mhle

با توجه به اعلام نتایج آزمون زبان mhle وزارت بهداشت داوطلبان به سه گروه تقسیم می شوند. کسانی که نمره بالای 55 کسب کرده و جز قبول شدگان هستند، کسانی که نمره بین 49 تا 54 را کسب کرده اند ومشروط شده اند و  افرادی که نمره کمتر از 49 را کسب کرده و مردود شده اند. با توجه به سوالات بسیار شما عزیزان در این مقاله جزئیات لازم برای شما داوطلبان را ارئه خواهیم داد.

 

telegram3


کسانی که موفق به قبولی در آزمون زبان mhle وزارت بهداشت شده اند:

بعد از اعلام نتایج آزمون زبان mhle وزارت بهداشت 98 آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نمره 55 به بالا شده اند جز قبول شدگان در آزمون زبان mhle وزارت بهداشت هستند و برای این داوطلبان کارت ورود به جلسه صادر خواهد که قبل برگزاری ازمون دکتری وزارت بهداشت باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند.

کسانی که بصورت مشروط موفق به قبولی در آزمون زبان mhle وزارت بهداشت شده اند:

این دسته از داوطلبانی کسانی هستند که موفق به کسب نمره بین 49 تا 54 شده اند. این متقاضیان به صورت مشروط جز قبول شدگان بوده و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت برای این داوطلبان صادر خواهد شد. اما توجه داشته باشید باید در مدت زمان مشخص شده ( دوسال)اقدام به شرکت مجدد در آزمون زبان کرده و حد نصاب لازم برای مدرک زبان mhleرا کسب نمایند.

کسانی که در آزمون زبان mhle وزارت بهداشت مردود شده اند:

افرادی که موفق به قبولی در آزمون زبان mhle وزارت بهداشت  نشده اند، توجه داشته باشند برای این افراد کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و نمی توانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 شرکت نمایند.

یکی از سوالات و درخواست هایی که داوطلبان بعد از عدم کسب نمره حد نصاب نمره قبولی در آزمون دکتری وزارت بهداشت از ما می پرسند، تهیه یک منبع مناسب و یا شرکت در دوره های آموزشی برای آمادگی قبل از شرکت در آزمون زبان می باشد.

برای آموزش زبان mhle می توانید به کتاب mhle به زبان ساده مراجعه نمایید که این کتاب شامل گرامر با نمونه سوالات طبقه بندی شده، لغات ضروری برای mhle ،نمونه تست های لغت سوالات گذشته،نمونه سوالات درک مطلب،نمونه سوالات mhleسال های گذشته می باشد که می تواند در یادگیری راحتر و کامل تر زبان mhle به شما عزیزان کمک کن.

کتاب دیگری که می تواند برای یادگیری بهتر زبان به شما کمک کند، کتاب 90+ می باشد، همانطور که می دانید لازمه پاسخ دهی به اکثر سوالات درس زبان آزمون mhle دارا بودن دایره لغات وسیع و در عین حال دانستن معانی برخی لغات از دیدگاه پزشکی است. ای کتاب شامل گنجینه لغت مورد اعتماد برای داوطلبان وزارت بهداشت می باشد. این کتاب شامل لغات چند بخشی، لغات مشابه و اختلالات مختلف و 150 واژه طلایی شب امتحان می باشد که بسیار مفید برای متقاضیانی است که می خواهند یکبار دیگر شانس قبولی خود در آزمون زبان mhleرا امتحان نمایند. برای خرید کتاب می توانید با شماره 02166574345 تماس گرفته و یا به سایت سنا بوک مراجعه نمایند.

 

 لینک مرتبط:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

شرایط ارفاقی مدرک زبان در آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13