متقاضیانی که موفق به کسب رتبه مجاز، انتخاب رشته و حضور در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 97 شده اند، توجه داشته باشند اسامی پذيرفته شدگان نهايی آزمون ورودی دوره های دكتری تخصصي  (Ph.D) و دكتری پژوهشی رشته های علوم پايه پزشكی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشكی سال تحصيلی 97-98 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شده است. در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری را به داوطلبان ارائه خواهیم داد در صورت بروز مشکل و داشتن سوال از طریق ارتباط با موسسه علوم پزشکی سنا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

آیا می دانید موسسه علوم پزشکی سنا اقدام به برگزاری آزمون های جامع کشوری برای داوطلبان دکتری کرده تا با شرکت در این آزمون ها سطح علمی و موقعیت خود را با دیگر داوطلبان بسنجند؟ همچنین برای اطلاع از منابع مربوط به رشته دکتری خود می توانید به روز ترین اطلاعات را از موسسه علوم پزشکی سنا دریافت نمایید. 

مدارک مورد نياز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت97

1-اصل و كپي دانشنامه و ريز نمرات كارشناسي ارشد يا دكتراي حرفهاي كه نشان دهنده فراغت از تحصيل باشد. لازم به ذكراست دانشجويان ترم آخر نيز باید مداركي كه نشان دهنده فراغت از تحصيل تا تاريخ 97/6/31 باشد ارائه نمایند.

2-اصل و كپي شناسنامه ( 2 سري از تمام صفحات)

3-اصل و كپي مدرك زبان

4- شش قطعه عكس

5-اصل و كپي مدرك نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه

6-اصل و كپي كارت ملي

7-از تمامي پذيرفته شدگان آزمون دوره دكتري تخصصي (Ph.D) دكتري پژوهشي كه سند تعهد محضري به محل اشتغال خود ندارند و يا بورسيه وزارت متبوع و سازمانهاي ديگر نيستند (به غير از دانشگاههاي شهريه پرداز و آزاد اسلامي) تعهد محضري اخذ ميشود.

8-حكم استخدام رسمي قطعي (جهت استفاده كنندگان از سهميه مازاد مربيان رسمي).

9-گواهي وضعيت طرح نيروي انساني ( اتمام طرح نيروي انساني، معافيت يا ترخيص از طرح نيروي انساني).

10-مدارك نشان دهنده وضعيت سهميه، جهت استفاده كنندگان از سهميه رزمندگان، ايثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (كارت رزمندگي يا ايثارگري، نامه ستاد شاهدو...

11-موافقتنامه بدون قيد و شرط براي ادامه تحصيل از بالاترين مقام مسئول اداري و گواهي مرخصي بدون حقوق ساليانه براي مربيان رسمي.

 

رعایت تذکرات مهم ثبت نام دکتریوزارت بهداشت97

همچنین كارنامه برای مردودين حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره كتبی، نمره آخرين فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهميه و رتبه در كل و براي پذيرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهايي و همچنين رتبه داوطلب و رتبه آخرين فرد پذيرفته شده در سهميه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

براساس آئين نامه ها و به منظور جلوگيري از تقلب و تخلف در آزمونهاي ورودي، در صورت اثبات عدم صحت مدارك ارسالي توسط داوطلب و يا هرگونه تقلب در كليه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصيل، از ادامه تحصيل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

لینک مرتبط :

کلید آزمون های دکتری وزارت بهداشت

کلاس های حضوری موسسه سنا در تهران

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

دانلود سوالات ارشد بهداشت حرفه ای 93 تا 1402

دانلود دفترچه سوالات ارشد بهداشت محیط 92 تا 1402

دانلود سوالات ارشد اقتصاد بهداشت 94 تا 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13