estekhdam 99

متقاضیانی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کرده اند توجه داشته باشند، با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدامی بر روی سایت مرکز سنجش، قبول شدگان می توانند با مراجعه به سایت برنامه زمانی برای بررسی مدارک و مصاحبه را دریافت کنند. در ادامه راهنمای دریافت نتایج آزمون استخدامی را به شما ارائه خواهیم داد. همچنین برای اطلاع از شرایط ثبت نام مقاله شرایط شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت  را مطالعه کنید.

telegram3

 نتایج آزمون استخدامی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور تا دهه اول بهمن ماه جاری خبر داد.

گفتنی است بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در رشته‌های بدون مصاحبه یک برابر ظرفیت و در رشته‌های دارای مصاحبه که در جدول مشاغل آگهی استخدام اعلام شده بود،  برای سهیمه آزاد تا سه برابر ظرفیت و برای سهمیه ایثارگران 25 درصد و همچنین سهمیه معلولین تا دو برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک معرفی می شوند.

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت - اطلاعیه مهم

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی مشخص شد. ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز 81 دستگاه اجرایی در 240 شغل برای جذب و استخدام 38 هزار و 184 نفر طی روزهای 11 و 12 دی ماه در 189 شهر و 2730حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور تا دهه اول بهمن ماه جاری اعلام می شود، گفت: در پنج شنبه 11دی ماه تعداد 297 هزار و 96 نفر و در روز جمعه 12 دی ماه نیز 265 هزار و 580 نفر از داوطلبان در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به رقابت پرداختند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه بیش از 140 داوطلب آزمون فوق به ویروس کرونا مبتلا شدند، تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور  که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه بودند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ کرد.

وی در گفت وگو با ایسنا افزود: برای حوزه های برگزاری آزمون، دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شدند. ناظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت کردند.

زرین اظهار کرد: آمار غایبین آزمون فوق بعد از قرائت پاسخ نامه سئوالات اعلام خواهد شد.

 

bannerfinalmoshavere



راهنمای دریافت نتایج آزمون استخدامی

1- برای دریافت نتایج آزمون استخدامی ابتدا به سایت sanjesh.org مراجعه کنید:

sanjesh org

 

2- برای دریافت نتایج باید روی فیلد کارنامه هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کلیک کرده و نتایج خود را دریافت کنید.

estekhdami vezarat behdasht

 

 

دیدگاه‌ها  
0 # علیرضا بهنود 1399-05-28 14:56
با سلام ،،بسم الله ،،لطفا پیگیر قبول شدگان و کارنامه سبزهای ازمون وزارت بهداشت که دانشگاه های علوم پزشکی زیر بار جذبشون نمیرن و حاظر به گرفتن مصاحبه از اونها نشدن بشید ،،،در سری دوم که کف نمره پایین اورده شد یه عده قبول شدن که هنوز بلاتکلیف هستن و معلوم نیست چه باید بکنن ،،یا حسین
پاسخ دادن
نوشتن دیدگاه

مطالب مرتبط

نمونه سوال رایگان آزمون های کشوری سنا

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 3 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 2 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد علوم آزمایشگاهی 1 موسسه سنا (50% اول مباح

دانلود آزمون کشوری ارشد مدیریت خدمات موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد مامایی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد روانشناسی موسسه سنا (50% اول مباحث)

دانلود آزمون کشوری ارشد پرستاری موسسه سنا (50% اول مباحث)

تغییرات آزمون MHLE وزارت بهداشت 1403

رشته مورد نظر شما

آمار قبولی 3 سال اخیر
نمایندگی در کشور
رشته های تحت پوشش

 

اطلاعات تماس

map آدرس دفتر تهران: میدان انقلاب جمالزاده شمالی تقاطع فرصت شیرازی پلاک 72 طبقه 1

 call  02191017400  (خط ویژه)

 call  02166574345  

پاسخگویی در ساعات اداری (بجز روزهای تعطیل و ساعات 13تا14)

شنبه تا چهارشنبه: از 9 تا 18  پنجشنبه: تا 13