جناب آقای دکتر جعفر نژاد فارغ التحصیل دکتری بیوشیمی بالینی با سابقه 17 ساله تدریس کنکوری، یکی از برترین اسایتد کشور و مدرس  بیوشیمی و زیست سلولی و مولکولی موسسه علوم پزشکی سنا در رابطه با  درس زیست شناسی سلولی و مولکولی و بیوشیمی کنکور ارشد وزارت بهداشت و وزارت علوم ...

به شما پیشنهاد میکنیم حتما این ویدیو را نگاه کنید. توضیحات جناب آقای دکتر در رابطه با بررسی و تحلیل سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت در روز های پایانی و نزدیک به کنکور، ارائه  نکات جمع بندی در مدت زمان باقی مانده و برگزاری کارگاه یک روز رایگان برای کلیه متقاضیان ارشد و...  می باشد در صورت انجام ثبت نام با شماره 02166574345 موسسه علوم پزشکی سنا تماس حاصل نمایید.

 

توضیحات بیشتر:

برگزاری کارگاه رایگان یک روز ویژه کنکور ارشد وزارت بهداشتدر این کارگاه به برسی و تحلیل 200سوال تالیفی طلایی بیوشیمی و زیست شناسی ارشد وزارت بهداشت 98پرداخته خواهد شد، تالیف سوالات به گونه ای بوده که برای هریک ازعناوین مهم درس بیوشیمی و زیست سلولی ده سوال طرح شده و حاوی نکات مهم همان عنوان می باشد.

با توجه به برگزاری کلاس دکتر جعفرنژاد در دوره های 100 ساعته و برگزاری کلاس نکته و تست 20 ساعته ایشان در تهران و بسیاری از نمایندگی های سنا در شهرهای مانند اصفهان ، مشهد و... این کارگاه رایگان برای آن دسته از عزیزانی که  در دوره کامل کلاس دکترجعفرنژاد و در دوران جمع بندی در کلاس های نکته و تست بیوشیمی و زیست ایشان حضور نداشته اند در نظر گرفته شده است تا یک عدالت تحصیلی در بین کلی متقاضیان این درس و رشته فراهم شود.

زمان و شرایط برگزاری کارگاه یک روزه رایگان :

برگزاری کارگاه یک روز دکتر جعفرنژاد یک هفته مانده به کنکور ارشد وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند ازهم اکنون از طریق تماس با شماره 02166574345  ثبت نام خود را انجام دهند. آدرس و زمان دقیق برگزاری کارگاه برای داوطلبانی که ثبت نام کرده اند پیامک خواهد شد.

برگزاری کارگاه یک روزه رایگان
200 سوال طلایی سلولی و مولکولی ارشد وزارت بهداشت 98
توسط دکتر جعفرنژاد در موسسه علوم پزشکی سنا

برگزاری کارگاه یک روزه رایگان
200 سوال طلایی بیوشیمی ارشد وزارت بهداشت 98
توسط دکتر جعفرنژاد در موسسه علوم پزشکی سنا

 

ویژگی کلاس های کنکوری ارشد و دکتری:

تدریس کامل تمام مباحث مربوط به درس زیست سلولی و مولکولی و بیوشیمی، برسی سوالات سنوات گذشته وزارت بهداشت ، بیان تمام مباحث مربط به دروس و ارائه هزاران نکات طلایی و....

ویژگی کلاس نکته و تست:

برسی 700 سوال آزمون وزارت بهداشت برای درس بیوشیمی و زیست سلولی و مولکولی در مدت زمان تعیین شده برای کلاس نکته و تست با برسی این سوالات در کلاس نکته تست بسیار از نکته های مهم برای زدن درصد بالا در این دروس برای داوطلبان بیان می شود که می تواند بسیار مهم و تاثیر گذار برای داوطلبان متقاضی کنکور باشد.

ویژه متقاضیان تحصیلی سال 98-99

متقاضیان و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سال آینده در رشته های علوم آزمایشگاهی را داشته و بدنبال شرکت در کلاس های زیست شناسی سلولی و مولکولی  و بیوشیمی دکتر جعفرنژاد هستند در تهران و دیگر شهرهای کشور هستند می توانند از طریق ارتباط با موسسه علوم پزشکی سنا در تهران و مراجعه به نمایندگی سنا در شهر محل زندگی خود اقدام به ثبت نام کرده و از کلاس های ایشان در شهر خود بهرمند شوند.

 

لیست نمایندگی های فعال سنا در کلیه کشور

 کلاس های حضوری

 آزمون های آزمایشی

 مشاوره

بسته آموزشی

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13