو هستید اگر مدرکتون رو نگرفتید و سن ثبت نام در ازمون لیسانس به پزشکی رو دارید مشکلی نداره قبل از دریافت مدرک باید انصراف بدین و تو این آزمون می تونید شرکت کنید
پاسخ دادن
0 # پشتیبان 1398-11-12 08:46
من
پاسخ دادن
0 # پشتیبان 1398-11-12 08:47
من شرط معدل رو ندارم مال کل دیپلم الان میتونم تو دانشگاه چیکارکنم شرط معدلم حذف بشه؟؟
پاسخ دادن
0 # پشتیبان 1398-11-12 08:50
ایا پس از قبولی تو ازمون دیگه فقط دانشجو هستیم ونمیتوانیم بعنوان پرستار تو بیمارستان کارکنیم؟؟
پاسخ دادن
0 # مهسا 1398-11-12 19:13
سلام ميخواستم بدونم من متولد ٧/٤/٧٣هستم و ليسانس مديريت با ديپلم تجربي دارم و معدلم ديبلم بالاي ١٨ هستش ايا ميتونم تو اين ازمون شركت كنم؟
پاسخ دادن
0 # سمیه۱ 1398-11-22 12:28
من ۲۸ سالمه :sigh:
پاسخ دادن
0 # سمیه۱ 1398-11-22 12:29
و
پاسخ دادن
0 # سمیه۱ 1398-11-22 12:30
:D
پاسخ دادن
0 # Heydari 1398-11-22 17:18
سلام . تو رو خدا جواب منو بدین
منظور از معدل دیپلم معدل سال سومه یا کل معدل سه سال دبیرستان
خواهش میکنم جواب بدین
پاسخ دادن
0 # Heydari 1398-11-22 17:25
سلام
منظور از معدل دیپلم چیه ؟
ینی فقط سال سوم با معدل کل سه سال دبیرستان ؟
تو رو خدا جواب بدین
پاسخ دادن
0 # فائزه محمدی 1398-11-24 22:15
سلام
من دیپلم حسابداری با معدل ۱۹ گرفتم آیا میتونم تو دانشگاه پیام نور پزشکی بخونم خواهش میکنم راهنمایی کنید
پاسخ دادن
0 # عسلي 1398-11-25 23:38
سلام من ديپلمم تجربيه انا ليسانسم حقوقه و اين رشته از هر سه گروهه رياضي و تجربيو انساني قابل ورود بود بدون ازمونم بود ايا من ميتونم با توجه به تجربيه بودن ديپلمم شركت كنم؟
پاسخ دادن
0 # فرهام 1398-11-26 09:04
ایا میشه از اتاق عمل به پزشکی رفت؟؟اگه میشه چجوریاست؟
پاسخ دادن
0 # سپیده.۶۶ 1398-12-05 23:23
سلام و خسته نباشید
من سنم ۳۲ سال هست .نمیتونم ازمون رو شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # سارایییی 1398-12-07 02:20
سلام.ثبت نام ازمون کارشناسی به پزشکی کدوم سایته؟ واینکه من سال بعد بخوام شرکت کنم کی باید ثبت نام کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-10 18:08
سلام این آزمون رو دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار میکنه و زمان ثبت نام دی ماه هست در صفحه اصلی سایت توضیحات کامل در اختیار شما گذاشته شده مقالات رو بخونید
پاسخ دادن
0 # ALI.NA79 1398-12-07 18:46
سلام،خسته نباشید،ببخشید میخواستم بدونم ظرفیت قبولی این آزمون توی کل کشور چقدره؟چون یه جاگفته بودین دانشگاه تهران10تا15 نفر.اینجوری حتی اگه ده تا دانشگاه دیگه هم بگیرن(که فکرنکنم بگیرن) تهش میشه دویست سیصدنفر تو کل کشور!
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-10 18:06
سلام فعلن دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرش داره و تعداد پذیرشش بین 10 تا 11 نفر هست
پاسخ دادن
0 # Kiiiiiiim 1398-12-08 19:50
سلام
میخواستم بدونم که میشه تو یک سال هم ازمون لیسانس به پزشکی داد هم ارشد یا نه ؟!؟!؟!؟
و این که اگر مدرک لیسانس مون اواخر بهمن بیاد هم میتونیم توی ازمون لیسانس به پزشکی همون سال شرکت کنیم یا نه
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-10 18:04
سلام می تونیدمشکلی نداره
پاسخ دادن
+1 # M 1398-12-09 19:01
به نظرتون شرایط کنکور سراسری راحت تر نیست? لیسانس به پزشکی که خیلی سخته :sad:
پاسخ دادن
0 # محمد مهدی 1398-12-10 17:15
:sigh: سلام با معدن کل ۱۷.۸۶ و معدل کتبی ۱۴.۸۵ میشه برای لیسانس به پزشکی ثبت نام کرد
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-10 18:00
سلام برای ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی باید حدنصاب معدل رو داشته باشید.
پاسخ دادن
0 # علیرضا کوثری 1398-12-11 08:18
سلام من لیسانسم معدلم خوب نبود اما ارشد معلدم ۱۸هست میتونم آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 17:33
سلام از مهم ترین شرایط آزمون لیسانس به پزشکی داشتن حد نصاب معدل و شرایط سنی هست.
پاسخ دادن
0 # ر آزاد 1398-12-13 09:13
با سلام . من سال سوم پرستاری هستم . پس از اینکه کارشناسی بگیرم آزمون بدهم می شوم دانشجوی رشته ی پزشکی ؟
چند سال مدت تحصیل است ؟
دوره ی تخصصی و یا عمومی است ؟
لطفا بیش تر توضیح بفرمایید . ممنون
پاسخ دادن
0 # نازنین 1398-12-15 12:28
سلام
من سال دیگه بهمن ماه درسم تموم میشه رشته پرستاری
میتونم ثبت نام کنم برای سال دیگر؟
پاسخ دادن
0 # امیررضا 1398-12-18 20:19
سلام. من دانشجوی ترم دوم رشته علوم آزمایشگاه هستم، آیا آزمونی وجود داره که بتونم وارد رشته داروسازی بشم؟اگه میتونین راهنمایی کنین
سپاس
پاسخ دادن
0 # aysooda 1398-12-19 01:41
سلام خسته نباشید با معدل دیپلم ۱۷.۰۳ نمیشه؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 17:54
سلام داشتن حدنصاب معدل در آزمون لیسانس به پزشکی یکی از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هست.
پاسخ دادن
0 # masoud 1398-12-22 18:20
سلام.من دارم تربیت بدنی میخونم.دیپلم تجربی.معدل کلم هم18/19هستش میتونم این ازمونو شرکت کنم؟درحالی ک تربیت بدنی زیرشاخه انسانیه؟؟ممنون
پاسخ دادن
0 # Jko 1398-12-23 16:09
ممکنه تا سه یا چهار سال آینده شرط معدل کارشناسی بیشتر بشه؟
پاسخ دادن
0 # Jko 1398-12-23 16:11
سلام
خواستم بدونم تا سه یا چهار سال آینده ممکنه شرط معدل کارشناسی بیشتر بشه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 17:53
سلام فعلن شرایط آزمون لیسانس به پزشکی به همین منوال هست اگر تغییری اعمال بشه اطلاعات در کانال تلگزام اینستاگرام و سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ دادن
0 # brave 1398-12-23 16:25
سلام برای ثبت نام حتما مدرک فارغ التحصیلی رو میخوان؟ نمیشه موقع مصاحبه بدیم؟ چون واسه من برای ازمون حاصر نمیشه ولی تا مصاحبه چرا
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-24 17:52
سلام ریز نمرات رو زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ارائه بدین و زمان مصاحبه سعی کنید مدارک رو کامل کنید.
پاسخ دادن
0 # Sara aa 1398-12-25 02:03
سلام وقت بخیر من از شرایط مدرک زبان و دیپلم تجربی و معدل ۱۸.۵ دیپلم رو دارم. معدل لیسانسم کمی پایینتر از ۱۶هست که میتونم ترمیم کنم معدل کل رو به ۱۶برسونم. سوالم اینه امسال رو از تابستون تا اسفند بعدی بخونم احتمال قبولی هست؟ یا ازمون خیلی سختیه یعنی اگه ارشد قبول شدم ارزش داره نرم بمونم بخونم(عاشق پزشکیم و فقط از قبول نشدن میترسم)
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1398-12-25 09:54
سلام داشتن حد نصاب معدل و سن از مهم ترین شرایط شرکت تو آزمون لیسانس به پزشکی هست پس دقت کنید که این شرایط رو باید داشته باشید. برای مطالعه هم باید بگم کاره سختی نیست اگر واقعن تلاش کنید منابع درستی رو مطالعه کنید ومشاور همراه داشه باشید برای اینکه بهتون سرفصل های مهم ر ارائه بده . تماس بگیرید مشاوران هستند راهنماییتون میکنند.
پاسخ دادن
0 # Z@hra 1398-12-27 13:13
سلام روز به خیر من دانشجوی دبیری زیست شناسی هستم میخواستم بدونم دانشجویان تربیت معلم هم با وجود اینکه تعهد دارن میتونن تو این آزمون شرکت کنند
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 16:00
سلام خیر نمی تونید چون به جای دیگری تعهد دارید
پاسخ دادن
0 # دلنیا دلپذیر 1398-12-27 14:41
سلام ببخشید منظور از معدل دیپلم کتبی نهایی هستش یا معدل کل؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-01-15 16:01
در آزمون ليسانس به پزشكي منظور از معدل دیپلم، معدل کل می باشد
پاسخ دادن
0 # آریا 1399-01-11 23:59
سلام وقتتان به خیر
ببخشید
من علاقه ی زیادی به پزشکی دارم اما دیپلم انسانی دارم .
با رشته ی انسانی میشه در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 16:42
سلام یکی از قوانین شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی داشتن دیپلم ریاضی و تجربی هست
پاسخ دادن
0 # محمد سروقد 1399-01-16 00:04
آیا داشتن سن خاصی برای این آزمون ملاک!؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 16:43
داشتن شرایط سنی یکی از الزامات شرکت در کنکور لیسانس به پزشکی است مگر اینکه قوانین جدید در سال آینده اعلام بشه
پاسخ دادن
0 # محمد سروقد 1399-01-16 00:08
آیا شرایط سنی هم داره یا نه!؟
واینکه اگر داره برای خانواده های جانبازان به چه صورت!؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 16:56
داشتن شرایط سنی یکی از الزامات شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هست اگر تغییری باشه اطلاع رسانی میکنیم
پاسخ دادن
0 # ترانه 1399-01-17 16:52
سلام وقت بخیر
سوالم اینه که بااین شرایط موجود ممکنه این ترم تحصیلی حذف بشه. اونوقت من لیسانسم یه نیمسال عقب میوفته و شرط سنی رو از دست میدم. تکلیف چیه؟ امکانش هست که برای این مورد به خصوص تبصره قایل بشن؟
واینکه مبنا برای ۲۵ سال تمام کیه؟ زمانی که ثبت نام میکنیم یا زمان مصاحبه؟
ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ دادن
+1 # مدیر سایت 1399-02-14 16:58
سلام اگر قاتونی با تجه به شرایط پیش آمده اعلام بشه حتما در کانال تلگرام اینستاگرام سنا اطلاع رسانی میکنیم.
پاسخ دادن
0 # ترانه 1399-01-17 17:12
سلام خسته نباشید من ورودی مهر ۹۸ هستم تا چه سالی میتونم آزمون رو بدم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 17:03
سلام فعلن بر اساس قوانین اعلام شده سن ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی 25 سال و کمتر در صورت داشتن طرح به ازاری ماه های طرح اجباری به سن ثبت نام اضافه می شود.
پاسخ دادن
0 # آریا 1399-01-20 03:34
سلام برای معدل دیپلم هیچ تبصره ای نیست؟؟؟ من معدل کلم ۱۷.۹۰ شده یعنی نمیتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 17:11
داشتن حد نصاب معدل جز شرایط ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی هست فعلا قانونی مبنی بر تغییر این مورد نیست باید حد نصاب رو داشته باشید
پاسخ دادن
0 # mmm■■ 1399-01-20 18:36
سلام آیا منابع آزمون تا سال ۱۴۰۲ تغییر میکنه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 17:44
سلام اگر تغییری باشه در منابع آزمون لیسانس به پزشکی اطلاع رسانی میکنیم.
پاسخ دادن
0 # Abolfazl_mf-z 1399-01-24 19:18
سلام کسی که دو سال پشت کنکور می مونه و پسر هم هست،سنش میشه 26 سال موقع آزمون
آیا هم چین فردی میتونه آزمون لیسانس به پزشکی امتحان بده یا نه ؟
طرف موقع امتحان 26 سال و چند ماه سن داره...
ممنون میشم جوابم رو بدید
قضیه جدیه...
لطفا جواب بدید
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 17:54
سلام سن ثبت نام برای آزمون لیسانس به پزشکی 25 سال است و اگر طرح اجباری داشته باشید به سن ثبت نام اضافه میشه برای داوطلبان اقا هم به ازای دو سال سربازی به سن ثبت نام اضافه خواهد شد
پاسخ دادن
0 # Raha.s.m# 1399-01-25 00:46
سلام
یک سری از دانشگاه ها هستن که معدلشون ضریب میخوره.من معدلم 15 هست با ضریب واجد شرایط این آزمون میشم. مهندسی مکانیک.
آیا این ضریب تاثیر داره؟
پاسخ دادن
0 # مسعود 1399-01-25 07:20
سلام وقتتون بخیر
من رشته بهداشت عمومی خوندم و شرایط معدل دیپلم و لیسانس رو دارم اما سنم ۲۶ ساله وطرح گذروندم اما طرحم اختیاریه
میخواستم ببینم میتونم در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 18:08
سلام داشتن شرایط سنی و معدل از مهم ترین الزامات شرکت در ازمون لیسانس به پزشکی هست. اگر طرح اجباری داشته باشید به سن ثبت نامتون اضافه میشه
پاسخ دادن
0 # عظیم 1399-01-28 10:26
سلام و وقت بخیر، آقا الان فروردین1399هست و من ترم شش پرستاریم و معافیت خدمت دارم و بیست سالمه نمیدونم که کی برا ثبت نام باید اقدام کنم بعد اینکه کجا باید ثبت نام کنیم و مدرک رو باید بگیریم یا ن و یا یه ریز نمرات از دانشگاه کافیه! ممنون میشم جواب منو بدید آدرس تلگرامم@azim_as garpour
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 18:06
سلام با شماره 02166574345 تماس بگیرید.
پاسخ دادن
0 # Zariii 1399-01-28 19:44
سلام ببخشید به ما گفتن که احتمال قبولی کسانی که علوم آزمایشگاه بودن بیشتره درسته؟منی که رشته ام ماماییه شانسم چقدره؟
و اینکه از رفرنس ها سوال میاد؟مثل آزمون علوم پایه پزشکیاس یا سخت تره؟راهنمایی کنید لطفااا
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 18:05
سلام خیر بستگی به خودتون و دانسته هاتون داره برای مطالعه منابع مشاوره و آزمون موسسه سنا می تونه کمکتون کنه
پاسخ دادن
0 # ریحانه زمهریر 1399-02-04 02:51
سلام من متولد ۷۱ کارشناسی معماری دارم نمیتونم شرکت کنم بخاطر سنم ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 18:04
سلام داشتن شرایط سنی و معدلی از الزامات شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هست مگر اینکه شرایطه جدیدی اعلام بشه که در صورت اعلام شدن در سایت کانال تلگرام و اینستاگرام اطلاع رسانی می شود.
پاسخ دادن
0 # ترانه 1399-02-04 10:21
سلام و خسته نباشید
ببخشید من ی کنکوری ام ک امسال برای بار دوم میخوام کنکور بدم و یکم توی درس خوندن کاهلی کردم و نمیخوام دیگ پشت کنکور بمونم.
میخواستم بدونم توی رشته های پیراپزشکی کدومشون از لحاظ دزامدی و بازار کاری بهترن؟!
و اینکه از تمامی رشته های پیراپزشکی میشه برای ازمون کارشناسی ب پزشکی شرکت کرد؟؟
او اینک سطح سختی ازمون در چ حد؟!
شانس قبولی چقدر میتونه باشه؟!
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 18:03
سلام رشته پرستاری جز رشته هایی است که بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی شما می تونید مشغول بکار بشید تماس بگیرید با شماره 02166574345 راهنماییتون میکنیم
پاسخ دادن
0 # محمد فریادرس 1399-02-05 19:12
سلام من دانشجوی سال اول حقوق تهرانم بنا به دلایلی این رشته رو انتخاب کردم اما ذره ای از علاقم به پزشکی کم نشده و براش میمیرم از سالی که انتخاب رشته کردم برای علوم انسانی اخرین هدفم پزشکی بود و قصد داشتم که در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم و همه میگفتند فکر خوبیه تا ان زمان (سال 1402 یا 1403)رشته های انسانی هم میتونن شرکت کنن.الان من خوندم دانشگاه تهران گفته که موافق این هست که انسانی ها هم در این ازمون شرکت کنن.ایا تا سه یا چهار سال دیگر امکانش هست؟خواهش میکنم که بگین چون اگه نشه مجبورم یه رشته دانشگاهی از علوم تجربی هم بخونم. ممنون میشم کمکم کنین ایا تا 3 یا 4 سال دیگه امکان شرکت کارشناسی های علوم انسانی هست؟و یا اینکه چقدر احتمال داره ؟وااقعا ناراحتم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-14 18:01
سلام متاسفانه داوطلبانی که دیپلم انسانی دارند نمی تونند تو ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند مگر اینکه در سال آینده تغییری اعمال بشه
پاسخ دادن
+1 # نازنین 1399-02-07 03:54
سلام
وقتتون بخیر ببخشید زمانی كه مشغول به تحصیل هستیم یعنی ترم هشت میشه برای آزمون ثبت نام کرد و آزمون داد یا حتما باید فارغ التحصیل شده باشیم؟؟ تو رو خدا جواب بدین
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1399-02-14 18:00
سلام بصورت امتحانی می تونید شرکت کنید. برای ثبت نام برای مدرک فارغ التحصیلی داشته باشید.
پاسخ دادن
-1 # محمدرضا 1399-02-11 19:42
سلام
بعد قبولی تو این آزمون میشه انتقالی گرفت؟
مثلا دختری که ازدواج کرده از دانشگاه تهران بیاد اراک
ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1399-02-14 17:57
سلام خیر این آزمون توسط دانشگاه تهران برگزار میشه و نمی تنید انتقالی به دانشگاه دیگه ای رو بگیرید.
پاسخ دادن
0 # فاطمی 1399-02-20 06:26
باسلام
امکان ثبت نام و دادن ازمون لیسانس به پزشکی هنگام گذراندن طرح اجباری وجود دارد؟‌
و درصورت قبولی میتوان توقف طرح برای ادامه تحصیل(رشته پزشکی)‌ را زد؟
و اینکه ادامه طرح رشته قبلی را بعد از فارغ التحصیلی از رشته پزشکی باید گذراند؟
ممنون میشم در صورت اطلاع هر سه سوال رو جداگانه پاسخ بدید
پاسخ دادن
0 # السا 1399-02-20 09:50
سلام من لیسانس معماری دارم و رشته دوران دبیرستانم هم فنی بود الان 30 سالمه معدل لیسانسم 16.31 هست میتونم در آزمون سراسری پزشکی شرکت کنم
پاسخ دادن
0 # پرستار 1399-02-21 13:07
سلام من پرستارم ولی سربازی باید برم اگه معاف نباشم دوسال ب روی شرکت برای آزمون اضافه میشه یا اصلا نمیتونم شرکت کنم
پاسخ دادن
0 # sss 1399-02-21 16:29
اگر آزمون کارشناسی ارشد داده باشیم و قبول شده باشیم می تونیم در ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنیم؟
وبعد از قبول شدن در ازمون از ارشد انصراف بدهیم؟
پاسخ دادن
0 # مهسان 1399-02-21 18:34
سلام آیا تحت هیچ شرایطی نمیشه از دبیری برای لیسانس به پزشکی شرکت کرد؟ اگه بخام دوباره کنکور کارشناسی بدم با توجه به تعهد خدمتم امکان ادامه تحصیل در پزشکی هست؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-04-12 17:29
سلام برای اطلاع دقیق از شرایط آزمون لیسانس به پزشکی به مقاله شرایط ثبت نام ازمون لیسانس به پزشکی مراجعه کنید جزئیات به طور کامل ذکر شده براتون
پاسخ دادن
0 # مهتاب باباخان زاده 1399-02-21 21:59
سلام وقتتون بخیر پیشاپیش از پاسخگویی تون سپاسگزارم
من ترم 4 رشته ی آموزش استثنایی در دانشگاه فرهنگیان هستم . البته دیپلمم تجربی بوده . امکانش هست بگید با توجه به تعهد خدمت ، امکانش هست بتونم در آزمون کارشناسی به پزشکی شرکت کنم ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-27 14:01
سلام داوطلبان با داشتن دیپلم ریاضی و تجربی و کارشناسی رشته های ریاضی و تجربی می تونند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # ارش بیات 1399-02-22 09:15
با سلام
در کنکور به جای زبان انگلیسی میتوانیم زبان المانی انتخاب کنیم
پاسخ دادن
0 # ارش بیات 1399-02-22 09:16
با سلام
به جای زبان انگلیسی میتوانیم المانی انتخاب کنیم در کنکور
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-02-27 13:56
سلام اگر گزینه انتخاب ریان آلمانی باشه می تونید انتخاب کنید.
پاسخ دادن
0 # زهرا 8888 1399-02-25 14:37
سلام وقت بخیر
من دانشجوی ترم دوم مامایی هستم میخواستم بدونم ادامه تحصیل من در ارشد همین رشته بهتره یا شرکت در ازمون لیسانس به پزشکی
اخه میخوام از همین الان شروع کنم به درس خوندن
ممنون میشم جواب بدین؟
پاسخ دادن
-1 # مدیر سایت 1399-02-27 13:55
سلام ازمون لیسانس به پزشکی اگر واقعن علاقه دارسید به پزشکی ارزشش رو داره، البته باید هدف گذاری درست داشته باشید که زمانتون رو از دست ندید . هم برای ارشد مامایی و هم آزمون لیسانس به پزشکی موسسه مشاورانی داره که می تونه کامل کمکتون کنند.تماس بگیرید با شماره 02166574345 الی 6 راهنماییتون می کنند.
پاسخ دادن
0 # شیده 1399-02-31 20:34
سلام میخواستم بدونم برای دانشجو هایی که رشته های تجربی یا ریاضی بدون کنکور هستن هم امکان ثبت نام برای آزمون لیسانس به پزشکی وجود داره یا نه ؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-04-12 17:20
سلام در حال حاضر بندی اعلام نشده مبنی بر اینکه فارغ التحصیلان رشته های بدون کنکور نتونند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند. با شماره 02166574345تماس بگیرید راهنماییتون می کنند.
پاسخ دادن
0 # آروین 1399-03-03 12:28
سلام ببخشید یه سوال داشتم ،من دیپلم تجربی دارم که معدلم کمتر از ۱۸ میباشد و لیسانس فوریت پزشکی رو دارم در ضمن دیپلم ریاضی هم دارم که معدلم بیشتر از ۱۸ هه حالا میشه برای من به جای دیپلم تجربی دیپلم ریاضی رو در نظر بگیرن
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-04-12 17:17
سلام دیپلمه های ریاضی و تجربی با معدل 18 به بالا در صورت داشتن شرایط سنی می تونند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند اگر شرایط رو کامل دارید مشکلی نداره
پاسخ دادن
0 # Manida 1399-04-06 16:04
سلام ببخشید انسا نی ها چی ؟ صحبتی نشده دربارش؟ والا خود دانشگاه تهران که میگه ما موافقین دیگه من نمی‌دونم مشکل چیه؟!! خواهشاً یه پیگیری بکنید حالا امسال و سال دیگه نه اصن دو سه سال دیگه واقعا مشکلشون چیه باما؟ آقا شما اجازه بده ما آزمون بدیم اگر خنگ بودیم و صلاحیت نداشتیم خب قبول نمیشن به خدا قسم این منطقی تره مشکل این جامعه با انسانی ها چیه ! ما وارد پزشکی بشیم در عرصه وزارت همه چیز رو تغییر میدم با قدرت حافظه و تحلیل و استدلال اتفاقا شانس بزرگ قبولی هستیم. اصلا یک چیزی...در این آزمون ۵۰تا سوال مختص رشته علوم انسانیه بعد جالبه رشته ریاضی که اصلا درسی براش تو این آزمون وجود ندارد حق شرکت داره بعد انسانی ندارن.مزحکه به خدا باید اجازه شرکت بدن خب نتونستن قبول نمیشن دیگه اگه قبول بشن یعنی عالین وقتی میگن ما هم دوست داریم مثل خارج لیسانس غیر پزشکی مثل ادبیات (برای انسانی هست) صنایع و برق و ... وارد این آزمون بشن و برن پزشکی وقتی میگن خیلی خوبه از هر قشر و رشته ای بیان خب بسم الله
حالا از اینها گذشته خواهشاً اگر که اطلاعی دارن یا مثلاً رایزنی صورت گرفته برای حداقل چند سال آینده اطلاع بدین با تشکر
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-04-13 12:44
سلام فعلن خبری مبنی بر اینکه دیپلمه های انسانی و یا فارغ التحصیلان رشته های انسانی بتونند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند منتشر نشده در صورت اعلام اخبار جدید حتما اطلاع رسانی می کنیم.
پاسخ دادن
0 # شکیلا 1399-04-08 15:03
سلام
من لیسانس ترببت بدنی ام و دیپلم تجربی هم دارم ذر صورتب استعداد درخشانی باز هم نمیتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-04-13 12:43
سبلام دیپلمه های ریاضی و تجربی با داشتن مدرک کارشناسی در رشته های علوم پایه و علوم پزشکی و فنی مهندسی و.. می تونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # نازنین 1399-04-16 11:04
سلام میشه در مورد خودِ آزمون هم توضیح بدین سختی و آسونی سوالات و این که در حد کنکور سراریه؟؟ سوالات مفهومیه یا این که مطلب رو بخونی دیگه نیاز به استدلالایی مثل کنکور سراسری داره؟؟
پاسخ دادن
0 # Hasti 1399-04-22 18:15
سلام وقتتون بخیر من الان ترم ۲ هستم امکانش هست همین سال بد معدل دیپلم آزمون رو شرکت کنم؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 16:58
سلام برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید مدرک کارشناسی داشته باشید و شرایط معدلی هم باید داشته باشید
پاسخ دادن
0 # Hasti 1399-04-22 18:18
سلام وقتتون بخیر من ترم دو تجربی هستم امکانش هست همین امسال در این ازمون با معدل دیپلم شرکت کنم؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # الی 1399-04-24 22:35
سلام ببخشید برای شرکت در این ازمون باید کارشناسی رو تموم کرده باشیم که ارائه بدیم برای مدارک؟درسته
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 17:00
سلام بله باید مدرک فارغ التحصیلیتون رو گرفته باشید تا بتونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید
پاسخ دادن
0 # شمس 1399-04-26 02:15
سلام من متولد10 فروردین 72 هستم و 2 سال طرح اجباری پرستاری گذروندم میتونم در ازمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # Amir 0 1399-04-27 11:19
سلام من دوسال آخر هنرستان بودم و معدل کل دیپلمم ۱۸ هست و معدل لیسانسم هم ۱۶/۵ هست آیا میتونم در آزمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # Mhdse 1399-05-04 17:34
سلام خسته نباشید میشه هم برای آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنیم هم برای کنکور ؟
پاسخ دادن
0 # arman 1399-05-09 04:36
سلام
من متولدآذر ۷۷ هستم و چهارسال دیگه لیسانسمو میگیرم اما با توجه به اینکه ثبت نام آزمون دی ماه هست من اون موقع ۲۶ ساله میشم
اگه من بتونم بعد از فارغ التحصیلی تا مدت ثبت نام طرحمو بگذرونم آیااین مدت برام درنظر گرفته میشه؟
خواهشمیکنم که جواب بدین
پاسخ دادن
0 # arman 1399-05-09 10:03
سلام وقت بخیر من میخواستم بدونم آیا میشه که با ترم تابستانه زود تر از ۴سال فارغ التحصیل شد من برای این آزمون ۶ روز بزرگترم
خواهش میکنم جواب بدین
پاسخ دادن
0 # ساغر 1399-05-10 14:55
سلام ببخشید من شنیدم که بعد قبولی پزشکی با استفاده از لیسانس به مزشوی فرد اجازه تحصیل در دوره تخصص رو نخواهد داشت آیا درسته؟
پاسخ دادن
0 # ...فاطمه... 1399-05-12 14:05
سلام . در صورت داشتن تمام شرایط برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی ، اگر در زمان شرکت و قبولی در آزمون استخدام علوم پزشکی یا تامین اجتماعی باشیم بازم امکان شرکت در آزمون رو داریم ؟!
پاسخ دادن
+1 # کیارش 1399-05-13 11:53
سلام .
اگر کسی در دانشگاه پیام نور یا غیر انتفاعی در حال تحصیل باشد میتواند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کند .؟
و منظور از معدل دیپلم ،معدل کل هست یا نهایی؟
ممنون.
پاسخ دادن
0 # Mobina 1399-05-13 14:44
سلام وقتتون بخیر
میخواستم بدونم با داشتن دیپلم تجربی ولی لیسانس روانشناسی میشه در آزمون شرکت کرد ؟؟
پاسخ دادن
0 # زهرا نعیمییی 1399-05-14 11:36
سلام خسته نباشید ، ببخشید من متولد دی ۷۵ هستم و خرداد ۱۴۰۰فارغ التحصیل میشم شرایط معدل رو هم دارم و مدرک زبان ایلتس هم دارم، سنم به شرکت در این ازمون در سال ۱۴۰۰ میخوره؟
پاسخ دادن
+1 # یاسی 1399-05-15 20:03
اگه یه نفر چند واحد از درسش مونده باشه و بهمن فارغ التحصیل بشه میتونه ثبت نام کنه ؟
پاسخ دادن
0 # N.Abbasi 1399-05-16 22:05
سلام.وقت‌تون بخیر
آیا با مدرک دیپلم تجربی و کارشناسی تربیت‌بدنی می‌شود در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کرد؟
پاسخ دادن
0 # مریم.م 1399-05-17 10:45
سلام
من فارغ التحصیل کارشناسی هستم و هم در این ازمون و هم در ازمون ارشد ثبت نام کردم ، میخواستم ببینم با توجه به هم پوشانی زمان اعلام نتایج این دو ازمون ، ایا من میتونم تو ارشد هم انتخاب رشته کنم؟ یا نه اگه انتخاب رشته کنم ممکنه از این امتحان حذف بشم
پاسخ دادن
-1 # #پرستار 1399-05-18 00:59
سلام بعد از پذیرش دوسال طرح اجباری برای پرستاران چی میشه؟
و اینکه بعد از پذیرش میتونیم در حیطه پزشکی ادامه تحصیل بدیم؟
پاسخ دادن
0 # M.A 1399-05-24 18:13
سلام ببخشید کسی که بهداشت عمومی دو خونده میتونه آزمون پزشکی رو بده؟
پاسخ دادن
+1 # Omid.j 1399-05-28 15:00
سلام من معدل دیپلمم۱۷.۹۲ چیکار کنم
پاسخ دادن
+1 # زهرا بیکی زاده 1399-05-30 20:17
سلام ببخشید این آزمون درنهایت به دانشگاه خاصی ختم میشه؟یعنی چون آزمون ازطرف دانشگاه علوم پزشکی تهران هست،افرادپذیرفت ه شده درنهایت دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهند شد یا امکان انتخاب دانشگاه هست؟؟
پاسخ دادن
0 # آتنا ولی زاده 1399-06-02 00:21
سلام خسته نباشید ببخشید من لیسانس زیست مولکولی دانشگاه ازاد دارم و همه ی شرایطو دارم ایا می تونم شرکت کنم یا چون دانشجو دانشگاه ازادم نمی شه
پاسخ دادن
0 # مهدی سلامت جو 1399-06-02 20:26
دراین توضیحات بند های که برای معاف شدن از معدل کارشناسی و دیپلم هستش
میخواستم یه خورده درمورد بند (د) توضیح بدید به تایید شورای وزارت خانه مربوطه یعنی چی
یاکمی بیشتر میشه توضیح بدید
یعنی اگر کسی گواهی ثبت اختراع داشته باشه باید ببره اون مدرک رو بازم جایی تایید کنه
پاسخ دادن
0 # خانم مهندس 1399-06-03 16:15
سلام دانشگاهی که من کارشناسی رو تموم کردم من رو به عنوان ارشد استعداد درخشان بدون کنکور قبول کرده ولی معدلم بالای ۱۶ نیست. ولی معدل دیپلمم بالای ۱۸ ایا میتونم‌من ثبتنام کنم؟
پاسخ دادن
0 # Byun 1399-06-04 04:03
سلام...خسته نباشید...میخواس تم بدونم شرایط ثبت نام این آزمون هر سال خیلی متفاوت تر از سال قبله???من تازه امسال کنکور دادم و میخوام بدونم اگه پزشکی قبول نشم چه رشته هایی به طور قطع جزء شرایط ثبت نام باقی می مونن?و آیا تضمینی هست که این آزمون تا چند سال دیگه هم باقی بمونه?
پاسخ دادن
0 # Byun 1399-06-04 04:06
سلام...خسته نباشید...میخواس تم بدونم شرایط ثبت نام این آزمون هر سال خیلی متفاوت تر از سال قبله?من تازه امسال کنکور دادم و میخوام بدونم اگه پزشکی قبول نشم چه کدوم شرایط جزئی تغییر می کنه و کدوم رشته ها به طور قطع جزء شرایط ثبت نام باقی می مونن?و تضمینی هست که این آزمون تا چند سال دیگه هم برگزار بشه???
پاسخ دادن
0 # Bossb 1399-06-04 04:16
سلام...خسته نباشید...میخواس تم بدونم شرایط ثبت نام این آزمون هر سال خیلی متفاوت تر از سال قبله?من تازه امسال کنکور دادم و میخوام بدونم اگه پزشکی قبول نشم چه کدوم شرایط جزئی تغییر می کنه و کدوم رشته ها به طور قطع جزء شرایط ثبت نام باقی می مونن?و تضمینی هست که این آزمون تا چند سال دیگه هم برگزار بشه???
پاسخ دادن
0 # Fatemeh kamandi 1399-06-06 20:15
سلام من معدل دیپلمم ۱۵ هست میتونم شرکت کنم یا نه ؟؟
پاسخ دادن
+1 # محمد حسین 1399-06-07 02:14
سلام. خسته نباشین. چند تا سوال داشتم
1.آیا آزمون لیسانس به پزشکی طی چند مرحله برگزار میشه یا خیر صرفا یه آزمون کتبی و مصاحبه است؟؟
2.هر سال داخل چه ماهی آزمون برگزار میشه؟؟
3.این شرط سن و محدودیت سنی به هنگام ثبت نام در آزمون اعمال میشه یا هنگام مصاحبه؟؟ یا مثلا هنگام قبولی و ثبت نام در دانشگاه؟؟
4.زمان ثبت نام معمولا از چه ماهی شروع میشه؟؟
5.آیا به هنگام ثبت نام باید کارت پایان خدمت داشته باشیم یا امکانش هست در مراحل بالاتر ارائه بدیم؟؟
پاسخ دادن
+1 # محمد حسین 1399-06-09 02:25
سلام آیا آزمون لیسانس به دندانپزشکی هم هست؟؟
آیا دانشگاه تهران امکان اشتغال در بیمارستان های تحت نظارت خودش رو در حین تحصیل فراهم میکنه؟؟ (با توجه به این که لیسانس پرستاری هستم)
پاسخ دادن
0 # حنانه 1399-06-11 15:27
سلام
افراد پذیرفته در ازمون لیسانس به پزشکی شهریه پرداز میشوند یا رایگان؟
پاسخ دادن
0 # Mim d 1399-06-12 02:14
سلام خسته نباشید من پرستاری خوندم و درسم تمام شده ولی طرحم رو نگذراندم و ۲۴ سالمه میتونم توی آزمون شرکت کنم؟منظور از این که طرح به سنمون اضافه میشه چیه؟و اینکه منظور از معدل دیپلم معدل سوم دبیرستانه؟یا سوم + پیش دانشگاهی؟
پاسخ دادن
0 # Eli 1399-06-12 04:27
:eek: سلام من عنوان پژوهشگر برجسته رو دارم ایا میتونم ازش واسه پوشاندن معدل دیپلم استفاده کنم؟ یا نه
پاسخ دادن
0 # Far 1399-06-15 16:03
سلام وقت بخیر اگر معدل کل دیپلم ۱۷/۷۶ باشه بازهم نمیتوان شرکت کرد دراین آزمون؟و اینکه آیا میشه معدل تغییر داد ؟
پاسخ دادن
0 # ماریا 1399-06-18 22:36
سلام
من همه شرایط رو دارم ولی مدرک زبان ندارم ...تکلیف من چیه؟میتونم قبول شم یا نه ؟
لطفا کمکم کنید
پاسخ دادن
0 # ..مریم... 1399-06-21 15:22
باسلام من متولد مهر ۷۷هستم و الان ترم سه اتاق عمل ام....یعنی سال ۱۴۰۲فارق التحصیل میشم ...میخواستم بدونم میتونم درازمون سال ۱۴۰۲شرکت کنم ؟؟یا از نظر شرایط سنی موجود نمیتونم ؟
پاسخ دادن
0 # فاطی 1399-07-01 14:28
سلام. ببخشید میخواستم ازتون درمورد رشتتون سوال کنم ؟؟ بنظرتون چطوریه؟ درآمد وبازار کارش ؟؟؟
اگه میتونین بگین ممنون میشم . :-) واینکه با چه رتبه ای قبول شدین ؟ خواهش میکنم بگین نیاز دارم :roll:
پاسخ دادن
0 # یاسمن بهرامی 1399-06-23 18:55
سلام وقتتون بخیر جناب مدیر
من دانشجوی ترم۵ رشته رادیولوژی هستم
من به پزشکی هم خیلییییی زیاد علاقه مندم
از لحاظ درامد هم خیلی دودلم
به نظرتون میشه تو رادیولوژی هم درامد خوب داشت یا به این ازمون فکر کنم؟
پاسخ دادن
0 # ممد 1399-06-24 04:34
سلام اگر معافیت تحصیلی داشته باشیم میتونیم شرکت کنیم
پاسخ دادن
0 # فایزه فخریان 1399-06-25 02:13
سلام منظور از ۲۵ سال ۲۵ سال تمام است؟ یعنی تا قبل از ۲۶ سال یا نه منظور تا قبل از ۲۵ سال؟
پاسخ دادن
0 # مبینا 1399-06-26 21:00
سلام.ممنون بابت اطلاعات مفیدتون
من امسال کنکوردادم و خب نتایجم نیومده علاقه زیادی به پزشکی دارم و مطمئن نیستم امسال بتونم رتبه زیر ۲۰۰۰ کسب کنم با این آزمون آشنا شدم و میخوام پشت کنکور نمونم معدلم بالای نوزدهه و میخواستم بدونم کارشناسی کدوم رشته رو بخونم بهتره و به منابع این آزمون واحداش نزدیکتره؟و اینکهآیا کار درستیه؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین.
پاسخ دادن
0 # نیا 1399-06-30 18:16
با سلام
من فارغ التحصیل رشته ژنتیک مقطع کارشناسی هستم ، و اینکه ایرانی نیستم ایا امکان ثبت نام برای من هم وجود داره ؟
پاسخ دادن
0 # نیا 1399-06-30 18:18
سلام
من فارغ التحصیل رشته ژنتیک مقطع کارشناسی هستم و اینکه ایرانی نیستم ، ایا امکان ثبت نام برای من هم وجود دارد یا نه ؟
پاسخ دادن
0 # Asayesh 1399-06-30 18:46
سلام..ببخشید من که فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیانم میتونم توی آزمون شرکت کنم؟؟
پاسخ دادن
0 # عرفان بالاوندی 1399-06-31 16:59
سلام مبشه از اتاق عمل به رشته ی پزشکی رفت؟
پاسخ دادن
0 # نگین شریف فر 1399-06-31 23:16
سلام، من لیسانس اتاق عمل دارم اما هنوز طرح نرفتم، بدون رفتن به طرح میتونم در این آزمون شرکت کنم؟؟
و اگر قبول شدم امکان ادامه تحصیل دارم یا باید حتما اول برم طرح؟؟
پاسخ دادن
0 # نگین شریف فر 1399-06-31 23:19
سلام، من لیسانس اتاق عمل دارم ولی هنوز طرح نرفتم، آیا بدون رفتن به طرح میتونم در این آزمون شرکت کنم؟؟
واینکه اگر در آزمون قبول شوم امکان ادامه تحصیل و تخصص هست یا اول باید این طرح رو بگذرونم؟؟
پاسخ دادن
0 # نگین شریف فر 1399-07-01 00:19
سلام، من لیسانس اتاق عمل دارم ولی هنوز طرح نرفتم، آیا بدون گذراندن طرح میشه در این آزمون شرکت کرد؟
و اینکه در صورت قبولی در آزمون امکان ادامه تحصیل و تخصص وجود داره یا اول باید طرح رو بگذرونم؟
پاسخ دادن
0 # محمد13803682 1399-07-01 00:49
خسته نباشید. اگه کسی ۲۴ سالگی کارشناسی بگیر بعد تا ۲۶ سالگی بره سربازی .اونوقت می‌تونه تو آزمون شرکت کنه؟
پاسخ دادن
0 # فاطی 1399-07-01 14:05
سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم اگه رشته ای رو قبول بشیم ولی بخوایم دوباره کنکور بدیم برای کنکور دادن باید از دانشگاه انصراف بدیم ؟؟؟ یانه ؟
و سوال دومم اینکه رشته هوشبری بنظرتون بازار کار و درآمدش چطوره ؟؟
اگه میشه زود جوابمو بدین ممنون :-)
پاسخ دادن
0 # الهه‌ نیک اخلاق 1399-07-02 11:12
سلام
خسته مباشید واقعا سایت خوبی دارید و حسابی با خوندن مطالب و کامنت ها اطلاعاتم بالا رفت فقط یک سوال برام باقی موند من امسال برای بار اول کنکور دادم و رتبم جالب نشد و میخوام یک پیراپزشکی بخونم که بعده چهار سال این ازمون رو بدم معدل کل دیپلمم ۱۸/۸۴ هست و الان میخواستم بدونم که من به این امید نمونم بعد بعده چهارسال یهو این ازمونو بردارن یا مثلا شرایطشو یجوری تغییر بدن که من دیگه نتونم شرکت کنم من فقط به این امید میخوام چهارسال تو پیراپزشکی درس بخونم میشه راهنماییم کنید
پاسخ دادن
0 # Daniz 1399-07-02 22:20
سلام وقت بخیر ببخشید من متولد اسفند 73 هستم از بهمن 98 طرحم شروع شده که 21 ماه هست و آذر 400 تموم میشه آیا آزمون همون سال میتونم شرکت کنم؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدین
پاسخ دادن
0 # ..زهرا.. 1399-07-02 22:58
هیچ تبصره ای تو شرایطشون وجود نداره که باعث بشه تو سنی که تعیین کردن استثناء قائل شن؟
پاسخ دادن
0 # نیلو 1399-07-03 10:50
بعد از ورود به رشته پزشکی فرد میتونه حین تحصیل تو پزشکی با لیسانس پرستاری کسب درآمد بکنه؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 17:34
سلام وقتی قبولی بشید برای پزشکی دیگه نمیتونید در رشته دیگه ای تحصیل کنید یا شاغل باشید.
پاسخ دادن
0 # نیماااااا 1399-07-03 21:15
سلام من لیسانس پیام نور رشته زیست سلولی و مولکولی دارم میتونم تو ازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟ خواهش میکنم اگه پیاممو دیدین به این شماره تو واتساپ یا تلگرام پیام بدین خواهش میکنم زمان ندارم ۰۹۳۸۲۰۹۱۲۵۰
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 17:28
سلام وقت بخیر با شماره دفتر تماس بگیرید راهنماییتون میکنند مشاوره رایگان هست 02166574345 الی 6 داخلی 1
پاسخ دادن
0 # #آرسام 1399-07-04 07:12
سلام ببخشید اگر کسی دیپلم تجربی با معدل کمتر از هیجده داشته باشه آیا اگر دیپلم ریاضی بگیره و معدلش هیجده به بالا باشه میتونه در آزمون شرکت کنه ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 17:06
سلام داشتن شرط معدل از مهم ترین موارد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هست که باید داشته باشید.
پاسخ دادن
0 # اشکان 1399-07-04 13:28
سلام میشه وقتی ازیکی از رشته های تجربی دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شدیم آزمون لیسانس به پزشکی بدیم
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 16:53
سلام اگه تعهد به خدمت ندارید می تونید در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید و باید در رشته های ریاضی و تجربی در مقطع کارشناسی مدرکتون ر. گرفته باشید
پاسخ دادن
0 # نگین شریف فر 1399-07-05 09:51
سلام،در صورت قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی ما باید تعهد خاصی بدیم ( مثل رشته های تعهدی خدمت 3 برابر طول تحصیل) یا میتونیم مثل بقیه و عادی ادامه بدیم؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 17:02
سلام این موارد درون مجموعه ای هست و خود دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از قبولی جزئیات رو بهتون اعلام میکنند. اما به طور کلی شرایط شما با دیگر دانشجویان پزشکی یکی هست
پاسخ دادن
0 # نگین شریف فر 1399-07-05 09:52
سلام، در صورت قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی وارد ترم چند پزشکی میشیم؟
پاسخ دادن
0 # زهرا ن 1399-07-06 09:50
سلام
خسته نباشید
میخواستم ببینم اگر دیپلم و لیسانس پرستاری رو خارج از ایران بگیری هنوز میتونی قبول بشی؟
پاسخ دادن
0 # parya 1399-07-08 08:41
سلام میخواستم بدونم سن تا چه حدی مهمه مثلااگه یه نفر 26سال باشه شانس قبولی داره ؟ البته بقیه شرایط همشو داشته باشه
پاسخ دادن
0 # ساغر 1399-07-10 02:16
سلام خواااهش میکنم جواب بدین....آیا بعد از قبولی تو این رشته میشه آزمون تخصص هم داد ؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 16:30
سلام بله می تونید بعد از گذروندن دوره عمومی تخصص هم بگیرید.
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 16:33
سلام داشتن شرایط سنی و معدلی از موارد مهم شرکت در ازمون لیسانس به پزشکی هست که در ص.رت گذروندن خدمت یا طرح اجباری دو سال به این سن اضافه میشه
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 16:51
سلام باید شرایط رو داشته باشید و شرایط در مقالات در قسمت لیسانس به پزشکی و در لینک های بالا براتون گذاشته شده
پاسخ دادن
0 # صمدزاده 1399-07-10 10:38
سلام وقتتون بخیر از رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی هم میشه این آزمون داد ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 16:30
سلام با کارشناسی علوم و صنایع غذایی شما می تونید آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنید.
پاسخ دادن
0 # retr0ze 1399-07-14 13:56
سلام
یه سوال
ایا با رشته ی اقتصاد میشه در این ازمون شرکت کرد؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # retr0ze 1399-07-14 13:58
سلام
ایا با رشته ی اقتصاد میشه در این ازمون شرکت کرد ؟؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 15:59
سلام دیپلمه های تجربی و ریاضی با کارشناسی تجربی و ریاضی می تونند در این آزمون شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # انی 1399-07-14 16:32
با سلام میخواستم بپرسم که فردی تمامی شرایط آزمون لیسانس به پزشکی رو داشته باشهه ولی مدرکش پرستاری دانشگاه ارتش یا بقیه الله باشه میتونه در آزمون شرکت کنه یا نه؟ لطفا جاب بدین ممنون
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 15:56
سلام باید با دانشگاه صحبت کنید اگر تعهد به خدمت نداشته باشید می تونید شرکت کنید در آزمون لیسانس به پزشکی
پاسخ دادن
0 # توحید 1399-07-15 19:01
سلام لیسانس مهندسی پزشکی آزاد هم میتونه توی آزمون شرکت کنه؟؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 15:55
سلام دیپلمه های تجربی و ریاضی باکارشناسی ریاضی و تجربی می توند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند.
پاسخ دادن
0 # مهربان 1399-07-16 13:27
با سلام این ازمون ها برای دارو و دندان هم میشه؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 15:54
سلام خیر آزمون لیساسن به پزشکی فقط برای پزشکی هست و برای آزمون ها و مقاطع دیگه برگزار نمیشه
پاسخ دادن
+1 # فریبرز دهقان 1399-07-21 10:37
با درود
آیا دانشجوی سال دوم فوق لیسانس که خدمت سربازی هم نرفته و هنوز دانشجو هست می تونه در آزمون کارشناسی به دکتری شرکت کنه ؟
پاسخ دادن
0 # مدیر سایت 1399-07-24 15:53
سللم منظورتون لیسانس به پزشکی هست؟ باید مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی رو برای شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی داشته باشید.
پاسخ دادن
0 # امیر 1ق34 1399-08-02 13:02
سلام استاد خدا قوت منظورتون از معدل دیپلم کل سه سال است یا فقط سال سوم دبیرستان ک امتحان ها نهایی بوده
پاسخ دادن
0 # salehi 1399-08-06 11:44
سلام ببخشید در صورت قبولی از رشته پرستاری به پزشکی واحد های درسی مشترک تطبیق داده میشه یا باید از ترم خاصی از پزشکی شروع کرد؟
پاسخ دادن
0 # کوثر 1399-08-09 18:32
سلام من امسال بهداشت عمومی قبول شدم اگه برم چند سال باید بخونم تا بتونم تو آزمون شرکت کنم؟؟؟چه دروسی رو باید بخونیم؟؟میشه تلگرام جواب بدید @parvaz_9980
پاسخ دادن
0 # الينا 1399-08-10 03:14
سلام ميخواستم ببينم كسي كه پرستاري آزاد تهران رو خونده هم ميتونه اين آزمون ليسانس به پزشكي رو بده ؟؟يا فقط براي ملي هستش؟
پاسخ دادن
0 # Mina.RW 1399-08-10 12:43
سلام
من دانشجو ترم7 پرستتاری هستم
ترم8 ام تموم بشه توی طرح هم امکان شرکت در ازمون رو دارم؟
پاسخ دادن
0 # سبحان راد 1399-08-11 01:40
سلام ، ببخشید میخواستم بدونم که آیا بعد از فارغ‌التحصیلی میشود در این آزمون شرکت کرد ، با تشکر
پاسخ دادن
0 # .،.،.، 1399-08-12 23:26
بعد از فارغ التحصیلی از رشته فرهنگیان می‌توان در این آزمون شرکت کرد یا خیر.؟
دیپلم تجربی دارم
پاسخ دادن
0 # محمد.98 1399-08-14 12:40
سلام.
ببخشید برای کسی که مدرک زبان MHLE داره. باید نمره کسب شده از آزمون زبان چقدر باشه که مدرک زبان رو ازمون قبول کنن؟
پاسخ دادن
0 # نیل 1399-08-18 09:50
سلام من کارشناسی حسابداری دارم ایا برای پزشکی خارج از کشور باید دیپلم تجربی داشته باشم؟؟
پاسخ دادن
0 # milad h 1399-08-20 11:55
سلام خسته نباشید
۱.برای این ازمون باید کارت پایان خدمت سربازی داشت؟
۲.اگر کسی در حال گذراندن طرح نیروی انسانی باشه وازمونو میتونه بده؟ و اگر جواب مثبته ایا در صورت قبولی طرحو براش لغو میکنن و بعد از فارغ شدن از پزشکی اونرو بگذرونه
۳.وقتی ک این ازمونو قبول شد ایا از ترم ۵(فیزیوپات)ادام ه تحصیل خواهیم داد؟
پاسخ دادن
0 # fahim 1399-08-27 10:51
سلام من متولد شهریور73 هستم
و دوسال طرح اختیاری گذروندم(رشته گفتاردرمانی)
میتونم در ازمون 1400 شرکت کنم؟

خیلی ممنون میشم اگر پاسخ بدین
پاسخ دادن
0 # Zahraaaaa 1399-09-04 20:05
سلام.اگر آموزش ابتدایی خونده باشیم و 8 سال تعد خدمت داشته باشیم.میشه موقع تعهد خدمت آزمون رو ثبت نام کرد؟ یعنی در صورت قبولی بخاطر تموم نشدن طرح مشکلی پیش میاد؟
پاسخ دادن
0 # غزل 1399-09-05 16:06
سلام من دانشجوی کارشناسی علوم ازمایشگاه هستم برای مشاوره با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟
پاسخ دادن
0 # زهراصادقی 1399-09-08 13:29
سلام روزتون بخیر

می‌بخشید بنده ترم هفت کارشناسی فیزیک هستم و تا تیرماه سال 1400 فارق التحصیل میشم.
تا حالا معدلم 16.71 بوده، معدل دیپلمم هم 17.51 هست.
شرایط ویژه ای که ذکر شده بود رو ندارم که از معدلم صرف نظر بشه...
منتها لیست استعداد درخشان دانشگاه رو که اعلام کردند، دانشجو برتر دانشگاه تو رشته‌ی خودم شدم. این امکان باعث صرف نظر شدن از معدل دیپلم نمیشه؟

کلا با این شرایط، بنده میتونم در این آزمون شرکت کنم؟ یا پیشنهاد میکنید برای شرکت در کنکور سراسری تجربی اقدام کنم؟

و اگر میشه در آزمون شرکت کنم، کتاب‌ها رو از کجا میتونم تهیه کنم؟در قسمت منابع آزمون فقط موضوعات بیان شده.. اسم دقیقی از کتاب‌ها در منابع گفته نشده؟
پاسخ دادن
0 # #فائزه 1399-09-25 01:03
سلام من متولد مرداد ۷۳ هستم ،لیسانس پرستاری دارم و طرح اجباریم رو گذروندم میتونم در ازمون امسال شرکت کنم؟؟؟
پاسخ دادن
0 # زهرا جنگي 1399-09-26 02:46
با سلام
من دانشجوي ترم سه روانشناسي هستم و ديپلم تجربي دارم تمام شرايط لازم رو هم دارم ميخواستم بدونم با ديپلم اين رشته ميتونم تو اين آزمون شركت كنم؟
پاسخ دادن
0 # Mahbube amiri 1399-09-26 12:09
سلام وقت بخیر. من شرایط معدل دیپلم و کارشناسی رو دارم. کارشناسی مامایی خوندم.
ولی متولد بهمن ۱۳۷۴ هستم. برای ازمونی که درسال ۱۴۰۰ برگزار میشه من میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # Kimia 1399-09-27 13:43
سلام ببخشید کسی ک در این ازمون پذیرفته بشه ب ترم چند پزشکی‌وارد میشه منظورم اینه ک باید از ترم یکه پزشکی بخونه یا وارد دوره ی تخصص میشه و برای تخصص میخونه؟( اگه از رشته ی علوم ازمایشگاهی بخاد توی ازمون شرکت کنه)
پاسخ دادن
0 # Roya 1399-10-01 08:39
سلام من دانشجوی رشته تربیت بدنی هستم دیپلمم تجربی بوده میخواستم بپرسم میتونم تو آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # Dgh 1399-10-04 00:59
سلام من دانشجو مامایی آزاد هستم می تونم آزمون لیسان به پزشکی شرکت کنم آخ یه جا داخل شراط خونده بود دانشجو باید تحصیل ریگان داشته باشه
پاسخ دادن
0 # بارتیس 1399-10-12 13:35
سلام خسته نباشید ببخشید من همه شرایط را دارم ولی شرط سنی را ندارم متولد ۶۵ هستم واقعا هم عاشق این رشته هستم میشه لطفا راهنماییم کنید
پاسخ دادن
0 # مهرانا 1399-10-15 18:13
سلام ببخشید از رشته دبیری زیست میتونیم این آزمون شرکت کنیم
پاسخ دادن
0 # هادی هادی 1399-10-18 21:14
سلام خدمت همه عزیزان.عزیزان شرط هایی که گذاشتین یعنی چی سن من یامعدل یازبان انگلیسی ایناشروطی هستندکه کلاغلط هستند.من اتاق عمل هستم.
:معدل من پایین هست چون به دلیل مشکلی که داشتم توبیمارستان هم درس وهم کارکردم بله اغای مسئول
:مدرک زبان ندارم چون پول ووقتشونداشتم اغای مسئول
:سن من الان ۳۰هست چون تاحالامثل ....کارکردم تاابتدایی ترین ملزومات زندگیم روتامین کنم پس چرامنوحذف میکنید
پاسخ دادن
+1 # آمنه 1399-10-21 09:43
سلام. من دیپلم سال 87 تجربی هستم. سال 88 کنکور دادم و 92 لیسانس دانشگاه دولتی گرفتم. و الان 30 سالمه. می خوام بدونم می تونم تو کنکور سراسری سال 1400 شرکت کنم؟ هدفم پزشکی هست
پاسخ دادن
0 # کیمیا 1399-10-22 17:15
سلام ببخشید اگه کسی معدل کل دیپلم زیر 18 داشته باشه البته ام مرز میتونه با ترمیم معدل معدل خود را بالای 18 بیاره؟ برای ثبت نام معدل جدید محاسبه میشه؟
پاسخ دادن
0 # Golii 1399-10-29 14:19
سلام من برای لیسانس ب پزشکی سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردم اطلاعاتم را زدم مدارک اسکن شد و هزینه را پرداخت کردم ولی کدرهگیری من دریافت نکردم.
کد رهگیری را چ موقعه میشه دریافت کرد؟
برای ورود به سایت کدرهگیری نیاز هست لطفا در مورد کدرهگیری توضیح بدید تشکر.
پاسخ دادن
0 # فاطمه ۹۸ 1399-10-29 15:36
چند نفر رو پذیرش میکنن؟
پاسخ دادن
0 # Somayh 1399-10-30 10:06
سلام میخواستم بدونم امکان تغییر شرایط سنی وجود داره؟؟ من متولد۷۴ و الان دانشجو ترم ۳ هستم.
پاسخ دادن
0 # Somayh 1399-10-30 10:08
سلام . میخواستم بدونم امکان تغییر شرایط سنی وجود داره . من متولد ۷۴و ترم ۳ هستم.
پاسخ دادن
+1 # Moh#-ad 1399-11-01 08:18
سلام می خواستم ببینم هیچ راهی برای اونایی که معدل پایین ۱۸ دارن نیست
پاسخ دادن
0 # Ali.m 1399-11-06 18:29
من الان سال سوم لیسانس روانشناسی هستم.۲۲سالمه
و دیپلمم هم تجربی بود.تمام شرایط هم دارا هستم.
آیا با این رشته روانشناسی امکان شرکت دارم ؟
پاسخ دادن
+1 # آریا 1399-11-10 22:08
سلام.منظور از سن ۲۵ سال تمام دقیقا یعنی چقدر؟ مثلا میشه ۲۴ سال و ۱۲ ماه یا میشه ۲۵ سال و ۱۲ ماه؟
پاسخ دادن
0 # بهار 1399-11-11 09:13
سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم من متولد تیر ۷۱ هستم سه سال هم طرح گذروندم
شرط سنی نوشته ۲۵ سال ولی با احتساب طرح من ۲۸ سالم تیر ۱۴۰۰ تموم می شه می تونم ثبت نام کنم تو رو خدا جواب بدین
پاسخ دادن
0 # بهار 1399-11-11 09:15
سلام من متولد تیر ۷۱ هستم می تونم توی آزمون امسال شرکت کنم سه سال هم طرح گذروندم
پاسخ دادن
0 # پرستار 1399-11-28 10:39
سلام ببخشید من معدل دیپلمم زیر ۱۸هستش چه راهی وجود داره که بتونم این ازمون لیسانس به پزشکی رو شرکت کنم
پاسخ دادن
0 # خانم پرستار 1399-12-05 19:20
سلام و وقتتون بخیر.به نظر شما آیا ممکنه در آینده شرط سنی برداشته بشه. آخه گناه ما چیه که زمان تحصیل ما این شرایط وجود نداشت.با تشکر
(من حدود 20 سال سابقه کار دارم :-)
پاسخ دادن
0 # مائده۲ 1399-12-17 23:22
سلام من معدل کلم ۱۷/۶۴هست آیا به هیچ طریقی نمیتونم امتحان بدم؟البته نمره لیسانسم ۱۸ و نیم هست؟
لطفن کمکم کنید
پاسخ دادن
0 # serve 1399-12-29 19:29
سلام
گذروندن طرح اجباریه؟ من ترم اخر پرستاریم و ایا حتما باید اول طرحو برم بعد ازمون بدم؟ وچجوری برای شرکت تو ازمونهای زبان میتونم اقدام کنم، ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ دادن
0 # محمد علی فدوی 1400-01-02 09:50
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو ....یه سوال داشتم :دیپلم چه رشته های مجوز شرکت در این ازمون را دارند ؟
پاسخ دادن
0 # آراد 1400-02-09 16:21
سلام، ببخشید آزمون ارشد پرستاری، ۳۱ هست یا ۳۰ ام و عصر یا صب
پاسخ دادن
0 # مهدی خاجو 1400-02-17 14:13
سلام
من دانشجوی تربیت معلمم علوم تجربی با معدل دیپلم ۱۹ دارم
آیا میتونم تو ابن آزمون شرکت کنم
و اینکه باید از اموزش و پرورش انصراف بدم یا چی ؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدید
پاسخ دادن
0 # فاطمه fatemeh 1400-02-19 09:28
سلام وقتتون بخیر
من یک سوال داشتم
معدل دیپلم تجربی من‌ ۱۷.۴۵ شده و الان دانشجوی رشته سلولی مولکولی ترم ۶ هستم و یک ترم دیگه فارق التحصیل میشم.
من میتونم آزمون مجدد دیپلم غیرمتناظر در رشته ریاضی شرکت کنم و معدلمو بهبود بدم و با دیپلم ریاضی تو آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم؟ یا مشکلی پیش میاد؟ چون یک جا خونده بودم مدرک دیپلم حتما باید قبل از مدرک کارشناسی گرفته بشه
ثبت نام آزمون مجدد دیپلم غیر متناظر اوایل مهر هست این آزمون دی ماه خرداد ماه و شهریور ماه برگزار میشه و من تصمیم دارم در دی ماه امتحان این آزمون رو بدم
و ترم بعد یعنی نیمه اول سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ فارق التحصیل میشم
پاسخ دادن
0 # صنم بانو 1400-03-10 13:22
سلام ببخشید ممنون میشم جواب بدید من سال دوم رشته زیست شناسی جانوری هستم،،به نظر شما سرمایه گذاری کنم برای این آزمون پزشکی یا برای ارشد هماتولوژی؟؟؟ممن ونم میشم راهنمایی کنید.
پاسخ دادن
0 # Milisovich 1400-03-14 14:25
سلام برای فرزندان جانباز هم سهمیه داره؟
پاسخ دادن
0 # Rez1 1400-03-28 20:34
سلام وقتتون بخير آيا با ديپلم تجربى و ليسانس طراحى صنعتى ميشه در اين ازمون شركت كرد؟
پاسخ دادن
0 # Gohari 1400-04-03 03:18
سلام،بنده متولد ۷۱ هستم،دیپلم گرافیک ، کاردانی فیلمسازی گرایش عکاسی و فیلمبردای از دانشگاه علمی کاربردی پودمانی، کارشناسی روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور. معدلم کمتر از ۱۷ هست.امکان نداره بتونم برای پوست و مو بخونم؟ میشه شرایطش رو توضیح بدین؟ من هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم.
ممنون
پاسخ دادن
+1 # Fereshte.m.n 1400-04-03 11:33
سلام من دانشجوی رشته پرستاری هستم میخواستم بدونم بدون گذروندن طرح امکان شرکت در ازمون برای من هست؟
پاسخ دادن
0 # آلا 1400-04-06 09:28
سلام آیا با لیسانس دانشگاه ازاد هم میتوان امتحان لیسانس پزشکی را داد؟
پاسخ دادن
0 # میلاد حسینی 1400-04-08 02:13
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم برای این آزمون میشه از ترمیم معدل دیپلم استفاده کرد و نمره کل رو ببری بالا من معدل دیپلمم ۱۷/۵۵ شده امکانش هست اگه راهنماییم کنید ممنون میشم
پاسخ دادن
0 # ستیا 1400-05-10 21:46
سلام ببخشید فارغ التحصیلان دبیری زیست شناسی و شیمی هم میتونن در این آزمون شرکت کنند؟
پاسخ دادن
0 # مهدیار 1400-05-11 18:44
سلام ، یک نفر چند بار می‌تونه در این آزمون شرکت کنه ؟ چون من یه جا خونده بودم که هر نفر فقط یکبار می‌تونه شرکت کنه
پاسخ دادن
0 # سانی 1400-05-12 11:54
سلام اگه جزو دانشجویان فرهنگیان باشیم با دیپلم تجربی و معدل بالا میتونیم تو این ازمون شرکت کنیم ؟
پاسخ دادن
0 # روناک 1400-05-12 13:44
سلام اگه مدرک کارشناسی از دانشگاه‌های آزاد یا پیام نور و غیر انتفاعی باشه، مشکلی نیست؟
پاسخ دادن
0 # Mohammad1998 1400-05-12 19:05
این طرح لیسانس به پزشکی تا چه سالی اجرا میشه؟
ممکنه این طرح حذف بشه؟
پاسخ دادن
0 # مونا 1400-05-13 13:37
سلام و خداقوت
مقاله منابع آزمون از آذر ۹۹ به روز رسانی شده . آیا منابع تغییری نکرده ؟؟؟ همچنین ایمونولوژی و ژنتیک در منابع جدید علوم پایه درج نشده باید چه چیزی رو مطالعه کنیم ؟؟؟ برای آزمون اگر از الان شروع کنم آیا میرسم تموم کنم به نظرتون ؟؟؟
با تشکر از زحمات شما
پاسخ دادن
0 # روناک 1400-05-16 21:34
سلام. اون کسی که مدیریت خونده میتونه توی این آزمون شرکت کنه؟
چون مدیریت رو هم انسانی میدونن هم تجربی هم ریاضی.
زیرمجموعه‌ی کدوم محسوب میشه؟
مدیریت بازرگانی یا مدیریت مالی یا مدیریت صنعتی. کلا مدیریت ها
پاسخ دادن
0 # H.a 1400-05-24 12:04
سلام ببخشید من معدل کل دیپلمم شده ۱۷.۹۹ میتونم شرکت کنم ایا راهی هست که بعد این چند سال معدلمو تغییر بدم ؟
پاسخ دادن
0 # سمیه.ش 1400-05-25 16:36
سلام.من متولد اردیبهشت ۷۶ هستم.معدل لیسانسم از فردوسی مشهد ۱۵.۸۰ هست آیا میتونم درخواست همترازی معدل کنم از دانشگاه و تو‌ آزمون ۱۴۰۰_۱۴۰۱ شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # Emad 1400-06-01 20:08
سلام خسته نباشید
ببخشید بنده متولد مهرماه 79 هستم و سه سال کنکور دادم و تو کنکور 1400 پرستاری قبول میشم
تا لیسانسم رو بگیرم 24 ساله میشم ولی سربازی نرفتم و معاف نیستم
معدل دیپلمم 19 به بالا هست
میخواستم بدونم میتونم با شرایطی که دارم تو آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم یا نه؟
پاسخ دادن
0 # امیر مهدی قربانی 1400-06-03 21:10
سلام بنده اگر در دانشگاه علوم پزشکی ارتش در رشته پرستاری لیسانس بگیرم آیا میتونم تو آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم. ترو هر کسی رو دوست دارید جوابمو بدید بین دوراهی موندم که مصاحبه ارتش برم یا نه
پاسخ دادن
0 # Mina9 1400-06-05 15:18
من‌ کتاب و جزوه های لیسانس به پزشکی رو دارم نصف قیمت کسی خواست پیام بده ۰۹۳۹۳۴۵۰۶۸۹
پاسخ دادن
0 # سانیا 1400-06-08 13:36
سلام و خسته نباشید خدمت شما
ببخشید یک سوال داشتم:
مدرک کارشناسی رو بعد از طرح ۲ساله میدن یا خیر؟!
اگر بعد از طرح مدرک رو بهم بدن من دقیقا۲۵سالم میشه!
ایا میتونم شرکت کنم؟!
پاسخ دادن
0 # سانیا 1400-06-08 13:57
بازم سلام و خسته نباشید
ببخشید ی سوال دیگه هم داشتم از خدمتتون
منظور شما از مدرک زبان برای ازمون لیسانس ب پزشکی چیه؟!
یعنی تافل یا ایلتس؟!
اکر نداشته باشیم چی میشه؟!
پاسخ دادن
0 # مدیر دوم 1400-06-12 19:02
سلام با دیپلم تجربی و لیسانس مدیریت میشه شرکت کرد؟لطفا پاسخ واضح بدید
پاسخ دادن
0 # omid 1400-06-23 01:10
کارزار تغییر شرایط آزمون لیسانس به پزشکی. حمایت کنید و امضا کنید.
https://www.karzar.net/17725
پاسخ دادن
0 # سرداری 1400-07-01 00:21
من خیلی دوس دارم دکتر بشم
پاسخ دادن
0 # کوثر 1400-07-04 12:18
سلام خسته نباشید من امسال ورودی رشته روانشناسی هستم دیپلم تجربی دارم و معدل کل دیپلمم 19/10 بوده و متولد سال 81 هستم می خواستم بدونم میتونم بعد از اتمام تحصیلم آزمون بدم یا نه ؟
پاسخ دادن
0 # مریم جوادی 1400-07-05 13:15
درود بر شما
من لیسانس حسابداری دارم الان بخوام واسه پرستاری یا ماما بخونم باید چکار کنم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سپاس فراوان
پاسخ دادن
0 # P_r_a 1400-07-08 18:36
سلام وقت بخیر
ببخشید برای دادن این آزمون اینکه مدرک کارشناسی رو از کدوم دانشگاه گرفته باشی مهمه؟
یا اینکه در هر دانشگاهی که درس خونده باشی میشه آزمون بدی؟
پاسخ دادن
0 # مهران ۱ 1400-07-10 17:37
سلام من دانش آموز مدرسه استعداد های درخشان بودم برای شرکت در این آزمون حداقل معدل دیپلم باید چند باشد
پاسخ دادن
0 # سما 1400-07-14 21:16
سلام وقت بخیر میشه بگید از چه رشته هایی میشه رفت؟ پیراپزشکی هارو میدونم ولی از رشته علوم و صنایع غذایی که تو دانشگاه های علوم پزشکی تدریس میشه هم امکان داره تو این آزمونا شرکت کرد؟ در واقع چون صنایع غذایی دروس تخصصیش شیمی و ایناس اصلن نمیفهمم پیراپزشکیه یا چی با اینکه مربوط به وزارت بهداشت هست . ممن.ن میشم راهنمایییم کنید :-)
پاسخ دادن
0 # علیرضا 73 1400-07-19 12:25
سلام خسته نباشید،من متولد ۷۳هستم و آبان ۲۷ساله میشم، سربازی هم رفتم،میخواستم بدونم امکانش هست شرکت کنم توی آزمون پرستاری به پزشکی؟چون من کل زندگیمو میخام بزارم روی خوندن اگه بتونم شرکت کنم. مرسی
پاسخ دادن
0 # ناز 1400-08-15 10:52
سلام من دیپلم تجربی دارم با معدل 17 خورده ای و کارشناسی طراحی لباس دارم از دانشگاه علمی کاربردی و معدلم 19 و خورده ای هستش و متولد 76 هستم و الان 24 سالم هست ایا میتونم در این ازمون برای سال 1401 شرکت کنم؟؟ و مدرک زبان هم ندارم ولی در حال یادگیری هستم.
و یک سوال دارم که اگر در این ازمون قبول بشیم میتونیم در رشته دندان پزشکی تحصیل کنیم؟
پاسخ دادن
0 # فاطمه ج 1400-09-16 22:05
سلام میخواستم بدونم اتباع هم میتوننددرازمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند؟
ممنون میشم جواب بدید
پاسخ دادن
0 # آلاله 1400-10-09 03:13
سلام! من معلم هستم و دیپلم ریاضی و کارشناسی آموزش ریاضی دارم که معدل های جفتش خوبه، ولی تعهد خدمت به مدت ۸ سال دارم، می‌تونم تو این آزمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # sorayya 1400-10-09 11:12
سلام ببخشید من ترم 7 هستم و سال اخرمه. ایا میتونم ازمون 1401 رو شرکت کنم؟ یا کلا باید فارغ التحصیل بشم؟
پاسخ دادن
0 # قنبري 1400-10-19 01:28
سلام من دانشجوي ترم ٣ دامپزشكي هستم و ٢٢ سالمه من ميتونم تو اين ازمون شركت كنم ؟!
پاسخ دادن
0 # سما 1400-10-20 14:55
سلام و وقت به خیر
در مورد شرط فارغ‌ التحصیلی من ترم ۸م در حال حاضر و در صورت قبولی در آزمون امسال قبل از شروع ترم تحصیلی فارغ‌التحصیل می‌شم... آیا می‌تونم شرکت کنم توی این آزمون، یا حتما باید قبل از ثبت نام فارغ التحصیل شده باشم؟
پاسخ دادن
0 # علی اقا 1400-10-22 10:51
سلام
من معدل دیپلمم زیر ۱۸ هستش ولی معدل کارشناسی بالا هستش(۱۷ و خورده ایی) میتونم شرکت کنم تو ازمون؟؟
حتما باید معدل دیپلم بالای ۱۸ باشه؟؟؟؟
پاسخ دادن
0 # محدثه 1400-10-25 22:47
سلام خسته نباشید من معدل دبیرستانم 16 بعد سهمیه ایثارگران دارم نمیشه کاری کنه برام؟!!!!!!!! چکار کنم برای معدلم؟
پاسخ دادن
0 # آناهیتا 1401-01-10 11:50
اگه لیسانس زیست مولکولی هم داشته باشیم میشه؟
پاسخ دادن
0 # زهرا خوش مرام 1401-01-28 22:56
سلام وقتتون بخیر
من دانشجو ترم ۶ مهندسی پزشکی هستم
معدل دیپلمم ۱۷ و ۶۸ هست و بالای ۱۸ نیست
میخواستم لطفا درباره ی یکی از شروط معافیت مدل که تبصره تاییدیه شورای اموزشی پژوهشی دانشگاه هست
بیشتر توضیح بدید
ممنون میشم
پاسخ دادن
0 # بی تا 1401-05-18 20:34
با سلام
پرسش و پاسخ هاتون بسیار عالی بود.
آیا معدل کل دیپلم باید بالای ۱۸ باشه یا معدل کتبی نهایی؟
پاسخ دادن
0 # Zeinab 1401-08-04 00:57
سلام ببخشید وقتی لیسانس یک رشته ای را گرفتیم میتونیم در آزمون شرکت کنیم؟ معدل فقط باید بالای ۱۸ باشه اگر بالای ۱۷ باشه میتونیم شرکت کنیم؟
پاسخ دادن
0 # Zeinab 1401-08-04 00:59
سلام ببخشید حتما باید لیسانس یک رشته را بگیریم بعد میتونیم شرکت کنیم؟ معدل دیپلم اگر بالای ۱۷ باشه میتونم شرکت کنم؟
پاسخ دادن
0 # A 1401-08-17 22:08
سلام ببخشید دانشجوی پردیس یک دانشگاه دولتی امکان شرکت در این آزمون را داره ؟
پاسخ دادن
-1 # انسانی 1401-11-04 10:09
سلام
با داشتن دیپلم انسانی و شرایط معاف از معدل
و مدرک لیسانس میکروبیولوژی امکان شرکت در
آزمون هست
پاسخ دادن
-1 # پرنس 1401-11-07 22:51
سلام وقتتون بخیر من معدل دیپلمم زیر ۱۸ هست اما استعداد درخشان هستم میتونم تو این ازمون شرکت کنم؟
پاسخ دادن
-1 # شبنم علیزاده 1402-04-31 14:19
سلام
من مدرک کارشناسی اموزش زبان انگلیسی دارم میتونم تو ازمون شرکت کنم؟؟؟ محدودیت نوع رشته وجود داره؟
پاسخ دادن
-1 # شبنم علیزاده 1402-04-31 14:20
من کارشناسی اموزش زبان دارم میتونم ازمون شرکت کنم یا نه؟؟؟
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون دکتری پرستاری: سرفصلهای مهم درس مبانی مراقبت‌ها

آزمون MHLE چیست؟زمان برگزاری و تعداد سوالات

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13