madarek phd olompezeshki

متقاضیانی که موفق که قبولی در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 شده اند و جز اسامی پذیرفته شدگان کنکور دکتری وزارت بهداشت می باشند توجه داشته باشند در ادامه مدارک لازم ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت 98 به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت، توجه داشته باشید، عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت در تاریخهای مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. لازم به ذكر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام میشود. همچنین كسانی كه به هر دلیل ثبت نام نكنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شركت در امتحان محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفتهشدگان با پرداخت شهریه ( بین الملل سابق و (Ph.D) دوره دكتری تخصصی آزاد اسلامی) نمیشود.

telegram3

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت98

داوطلبان بعد از دریافت نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت با تهیه کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت که توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شده، می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

1-- 6شش قطعه عكس3*4
2- اصل و كپی شناسنامه ( 2 سری از تمام صفحات)
3- اصل و كپی كارت ملی
4- اصل و كپی دانشنامه و ریز نمرات كارشناسی ارشد یا دكترای حرفهای كه نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد. لازم به ذكر  است دانشجویان ترم آخر نیز میبایست مداركی كه نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ  31/6/98 می باشد ارائه نمایند .
5- اصل و كپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه
6- مدرک زبان
7- موافقتنامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی.
8- حكم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده كنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی).
9- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی ( اتمام طرح نیروی انسانی، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی).
10- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده كنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر. (كارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...).و دكتری پژوهشی كه سند تعهد محضری به محل اشتغال (Ph.D) -11 از تمامی پذیرفته شدگان آزمون دوره دكتری تخصصی خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمانهای دیگر نیستند (به غیر از دانشگاههای شهریه پرداز و آزاد اسلامی) تعهد محضری اخذ میشود.

تبصره 1- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مؤسسات تابعه و دانشگاهها و دانشكدههای علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی كشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد.

تبصره 2 - مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه ها، مؤسسات و شركتهای دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

تذكرات مهم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت 98

1- براساس آئیننامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمونهای ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در كلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.
 2- در رشته هایی كه دانشجو بصورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش میشود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ (اول) خواهد بود (پذیرفته شدگان دکتر وزارت بهداشت جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه نمایند). ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی كه دانشگاه مبدأ تعیین مینماید بگذراند.

دریافت کارنامه دکتری وزارت بهداشت

 كارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره كتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در كل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود. رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونتهای آموزشی دانشگاههای مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر میتوانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوقالذكر مراجعه نمایند.

 

دیگر اخبار مربوط به آزمون دکتری وزارت بهداشت :

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

فیلم توضیحات در رابطه با آمادگی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

دانلود منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-

 

نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

آزمون دکتری پرستاری: سرفصلهای مهم درس مبانی مراقبت‌ها

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

دانلود دفترچه سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آدرس سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

کلاس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت

دانلود کلید سوالات دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۲

آمار قبولی موسسه علوم پزشکی سنا در آزمون وزارت بهداشت 1402

دانلود سوالات ارشد بهداشت حرفه ای 93 تا 1402

دانلود دفترچه سوالات ارشد بهداشت محیط 92 تا 1402

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13