ویژه متقاضیان ازمون دکتری وزارت بهداشت 98 که هنوز مدرک زبان خود را دریافت نکرده اند: اضافه شدن یک نوبت ارفاقی آزمون زبان برای داوطلبان، طبق این اطلاعیه آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند و یا به دلیل عدم داشتن مدرک زبان قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند در زمان مشخص شده  با مراجعه به سایت مرکزآموزش پزشکی کشور از روز یكشنبه 12/12/97  و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 14/12/97  می توانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. تا انتها با ما همراه باشید تا جزئیات مربوط به شرایط ارسال مدرک زبان (در صورت عدم داشتن مدرک) برای آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را دریافت نمایید.

متقاضیان توجه داشته باشند این زمان آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون و ویرایش مدارک و اطلاعات میباشد.

شرایط مدرک زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 98

مدارک زبانی که متقاضیان شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت می توانند ارائه دهند به شرح زیر می باشد:

توضیحات حداقل نمره نوع مدرک زبان
 - 55 MHLE
 - 55 MSRT
اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش 66 TOEFL (Ibt)
اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش 5،5 IELTS (academic)
 - 495 TOLIMO

 آن دسته از داوطلبانی که در امتحان زبان  MSRT و NHLE  نمره 49  الی 54 را کسب کرده باشند، در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 می توانند شرکت کنند، مشروط بر اینکه تا زمان امتحان جامع موفق کسب نمره حد نصاب 55 شوند، در غیر اینصورت قبولی این داوطلبان منتفی خواهد شد و از ادامه تحصیل آن ها جلوگیری می شود. برای ثبت نام در آزمون دوره دکتری پژوهشی کسب حداقل نمره ذکر شده در جدول بالا الزامی بوده و بصورت مشروط قابل قبول نمی باشد.

 تذکر مهم :مدارک زبان داوطلبانی اعتبار داشته و مورد قبول است که تاریخ اخذ مدرک زبان از سال  95/11/1  تا  تاریخ 97/11/30  باشد.

telegram3

آن دسته از داوطلبانی که مدرک زبان خود را هنوز نگرفته اند در فرم ثبت نام باید چگونه عمل  کنند؟

به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 98 که در بازهی تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشدند، مقرر شده است تا کارنامه ی آزمون MHLE دورهی 52 مورخ 29 فروردین 98 نیز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 98 پذیرفته شود.

این گروه از داوطلبان باید ثبت نام خود را حداکثر تا تاریخ 14/12/97 انجام دهند در فرم ثبت نام، نوع مدرک زبان را MHLE انتخاب کرده و برای سایر گزینه های مربوط به مدرک زبان عدد صفر را درج کنید. چنانچه این افراد در آزمون MHLE مورخ 29/1/98 نمره ی لازم را کسب نمایند مجاز به شرکت در آزمون دکتری خواهند بود و در غیر اینصورت کارت ورود به جلسه برایشان صادر نخواهد شد.

 

اگر قصد شرکت در آزمون زبان MHLE  و MSRT را دارید، برای اطلاع از تقویم زمان ثبت نام آزمون زبان MHLE وزارت بهداشت  و زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT اسفند ماه  97  به لینک زیر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به شرکت در کلاس های آموزشی و تهیه کتاب های کمک آموزشی زبان می توانید با موسسه علوم پزشکی سنا در ارتباط با شید.

 

متقاضیانی که مدرک زبان خود را دریافت کرده اند باید چگونه عمل کنند ؟

این داوطلبان بايد اطلاعات گواهی زبان انگليسی خود را درقسمت مربوطه در فرم ثبت نام درج نمايند و فعلا نيازی به اسكن و ارسال مدرک زبان نیست. در این مرحله مدارک زبان ارسال شده توسط داوطلبان برسی نخواهد شد.

 zaban phd

داوطلبان باید اطلاعات درخواستی را به طور کامل و دقیق در فرم ثبت نام وارد نمایند و مسئولیت درستی اطلاعات بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که اطلاعات به هر دلیل تایید نشود، مرکز سنجش آموزش پزشکی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

با توحه به حذف زبان تخصصی در کنکور دکتری وزارت بهداشت و جایگزین مدرک زبان برای این آزمون، نمرات كسب شده ی آزمون زبان در آزمون شفاهی (مرحله ی دوم) دارای امتياز بوده و در نتيجه مؤثر خواهد بود.

چنانچه به هر دليل (عدم اعلام نتايج آزمون زبان، مسافرت داوطلب، بيماری، مشكلات شخصی و...) نمره و ساير مشخصات گواهی زبان در هنگام ثبت نام يا در فرصتهايی كه برای ويرايش فرم ثبت نام و تكميل مداری اعلام خواهد شد، درفرم ثبت نام وارد نشود، داوطلب از شركت در آزمون محروم و حذف خواهد شد.

 

 

ترتیبی که برای ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت نیاز دارید به شرح زیر می باشد:

 شرایط و مدارک ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

دانلود دفترچه راهنمای دکتری وزارت بهداشت 98

دانلود منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99

مدارک تحصیلی و رشته های مجاز دکتری وزارت بهداشت 98-99

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

 آخرین تغییرات کنکور دکتری وزارت بهداشت

دیدگاه‌ها  
0 # مهسا فدایی 1398-09-04 09:08
با سلام، من مدرک آیلتسم رو از آموزشگاه ایرسافام دریافت کردم، آیا برای آزمون دکتری مورد قبول هست؟ در واقع منظور از اخذ مدرک آیتلس از سازمان سنجش رو متوجه نشدم.
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون دکتری پرستاری: سرفصلهای مهم درس مبانی مراقبت‌ها

آزمون MHLE چیست؟زمان برگزاری و تعداد سوالات

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13